ChristianMatch
 


Forum

DISLETY !!
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 08:17
 
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 08:40
 
FRANS092 schreef:
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum

Helaas doet men dat, vergetend dat men voor God ieder van waarde is ondanks lek en gebrek. Dyslectie is iets waar je niet om hebt gevraagd.

Zo gauw iemand zich beter voelt dan de ander, is men vergeten hoe we de opdracht van het Grote Gebod negeren.

Doe je niet beter voor dan je bent en eigenlijk had deze topic niet nodig moeten zijn. Maar hopelijk wil men nu snappen waarom er een paar foutjes bij je reactie staan.

Voor hen die niet weten wat dyslectie in houd zoek het op op internet, bedenk dat er zelfs mensen zijn die niet eens kunnen lezen en schrijven, maar fantastische personen zijn dus ook onder hen zijn die dyslecties zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 12:46
 
FRANS092 schreef:
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum



Hoi Frans.....

Ik weet wat het is...ook in mijn gezin is het aanwezig!
Altijd maar moeten opboksen tegen de mensen, waarbij het schrijven zo vanzelf sprekend is, en het lezen, niet te vergeten.
Je moet een gigantische doorzetter zijn......en dat ben je! Lachende smiley
Daarom vind het ik superknap van je, dat je schrijft......er zijn er hier meerdere mensen met die handicap!
Vaak zie je, dat juist die mensen wel erg mondig zijn zolang er maar geen pen aan te pas komt.
Blijf lekker je ding schrijven joh.....
Ik heb er geen moeite mee.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 12:49
 
FRANS092 schreef:
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum

Hai Frans,

Ja, weet je hoe dat komt?
Dan denk je jeetje wat een taalfouten, wat is er aan de hand kan diegene geen typecursus volgen?
Verder irriteren mij taafouten niet hoor, en ik voel dat niet persoonlijk.

(Ja, ik dacht dat, heel toevallig, net ff bij jou, Pieter, ja, toen ik het eea aan het lezen was....)

Mijn excuses, ja als je dingen niet weet, ja, en er ís wel meer aandacht voor de laatste jaren, maar ja, lang niet genoeg.

Ik weet wel, van iemand die ik ken, dat je dan woorden moet onthouden, en je dus geen woorden kan vormen via letters.
Dat lijkt me heel erg moeilijk.
Maar ja, door té weining aandacht in de media enzo, ja, denk ik daar dus niet meteen aan, want in het dagelijkse leven sprak en spreek ik met die mensen en schrijf ik niet met ze.

Zo zie je maar weer, dat je(in het algemeen bedoelt) niet te snel moet oordelen, je wéét niet wat iemand heeft.

Dank je wel voor het delen, nou is het duidelijk, ja, en verder maakt het mij niets uit.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 oktober 2012, 13:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 13:00
 
PIETER619 schreef:
Helaas doet men dat, vergetend dat men voor God ieder van waarde is ondanks lek en gebrek. Dyslectie is iets waar je niet om hebt gevraagd.

Zo gauw iemand zich beter voelt dan de ander, is men vergeten hoe we de opdracht van het Grote Gebod negeren.

Doe je niet beter voor dan je bent en eigenlijk had deze topic niet nodig moeten zijn. Maar hopelijk wil men nu snappen waarom er een paar foutjes bij je reactie staan.

Voor hen die niet weten wat dyslectie in houd zoek het op op internet, bedenk dat er zelfs mensen zijn die niet eens kunnen lezen en schrijven, maar fantastische personen zijn dus ook onder hen zijn die dyslecties zijn.

Mijn ervaring is dus, dat er té weinig aandacht voor is, ben ik me hele leven maar 2 mensen tegengekomen die ik persoonlijk kon waarvan ik het echt wist.
Ik heb wel gehoord, mensen studeren ook af, met dyslectie, heeft niets met intelligentie te maken.
Ja, ik heb eerst ook het eea hier opgezet, ja, anders zou men mij niet of verkeerd kunnen begrijpen, ook dingen waar ík niets aan kan doen, en die ook niets met mijn intelligentie te maken hebben.

Ik heb zo bijvoorbeeld laatst gehoord, van een vriend, dat ik zo ontzettend veel praat en schrijf, dat dat uit onzekerheid kan komen, ja, dat ik dan zekerwil weten dat iemand iets helemaal precies snapt, zoiets.

Dat praten is daardoor stukken minder geworden, met schrijven ben ik aan het werk. Om een heel groot stuk, wat ik dan ook nog regelmatig herhaal, met één kleine nuance verschil erin, om dat in een klein stukje te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:23
 
PIETER619 schreef:
Helaas doet men dat, vergetend dat men voor God ieder van waarde is ondanks lek en gebrek. Dyslectie is iets waar je niet om hebt gevraagd.

