ChristianMatch
 


Forum

Tóch maar liever een kind
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:39
 
[quote=SHANITA130]Op de eerste pagina van dit topic


En wat ik dan gelijk ook nog eventjes kwijt wou, in het "alleen voor vrouwen topic", vind ik het niet netjes van B. om te antwoorden op deze vraag:


B.:

ja ik!!

bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames. Coole smiley met zonnebril

Dat voel ík aan als een belediging, je wéét dat de overgrote meerderheid van de vrouwen die reageren op het forum boven de 40 is,
En iedereen daarvan is jong geweest...
En heeft geen behoefte om van een man van 30 te horen dat ie alleen jonge vrouwen in zijn bed wil...

Dat wordt al vaak voorgespiegeld in de reklame en tv, dat alleen jong mooi en goed is.


Dat voel ik niet als een belediging hoor Shanita, het is volgens mij gewoon een beetje plagend bedoelt. En ik denk en voel helemaal niet dat alleen jong en mooi goed is.Vind mezelf echt niet minder nu ik 53 ben. Ouder worden hoort bij het leven en heeft ook zn voordelen.
Het lijkt mij vrij normaal als een knul van 30 een vrouw wil die ong. zijn leeftijd is. Zou me pas zorgen maken als hij er anders over zou denken.

Roelande die absoluut geen behoefte heeft aan een man van 30, al dat gedweil achter die oren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 15:05
 
Dat voel ik niet als een belediging hoor Shanita, het is volgens mij gewoon een beetje plagend bedoelt. En ik denk en voel helemaal niet dat alleen jong en mooi goed is.Vind mezelf echt niet minder nu ik 53 ben. Ouder worden hoort bij het leven en heeft ook zn voordelen.
Het lijkt mij vrij normaal als een knul van 30 een vrouw wil die ong. zijn leeftijd is. Zou me pas zorgen maken als hij er anders over zou denken.

Roelande die absoluut geen behoefte heeft aan een man van 30, al dat gedweil achter die oren

Hai Roelande,

Ja dat is ook weer zo. Maar ik heb het over de hele wereldse mediahype, wat mij nog meer opvalt omdat ik bijna geen tv kijk, en als ik dan kijk valt het mij dus veel meer op..
Laatst een of ander praatprogramma die wat opgeleukt was, of mensen niet jonger wilden zijn, en die vraag werd toen ik keek gesteld aan een wel leuke bekende Nederlandster. En ze zat even te twijfelen, en na een paar seconden, zo beetje twijfelend, dat ze niet jonger hoefde te zijn, dat ze wel tevreden zo is met zichzelf op haar 40ste en nog wat zo.

Kijk, en Bart mag best wel zeggen dat ie een jonge vrouw wil, bij een jonge vrouw denk ik toch echt aan iemand van 20. Ach en dat vrouwentopic was al niet seireus vond ik dus ja dan kan je daar ook zo'n antwoord in verwachten.

Maar nu was de situatie geheel anders. Nu was er nog niets aan de hand, iemand zet een korte link naar best wel een zinnig stukje"Toch Liever een Kind". Nou als je dan daarop gaat antwoorden met 'Toch liever een vrouw... Coole smiley met zonnebril ', ja dan vraag je er mijns inziens om....
En dan in combinatie met die opmerking in het vrouwentopic..over dat ie alleen jonge vrouwen bedoelt.

Kijk, en 10-15 jaar kan al een lifetime verschil maken.
Jij bent gezegend met kinderen zelfs kleinkinderen, ja, dus wat moet jij op je 53 met zo'n jongen van 30.

Maar dan al de vrouwen die hier zitten net onder de 40, of veertig of net erboven? zijn zat mannen die een vrouw hebben van 15-20 jaar jonger, maar je ziet steeds meer dat ook vrouwen een partner hebben van iets jonger.

En dan nog, dat mag Bartje er best opzetten, dat ie een meisje van 16 wil, van mijn part, maar niet onder een voor mij belangrijk stukkie bijbelstudie, en de legger van die link was daarom ook beledigt.
En dan ook nog tegen de topicstarter zelf zeggen dat híj degene is die geheel of topic is.

Kijk, ik hoorde op mijn tiende al van mannen die zeidden dat ze wel een lekker jong blaadje lusten. Na veel misbruik, na op mijn 13de al helemaal psychisch kapot te zijn omdat mannen zo nodig een lekker jong ding wilden, ik daarom mijn gevoel 20 jaar niet meer had gehad, nu pas enkele jaren weer terugheb, Kreeg ik enkele jaren geleden te horen van een best wel oudere man dat ie nu en dan wel es een jong blaadje lust..
Ik ben er zelf helemaal klaar mee, elke leeftijd heeft zijn voordelen.

En ik ben daarom dat verheerlijking van jonge meiden helemaal klaar mee. ...Maar goed, mag hij doen, maar dan niet onder een bijbelstudielink...is mijn mening. En dat iemand daar dan es een keer helemaal woedend over wordt, kan ik, achteraf dan, wel begrijpen.

Dát bedoel ik.

