ChristianMatch
 


Forum

DE WEDERKOMST VAN CHRISTUS
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:15
 
http://www.dekoningkomt.nl/dewederkomstvanchristus.html




<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:27
 
ZWAAN995 schreef:
http://www.dekoningkomt.nl/dewederkomstvanchristus.html




<><

Zwaan

JA EN???????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:32
 
PIETER619 schreef:
JA EN???????????

Mooie boek om te kopen en kan je studeren aan de hand van de Bijbel voor mensen die de Bijbel boek Openbaring moeilijk snappen link is bij gegeven.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 16:56
 
ZWAAN995 schreef:
Mooie boek om te kopen en kan je studeren aan de hand van de Bijbel voor mensen die de Bijbel boek Openbaring moeilijk snappen link is bij gegeven.

<><

Zwaan

Staat er ook hoe we de komst van onze Heer en Heiland kunnen eerder kunne laten gebeuren? Het is mogelijk wist je dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:01
 
PIETER619 schreef:
Staat er ook hoe we de komst van onze Heer en Heiland kunnen eerder kunne laten gebeuren? Het is mogelijk wist je dat?


is het niet zo als iedereen het evangelie gehoord heeft, weet effe het aantal niet meer van de bijna onbereikte gebieden waar mensen het evangelie nog niet kennen, was een visie van een kerkleider om daar aan te werken, want dan zou jezus eerder terugkomen zei hij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:57
 
PIETER619 schreef:
Staat er ook hoe we de komst van onze Heer en Heiland kunnen eerder kunne laten gebeuren? Het is mogelijk wist je dat?

Spot er maar mee grapjas.
Je snapt heus wat ik bedoel.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:02
 
PETRA944 schreef:
is het niet zo als iedereen het evangelie gehoord heeft, weet effe het aantal niet meer van de bijna onbereikte gebieden waar mensen het evangelie nog niet kennen, was een visie van een kerkleider om daar aan te werken, want dan zou jezus eerder terugkomen zei hij.

Gaat wat de Bijbel Openbaring in uitlegt want vele vinden het een moeilijk boek en de schrijver heeft De Koning komt makkelijke uitleg over gegeven van Openbaring staan ook plaatjes bij.

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 21:50
 
ZWAAN995 schreef:
Spot er maar mee grapjas.
Je snapt heus wat ik bedoel.

<><

Zwaan

Dan heb je het verkeerd begrepen, ik ben hier wel serieus bezig, dus mij uitschelden voor grapjas had niet gehoeven alleen antwoord op mijn vragen

Ik heb in totaal 8 diensten op dvd staan (opgenomen bij ons als avonddienst) van Feike ter Velde over de eindtijd waarvan 4 uit het boek Daniël.
Ook JAn van Barneveld heeft hier studie over gedaan en je kunt die bij Family7 op de stream (3 euro/maand) terug zien.

Zeer interessant allemaal, dus ik weet er al het één en ander van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 22:24
 
ZWAAN995 schreef:
http://www.dekoningkomt.nl/dewederkomstvanchristus.html




<><

Zwaan




bij BOL.com ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 23:16
 
PIETER649 schreef:
bij BOL.com ?

