ChristianMatch
 


Forum

dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 21:35
 
Nou, ik hoor het al, als ik aan al die wensen moet voldoen.............. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:16
 
MARIO216 schreef:
Nou, ik hoor het al, als ik aan al die wensen moet voldoen.............. Geschokte, onthutste smiley

gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:21
 
PETRA944 schreef:
gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet Smiley die vol vragen zit




Verraste, verbaasde smiley moet zo de volgorde?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:23
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley moet zo de volgorde?


wel of de volgorde andersom, maar is wel humor, stoppelbaardje en fluitend opruimen, niet zeuren he jol, ben ik je aan het koppelen met iemand na jou wensen is het ook niet goed. tsssss Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:28
 
PETRA944 schreef:
wel of de volgorde andersom, maar is wel humor, stoppelbaardje en fluitend opruimen, niet zeuren he jol, ben ik je aan het koppelen met iemand na jou wensen is het ook niet goed. tsssss Twijfelende smiley


Succes! Lachende smiley



grinnek fluit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:28
 
JOL252 schreef:
Succes! Lachende smiley



grinnek fluit


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:59
 
Dus dames profielen checken en bij twijfel gewoon vraag via mail, of er nog bijkomstigheden zijn die men eventueel is vergeten op het profiel te zetten.

Hier en daar kom ik wel aardig in de buurt, helaas is niemand (dus ik vooral niet) volmaakt dat word ik later pas, maar weet niet precies wanneer. Ik denk dat ik dan geen vrouw meer nodig heb Lachende smiley


Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 13 oktober 2012, 00:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:55
 
PETRA944 schreef:
gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet Smiley die vol vragen zit

W'tje weet er alles van, toch W'tje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:21
 
MARIO216 schreef:
W'tje weet er alles van, toch W'tje Clown smiley

Smiley die vol vragen zit maar jol. pieter komt ook aardig in de buurt schrijft hij Knipoog smiley alleen wat zullen die bijkomstigheden zijn Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:23
 
JOL252 schreef:
Succes! Lachende smiley



grinnek fluit

Euh is Petra jou nu aan het koppelen aan een man die 10 jaar jonger is Geschokte, onthutste smileyof aan 1 die 8 jaar ouder is nou meid pak je kansen Clown smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zaterdag 13 oktober 2012, 10:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:29
 
ERIKA129 schreef:
Euh is Petra jou nu aan het koppelen aan een man die 10 jaar jonger is Geschokte, onthutste smileyof aan 1 die 8 jaar ouder is nou meid pak je kansen Clown smiley


ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica Knipoog smiley word nog spannend dit topic......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:30
 
MARITIME853 schreef:
Absoluut vrouwelijk en ......denk ik. Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond


correctie drie, deze is absoluut vrouwelijk......hmmm geen stoppelbaardje dus, iets minder Twijfelende smiley voor sommigge vrouwen dan


Laatst aangepast door
PETRA944
op zaterdag 13 oktober 2012, 10:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:31
 
PETRA944 schreef:
ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica Knipoog smiley word nog spannend dit topic......

Petra Woedende smiley ik heet ERIKA wanneer leren jullie het nu eens Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:32
 
ERIKA129 schreef:
Petra Woedende smiley ik heet ERIKA wanneer leren jullie het nu eens Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley


sorry erika Gefrustreerde smiley zal he tgoed maken, misschien kan ik jou ook koppelen, wat zijn je wensen bij een man Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 10:35
 
gezocht:niet een kleine man, met eventueel beharing, eh erika zijn er echt geen plekjes dat je denkt eh scheer daar die haren maar af Smiley die vol vragen zit en met een heel lieve blik in zijn ogen Lachende smiley moet te vinden zijn, mannen met beharing genoeg Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:00
 
PETRA944 schreef:
gezocht:niet een kleine man, met eventueel beharing, eh erika zijn er echt geen plekjes dat je denkt eh scheer daar die haren maar af Smiley die vol vragen zit en met een heel lieve blik in zijn ogen Lachende smiley moet te vinden zijn, mannen met beharing genoeg Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:02
 