Fijne Dag! :)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 28 juli 2012, 15:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:52
 
BART347 schreef:
o, dan heb ik de hele naamvermelding gemist.
als je nu al als Hans V wordt aangemerkt, betekend dat dat je nu al op CM officieel als verdachte wordt aangemerkt?
Een van de belangrijkste dingen is wel je nickname. Dat zorgt ervoor dat iedereen relatief anoniem contact kan zoeken. Jij wijkt doelbewust hiervan af, en zet daarmee een gevaarlijk precedent. Er zitten hier mensen die bewust een nickname hebben omdat ze last hebben van stalkers. Ik geef dit aan bij de redactie, want je breekt een gouden regel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:57
 
SHANITA130 schreef:
Op de eerste pagina van dit topic:

Ik zag het misgaan, voor dit topic was er mijns inziens nog niets aan de hand.

TG zet er een kleine best wel heel interessante bijbelstudie in, via een link, wat heet: 'Tóch maar liever een kind'

B. zegt:

TG wordt al boos:

TG Krijgt vervolgens een belediging op zijn vraag aan B.: Met welk hoofd denk jij? Namelijk: (niet die van jou)

R. maakt een luchtig grapje...over bloemetjes en bijtjes...

Waarop B. zegt: (jammer, je snapt m niet...)

TG en R. maken over en weer een geintje...dat gaat goed...

Dan zegt B. Dat TG wéér behoorlijk off-topic is en 'het' alweer niets met CM te maken heeft....

Dan wordt TG echt woedend op B, en quote daarbij de reactie van B. op zijn link van zijn korte bijbelstudie, namelijk "Tóch maar liever een kind", met

Ja, en dát kan ik me voorstellen dat je daar boos over wordt, ja en iemand die dan extra gevoelig is kan op dat moment niet netjes zeggen dat ie die reactie niet netjes vindt...

En wat ik dan gelijk ook nog eventjes kwijt wou, in het "alleen voor vrouwen topic", vind ik het niet netjes van B. om te antwoorden op deze vraag:


B.:

ja ik!!

bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames. Coole smiley met zonnebril

Dat voel ík aan als een belediging, je wéét dat de overgrote meerderheid van de vrouwen die reageren op het forum boven de 40 is,
En iedereen daarvan is jong geweest...
En heeft geen behoefte om van een man van 30 te horen dat ie alleen jonge vrouwen in zijn bed wil...

Dat wordt al vaak voorgespiegeld in de reklame en tv, dat alleen jong mooi en goed is.


Begin 1ste helft pagina één begon het....En wie begon met: Toch maar Liever een vrouw.... Coole smiley met zonnebril , als reaktie op een link over een best goede bijbelstudie genaamd: 'Tóch liever een kind' ? Twijfelende smiley

je hebt niet helemaal door welke intenties hier spelen...
dat zou een zeeeeeeeeeeeer lang verhaal gaan worden.
maar hier twee voorbeelden:
TG komt telkens met zn nieuwe topics, in deze zag ik wel een woordgrap waarbij ik toen nog hoopte dat hij zou inzien dat hij beter serieus zn onderwerpen zou kiezen. (nu weten wij wel beter...) gelet ook op de loop: de antwoorden met zzz heeft hij naderhand, waarschijnlijk uit schaamte aangepast. dat hij boos werd is ook opvallend omdat hij dus mn eerste reactie pas later doorhad, en dus twee keer!!! heeft aangehaald. toen hij mn grap doorhad zag hij in hoe stom de loop van de reacties voor hem overkwamen. en heeft toen reacties teruggedraaid.

over t vrouwentopic zeg ik offtopic. verder heb ik geen vreemde bedoelingen. ook heb ik dames in privechat gesproken die de humor wel inzien en er wel hard om kunnen lachen, ook van wie de zgn kritische berichten op die reactie schreven. dus ook je analyse daarover klopt niet!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 19:03
 
BART347 schreef:
je hebt niet helemaal door welke intenties hier spelen...
dat zou een zeeeeeeeeeeeer lang verhaal gaan worden.

over t vrouwentopic zeg ik offtopic. verder heb ik geen vreemde bedoelingen. ook heb ik dames in privechat gesproken die de humor wel inzien en er wel hard om kunnen lachen, ook van wie de zgn kritische berichten op die reactie schreven. dus ook je analyse daarover klopt niet!!!!
Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen. E dat geeft je nog steeds niet het recht iemand zn echte naam hier neer te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 19:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen. E dat geeft je nog steeds niet het recht iemand zn echte naam hier neer te zetten.


in deze twee voorbeelden waren de intenties vooral: humor.

als anderen dat niet (willen) inzien, wie moet hier nu met andere intenties reageren? er van uitgaan dat intenties van anderen kwade of nare (bij)bedoelingen heeft? mocht dat daar schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad) dan kan een terugkoppeling uitsluitsel geven.

ook op dit forum staat een reactie die in begin vanuit een verkeerde interpretatie heel negatief op mij overkwam. en verwachtte het ook niet van deze persoon. toen t gesprek vorderde begreep ik t wel.

ik heb geen (be)oordelende uitlatingen gedaan, helaas zie ik hier mensen iets te snel met lange tenen zich uitten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 19:51
 
BART347 schreef:
in deze twee voorbeelden waren de intenties vooral: humor.

als anderen dat niet (willen) inzien, wie moet hier nu met andere intenties reageren? er van uitgaan dat intenties van anderen kwade of nare (bij)bedoelingen heeft? mocht dat daar schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad) dan kan een terugkoppeling uitsluitsel geven.

ook op dit forum staat een reactie die in begin vanuit een verkeerde interpretatie heel negatief op mij overkwam. en verwachtte het ook niet van deze persoon. toen t gesprek vorderde begreep ik t wel.

