ChristianMatch
 


Forum

wilmer liendo
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:08
 
Este es el testimonio vivo del hermano wilmer liendo.

Sumergido en el trabajo y el amor por el dinero dejando al
señor jesucristo de un lado para saciar su ambicion
ignorando por completo el llamado de Dios en su vida.
Dios Todopòderoso lo llamo varias veces y de necio no
le hizo caso. Desde entoces Dios decidio llamarlo por
las malas, donde un automovil taxi que conducia fue tomado
por unos ladrones y arremetieron contra el con un tiro en
la cabeza.

vertaling :

dit is het getuigenis van broeder Wilmer Liendo

Ondergedompeld in het werk en de liefde voor geld , liet hij de Heer Jezus voor wat het was, en negeerde totaal de roepstem van God in
zijn leven.
God had hem al meerdere keren geroepen en hardnekkig wigerde hij hier gehoor aan te geven.
Vanaf toen besloot God om hem te roepen door het kwade, toen de taxi die hij bestuurde werd overvallen door 3 boeven en hem een kogel in het hoofd schoten.
Hierbij werd de linkerhelft van zijn hersenen vernield en bleef hij ha;fzijdig verlamd achter.
Hij werd gered door God , de Heer gaf hem een totaal vernieuwd brein en redde zijn leven.

Maar , God toonde Wilmer ook dat Hij naast Liefde een verterend Vuur is , waarmee niet valt te spotten.

Wilmer Liendo is nu evangelist , brengt de boodschap van God en waarschuwt de wereld , dat de Hel echt is , dat God niet een spelletje speelt en dat het tijd is om te bekeren.

Las gracias a mi querida amiga Nela por recomendar este testimonio


http://www.youtube.com/watch?v=auF0ZwMU_nk&feature=player_embedded


Laatst aangepast door
CORTAZAR588
op zaterdag 6 oktober 2012, 18:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:08
 
Hai,

Ik ken de hele man niet. Ik heb al zoveel van dit soort bekeringsverhalen gehoort, heb zelf ook zo'n verhaal(die ik niet ga vertellen nu), en iedereen die gelooft weet dat de hel bestaat.

Ja, en sommigen die dat niet geloven, ja, dat kan ik me heel goed voorstellen, dat kan een functie heben, die zijn klaar met de bangmakerijen.

Ik trouwens ook.

Fil 4
4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

Dus, ik ga mij niet met negatieve zaken bezighouden, broeder, ik ben gered omdat ik geloof. Knipoog smiley Lachende smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Slapende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:26
 
CORTAZAR588 schreef:
Este es el testimonio vivo del hermano wilmer liendo.

Sumergido en el trabajo y el amor por el dinero dejando al
señor jesucristo de un lado para saciar su ambicion
ignorando por completo el llamado de Dios en su vida.
Dios Todopòderoso lo llamo varias veces y de necio no
le hizo caso. Desde entoces Dios decidio llamarlo por
las malas, donde un automovil taxi que conducia fue tomado
por unos ladrones y arremetieron contra el con un tiro en
la cabeza.

vertaling :

dit is het getuigenis van broeder Wilmer Liendo

Ondergedompeld in het werk en de liefde voor geld , liet hij de Heer Jezus voor wat het was, en negeerde totaal de roepstem van God in
zijn leven.
God had hem al meerdere keren geroepen en hardnekkig wigerde hij hier gehoor aan te geven.
Vanaf toen besloot God om hem te roepen door het kwade, toen de taxi die hij bestuurde werd overvallen door 3 boeven en hem een kogel in het hoofd schoten.
Hierbij werd de linkerhelft van zijn hersenen vernield en bleef hij ha;fzijdig verlamd achter.
Hij werd gered door God , de Heer gaf hem een totaal vernieuwd brein en redde zijn leven.

Maar , God toonde Wilmer ook dat Hij naast Liefde een verterend Vuur is , waarmee niet valt te spotten.

Wilmer Liendo is nu evangelist , brengt de boodschap van God en waarschuwt de wereld , dat de Hel echt is , dat God niet een spelletje speelt en dat het tijd is om te bekeren.

Las gracias a mi querida amiga Nela por recomendar este testimonio


http://www.youtube.com/watch?v=auF0ZwMU_nk&feature=player_embedded

Wat voor nieuws word hier gebracht, het doemevangelie of Gods liefde door het offer van Zijn Zoon?


Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 6 oktober 2012, 19:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 19:29
 
Leek mij dubbel dus wegehaald

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 6 oktober 2012, 19:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:25
 
CORTAZAR588 schreef:
Este es el testimonio vivo del hermano wilmer liendo.

Sumergido en el trabajo y el amor por el dinero dejando al
señor jesucristo de un lado para saciar su ambicion
ignorando por completo el llamado de Dios en su vida.
Dios Todopòderoso lo llamo varias veces y de necio no
le hizo caso. Desde entoces Dios decidio llamarlo por
las malas, donde un automovil taxi que conducia fue tomado
por unos ladrones y arremetieron contra el con un tiro en
la cabeza.

vertaling :

dit is het getuigenis van broeder Wilmer Liendo

Ondergedompeld in het werk en de liefde voor geld , liet hij de Heer Jezus voor wat het was, en negeerde totaal de roepstem van God in
zijn leven.
God had hem al meerdere keren geroepen en hardnekkig wigerde hij hier gehoor aan te geven.
Vanaf toen besloot God om hem te roepen door het kwade, toen de taxi die hij bestuurde werd overvallen door 3 boeven en hem een kogel in het hoofd schoten.
Hierbij werd de linkerhelft van zijn hersenen vernield en bleef hij ha;fzijdig verlamd achter.
Hij werd gered door God , de Heer gaf hem een totaal vernieuwd brein en redde zijn leven.

Maar , God toonde Wilmer ook dat Hij naast Liefde een verterend Vuur is , waarmee niet valt te spotten.

Wilmer Liendo is nu evangelist , brengt de boodschap van God en waarschuwt de wereld , dat de Hel echt is , dat God niet een spelletje speelt en dat het tijd is om te bekeren.

Las gracias a mi querida amiga Nela por recomendar este testimonio


http://www.youtube.com/watch?v=auF0ZwMU_nk&feature=player_embedded

Trouwens, gelovigen houden ook van geld, iig, ik wel.
als ik onverwacht een bijzondere bijstand krijg van het een of ander, en ze maar zomaar inene 300 euo's storten, bijvoorbeeld, ben ik wel blij hoor, en gaat er ff wat adrenaline door me heen.

Daar is geen verschil tussen 'arm' en rijk. Ja, een rijke baald van een kras op zijn nieuwe auto(bijvoorbeeld en zo ja, logisch..), een minder rijke is blij als ie zo'n zelfde auto, 2de hands kan kopen met maar één kras erop....

Iig, we mogen gewoon genieten, of je nu met iemand naar een film kijkt, of dat je uit eten gaat...
Het is zelfs een gebod, genieten, fil 4. zie hierboven.

En...een gelovige kan ook een ramp overkomen, kijk alleen al naar Haïtie, waar mensen nog steeds, tussen puin wonen, zoveel jaar na de tsunamie....

We hebben mzzl, dat we hier wonen, deze buurt, en mogen en moeten zelfs genieten van de dingen om ons heen.

En mensen zitten niet te wachten elke keer op mededelingen dat de hel echt bestaat. als ze dat al weten, en ja, je zit hier op een gelovige site, dus heel veel, denk bijna iedereen weet dat.

Maar dat teveel ermee bezig houden dat is zo ongezond....

Geniet van het leven!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 6 oktober 2012, 20:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 16:07
 
ik had dez bijgrage ook niet neergezet voor de mensen , die zonder zich in de materie te verdiepen , een oordeel gaan vormen.
Dat is mij nu wel bekend dat je en niet teveel met het ......etc etc etc etc .

en de andere kletsopmerking bangmakerij of doemdenken is ook uit de oude doos.

kunnen jullie niets anders en originelers bedenken ?
of zijn jullie daar te oud voor ?

voor de mensen , die en de moeite nemen om deze man aan te horen of iig over allerlei bekrompen nederlandse voel goed evangelie gedachten heen te stappen en niet meteen het in hun broek doen omdat er wellicht iets anders wordt gezegd dan ze verwachten .............

en ik ben Zwaan niet , ik laat me niet overbluffen en door allerlei geitenwollen muesli vreters op mn nummer zetten.
wellicht een raad om eerst eens te horen wat mensen zeggen en dan pas je bek open te scheuren ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 16:48
 
je reactie is beledigend, cortazar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 17:22
 
en dan pas je bek open te scheuren ?