PETRA944 schreef:
ha ha zijn er al twee in de aanbieding hier he erica Knipoog smiley word nog spannend dit topic......


ik zeg jij bent effe lekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids)

kijk maar uit zo meteen krijgen we nog een topic erbij over de elektrische stoel


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 13 oktober 2012, 11:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:03
 
JOL252 schreef:
ik zeg jij bent effe ekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids)

Volgens mij hoopt ze nu dat wij gaan zoeken voor haar Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:06
 
ERIKA129 schreef:
Volgens mij hoopt ze nu dat wij gaan zoeken voor haar Knipoog smiley

haha EriKa je hebt haar helemaal door. Het is altijd zo dat degene die het meest wil helpen de meeste hulp nodig heeft Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:34
 
ROELANDE345 schreef:
haha EriKa je hebt haar helemaal door. Het is altijd zo dat degene die het meest wil helpen de meeste hulp nodig heeft Knipoog smiley

wel zal me eisen er effe bij zetten succes ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:34
 
PETRA944 schreef:
yeahhhhhh een echte man Lachende smiley groter als mij, met mooie ogen en borsthaar en een leuke lach Lachende smiley zo eentje als je die ziet dat je denkt yeahhh en verlegen van word en ik me dan ineens heel klein voel Twijfelende smiley als hij je een hand geeft dat je het gevoel hebt dat je over de aarde zweeft en eentje die je makkelijk effe optilt omdat zijn spieren zo sterk zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:35
 
PETRA944 schreef:
oh en karakter, nuchter, goed voor het evenwicht...., en iets van autoriteit uitstraalt, niet dat hij bazig is, maar hoe moet ik het omschrijven Smiley die vol vragen zit en lief etc. bla bla bla ha ha mannen..... Lachende smiley

en humor moet ie ook hebben. succes dames. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 14:37
 
JOL252 schreef:
ik zeg jij bent effe lekkerrrr beziiggg!!! (op z'n Leids)

kijk maar uit zo meteen krijgen we nog een topic erbij over de elektrische stoel

ja wie van cm nonimeer je voor de electrische stoel....zoiets Smiley die vol vragen zit en niet mij nomineren, duh is toch lief ik je wou koppelen, en is maar beetje humor he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:37
 
PETRA944 schreef:
en humor moet ie ook hebben. succes dames. ha ha


En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:34
 
VISSER278 schreef:
En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nou eerlijk gezegd, zat er vandaag effe serieus over te denken en eh datingsite, je moet volgens mij gewoon tegen komen, want eh dan kijk je in profielen enzo, maar in het echt word je vaak verliefd op een tipe totaal niet verwacht. en zit me beetje te jennen terwijl ik hier ziek achter pc zit, wat dacht je nu ken ik haar wel aan te ziek om me terug te pakken. grommmmm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , me wraak komt nog wel, helaas nu niet want voel me echt te ziek om te bedenken hoe pak ik die visser effe terug Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:36
 
VISSER278 schreef:
En nu denk je zeker dat je mailbox uitpuilt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en denk maar niet dat ik jou als vierde man in de aanbieding zet, dat kan ik erika en jol niet aandoen, jouw in de aanbieding Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt yeah me hersenen werken nog een beetje....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VLINDER253





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:04
 
wat ik aantrekkelijk vind aan een man is brede schouders
bruine ogen lief zijn Lachende smiley met blinkend witte tanden en humor hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SEAN748





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:31
 
PETRA944 schreef:
Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man. Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:40
 
SEAN748 schreef:
Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man. Zieke smiley

Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:03
 
PETRA944 schreef:
nou eerlijk gezegd, zat er vandaag effe serieus over te denken en eh datingsite, je moet volgens mij gewoon tegen komen, want eh dan kijk je in profielen enzo, maar in het echt word je vaak verliefd op een tipe totaal niet verwacht. en zit me beetje te jennen terwijl ik hier ziek achter pc zit, wat dacht je nu ken ik haar wel aan te ziek om me terug te pakken. grommmmm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , me wraak komt nog wel, helaas nu niet want voel me echt te ziek om te bedenken hoe pak ik die visser effe terug Zieke smiley



Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5