ik heb geen (be)oordelende uitlatingen gedaan, helaas zie ik hier mensen iets te snel met lange tenen zich uitten...
Ik vind het nogal wat dat je iemand te bedreigt zijn echte naam te onthullen. En dat doe je meerdere keren. En als je dan reageert vanuit frustratie, vind ik het nog steeds niet goed te praten. Er is één grens waar je nooit overheen mag gaan. En dat is het onthullen van de echte naam op het forum. Ik heb je daar twee keer op gewezen...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 28 juli 2012, 19:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 19:58
 
Kunnen jullie nu ophouden met vitten alsjeblieft? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:42
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het nogal wat dat je iemand te bedreigt zijn echte naam te onthullen. En dat doe je meerdere keren. En als je dan reageert vanuit frustratie, vind ik het nog steeds niet goed te praten. Er is één grens waar je nooit overheen mag gaan. En dat is het onthullen van de echte naam op het forum. Ik heb je daar twee keer op gewezen...

ik weet niet wat je wilt beweren, maar niet ik was degene die bedreigt (ik weet niet of jij wel helemaal goed hebt gelezen wat er gebeurd is?), en ook niet ik was degene die iemands naam heeft onthult anders dan die van mezelf. jij beschuldigt mij dus vals... maar goed aangezien niet ik gefrustreerd ben vergeef ik je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 00:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen. En dat geeft je nog steeds niet het recht iemand zn echte naam hier neer te zetten.

Quote:
Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen.


Hoi Chatuliem Lachende smiley

Ik ben het helemaal met jou eens!!! Lachende smiley

Goed omschreven!!!

Dank! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 01:42
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Chatuliem Lachende smiley

Ik ben het helemaal met jou eens!!! Lachende smiley

Goed omschreven!!!

Dank! Knipoog smiley


nogmaals: ik reageer alleen met oprechte intenties, het probleem is dat mensen een verdraaide opvatting er over hebben. als je dit soort dingen schrijft wil t zeggen dat je t dus niet snapt...

heb je eigenlijk wel mn reactie gelezen op dat stuk? heb je mn reactie op jouw eerdere misvattingen ook niet gelezen? daar kom je weer niet op terug. komt iemand met een valse aanklacht, kom jij ertussen en begint daaruit opnieuw met een reactie waarop het antwoord al gegeven is...

zie jij alleen wat je wilt zien? lees jij wel goed? welke intenties heb jij dan????

(of vat je ook deze vraag op als een aanval op jou persoonlijk?) Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
BART347
op zondag 29 juli 2012, 01:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 02:54
 
Chatuliem heeft in één zin iets goed omschreven, en dat vind ik knap!!!

Net als dat je vroeger op de middelbare school gasten had, die in enkele zinnen één hoofdtuk konden samenvatten...dat is mijn inziens een gave!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 05:52
 
BART347 schreef:
je hebt niet helemaal door welke intenties hier spelen...
dat zou een zeeeeeeeeeeeer lang verhaal gaan worden.
maar hier twee voorbeelden:
TG komt telkens met zn nieuwe topics, in deze zag ik wel een woordgrap waarbij ik toen nog hoopte dat hij zou inzien dat hij beter serieus zn onderwerpen zou kiezen. (nu weten wij wel beter...) gelet ook op de loop: de antwoorden met zzz heeft hij naderhand, waarschijnlijk uit schaamte aangepast. dat hij boos werd is ook opvallend omdat hij dus mn eerste reactie pas later doorhad, en dus twee keer!!! heeft aangehaald. toen hij mn grap doorhad zag hij in hoe stom de loop van de reacties voor hem overkwamen. en heeft toen reacties teruggedraaid.

over t vrouwentopic zeg ik offtopic. verder heb ik geen vreemde bedoelingen. ook heb ik dames in privechat gesproken die de humor wel inzien en er wel hard om kunnen lachen, ook van wie de zgn kritische berichten op die reactie schreven. dus ook je analyse daarover klopt niet!!!!

Ik ben duidelijk geweest: Het is voor mij, niet oke als mannen met jonge vrouwen lopen te dwepen. En al zeker helemaal niet in een groep bestaande uit nagenoeg iets oudere vrouwen.
Iig, ik zit er niet op te wachten.
Vind het respectloos.

Helemaal als je het als een grap bedoelt naar Tallguy toe, van oude jonges onder mekaar die het even over chiks gaan hebben, als antwoord op een serieuze bijbelstudie van een man van 55 jaar.
Ik zie niet in hoe Talllguy door deze wel ontzettend gevatte 'woordgrap' van jou zou moeten inzien dat hij beter zijn onderwerpen zou moeten kiezen. En al helemaal niet omdat al zijn onderwerpen serieus waren.

Ik zie gewoon iemand, Tallguy, die helemaal vol is van alles wat met de bijbel van doen heeft. Een eigen site met oa goede boeken en bijbelstudie's heeft, erg veel films op You Tube zelf heeft gemaakt, met opname's van de natuur en mooie steden samen gemonteerd met bijbelstudie's.
En hij zou moeten inzien dat hij zijn onderwerpen beter zou moeten kiezen door zo'n ontzettend infantiele, flauwe en beledigende wereldse 'woordgrap' van jou, als eerste reaktie op een klein stukje serieuze bijbelstudie.

Ik denk, en weet wel zeker dat híj, uit schaamte zo woedend op jóu werd.
En dát hij boos werd is opvallend, omdat hij iets heel belangrijks in de Openingsposting zet, en jij er met een zogenaamde 'leuke' 'woordgrap' op reageerd.

