ChristianMatch
 


Forum

Huisdier na 4 okt;)
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 23:05
 
Ja,hoeveel plezier kan ik aan een huisdier hebben?
geef ik alleen liefde,of krijg ik het ook van ze terug..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 8 oktober 2012, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 23:29
 
HEIDE115 schreef:
Ja,hoeveel plezier kan ik aan een huisdier hebben?
geef ik alleen liefde,of krijg ik het ook van ze terug..


Mijn enigste huisdieren zijn m'n vissen in de vijver .
Geef ze heel veel liefde , eten krijgen ze elke dag . En ja hoor , krijg ook liefde terug .....een maand of wat geleden hebben ze mij verblijd met een drieling. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 23:32
 
VISSER278 schreef:
Mijn enigste huisdieren zijn m'n vissen in de vijver .
Geef ze heel veel liefde , eten krijgen ze elke dag . En ja hoor , krijg ook liefde terug .....een maand of wat geleden hebben ze mij verblijd met een drieling. Lachende smiley

Visser!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 00:56
 
Sinds een jaar heb ik 2 poezen en heb er veel plezier van. Ze volgen me altijd naar boven als ik naar bed ga en eentje blijft snachts dan ook vaak op bed liggen. S ochtends lopen ze weer met me mee naar benee. Heel schattig. Ik geef ze wel de nodige aandacht, maar poezen hoef je meestal niet zo heel veel aandacht te geven, na 20 minuten hebben ze het meestal wel weer gezien en trekken hun eigen plan, wat nooit meer inhoudt dan ergens anders gaan liggen, eten of naar de wc.
Of je echt liefde terugkrijgt van zo'n beest, tja, ze geven je iig wel aandacht, vooral als ik na het werk thuiskom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:54
 
heide, leuk om je weer te lezen, heel me leven poezen gehad, wat krijg je veel liefde van ze terug, als een kind ziek was, zag ik het als eerste aan de poes, het kind wat wat ziek is of verdrietig daar hingen ineens de poezen om heen, inplaats van bij mij, een poes heeft een hele bevalling met me mee heen en weer gelopen tijdens weeen opvangen en zat achter me slaapkamer deur toen de baby werd geboren. ha ha Ik heb nu geen poezen meer, want de buren houden niet van poezen en ze liepen wel es buiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:58
 
ha ha en dan mel me lieve dikke rode poes destijds, toen me ex wegging, kroop hij iedere avond in me bed, legde ik hem bij me voeten eind en als ik wakker werd lag hij helemaal tegen me aan. ooit werd hij heel erg ziek, en de kosten bij de dierenarts werden erg duur, hij moest daar blijven enzo. dus ik zei tegen de dierenarts geef hem maar een prik, want heb het geld niet, maar de dierenarts was zo gek met hem dat hij hem voor niks behandeld heeft, hij vond hem ook zo lief Lachende smiley dat was me liefste poes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 10:00
 
ROLF230 schreef:
Sinds een jaar heb ik 2 poezen en heb er veel plezier van. Ze volgen me altijd naar boven als ik naar bed ga en eentje blijft snachts dan ook vaak op bed liggen. S ochtends lopen ze weer met me mee naar benee. Heel schattig. Ik geef ze wel de nodige aandacht, maar poezen hoef je meestal niet zo heel veel aandacht te geven, na 20 minuten hebben ze het meestal wel weer gezien en trekken hun eigen plan, wat nooit meer inhoudt dan ergens anders gaan liggen, eten of naar de wc.
Of je echt liefde terugkrijgt van zo'n beest, tja, ze geven je iig wel aandacht, vooral als ik na het werk thuiskom.

Leuke reactie Rolf..volgens mij kon je er nog wel meer over kwijt?

geintje

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 10:02
 
PETRA944 schreef:
ha ha en dan mel me lieve dikke rode poes destijds, toen me ex wegging, kroop hij iedere avond in me bed, legde ik hem bij me voeten eind en als ik wakker werd lag hij helemaal tegen me aan. ooit werd hij heel erg ziek, en de kosten bij de dierenarts werden erg duur, hij moest daar blijven enzo. dus ik zei tegen de dierenarts geef hem maar een prik, want heb het geld niet, maar de dierenarts was zo gek met hem dat hij hem voor niks behandeld heeft, hij vond hem ook zo lief Lachende smiley dat was me liefste poes.

Je zou toch zo aan een poes willen beginnen,wanneer ik dit allemaal van je leest Petra?

