ChristianMatch
 


Forum

Oma
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:23
 
Zouden jullie voor Oma willen bidden
Ze is vanochtend met spoed na ziekenhuis gegaan
Vanwege pijn in haar zij haar nieren werken misschien niet goed


Heb vanavond moeder gebeld en heb te horen gekregen dat haar schildklier niet goed zouden functioneren daar doen hun onderzoek na
Verder heeft oma ontstekingen in het lichaam daar krijgt ze nu een andere antibiotica voor hopelijk dat ze daar wel tegen kan.
Oma had hele dag pijn in haar voet de rechter voet was warmer dan de ander voet daar heeft ze vanavond een paracetamol voor gekregen.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:37
 
Doe ik hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:33
 
JOSINA022 schreef:
Doe ik hoor!

ik ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:00
 
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat.
Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan.
Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:19
 
ZWAAN995 schreef:
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat.
Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan.
Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.

<><

Zwaan

Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:36
 
ZWAAN995 schreef:
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat.
Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan.
Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.

<><

Zwaan

van mij ook heel veel sterkte toegewenst, gods armen dicht om je heen toegewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:46
 
ZWAAN995 schreef:
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat.
Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan.
Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.

<><

Zwaan

sterkte en heel veel liefde toegewenst !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 10:09
 
ZWAAN995 schreef:
Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat.
Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan.
Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.

<><

Zwaan

Sterkte ermee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zondag 5 augustus 2012, 14:09
 
We komen net van ziekenhuis vandaan zoals het nu lijkt gaat het iets beter met Oma. Ze is van de hartbewaking af en eet weer normaal.
Halve wege dat we er waren kreeg Oma al meer praatjes en begon ze wat over die en die te zeuren die op haar kamer waren. Oma word wel de oude want toen haar zoon even belde had Oma de zielige rol om aandacht te vragen. Lachende smiley met blinkend witte tanden Ben elk geval blij dat Oma hier over één komt. Het is wel dat ze morgen of overmorgen door de scan moet wat de oorzaak is van haar benen en tegelijk haar nieren de propje is ontstaan.
Want haar benen voelen nog wel koud aan en moeten haar benen wel omhoog blijven want heeft ze haar benen laag dan worden ze blauw.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 23:54
 
Vandaag weer na Oma geweest, met oma gaat wat beter ze heeft andere medicijnen voor het hart. sommige medicijnen hoeft ze niet meer zoals plastableten laten staan. ze is door de scan geweest bleek haar nieren goed te zijn waren hersteld geworden. Het is wel dat ze 6 paracetamol per dag moet slikken tegen de pijn in haar linker zij. Oma was bijna uitgedroogd waarop ze 3 liters vocht om haar lichaam te krijgen en om schoon te spoelen zoals vanavond was het 2 liter vocht. Nu ze ook voor de trombose medicijnen voor krijgt kan ze haar benen wel na beneden laten en worden niet blauw. het is alleen nu bekijken hoe haar benen zijn want ze heeft wel een blijvende pijn morgen hoort ze van de doktoren wat daarmee moet gebeuren. of er een omleiding moet komen of anders wat. Voorlopig ligt Oma in het ziekenhuis.



<><

Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op zaterdag 25 augustus 2012, 17:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 01:16
 
ZWAAN995 schreef:
Vandaag weer na Oma geweest, met oma gaat wat beter ze heeft andere medicijnen voor het hart. sommige medicijnen hoeft ze niet meer zoals plastableten laten staan. ze is door de scan geweest bleek haar nieren goed te zijn waren hersteld geworden. Het is wel dat ze 6 paracetamol per dag moet slikken tegen de pijn in haar linker zij. Oma was bijna uitgedroogd waarop ze 3 liters vocht om haar lichaam te krijgen en om schoon te spoelen zoals vanavond was het 2 liter vocht. Nu ze ook voor de trombose medicijnen voor krijgt kan ze haar benen wel na beneden laten en worden niet blauw. het is alleen nu bekijken hoe haar benen zijn want ze heeft wel een blijvende pijn morgen hoort ze van de doktoren wat daarmee moet gebeuren. of er een omleiding moet komen of anders wat. Voorlopig ligt Oma in het ziekenhuis.

Mocht je kaartje willen sturen dan kan dat ook.
Oma houd van verassingen en gezelligheid.


Oma v Dort
(...)
Groningen

<><

Zwaan

pas op met vermelding van persoonsgegevens in het openbaar. iedereen kan dit lezen, ook buiten CM!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 08:54
 
ZWAAN995 schreef:
We komen net van ziekenhuis vandaan zoals het nu lijkt gaat het iets beter met Oma. Ze is van de hartbewaking af en eet weer normaal.
Halve wege dat we er waren kreeg Oma al meer praatjes en begon ze wat over die en die te zeuren die op haar kamer waren. Oma word wel de oude want toen haar zoon even belde had Oma de zielige rol om aandacht te vragen. Lachende smiley met blinkend witte tanden Ben elk geval blij dat Oma hier over één komt. Het is wel dat ze morgen of overmorgen door de scan moet wat de oorzaak is van haar benen en tegelijk haar nieren de propje is ontstaan.
Want haar benen voelen nog wel koud aan en moeten haar benen wel omhoog blijven want heeft ze haar benen laag dan worden ze blauw.