Je schrijft: 'Toen hij mn grap doorhad', nou daar valt nogal veel aan door te hebben, dat is een echte doordenker Gefrustreerde smiley

Wat hij heeft aangepast is dit, omdat het toevallig is gequote: Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:55

Quote:
TALLGUY817 schreef:
Met welk hoofd denk jij?

Als antwoord op je 'woordgrap'.

En ik denk dat hij daarmee bedoeld, met je vleselijke of je geestelijke hoofd.
En daarop geeft jij zo'n beledigend antwoord als dit...
:

Quote:
JIJ schreef: (niet die van jou)

Quote:
ook heb ik dames in privechat gesproken die de humor wel inzien en er wel hard om kunnen lachen,..

Nou daar geloof ik geen barst van, dat 'dames' hoe je het nu zo plechtig zegt, erg hard hebben moeten lachen omdat je alleen jonge vrouwen in je bed wil....hiermee hoef je niet eens op een wereldse site mee aan te komen met dit respectloos gedrag.

Quote:
dus ook je analyse daarover klopt niet!!!!!

Analyse? Dat woord wordt nooit gebruikt ik geef mijn mening.
En mijn mening klopt wel voor mij.

Ik zeg nergens dat je vreemde bedoelingen hebt, maar je moet uitkijken met wat je zegt, er zitten hier vrouwen tussen en veel meer dan dat jij denkt, die hun hele leven al moeten overleven...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 29 juli 2012, 06:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 07:16
 
[quote=BART347]in deze twee voorbeelden waren de intenties vooral: humor.

Ja, ik heb als kind al mijn hele kindertijd mijn vader moeten aanhoren over lekker jonge meisjes waar mijn moeder bij was....Humor...
Kan je nagaan toen ik al op mijn tiende in de pubertijd kwam, was ik een lekker hapje voor mijn vader en aangetrouwde ooms, en dat was alleen zo omdat ik zo lekker jong was..humor...


Daar zit een kind van pas tien jaar oud echt niet op te wachten hoor, dat volwassen getrouwde mannen achter d'r aanlopen omdat ze zo'n lekker jong ding is....

als anderen dat niet (willen) inzien, wie moet hier nu met andere intenties reageren?
Wat zou ik nou moeten inzien, ik vind het geen 'humor'.

er van uitgaan dat intenties van anderen kwade of nare (bij)bedoelingen heeft? mocht dat daar schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad) dan kan een terugkoppeling uitsluitsel geven.

Ik zeg niet dat jij nare bijbedoelingen hebt, misschien heeft Tallguy wel het een en ander in die categorie meegemaakt, of diegene waarvan hij zag dat ze onder de trein sprong, misschien was zij ook heel jong, en was dat zijn hele jonge vriendin, in de tijd dat hijzelf ook nog heel jong was...die ook al door andere familieleden en aanverwanten was 'opgemerkt' omdat ze 'jong' was.

ook op dit forum staat een reactie die in begin vanuit een verkeerde interpretatie heel negatief op mij overkwam. en verwachtte het ook niet van deze persoon. toen t gesprek vorderde begreep ik t wel.

ik heb geen (be)oordelende uitlatingen gedaan, helaas zie ik hier mensen iets te snel met lange tenen zich uitten...

Ik wil je alleen zeggen dat je moet uitkijken met wat je zegt, en niet mee moet gaan doen met de hype jong en mooi, want er zijn heel veel slachtoffers, juist omdat ze zo jong waren en nóg steeds....
En daar kunnen opmerkingingen van alleen jonge vrouwen etc. helemaal verkeerd vallen...zeker als je ook nog 'uit gaat leggen' dat dat humor is..

Door de vrouwenhandel en de porno op het internet, zijn het aantal slachtoffertjes van mensenhandel en seksueel misbruik gigantisch toegenomen. Want op pornofilms, 80% wat daar 'werkt' is slachtoffer vrouwenhandel, en mag alleen uit een afgesloten ruimte om voor noppes de gruwelijkste walgelijkste dingen te moeten doen, stijf van de harddrugs, want ze moeten er wel enigzins 'vrolijk' bij kijken...

En doordat alles te zien is, 2 muisklikken verder, worden grenzen vervaagd, waardoor mannen zich nog meer aan jonge meisjes in hun omgeving gaan vergrijpen, omdat door het kijken naar die beelden hun fantasie wordt opgewekt. Humor....
Ja, ik heb daar meerdere documentaires over gezien.
En ze zijn voor het overgrote deel allemaal erg jong.

Da's alles...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 29 juli 2012, 07:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:47
 
BART347 schreef:
ik weet niet wat je wilt beweren, maar niet ik was degene die bedreigt (ik weet niet of jij wel helemaal goed hebt gelezen wat er gebeurd is?), en ook niet ik was degene die iemands naam heeft onthult anders dan die van mezelf. jij beschuldigt mij dus vals... maar goed aangezien niet ik gefrustreerd ben vergeef ik je.
Ik wil beweren dat als je de voornaam onthult je de ander bedreigt met het onthullen van zijn volledige naam. En ja, dat is een bedreiging, want men kiest niet voor niets een nickname. Het geeft nl. bescherming voor de mensen, en jij dreigt die bescherming op te heffen. En dit dreigement is goed uit te voeren, in mijn ogen is dit het ernstigste wat je kunt doen.
Daar vallen opmerkingen als Ik weet je wel te vinden bij in het niets, omdat de meesten dat niet kunnen uitvoeren.
Dus je opmerking is een bedreiging en het is een reële bedreiging.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 29 juli 2012, 12:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARENDINE325





