ChristianMatch
 


Forum

Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:37
 
Ben inmiddels ruim 8 jaar geleden gescheiden. Heb inmiddels weer een redelijke verstandhouding met mn ex. Met zoveel kids kom je elkaar natuurlijk noch wel eens tegen bij een trouwerij of geboorte of ander feest. Dus dan is het prettig als je niet meteen op de loop gaat als je elkaar ziet. Is in het begin wel anders geweest hoor Maar morgen gaat hij emigreren naar de VS. Hij heeft daar een lief en gaat trouwen. Morgen brengen bijna al mn kids en kleinkids hem naar vliegveld Brussel Dus vandaag was de eerste keer sinds die 8 jaar dat ik hem bij ons te eten gevraagd heb. En was best gezellig eigenlijk. Een prima afscheid

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 4 januari 2013, 19:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:59
 
Begin heb ik erg moeilijk gevonden, bijna 2 jaar terug!

Nu merk ik steeds dat ook best voordelen heeft om voor mezelf te zijn en vindt steeds minder erg dat ik op mezelf bent. Ondertussen heb ik ook voor gezorgd dat ik leuke dingen doet, ik zit op een fotoclub. In onze gemeente wordt 1x inde maand bij elkaar eten. Zaterdags middag ga ik de stad in en kom altijd bekende tegen en gaan we meestal wat drinken.
Ik leer andere mensen kennen, mijn leven is best oke nu!

Tel de zegeningen die je mag ontvangen!

Liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 20:22
 
SHANITA130 schreef:
Soms is het zo in het leven dat je bent gescheiden, of een relatie had.

Dan kan het zo zijn dat die beeïndigt wordt door veel verschillende uiteenlopende redenen. Ik wil het niet over de redenen hebben die kunnen zo divers zijn en zo verschillend, het kan wel.

Ik bedoel, na een beeïndiging relatie kan iemand dagenlang een gevoel van verlies hebben, ook al weet je dat het zo wel beter en verstandiger is.

Neemt niet weg, 'scheiden doet lijden' ook voor degene die uiteindelijk de beslissing heeft genomen.

Dagenlang? Zou dat niet langer zijn? Smiley die vol vragen zit
Bij een echtscheiding (en kinderen) zijn er 3 verliezende partijen, waarvan de kinderen de partij is die er de dupe van zijn.
En toch zijn alle partijen levenslang aan elkaar veroordeeld. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 20:27
 
Het gaat om het woordje lang

Of dat nu dagen, maanden of jaren is....ik wou niet overdrijven vandaar.....

Want dan had ik weer risico gelopen dat sommigen waarvan de verkering uit is, weer zeggen van zoo lang, was bij mij kwestie van dagen....

Duidelijk Knipoog smiley ?

Bij elkaar blijven voor de kinderen is schadelijker.....DENK IK.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 6 februari 2013, 20:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 20:32
 
SHANITA130 schreef:
Het gaat om het woordje lang

Of dat nu dagen, maanden of jaren is....ik wou niet overdrijven vandaar.....

Want dan had ik weer risico gelopen dat sommigen waarvan de verkering uit is, weer zeggen van zoo lang, was bij mij kwestie van dagen....

Duidelijk Knipoog smiley ?

Bij elkaar blijven voor de kinderen is schadelijker.....DENK IK.

aha okee, snap je.
Niet trouwen nog minder schadelijk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 20:41
 
Ik bedoel het bij mekaar blijven voor de kinderen als er eigenlijk geen liefde is, is schadelijker voor de kinderen want die hebben alles door, dan scheidden.

Denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:56
 
SHANITA130 schreef:
Ik bedoel het bij mekaar blijven voor de kinderen als er eigenlijk geen liefde is, is schadelijker voor de kinderen want die hebben alles door, dan scheidden.

Denk ik.

Soms wel ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 21:53
 
SHANITA130 schreef:
Ik bedoel het bij mekaar blijven voor de kinderen als er eigenlijk geen liefde is, is schadelijker voor de kinderen want die hebben alles door, dan scheidden.

Denk ik.

Ik denk van niet, de knuppel in het hoenderhok gooien, en er een punt achter zetten, omdat de liefde tussen 2 mensen gedaan is, is definitief.
Maar je kan ook doorzetten tot de kinderen uit huis zijn of groot genoeg om het te beseffen dat het over is tussen pa en ma.
Er is natuurlijk wel een verschil als er agressie plaats vind binnen een relatie
maar niet als het even niet meer gaat, en een vlammetje is gedoofd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19
Pagina 19 van 19