Zo gauw iemand zich beter voelt dan de ander, is men vergeten hoe we de opdracht van het Grote Gebod negeren.

Doe je niet beter voor dan je bent en eigenlijk had deze topic niet nodig moeten zijn. Maar hopelijk wil men nu snappen waarom er een paar foutjes bij je reactie staan.

Voor hen die niet weten wat dyslectie in houd zoek het op op internet, bedenk dat er zelfs mensen zijn die niet eens kunnen lezen en schrijven, maar fantastische personen zijn dus ook onder hen zijn die dyslecties zijn.
ach kijk naar m,n mail persetage maar ondaks dat wilde ik het toch kwijt om dat et vaak de eerste indruk hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:26
 
MARIANNE338 schreef:
Hoi Frans.....

Ik weet wat het is...ook in mijn gezin is het aanwezig!
Altijd maar moeten opboksen tegen de mensen, waarbij het schrijven zo vanzelf sprekend is, en het lezen, niet te vergeten.
Je moet een gigantische doorzetter zijn......en dat ben je! Lachende smiley
Daarom vind het ik superknap van je, dat je schrijft......er zijn er hier meerdere mensen met die handicap!
Vaak zie je, dat juist die mensen wel erg mondig zijn zolang er maar geen pen aan te pas komt.
Blijf lekker je ding schrijven joh.....
Ik heb er geen moeite mee.....

dankje en begrijp datje er gewoon over heen leest Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:28
 
FRANS092 schreef:
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum

Ik weet van veel meer mensen op cm dat zij dyslectisch zijn, frans;
en toch, al zullen er mensen zijn die er op "afknappen" in het eerste contact, wanneer je in je eerste mail aangeeft dat je dyslectisch bent, zullen er ook voldoende mensen zijn, die het geen belemmering vinden tot contact.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:30
 
SHANITA130 schreef:
Hai Frans,

Ja, weet je hoe dat komt?
Dan denk je jeetje wat een taalfouten, wat is er aan de hand kan diegene geen typecursus volgen?
Verder irriteren mij taafouten niet hoor, en ik voel dat niet persoonlijk.

(Ja, ik dacht dat, heel toevallig, net ff bij jou, Pieter, ja, toen ik het eea aan het lezen was....)

Mijn excuses, ja als je dingen niet weet, ja, en er ís wel meer aandacht voor de laatste jaren, maar ja, lang niet genoeg.

Ik weet wel, van iemand die ik ken, dat je dan woorden moet onthouden, en je dus geen woorden kan vormen via letters.
Dat lijkt me heel erg moeilijk.
Maar ja, door té weining aandacht in de media enzo, ja, denk ik daar dus niet meteen aan, want in het dagelijkse leven sprak en spreek ik met die mensen en schrijf ik niet met ze.

Zo zie je maar weer, dat je(in het algemeen bedoelt) niet te snel moet oordelen, je wéét niet wat iemand heeft.

Dank je wel voor het delen, nou is het duidelijk, ja, en verder maakt het mij niets uit.

jij ook bedankt op zich weet ik wel de woorden en ook hoe ik ze moet schrijven aleen meer spelings fouten en schrijf fouten en helaas wordt ik daar op afgerekend .ze moesten eens m,n andere taleneten eens weten ,en wel is zo dat ik een eizer stereke geugen heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:42
 
FRANS092 schreef:
ach kijk naar m,n mail persetage maar ondaks dat wilde ik het toch kwijt om dat et vaak de eerste indruk hebben

Ja, en da's zo belangrijk, je bent meteen duidelijk.

Ja, het maakt mij echt helemaal niets uit of iemand dyslectisch is, of in een rolstoel oid.

Ik zelf heb ernstige psychiatrische aandoeningen, ja, door trauma's in kindertijd, en daardoor ook dingen meegemaakt in de rest van me leven, wat 'het' weer behoorlijk heeft versterkt...
Wat ik natuurlijk niet allemaal ga lopen vertellen hier.
Moest echt breken met contact sommigen mensen.

Ja, de een zou zeggen dáar, met haar, wil ik niets mee te maken hebben, een ander maakt dat niets uit. Ja, ik zit ook met confrontatie met vooroordelen.

Het gaat erom dat je hart op de juiste plaats zit, en je karakter.

Ik zou ook zeggen, ga fijn posten, ik kan het lezen, en je lijkt mij een toffe gast. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 oktober 2012, 18:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:49
 
FRANS092 schreef:
jij ook bedankt op zich weet ik wel de woorden en ook hoe ik ze moet schrijven aleen meer spelings fouten en schrijf fouten en helaas wordt ik daar op afgerekend .ze moesten eens m,n andere taleneten eens weten ,en wel is zo dat ik een eizer stereke geugen heb

Haha, ik zat net te posten toen jij net klaar was, heeft elkaar gekruisd.