Prachtig dier en mens..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 8 oktober 2012, 10:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 12:33
 
Ik heb twee poesen en dat zijn voor mij mijn kinderen zeg ik altijd Knipoog smiley
Doordat ik veel tegen ze praat praten ze terug Lachende smiley Nu zullen er zijn die zeggen larie koek maar het is dus echt zo...
Tijdje terug was er ééntje heel ziek maar ondanks dat kwamen we bij de dierenarts en mw spinde en mauwde op haar manier praatte ze.. o zegt de dierenart je praat veel tegen ze.. ik zeg ja dat klopt... merk het want ze praat terug tegen je... Als ik ze roep komen ze aanhollen, als ik dan zeg eten damens?? dan wordt er echt geantwoord oké ze zeggen geen ja en nee maar ze hebben wel degelijk mauw verschillen... vind het gewoon heerlijk om die twee meiden te hebben.. ze maken het veel minder alleen zijn zo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 17:19
 
Tsja...hier nog een kattenmens....Nooit gedacht...

Wij een kat???
Alsjeblieft niet...
Vroeger een groot vogel verblijf buiten...en als er dan katten rondliepen was ik woest...bovendien was ik bang van alles wat nageltjes had..
Tot dat dochter een hond wilde...
Er was haar een huisdier belooft als je jongens uit huis waren...
Een hond was geen optie...dan kun je niet meer weg...
Zo kwam Punky....net een miniatuur eekhoorn...
Iedereen was gek van haar....
Toen we verhuisde wilde ik ook een katje...
Tot mijn dochter Bobby zag..en we beiden verkocht waren...
En ja...ik praat ook...met hen...
We krijgen er veel liefde van...
Nooit gedacht dat ik zo zou wezen....
Dochterlief heeft een dierentuin....een konijn buiten in een hok...een bak met vissen en boven piept nog een cavia...
Door haar lichte handicap zijn dieren voor haar een heel goede uitlaatklep...
Kortom....ja de liefde voor een beest gaat bij ons ver....
Overigens zijn ook de jongens....helemaal gek van beesten....
Ze zijn er ook mee opgegroeid....konijnen...duiven...hamsters...en kanaries...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:02
 
Ik heb goudvissen in de vijver. Handtam, je kunt ze er zo uitscheppen. Maar ze zien blijkbaar wel het verschil tussen een reiger en een mens, anders waren ze allang allemaal op gegeten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 21:37
 
ik heb een lapjeskat of eigenlijk tolereren wij elkaar. Ze heet Minoes en was eigenlijk van mn ex. Maar ja die woont sinds de scheiding overal en nergens in de wereld en is niet in staat om voor haar te zorgen. Maar ik benniet zo'n kattenmens en dat weet ze. Ik geef haar natuurlijk netjes haar natje en droogje dat wel. Als mn dochter , die wel een kattenmens is, thuis komt rent ze altijd meteen luid miauwend naar haar toe en beklaagd zich dan volgens mij over ons. Ze is ook heel jaloers op de kleinkinderen dus dan jaag ik haar weer weg als die er zijn. Is eigenlijk zielig dus als iemand nog een katje wil...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:19
 
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..



Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:22
 
HEIDE115 schreef:
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..



Lachende smiley

oh Verraste, verbaasde smiley
dan had ik mn kids ook geen namen hoeven geven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:28
 
ROELANDE345 schreef:
oh Verraste, verbaasde smiley
dan had ik mn kids ook geen namen hoeven geven

ja dat schoot ook even door me heen..
zo kunnen we nog wel ff doorgaan denk ik;)


Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:09
 
HEIDE115 schreef:
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..



Lachende smiley



maar kende je ze wel uit elkaar? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 06:51
 
HEIDE115 schreef:
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..



Lachende smiley

Mijn vissen hebben wel namen. Blubje 1, blubje 2, blubje 3, blubje 4........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 08:49
 
ANNA415 schreef:
Mijn vissen hebben wel namen. Blubje 1, blubje 2, blubje 3, blubje 4........ Coole smiley met zonnebril

haha, mijn lief heeft een enorme vijver en mijn nieuwe hobby is vissen voeren Lachende smiley gevolg.....de vijver is niet helder te krijgen.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:39
 
ik heb trouwens ook nog drie krielkipjes en daar heb ik een prima verstandhouding mee. Voor lekker voer krijg ik van hen heerlijk eitjes Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 10:38
 
ROELANDE345 schreef:
ik heb een lapjeskat of eigenlijk tolereren wij elkaar. Ze heet Minoes en was eigenlijk van mn ex. Maar ja die woont sinds de scheiding overal en nergens in de wereld en is niet in staat om voor haar te zorgen. Maar ik benniet zo'n kattenmens en dat weet ze. Ik geef haar natuurlijk netjes haar natje en droogje dat wel. Als mn dochter , die wel een kattenmens is, thuis komt rent ze altijd meteen luid miauwend naar haar toe en beklaagd zich dan volgens mij over ons. Ze is ook heel jaloers op de kleinkinderen dus dan jaag ik haar weer weg als die er zijn. Is eigenlijk zielig dus als iemand nog een katje wil...........

