ChristianMatch
 


Forum

discriminatie uitkeringsgerechtigden
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:22
 
Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 15:32
 
SHANITA130 schreef:
Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.

Of het ook echt zo is dat het afleidingsmanoeuvres zijn weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat de overheid te veel macht heeft waarvan te veel mensen de dupe zijn.


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 8 februari 2013, 15:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:28
 
TESSYBEAR731 schreef:
Of het ook echt zo is dat het afleidingsmanoeuvres zijn weet ik niet, maar ik ben het met je eens dat de overheid te veel macht heeft waarvan te veel mensen de dupe zijn.

Tess, Lachende smiley

Dank voor deze reactie, doet me goed!
Knipoog smiley
Fijne avond en fijn weekend!
Lachende smiley
ps: ja, raar is dat he, ik heb ook weleens dat er een paar keer dezelfde post wordt geplaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:35
 
SHANITA130 schreef:
Het is in veel gemeentes een gewoonte geworden om uitkeringsgerechtigden zonder enige aanleiding te laten controleren door ambtenaren die het verschil tussen een huisbezoek en huiszoeking niet weten. Alle regels worden aan de laars gelapt en de rechten van de mens met voeten getreden. Opnieuw moeten uitkeringsgerechtigden, die dit keer door jaloerse ex-echtgenoten aangegeven worden, naar de rechtbank om zich te kunnen verweren.
In het kader van fraudebestrijding denkt men inmiddels dat alles geoorloofd is en door voortdurend de aandacht te vestigen op kwetsbare groepen zoals AOW'ers, vluchtelingen en uitkeringsgerechtigden probeert men de aandacht af te leiden van corruptie in de bouwsector en de schaamteloze graaierij van de topmanagers.

Bron: http://eindhoven.sp.nl/opinie/2007/discriminatie.stm

Ok, stuk artikel van jaar of 5/6 oud, maar nog actueel, of actueler.

Ja, ik weet niet of het vooropgezet is, kan wel, hoeft niet. Ik doel nu op 'afleidingsmanouvre'.

Dus dan is het niet; 'wíj betalen jóu uitkering van ónze belastingcenten', wat je toch steeds vaker hoort, maar wij betalen voor de schaamteloze graaierij van topmanagers en corruptie in de bouwsector.
Welke bedragen duizenden keren zo groot zijn!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 19 juni 2013, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:48
 
Begrijp niet zo goed wat je hier mee wil zeggen Shanita? Denk jij dan dat aow en bijstand en andere uitkeringen niet ook uit de belasting van de werkenden komt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1