<><

Zwaan

Quote:
Halve wege dat we er waren kreeg Oma al meer praatjes en begon ze wat over die en die te zeuren die op haar kamer waren. Oma word wel de oude want toen haar zoon even belde had Oma de zielige rol om aandacht te vragen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Lekkere Oma heb jij Knipoog smiley , ja, ik zal haar gedenken in mijn gebeden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 09:47
 
...

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 19:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 augustus 2012, 10:13
 
fijn dat het weer beter met haar gaat zwaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:26
 
heb telefoontje gehad van mam dat men een scan willen maken van haar lever en milt want hun hadden bij 1e scan een gewasje gezien de vraag alleen is of dat goed of kwaad aardig is. Haar benen hebben minder erg door medicijnen goede doorbloedingen. Om alles uit te voeren is risco want oma is wel hartpatiënt namelijk. Doktoren zeiden tegen oma mocht het mis gaan wilt u dan gereanimeerd worden of niet want het kan zijn dat u als een kasplantje eruit kan komen. Maar dat is een kleine risco. Haar leven ligt in Gods hand. Alles op Zijn Tijd of Oma mag lang blijven leven of dat ze bij de Here mag komen.

Oma is elk geval niet bang om te sterven.
Ze weet dat als ze komt overlijden dat ze bij de Here Jezus komt. Lachende smiley

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:13
 
ZWAAN995 schreef:
heb telefoontje gehad van mam dat men een scan willen maken van haar lever en milt want hun hadden bij 1e scan een gewasje gezien de vraag alleen is of dat goed of kwaad aardig is. Haar benen hebben minder erg door medicijnen goede doorbloedingen. Om alles uit te voeren is risco want oma is wel hartpatiënt namelijk. Doktoren zeiden tegen oma mocht het mis gaan wilt u dan gereanimeerd worden of niet want het kan zijn dat u als een kasplantje eruit kan komen. Maar dat is een kleine risco. Haar leven ligt in Gods hand. Alles op Zijn Tijd of Oma mag lang blijven leven of dat ze bij de Here mag komen.

Oma is elk geval niet bang om te sterven.
Ze weet dat als ze komt overlijden dat ze bij de Here Jezus komt. Lachende smiley

<><

O meid wat verdrietig om te lezen, ik zal elek keer als ik aan je Oma denk voor haar bidden. volgens mij heb je een hele lieve Oma.

Zwaan

O meid wat verdrietig om te lezen dat ze zo ziek is..., ik zal elke keer als ik aan je Oma denk voor haar bidden. volgens mij heb je een hele lieve Oma.

Ja, het is wel fijn natuurlijk dat ze gelooft en weet dat ze bij de Here Jezus komt :), en daarom niet bang is om te sterven. een goed voorbeeld is jou Oma!

Ik hoop echt zo voor jou dat je Oma weer naar huis toe mag!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:01
 
Bedankt voor de gebeden voor mijn Oma.
Ze is gisteren na huis gegaan per ontslag.
Vertoeft weer in haar eigen huisje.
Oma is nog wel ziek maar ze kan verder met haar leven.
Gezwel in haar nier lijkt op kanker maar het groeit niet.
Om de half jaar voor controle bij de cardioloog.
Goede sterke medicijnen voor het hart gekregen.
Haar benen heeft wel een doof gevoel onder de voet
maar dat komt ook omdat ze suikerpatiënt is.
Hopen dat ze mag genieten van haar oude dag.

Gezegende weekend gewenst.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 16:58
 
ZWAAN995 schreef:
Bedankt voor de gebeden voor mijn Oma.
Ze is gisteren na huis gegaan per ontslag.
Vertoeft weer in haar eigen huisje.
Oma is nog wel ziek maar ze kan verder met haar leven.
Gezwel in haar nier lijkt op kanker maar het groeit niet.
Om de half jaar voor controle bij de cardioloog.
Goede sterke medicijnen voor het hart gekregen.
Haar benen heeft wel een doof gevoel onder de voet
maar dat komt ook omdat ze suikerpatiënt is.
Hopen dat ze mag genieten van haar oude dag.

Gezegende weekend gewenst.

<><

Zwaan

Oh, gelukkig, ben zo blij dit te lezen! Lachende smiley

Je Oma kan verder met haar leven!, ook al is ze nog wel ziek.

Ik blijf bidden voor je Oma, elke keer als ik aan haar denk!

Jij ook een gezegende zondag! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 17:02
 
Goed te horen Zwaan, hoe oud is jouw oma eigenlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1