Jammer....dat je dit woord gebruikt...
Ik heb een mond...jij toch ook????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 17:53
 
CORTAZAR588 schreef:
ik had dez bijgrage ook niet neergezet voor de mensen , die zonder zich in de materie te verdiepen , een oordeel gaan vormen.
Dat is mij nu wel bekend dat je en niet teveel met het ......etc etc etc etc .

en de andere kletsopmerking bangmakerij of doemdenken is ook uit de oude doos.

kunnen jullie niets anders en originelers bedenken ?
of zijn jullie daar te oud voor ?

voor de mensen , die en de moeite nemen om deze man aan te horen of iig over allerlei bekrompen nederlandse voel goed evangelie gedachten heen te stappen en niet meteen het in hun broek doen omdat er wellicht iets anders wordt gezegd dan ze verwachten .............

en ik ben Zwaan niet , ik laat me niet overbluffen en door allerlei geitenwollen muesli vreters op mn nummer zetten.
wellicht een raad om eerst eens te horen wat mensen zeggen en dan pas je bek open te scheuren ?





Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:03
 
eh de link is in het spaans? en jij verwacht dat we dat allemaal kunnen verstaan? maar neem aan dat het weer over hetzelfde gaat als destijds met je topic, waar veel mensen serieus op in zijn gegaan, je geeft hier een verwijt dat mensen er niet sereius op ingaan, dat verwacht je met een link in het spaans terwijl dit een nederlands forum is. dan vraag ik me af wat de bedoeling precies van je is van het openen van dit topic Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:38
 
HANNAH810 schreef:
je reactie is beledigend, cortazar.



tis niet netjes hoe hij het zegt.... maar hij heeft wel een punt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 23:42
 
CORTAZAR588 schreef:
ik had dez bijgrage ook niet neergezet voor de mensen , die zonder zich in de materie te verdiepen , een oordeel gaan vormen.
Dat is mij nu wel bekend dat je en niet teveel met het ......etc etc etc etc .

en de andere kletsopmerking bangmakerij of doemdenken is ook uit de oude doos.

kunnen jullie niets anders en originelers bedenken ?
of zijn jullie daar te oud voor ?

voor de mensen , die en de moeite nemen om deze man aan te horen of iig over allerlei bekrompen nederlandse voel goed evangelie gedachten heen te stappen en niet meteen het in hun broek doen omdat er wellicht iets anders wordt gezegd dan ze verwachten .............

en ik ben Zwaan niet , ik laat me niet overbluffen en door allerlei geitenwollen muesli vreters op mn nummer zetten.
wellicht een raad om eerst eens te horen wat mensen zeggen en dan pas je bek open te scheuren ?

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, waar je heen wil: wat als je God wil volgen, zeg maar, om 't zo ff uit te drukken, en je hebt impulsen waarvan je zeker weet dat die tegen de bijbel ingaan, zeg maar, en je kan er toch niets aan doen, je hebt tig keer voor je laten bidden, al de genezingsdiensten etc, afgelopen, en je blijft die impulsen, waar je echt niets aan kan doen houden. Met andere woorden je blijft dingen doen, die je niet wil doen, alsof, (en dat is dan ook zo) je er geen controle over hebt.

Ja, ik ben zelf gaan onderzoeken hoe en waar het vandaan kwam, en met behulp van psychologen ed. en zelf veel lezen ben ik eruit gekomen, als je wéét waar iets vandaan komt, heb je al de helft gewonnen.
Je kan voor sommigen dingen bidden, maar net als sommigen ziekten, zoals diabetes, ja, ik noem maar wat, moet je ook hulp krijgen van een atrs, en dus ook zo bij psychische dingen, van een psycholoog.
Ja, je kan bidden wat je wil, maar vaak is toch medische hulp nodig.
Ja, dan kan je wel bidden dat die hulp gaat werken.

Kijk, net zo goed als God ook artsen wijsheid heeft gegeven zo ook psychologen, en er is steeds meer kennis, en als je er zelf ook veel over gaat lezen kan je als het ware meewerken met de psycholoog...

Ja, ik zeg wat ik denk dat zo kan zijn, dat betekend dus niet dat 't zo is, enkel dat ik denk dat het zo zou kunnen zijn....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 12 oktober 2012, 13:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 19:51
 
HANNAH810 schreef:
je reactie is beledigend, cortazar.

t is net een bok op een haverkist......
eerst slaan en dan pas vragen.......
we hebben nog nix gezegd of ......
pffff......op naar minder serieuze topics dan maar.....kunnen we ook niet uitgescholden worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1