ChristianMatch
 


Forum

Trage chatvensters
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 22:56
 
Het is een tijd goed gegaan maar er komen weer steeds vaker rode balkjes met mededelingen dat de chat vertraagd is. De vorige keer heeft het erg lang geduurd voor er een oplossing was, kan CM het nu wel een beetje in tempo oplossen? Chatten moet een beetje vlot gaan, het is een belangrijke mogelijkheid van CM. Een paar dagen geleden was het helemaal hopeloos, het zou fijn zijn als deze mededelingen snel tot het verleden behoren en alles weer normaal werkt.

Thomas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:06
 
THOMAS968 schreef:
Het is een tijd goed gegaan maar er komen weer steeds vaker rode balkjes met mededelingen dat de chat vertraagd is. De vorige keer heeft het erg lang geduurd voor er een oplossing was, kan CM het nu wel een beetje in tempo oplossen? Chatten moet een beetje vlot gaan, het is een belangrijke mogelijkheid van CM. Een paar dagen geleden was het helemaal hopeloos, het zou fijn zijn als deze mededelingen snel tot het verleden behoren en alles weer normaal werkt.

Thomas.

Weet je wel zeker dat het niet aan je Mac ligt?

Zo'n 2,7 procent van de Macs is geïnfecteerd met een virus of een andere vorm van malware, bericht van juni 2012....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:35
 
SHANITA130 schreef:
Weet je wel zeker dat het niet aan je Mac ligt?

Zo'n 2,7 procent van de Macs is geïnfecteerd met een virus of een andere vorm van malware, bericht van juni 2012....


Meerdere mensen hadden er die dag/avond en daarna last van, onder andere ik... en ik heb geen Apple ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 09:09
 
Ooooooh,

Ja, da's dan wel erg vervelend, zeker als je ff gezellig wilt gaan chatten en er zijn ook mensen daar.... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 10:08
 
SHANITA130 schreef:
Ooooooh,

Ja, da's dan wel erg vervelend, zeker als je ff gezellig wilt gaan chatten en er zijn ook mensen daar.... Twijfelende smiley


Maar de wereld van CMmers in niet ingestort Shanita omdat de chatvensters een avond traag waren, wel bijna als er al een topic aan gewijd wordt.......
Gelukkig maar, zou wel erg zijn, een avond niet kunnen chatten.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 11:11
 
[quote=WILLEMIJN232]Maar de wereld van CMmers in niet ingestort Shanita omdat de chatvensters een avond traag waren, wel bijna als er al een topic aan gewijd wordt.......Ja, idd. LOL Knipoog smiley Gelukkig maar, zou wel erg zijn, een avond niet kunnen chatten.... Knipoog smiley
Ja, dat zou een hele grote ramp zijn Knipoog smiley

S. die nooit chat, maar het wel een keer gaat proberenKnipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 12:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:10
 
[quote=SHANITA130]


Men noemt dit ook wel de nieuwe vorm van autisme he? We kunnen niets meer doen zonder de social media.....
Waar je ook bent, de mail wordt altijd bekeken, bij iedere ping kijkt men of er een smsje is en dan heb ik het nog niet over de vele spelletjes....
Eigenlijk een vervelende inbreuk in je leven, ben je in een goed gesprek met iemand? Dat stagneert als je telefoon gaat of als er een piepje van je laptop gaat.....
Dus eigenlijk is het wel weer mooi als chatvensters het eens niet doen..., kom je weer eens aan andere dingen toe dan social media......

Ben benieuwd wat er nu weer voor reacties komen van mensen die zeggen het zo niet te doen maar die je wel continu online ziet op CM..... Knipoog smiley

Ik ben zelf ook een van diegene die niet graag de deur uitgaat zonder Iphone maar probeer er wel op te letten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:36
 
Zo, me hulpverlener is pleitte, ja, heb wel veel aan d'r hoor :)

Men noemt dit ook wel de nieuwe vorm van autisme he? We kunnen niets meer doen zonder de social media.....
Ja, en alles wordt steeds meer verbonden met elkaar; you tube account, hyves, facebook, messenger, live, twitter, noem maar op.
Ik laat regelmatig me telefoon thuis als ik wegga, zit je net te praten, of een spannende film te kijken die ook leuk is, ja, ik wil dan niet gestoord worden....en als iemand zegt je was er niet, zeg ik ja dat kloptKnipoog smiley
Waar je ook bent, de mail wordt altijd bekeken, bij iedere ping kijkt men of er een smsje is en dan heb ik het nog niet over de vele spelletjes....
Eigenlijk een vervelende inbreuk in je leven, ben je in een goed gesprek met iemand? Dat stagneert als je telefoon gaat of als er een piepje van je laptop gaat.....Dat bedoel ik Knipoog smiley, die piepjes en geluidjes en waarschuwingen enzo, kan je ook uitzetten... Duiveltje smiley
Dus eigenlijk is het wel weer mooi als chatvensters het eens niet doen..., kom je weer eens aan andere dingen toe dan social media......
Ja, mij intereseert het ook niet zo heel erg hoor, ik ben maar 2 keer op die chat geweest, een keer zei ik 3 zinnen en de andere keer een zin....
Ben benieuwd wat er nu weer voor reacties komen van mensen die zeggen het zo niet te doen maar die je wel continu online ziet op CM.....

Ja, ik ook Duiveltje smiley

Ik ben zelf ook een van diegene die niet graag de deur uitgaat zonder Iphone maar probeer er wel op te letten....

Ja, ik ging eerst ook zonder telefoon weg, ja, ik vergeet 'm ook vaak, ja, alleen als ik telefoon verwacht, ja, heb me voicemail ook uitgezet hoor, ze bellen me maar, en anders kunnen ze me ook mailen.Ja, zit je net een spannend boek te lezen, nee, alles gaat dan uit, beide telefoons.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 12:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 02:46
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben zelf ook een van diegene die niet graag de deur uitgaat zonder Iphone maar probeer er wel op te letten....

dat je je I-phone bij je hebt? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1