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik wil beweren dat als je de voornaam onthult je de ander bedreigt met het onthullen van zijn volledige naam. En ja, dat is een bedreiging, want men kiest niet voor niets een nickname. Het geeft nl. bescherming voor de mensen, en jij dreigt die bescherming op te heffen. En dit dreigement is goed uit te voeren, in mijn ogen is dit het ernstigste wat je kunt doen.
Daar vallen opmerkingen als Ik weet je wel te vinden bij in het niets, omdat de meesten dat niet kunnen uitvoeren.
Dus je opmerking is een bedreiging en het is een reële bedreiging.

Sommigen kiezen voor een nick die niet naar privegegevens te herleiden is, anderen kiezen ervoor linkjes te plaatsen die met 2 muisklikken toegang geven tot n.a.w.-gegevens, foto's en filmpjes. Zelf kies ik ervoor geen dingen op internet neer te zetten waarvan ik niet wil dat anderen het zien of met mij associeren. Mijns inziens ben je zelf voor het grootste deel verantwoordelijk voor je privacy op internet.

Op zich ben ik het met je eens dat het openbaar maken van een naam not done is. In dit geval vraag ik me af waarom er zo moeilijk over gedaan wordt, als iedereen er moeiteloos zelf achter kan komen. Privacy op internet wordt zwaar overschat, zodra je iets online zet is het vogelvrij.

Beter denkt iedereen na voor hij of zij iets neerzet, waarvan men achteraf spijt krijgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:36
 
ARENDINE325 schreef:
Sommigen kiezen voor een nick die niet naar privegegevens te herleiden is, anderen kiezen ervoor linkjes te plaatsen die met 2 muisklikken toegang geven tot n.a.w.-gegevens, foto's en filmpjes. Zelf kies ik ervoor geen dingen op internet neer te zetten waarvan ik niet wil dat anderen het zien of met mij associeren. Mijns inziens ben je zelf voor het grootste deel verantwoordelijk voor je privacy op internet.

Op zich ben ik het met je eens dat het openbaar maken van een naam not done is. In dit geval vraag ik me af waarom er zo moeilijk over gedaan wordt, als iedereen er moeiteloos zelf achter kan komen. Privacy op internet wordt zwaar overschat, zodra je iets online zet is het vogelvrij.

Beter denkt iedereen na voor hij of zij iets neerzet, waarvan men achteraf spijt krijgt.
Wat jij voor jezelf doet, is iets anders dan dat iemand anders het als een bedreiging gaat uiten.
Ik ben heel gemakkelijk te vinden op internet, en dat is voor mij geen probleem. Eigenlijk is naamsbekendheid alleen maar goed voor mij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:32
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat jij voor jezelf doet, is iets anders dan dat iemand anders het als een bedreiging gaat uiten.
Ik ben heel gemakkelijk te vinden op internet, en dat is voor mij geen probleem. Eigenlijk is naamsbekendheid alleen maar goed voor mij...

wat zeur je dan?

en hoe kan ik een naam onthullen van iemand die ik niet ken?
hoe zou dat bedreigend kunnen zijn?
ben ik een mogelijke bedreiging voor hem? (dat is humor...)

en wat heeft iemand op zn kerfstok als iemand daar bang voor is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:39
 
SHANITA130 schreef:
in deze twee voorbeelden waren de intenties vooral: humor.

Ja, ik heb als kind al mijn hele kindertijd mijn vader moeten aanhoren over lekker jonge meisjes waar mijn moeder bij was....Humor...
Kan je nagaan toen ik al op mijn tiende in de pubertijd kwam, was ik een lekker hapje voor mijn vader en aangetrouwde ooms, en dat was alleen zo omdat ik zo lekker jong was..humor...

Daar zit een kind van pas tien jaar oud echt niet op te wachten hoor, dat volwassen getrouwde mannen achter d'r aanlopen omdat ze zo'n lekker jong ding is....

als anderen dat niet (willen) inzien, wie moet hier nu met andere intenties reageren?
Wat zou ik nou moeten inzien, ik vind het geen 'humor'.

er van uitgaan dat intenties van anderen kwade of nare (bij)bedoelingen heeft? mocht dat daar schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad) dan kan een terugkoppeling uitsluitsel geven.

Ik zeg niet dat jij nare bijbedoelingen hebt, misschien heeft Tallguy wel het een en ander in die categorie meegemaakt, of diegene waarvan hij zag dat ze onder de trein sprong, misschien was zij ook heel jong, en was dat zijn hele jonge vriendin, in de tijd dat hijzelf ook nog heel jong was...die ook al door andere familieleden en aanverwanten was 'opgemerkt' omdat ze 'jong' was.

ook op dit forum staat een reactie die in begin vanuit een verkeerde interpretatie heel negatief op mij overkwam. en verwachtte het ook niet van deze persoon. toen t gesprek vorderde begreep ik t wel.

ik heb geen (be)oordelende uitlatingen gedaan, helaas zie ik hier mensen iets te snel met lange tenen zich uitten...

