ChristianMatch
 


Forum

Talitakumiweekend
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 20:00
 
Beste CM leden,

hebben jullie wel eens gehoord van Talitakumi weekends?
Dit zijn weekenden die speciaal gericht zijn op innerlijke bevrijding en genezing. Ik ben daar zelf vorig jaar in Oktober naar toe gegaan en het heeft mij vrij veel goed gedaan.
Het weekend wordt georganiseerd door Rooms-Katholieken, maar iedere christen van welk geloof ook is van harte welkom om deel te nemen.

Welkom op Talitakumiweekend.nl,

Wij zijn een groep mensen die, vanuit een Rooms Katholieke achtergrond, weekends organiseren en dan bidden voor genezing en bevrijding. Genezing kan zowel lichamelijk als innerlijk zijn. Talitakumi bestaat al ruim 25 jaar en er zijn veel mensen geweest die gebruik gemaakt hebben van deze mogelijkheid en rust en verlichting hebben gevonde

http://www.talitakumiweekend.nl/

Talitakumi betekent: Meisje, Ik zeg je: sta op! (Marcus 05, 41)

Wat ik mij afvraag: Worden bij jullie in de christelijke gemeenten ook zulk soort weekenden georganiseerd?

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 20:10
 
Wat ik mij afvraag: Worden bij jullie in de christelijke gemeenten ook zulk soort weekenden georganiseerd?

Groeten van Paulus

Ja hoor Paulus, dat soort weekenden worden er bij christelijke gemeentes ook georganiseerd.
Dan heten ze bijv: Mannen of vrouwen weekenden. Of encouterweekenden. Of herstelweekenden of herstelweek. Je heb ook specifieke jeugdweekenden. Ook daar is gebed voor genezing en geestelijke opbouw.
Als je meer hierover wil ween hoor ik het wel van je.
vriendelijke groetjes Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:38
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

hebben jullie wel eens gehoord van Talitakumi weekends?
Dit zijn weekenden die speciaal gericht zijn op innerlijke bevrijding en genezing. Ik ben daar zelf vorig jaar in Oktober naar toe gegaan en het heeft mij vrij veel goed gedaan.
Het weekend wordt georganiseerd door Rooms-Katholieken, maar iedere christen van welk geloof ook is van harte welkom om deel te nemen.

Welkom op Talitakumiweekend.nl,

Wij zijn een groep mensen die, vanuit een Rooms Katholieke achtergrond, weekends organiseren en dan bidden voor genezing en bevrijding. Genezing kan zowel lichamelijk als innerlijk zijn. Talitakumi bestaat al ruim 25 jaar en er zijn veel mensen geweest die gebruik gemaakt hebben van deze mogelijkheid en rust en verlichting hebben gevonde

http://www.talitakumiweekend.nl/

Talitakumi betekent: Meisje, Ik zeg je: sta op! (Marcus 05, 41)

Wat ik mij afvraag: Worden bij jullie in de christelijke gemeenten ook zulk soort weekenden georganiseerd?

Groeten van Paulus

hahaha... ik lees dit nu pas...
Ik moest lachen omdat ik dacht dat het over de Taliet ging hier op C.M.
Was toch benieuwd wat voor weekend dat dan zou zijn... Clown smiley maar ik loop achter g'loof ik... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1