http://www.zoeklichtwebshop.nl/studieboeken/de+koning+komt_946

"Met vreugde mag ik deze uitleg over het boek "de Openbaring van Jezus Christus" bij u aanbevelen. Het boek is er sterk op gericht om zowel ouderen als jongeren enthousiast te maken voor het profetisch Woord. Naar mijn overtuiging is de schrijver daarin zeker geslaagd. Dat is wat deze verklaring en uitleg onderscheid van vele andere boeken die de laatste decennia over dit onderwerp verschenen zijn.
"Openbaring"is geen eenvoudig boek. Ons kennen is immers nog onvolkomen, zei Paulus. ( 1 Corinthiërs 13: 9) Wat mij bijzonder in het boek aanspreekt is dat de schrijver dit ook eerlijk erkent. Dit blijkt uit het feit dat er op sommige punten een alternatieve verklaring wordt gegeven. We vinden dat bij voorbeeld terug in de zg. "Bruidsvisie".
Daarnaast laat dit boek zich ook heel goed gebruiken als lesboek. Zelf heb ik dit boek gebruikt als leidraad in gemeentes waarin ik het boek "Openbaring" heb behandeld. Vanuit de praktijk heb ik waargenomen dat zowel ouderen als jongeren zeer enthousiast waren over de wijze waarop de schrijver getracht heeft "de Openbaring" dicht bij de mensen te brengen.
In dit boek van Jeep van der Schoot heb ik vruchten gevonden van een jong iemand die al heel vroeg in zijn leven het diepe verlangen had om zijn eigen generatie bekend te maken met Gods plannen met betrekking tot de toekomst. Jeep heeft de gave ontvangen om dat Woord van God, dat zo lang geleden door Johannes mocht worden neergeschreven, in zijn actuele boodschap voor ons toegankelijk te maken.
Mijn wens is dat dit boek voor heel veel mensen tot zegen mag zijn.
In het bijzonder voor de generatie jongeren die in een tijd leeft waarin alle hoop op een zekere toekomst is verloren.
Ds. Dick Stichter

Bij Zoeklicht Te Koop

<><

Zwaan


Laatst aangepast door
ZWAAN995
op woensdag 3 oktober 2012, 23:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 07:00
 
ZWAAN995 schreef:
http://www.zoeklichtwebshop.nl/studieboeken/de+koning+komt_946"Met vreugde mag ik deze uitleg over het boek "de Openbaring van Jezus Christus" bij u aanbevelen. Het boek is er sterk op gericht om zowel ouderen als jongeren enthousiast te maken voor het profetisch Woord. Naar mijn overtuiging is de schrijver daarin zeker geslaagd. Dat is wat deze verklaring en uitleg onderscheid van vele andere boeken die de laatste decennia over dit onderwerp verschenen zijn.
"Openbaring"is geen eenvoudig boek. Ons kennen is immers nog onvolkomen, zei Paulus. ( 1 Corinthiërs 13: 9) Wat mij bijzonder in het boek aanspreekt is dat de schrijver dit ook eerlijk erkent. Dit blijkt uit het feit dat er op sommige punten een alternatieve verklaring wordt gegeven. We vinden dat bij voorbeeld terug in de zg. "Bruidsvisie".
Daarnaast laat dit boek zich ook heel goed gebruiken als lesboek. Zelf heb ik dit boek gebruikt als leidraad in gemeentes waarin ik het boek "Openbaring" heb behandeld. Vanuit de praktijk heb ik waargenomen dat zowel ouderen als jongeren zeer enthousiast waren over de wijze waarop de schrijver getracht heeft "de Openbaring" dicht bij de mensen te brengen.
In dit boek van Jeep van der Schoot heb ik vruchten gevonden van een jong iemand die al heel vroeg in zijn leven het diepe verlangen had om zijn eigen generatie bekend te maken met Gods plannen met betrekking tot de toekomst. Jeep heeft de gave ontvangen om dat Woord van God, dat zo lang geleden door Johannes mocht worden neergeschreven, in zijn actuele boodschap voor ons toegankelijk te maken.
Mijn wens is dat dit boek voor heel veel mensen tot zegen mag zijn.
In het bijzonder voor de generatie jongeren die in een tijd leeft waarin alle hoop op een zekere toekomst is verloren.
Ds. Dick Stichter

Bij Zoeklicht Te Koop

<><

Zwaan

Deze dominee vond het niet nodig om bij ons langs te komen toen wij in zijn domicilie kwamen wonen, dit bleek na navraag van de PKN dominee die ons dus wel welkom heette in onze nieuwe woonplaats. Beetje hypocriet figuur, die aan zaken dus eigen interpretatie geeft, dus ook weer aan deze materie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:11
 
PIETER619 schreef:
Deze dominee vond het niet nodig om bij ons langs te komen toen wij in zijn domicilie kwamen wonen, dit bleek na navraag van de PKN dominee die ons dus wel welkom heette in onze nieuwe woonplaats. Beetje hypocriet figuur, die aan zaken dus eigen interpretatie geeft, dus ook weer aan deze materie?

Ja, zo zie je maar weer Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Pagina 1 van 1