Ik wil je alleen zeggen dat je moet uitkijken met wat je zegt, en niet mee moet gaan doen met de hype jong en mooi, want er zijn heel veel slachtoffers, juist omdat ze zo jong waren en nóg steeds....
En daar kunnen opmerkingingen van alleen jonge vrouwen etc. helemaal verkeerd vallen...zeker als je ook nog 'uit gaat leggen' dat dat humor is..

Door de vrouwenhandel en de porno op het internet, zijn het aantal slachtoffertjes van mensenhandel en seksueel misbruik gigantisch toegenomen. Want op pornofilms, 80% wat daar 'werkt' is slachtoffer vrouwenhandel, en mag alleen uit een afgesloten ruimte om voor noppes de gruwelijkste walgelijkste dingen te moeten doen, stijf van de harddrugs, want ze moeten er wel enigzins 'vrolijk' bij kijken...

En doordat alles te zien is, 2 muisklikken verder, worden grenzen vervaagd, waardoor mannen zich nog meer aan jonge meisjes in hun omgeving gaan vergrijpen, omdat door het kijken naar die beelden hun fantasie wordt opgewekt. Humor....
Ja, ik heb daar meerdere documentaires over gezien.
En ze zijn voor het overgrote deel allemaal erg jong.

Da's alles...

hier probeer je toch echt iets in mijn schoenen te schuiven.

weet jij wel hoeveel mannen slachtoffer zijn gewordenen door dit soort misbruik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 23:03
 
BART347 schreef:
wat zeur je dan?

en hoe kan ik een naam onthullen van iemand die ik niet ken?
hoe zou dat bedreigend kunnen zijn?
ben ik een mogelijke bedreiging voor hem? (dat is humor...)

en wat heeft iemand op zn kerfstok als iemand daar bang voor is?
Ik heb het niet over mijzelf, ik heb het over Tallguy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 00:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb het niet over mijzelf, ik heb het over Tallguy.

goed, we weten dat hij een probleem heeft.

zorg dat je zelf niet ook zo wordt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 01:52
 
BART347 schreef:
hier probeer je toch echt iets in mijn schoenen te schuiven.

weet jij wel hoeveel mannen slachtoffer zijn gewordenen door dit soort misbruik?


I know, quite the same ;, (

zondag 29 juli 2012, 07:16

Quote:
BART347 schreef: er van uitgaan dat intenties van anderen kwade of nare (bij)bedoelingen heeft? mocht dat daar schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad) dan kan een terugkoppeling uitsluitsel geven.


Quote:
SHANITA130 schreef: Ik zeg niet dat jij nare bijbedoelingen hebt, misschien heeft Tallguy wel het een en ander in die categorie meegemaakt, of diegene waarvan hij zag dat ze onder de trein sprong, misschien was zij ook heel jong, en was dat zijn hele jonge vriendin, in de tijd dat hijzelf ook nog heel jong was...die ook al door andere familieleden en aanverwanten was 'opgemerkt' omdat ze 'jong' was.

Quote:
mocht dat daar schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad) dan kan een terugkoppeling uitsluitsel geven.

Het feit dat je dit schreef, dat zegt mij dat je 'teruggekoppelt' bent, want Je schreef ook: "mocht het daar de schijn van hebben (ik geef toe dat ook ik wel eens achteraf invalshoeken zie van uitlatingen die ik niet op dat moment doorhad)". Dat zegt mij dat je het niet zo bedoelde als ik erop reageerde. en dat je dat probeerd duidelijk te maken.
Bij mij triggerde enkele dingen in die categorie nu eenmaal. En dan nog veel meer als bij de gemiddelde. En daar heb ik ook grondige redenen voor. ik wou je ook bewust maken, zo'n 'oude jongens onder elkaar grappen over vrouwen maken' zeg maar, dat werkt niet...voor een eventuele volgende keer, hier of in het 'echte leven'.
Daar kijkt men doorheen...
Maar wat mij betreft zand erover!

Toen ik die bewuste ochtend het dreigement naar je las, was het allereerste wat ik deed, de redactie mailen dat dat niet kan, en daarna op de niet okee knop geklikt.

Maar goed, de redactie reageerd niet, en da's voor mij dus ook een reactie, niet reageren.
Er dus wel vanuit gaande dat er 24/7 iemand achter monitors zit.

Dus ik dacht, oke wat nu?

Ja, dan blijft er voor mij een ding over dat ik niet ga schelden, maar mezelf begripvol opstellen, en wel op zo'n manier dat het wel uit mijn hart komt, en geen toneelspelletje wordt, want daar zijn sommige mensen erg gevoelig voor, en kijken er meteen doorheen.

Dus wat merkte ik, ik kreeg positieve respons.

Want ik herinnerde mij deze tekst uit Spreuken:

15
1 Een zacht antwoord keert de grimmigheid af,
maar een krenkend woord wekt de toorn op.

En ik dacht, nou als een zacht woord (begripvolle postings naar de persoon in dit geval) de grimmigheid afkeert, want het klonk mij grimmig (GRIMMIG=
1) Bedreigend 2) Boosaardig 3) Boos 4) Dreigend 5) Fel 6) Kwaad 7) Nors 8) Onvriendelijk 9) Onguur 10) Toornig 11) Uit zijn humeur 12) Verbeten 13) Verhard 14) Wrevelig 15) Woede 16) Zeer boos
, ja, dan is dat verstandig, temeer omdat ik mij ook kon invoelen voor een heel groot gedeelte. dus het kwam uit mijn hart en was niet geveinst...

Ja, en een krenkend woord wekt de toorn op....ja, en die toorn was er al...