Ja, dat bedoel ik. Dat is erg vervelend dat je daarop wordt afgerekend, ja, loop ik ook regelmatig tegenaan, maar ja, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die me wel nemen hoe ik ben.

Knipoog smiley

Ik ben blij dat je hier ook bent! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:15
 
SHANITA130 schreef:
Haha, ik zat net te posten toen jij net klaar was, heeft elkaar gekruisd.

Ja, dat bedoel ik. Dat is erg vervelend dat je daarop wordt afgerekend, ja, loop ik ook regelmatig tegenaan, maar ja, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die me wel nemen hoe ik ben.

Knipoog smiley

Ik ben blij dat je hier ook bent! Lachende smiley

en ik ben onzettend blij dat je hier bent en ze weten niet waar ze over praaten en we hebben gelukig andere talente
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:38
 
FRANS092 schreef:
dankje en begrijp datje er gewoon over heen leest Knipoog smiley

Geen dank hoor.
Ik lees het idd snel, en weet precies wat je bedoelt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 20:43
 
FRANS092 schreef:
helaas wordt ik en meschrien door deze onder werp helaas meerder met me onder uit gehaald door m,n dislety jammer .terwijl ik best een supper kerate heb ,jammer dat er mensne zo snel afhaken,ben benieuwt wat de rest ier over denkt van daar deze forum

Hallo Frans,

Ik vind het knap van je dat je er gewoon vooruit komt, er zullen er hier echt meer zitten die het hebben.
Blijf gewoon jezelf dat is het belangrijkste jij bent jij en ik ben ik en allen zijn we geschapen door Hem!!
En de ene mens heeft dit probleem en de andere dat, maar de één is daardoor niet meer dan de ander, geloof in jezelf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:57
 
HANNAH810 schreef:
Ik weet van veel meer mensen op cm dat zij dyslectisch zijn, frans;
en toch, al zullen er mensen zijn die er op "afknappen" in het eerste contact, wanneer je in je eerste mail aangeeft dat je dyslectisch bent, zullen er ook voldoende mensen zijn, die het geen belemmering vinden tot contact.

dat doe ik ook wel en er zijn er gelukig ook wel paar die er over heen stappen zie m,n mail persetage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:59
 
SHANITA130 schreef:
Ja, en da's zo belangrijk, je bent meteen duidelijk.

Ja, het maakt mij echt helemaal niets uit of iemand dyslectisch is, of in een rolstoel oid.

Ik zelf heb ernstige psychiatrische aandoeningen, ja, door trauma's in kindertijd, en daardoor ook dingen meegemaakt in de rest van me leven, wat 'het' weer behoorlijk heeft versterkt...
Wat ik natuurlijk niet allemaal ga lopen vertellen hier.
Moest echt breken met contact sommigen mensen.

Ja, de een zou zeggen dáar, met haar, wil ik niets mee te maken hebben, een ander maakt dat niets uit. Ja, ik zit ook met confrontatie met vooroordelen.

Het gaat erom dat je hart op de juiste plaats zit, en je karakter.

Ik zou ook zeggen, ga fijn posten, ik kan het lezen, en je lijkt mij een toffe gast. Knipoog smiley

dankje en gelukig zeggen dat er meer maar wordt er wel Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANS092





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:03
 
ERIKA129 schreef:
Hallo Frans,

Ik vind het knap van je dat je er gewoon vooruit komt, er zullen er hier echt meer zitten die het hebben.
Blijf gewoon jezelf dat is het belangrijkste jij bent jij en ik ben ik en allen zijn we geschapen door Hem!!
En de ene mens heeft dit probleem en de andere dat, maar de één is daardoor niet meer dan de ander, geloof in jezelf!

amen zuster dankje voor de bemoedeging die je schrijf ,maar ik hoop datje begrijpt waar ik tegen aan loop en wowu het eens voor altijd kwijt....en HIJ ZEGT ZALIG DIE ARM VAN GEEST ZIJN WANT ZIJ ZULLEN DE STEM DES HEREN HOREN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 26 december 2012, 18:25
 
Je moet altijd jezelf blijven ook al krijg je b.w.v. nog met zoveel afwijzingen te maken. Je moet altijd 1 ding proberen te onthouden en dat is dat je nooit alleen in dit leven staat, ook al lijkt dat wel eens zo. Daarbij ieder mens heeft zijn/haar kwaliteiten, ieder mens is op zijn/haar wijze uniek. Als mensen de moeite zouden nemen om elkaar beter te leren kennen, ga je ook de positieve dingen bij iemand zien. Je moet altijd eerst dingen onderzoeken om iemand beter te leren kennen. Twijfelende smiley

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1