Heb zelf al twee lapjes anders had ik ja gezegt maar 3 wordt me echt te veel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:36
 
INGE721 schreef:
haha, mijn lief heeft een enorme vijver en mijn nieuwe hobby is vissen voeren Lachende smiley gevolg.....de vijver is niet helder te krijgen.......

pH waarschijnlijk te laag, door te weinig zuurstof in het water. Dit voorjaar had ik er ook erg last van
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:37
 
ROELANDE345 schreef:
ik heb een lapjeskat of eigenlijk tolereren wij elkaar. Ze heet Minoes en was eigenlijk van mn ex. Maar ja die woont sinds de scheiding overal en nergens in de wereld en is niet in staat om voor haar te zorgen. Maar ik benniet zo'n kattenmens en dat weet ze. Ik geef haar natuurlijk netjes haar natje en droogje dat wel. Als mn dochter , die wel een kattenmens is, thuis komt rent ze altijd meteen luid miauwend naar haar toe en beklaagd zich dan volgens mij over ons. Ze is ook heel jaloers op de kleinkinderen dus dan jaag ik haar weer weg als die er zijn. Is eigenlijk zielig dus als iemand nog een katje wil...........

En dan zeker m'n vijver leegsnoepen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 13:13
 
HEIDE115 schreef:
Leuke reactie's al..wow!

Zelf had ik ooit 20 sierduiven,maar das lang geleden hoor.
ik gaf ze geen namen,want ze aten toch allemaal het zelfde..



Lachende smiley


Ik ook Heide, raadsheren, blauwe en bruine. Maar ik had er 25, alleen het koste mijn ouders het rieten dak, dus sja, helaas zijn ze niet meer. Maar al die vogels een naam geven, en dan nog denken dat precies die je roept ook nog komt? haha
Trouwens, dierendag is voor veel dieren helemaal geen dierendag, en goed voor je dieren moet je altijd zijn, toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 00:06
 
ERIKA129 schreef:
Ik heb twee poesen en dat zijn voor mij mijn kinderen zeg ik altijd Knipoog smiley
Doordat ik veel tegen ze praat praten ze terug Lachende smiley Nu zullen er zijn die zeggen larie koek maar het is dus echt zo...
Tijdje terug was er ééntje heel ziek maar ondanks dat kwamen we bij de dierenarts en mw spinde en mauwde op haar manier praatte ze.. o zegt de dierenart je praat veel tegen ze.. ik zeg ja dat klopt... merk het want ze praat terug tegen je... Als ik ze roep komen ze aanhollen, als ik dan zeg eten damens?? dan wordt er echt geantwoord oké ze zeggen geen ja en nee maar ze hebben wel degelijk mauw verschillen... vind het gewoon heerlijk om die twee meiden te hebben.. ze maken het veel minder alleen zijn zo...

ha ha leuk he, ze praten inderdaad,op hun manier, sommigge poezen zijn best intelligent vind ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET739





Berichten: 52

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 09:25
 
\leuk, al die verhalen. ik heb zelf 2 honden een 5 katten. ! hond is opgegroeid met 2 (toen nog)kittens en die slapen nu na 2 jaar nog steeds met z'n 3en in een mand. Je kunt dus best leven als kat en hond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:10
 
Leuk om dit alles even te lezen hier Lachende smiley

Groetjes Heide
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 04:32
 
ANNA415 schreef:
Mijn vissen hebben wel namen. Blubje 1, blubje 2, blubje 3, blubje 4........ Coole smiley met zonnebril

Ik heb ook een klein vijvertje...daarin zwemt een rolmops en paling in het groen...een naam voor elk van hen moet ik nog bedenken... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 08:36
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb ook een klein vijvertje...daarin zwemt een rolmops en paling in het groen...een naam voor elk van hen moet ik nog bedenken... Smiley die vol vragen zit

pa-ling?

da's leuk; pa Ling en ma-Ling in je vijver?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:26
 
HANNAH810 schreef:
pa-ling?

da's leuk; pa Ling en ma-Ling in je vijver?

Ben bang dat dat teveel Kibbe-Ling teweeg brengt. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 01:34
 
kibbelen doen we niet, toch frank? Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1