En die wou ik niet opwekken, in die zin, nog erger maken.

En ja hoor, ik kreeg na een tijdje wel positieve reacties, want ik voelde me in net als enkele anderen, temeer dat TG duidelijk schreef dat ie geen fijne jeugd(understatement) heeft gehad, nare dingen heeft meegemaakt, zo niet wil zijn en het een afweer is die zelfs zijn leven redt....

Ja, en als ik dan de negatieve zaken negeer, het erge boos worden in dit geval, en me richt op positieve zaken die hij wel zeker had, goede postings met linken over het geloof, bijbelstudies, mooi You Tube films, met mooi en goede teksten erbij, en zelfs een eigen site vol met goede bijbelstudies, preken teksten, boekbesprekingen etc.
En dus eigenlijk doe wat in spreuken staat, maar dan niet wettisch, het kwam uit mijn hart. ja, dan zag ik dat ik positieve reacties kreeg...

Ik moest denken aan Shaping!.

Ja, ik kan het linken niet laten ;)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 30 juli 2012, 10:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 09:08
 
BART347 schreef:
goed, we weten dat hij een probleem heeft.

zorg dat je zelf niet ook zo wordt....
Eerlijk gezegd weet ik niks van hem, en ik ben de laatste tijd behoorlijk allergisch geworden voor roddel. Of het nu in het dagelijks leven of op internet is. Want ik geloof absoluut niet alles wat er op internet staat.
Maar het gaat me uitsluitend om het gebruik van de eigen naam, verder niet.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 30 juli 2012, 09:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:30
 
Quote:
BART347 schreef:
je hebt niet helemaal door welke intenties hier spelen...
dat zou een zeeeeeeeeeeeer lang verhaal gaan worden.

over t vrouwentopic zeg ik offtopic. verder heb ik geen vreemde bedoelingen. ook heb ik dames in privechat gesproken die de humor wel inzien en er wel hard om kunnen lachen, ook van wie de zgn kritische berichten op die reactie schreven. dus ook je analyse daarover klopt niet!!!!


CHATULIEM619 schreef:
Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen. E dat geeft je nog steeds niet het recht iemand zn echte naam hier neer te zetten.

Quote:
BART347 schreef:
goed, we weten dat hij een probleem heeft.

zorg dat je zelf niet ook zo wordt....

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd weet ik niks van hem, en ik ben de laatste tijd behoorlijk allergisch geworden voor roddel. Of het nu in het dagelijks leven of op internet is. Want ik geloof absoluut niet alles wat er op internet staat.
Maar het gaat me uitsluitend om het gebruik van de eigen naam, verder niet.

Ja, je kan alleen iets van iemand weten wat ie zelf heeft geschreven over zichzelf. en je kan wel naar iets anders raden, maar dat weet je dan niet zeker.

Ik ben zelf ook allergisch voor roddel, ik doe er nooit aan mee, en als ik het gesprek niet op iets anders krijg loop ik gewoon weg. En als ik niet weg kon, werd ik er letterlijk ziek van, zeker als men het over iemand had die ze nauwelijks kenden en ik die persoon wel al heel lang en goed kon...

En roddelen valt onder de hoofdzonden erger dan uitbarstingen van toorn....want dat laatste gebeurt iig eerlijk in iemand zijn gezicht, en niet stiekum ff met z'n allen achter iemand z'n rug, achterbaks...bah!!!
Op internet, degene kan het dan in zijn eentje later lezen.... Boze smiley

Eerst doen sommige kerken en dus ook christenen hun best dat iemand gelovig wordt dan is iemand dat, maar dan is niet alle narigheid als bij toverslag verdwenen, da's een proces. En als iemand dan nog moeite heeft met uitbarstingen van toorn, woede en boosheid, ja, dan doen sommigen gewoon hetzelfde terug, dezelfde dingen terugschreeuwen. En dan heeft dezelfde dingen terugzeggen dus geen enkel effect behalve het tegenovergestelde.

Jammer hij had best hele goede stukken, TG.... Twijfelende smiley

En iemand anders die echt dingen stiekum deed, dubbelzinnig zodat niet eens de redactie en veel mensen het doorhadden, als ik daar terecht boos over werd, zeiden sommigen dat ik dan hetzelfde als hem/haar deed.
Dat kan niet, want ik deed niet stiekum, verborgen negatieve boodschappen, verpakt met bijbelteksten, zogenaamd heel vroom overkomend. Boze smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 30 juli 2012, 15:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 16:52
 
Vanmiddag ook weer, loop ik vrolijk van mijn werk, met mijn fiets over het perron, om in te checken. De trein zou pas over 14 minuten komen, dus ik denk kan ik nog even lekker zitten. en ik keek vrolijk en blij want dingen gingen goed in die paar uurtjes.

Ja, hoor, gebeurd er wat ik me hele leven al heb, en dan natuurlijk altijd onverwacht, ziet een kerel mij, zit naar me te lachen, ik had niets door, lach heel ff beleefd terug. Komt ie bijna naast me lopen, en zeggen van ja wat wil ik nou etc. bijna manipulatief, dwingend en wanhopig zoiets...

Dus ik moest snel denken, zag in de verte een nette man zitten op zo'n bankie, deed net of ik hem kon, ging niet te dichtbij hem zitten, maar ook niet té ver, zodat men niet kon opmaken of ik nu wel of niet bij hem hoorde.

En toen lette ik verder nergens op, en zag die l@# even later niet meer.

Ja, daarom kan ik niet zo goed tegen opmerkingen als 'jonge vrouwen mogen bij mij in mijn bed' en 'Nee, toch maar liever een vrouw ... Coole smiley met zonnebril' , etc. als reactie op een link naar een serieuze bijbelstudie genaamd "Toch maar liever een kind".
Wat denk je daarmee te bereiken? Ik zal je even quoten Bart:
Quote:
TG komt telkens met zn nieuwe topics, in deze zag ik wel een woordgrap waarbij ik toen nog hoopte dat hij zou inzien dat hij beter serieus zn onderwerpen zou kiezen.

Dit was geen 'woordgrapje', dit was vrouwonvriendelijk, en wat dacht jij dan dat TG zou veranderen?
Ten 1ste, hij had alleen serieuze onderwerpen, werd alleen boos als men er zijns inziens niet serieus op in ging. en hij zei zelf dat ie zo niet wil zijn, zo snel boos en dat het een afweer is wat levensreddend kan zijn gezien de gruwelijkheden die hij heeft meegemaakt.
Trouwens toen jij met je 'woordgrap' kwam was er mi nog helemaal niets aan de hand.
Ik snap dus alleen nog steeds niet hoe je kwaad, de 'temper' van TC had willen bestrijden met een nog groter kwaad, namelijk 'woordgrapjes' die disrespectvol zijn naar vrouwen.
Waar vrouwen direct last van hebben, midden op straat overdag...
En als je al het eea hebt meegemaakt, dan kan dat heel bedreigend overkomen...

Ben het met Chatuliem eens:
Quote:
CHATULIEM619 schreef:
Misschien moet je dan eens minder vanuit die intenties reageren. Zou een hoop schelen. En dat geeft je nog steeds niet het recht iemand zn echte naam hier neer te zetten.
Ja, ook enkele keren met zijn naam rondstrooien, ronduit gemeen...

Hij poste wel iets veel. Dacht je nu echt dat te kunnen veranderen om even 'grappen' over 'vrouwen' op de verkeerde manier met hem te willen gaan maken?

Denk je nu echt dat een man van 55 die zo serieus bezig is met alles wat met het geloof te maken heeft, zin heeft om zulke dubieuze grapjes te maken met jou?

Hij had dan wel vaak een 'temper', maar ik heb hem geen één keer een zo een 'grapje' horen maken....

Door dat soort 'grapjes' en houdingen worden vrouwen lastiggevallen, zelfs gewoon midden op de dag...
Als zelfs mensen die zich christen noemen eraan mee doen...
En gasten die zo praten denken ook dat ze zelf heel cool zijn, niet beseffende dat hun gedrag gewoon beledigend is.

En je schreef: je hebt niet helemaal door welke intenties hier spelen...
Nou, dat had je uitgelegd, je wou TG door die 'woordgrap' laten inzien dat hij beter serieus zijn onderwerpen zou kiezen...

Ja, ik kan hier best boos over worden...'Nu en dan terechte boosheid op Zijn tijd is best gezond'. Ik spreek niet alleen voor mezelf voor alle meiden en vrouwen die gewoon overdag lastig worden gevallen....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 30 juli 2012, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 21:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd weet ik niks van hem, en ik ben de laatste tijd behoorlijk allergisch geworden voor roddel. Of het nu in het dagelijks leven of op internet is. Want ik geloof absoluut niet alles wat er op internet staat.
Maar het gaat me uitsluitend om het gebruik van de eigen naam, verder niet.



gelukkig,


aangezien ik daarin geheel niets nieuws over wie dan ook heb verteld, anders dan wat er vanuit het forum eerder al bekend gemaakt was, hier op CM of hoe dan ook daarbuiten:
dan is er dus geen probleem...

ik wil dan ook dat je nu stopt met die aanklachten naar mij gericht !!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 21:36
 
SHANITA130 schreef:
Vanmiddag ook weer, loop ik vrolijk van mijn werk, met mijn fiets over het perron, om in te checken.

(...)


En toen lette ik verder nergens op, en zag die lul even later niet meer.

Ja, daarom kan ik niet zo goed tegen opmerkingen als 'jonge vrouwen mogen bij mij in mijn bed' en 'Nee, toch maar liever een vrouw ... Coole smiley met zonnebril' , etc. als reactie op een link naar een serieuze bijbelstudie genaamd "Toch maar liever een kind".
Wat denk je daarmee te bereiken? Ik zal je even quoten Bart:

(...)



sorry, maar hier breng je met mij in verband met dingen waar ik niets vanaf weet, of ook maar mee bezighoud. je stigmatiseerd mij hiermee tegenover anderen die op CM die deze reactie van jou lezen door mij in een lijn te zetten met iemand die zich heel anders opsteld in het dagelijks leven dan ik. ik ken jou niet, maar jij mij ook niet! als ik jou zou moeten omschrijven naar de indruk die ik van jou heb.... denk je dat je t leuk zou vinden als iedereen dat zou lezen op t CM forum?

waarom doe jij t dan bij mij?


dus, hierin ook een soort van roddel???? mss?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 21:51
 
Afgezien van alles...
Zo benoem je een man niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:03
 
ZEELAND736 schreef:
Afgezien van alles...
Zo benoem je een man niet...




lijkt mij op roddel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 22:04
 
BART347 schreef:
lijkt mij op roddel?

eerder projectie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 4 van 6