ChristianMatch
 


Forum

De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 23:35
 
CORTAZAR588 schreef:
Amigo Pedro .........como estas ? vert vriend Pieter .....hoe ist ?

Leuk om je bijdrage te lezen....
ja idd.

Die ouwe heks gaat en er komt nu een sterke lijder ......Wilhemus Alexandrus de Grote .....
en zijn vrouw .....

Arm Nederland .....op weg naar de .......3 letters begint met een H en eindigt op een L

hasta mas

Lijder zeg je! Waaraan eigenlijk? Snap ik ook niet zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 00:13
 
LANFY127 schreef:
Lijder zeg je! Waaraan eigenlijk? Snap ik ook niet zo!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:23
 
ik zou het geen probleem vinden als men er woorden vuil aan zou maken.

Beatrix en iets goeds brengen ?
vale .....

Ik heb in deze discussie en andere hier gevoerd al eerder duidelijk gemaakt dat ik het Koningshuis verre van respectabel vind.
En dat is niet omdat ik deze mening stoel op iets wat mij niet zou aanstaan aan deze vrouw.

Zij heeft haar hart weliswaar op de goede plaats , maar haar bedoelingen zijn verre van zuiver.
Bilderberg en consorten.
Ook onze Trix is daar een graag geziene gast en een ieder die meer weet van de geheime genootschappen weet dat van de Rotary tot aan de Vrijmetselaars , waaronder de Bilderbergers , niets goeds zit.

En uiteraard zijn er enkelingen die van niets weten of willen weten , maar ons Koningshuis is en occult en laf.

Geen mening in oorlogstijd is ook een mening.......
En vanuit London kan iedereen oorlogsheld worden.

Wie dit betwist zoeke op internet de boeken van lou de jong eens....
en onder het kopje Bilderbergers ........ook de uitnodiging die B van Lippe etc ontving .....

Lijder ?......een booswicht lijdt aan boosaardigheid
een lafaard aan lafheid

me dunkt dat dit geen verder betoog behoeft c est ne pas ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 20:34
 
CORTAZAR588 schreef:
ik zou het geen probleem vinden als men er woorden vuil aan zou maken.

Beatrix en iets goeds brengen ?
vale .....

Ik heb in deze discussie en andere hier gevoerd al eerder duidelijk gemaakt dat ik het Koningshuis verre van respectabel vind.
En dat is niet omdat ik deze mening stoel op iets wat mij niet zou aanstaan aan deze vrouw.

Zij heeft haar hart weliswaar op de goede plaats , maar haar bedoelingen zijn verre van zuiver.
Bilderberg en consorten.
Ook onze Trix is daar een graag geziene gast en een ieder die meer weet van de geheime genootschappen weet dat van de Rotary tot aan de Vrijmetselaars , waaronder de Bilderbergers , niets goeds zit.

En uiteraard zijn er enkelingen die van niets weten of willen weten , maar ons Koningshuis is en occult en laf.

Geen mening in oorlogstijd is ook een mening.......
En vanuit London kan iedereen oorlogsheld worden.

Wie dit betwist zoeke op internet de boeken van lou de jong eens....
en onder het kopje Bilderbergers ........ook de uitnodiging die B van Lippe etc ontving .....

Lijder ?......een booswicht lijdt aan boosaardigheid
een lafaard aan lafheid

me dunkt dat dit geen verder betoog behoeft c est ne pas ?

tja.... van die kant kan je het ook zo bekijken, moet hier toch effe over nadenken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 22:21
 
CORTAZAR588 schreef:
ik zou het geen probleem vinden als men er woorden vuil aan zou maken.

Beatrix en iets goeds brengen ?
vale .....

Ik heb in deze discussie en andere hier gevoerd al eerder duidelijk gemaakt dat ik het Koningshuis verre van respectabel vind.
En dat is niet omdat ik deze mening stoel op iets wat mij niet zou aanstaan aan deze vrouw.

Zij heeft haar hart weliswaar op de goede plaats , maar haar bedoelingen zijn verre van zuiver.
Bilderberg en consorten.
Ook onze Trix is daar een graag geziene gast en een ieder die meer weet van de geheime genootschappen weet dat van de Rotary tot aan de Vrijmetselaars , waaronder de Bilderbergers , niets goeds zit.

En uiteraard zijn er enkelingen die van niets weten of willen weten , maar ons Koningshuis is en occult en laf.

Geen mening in oorlogstijd is ook een mening.......
En vanuit London kan iedereen oorlogsheld worden.

Wie dit betwist zoeke op internet de boeken van lou de jong eens....
en onder het kopje Bilderbergers ........ook de uitnodiging die B van Lippe etc ontving .....

Lijder ?......een booswicht lijdt aan boosaardigheid
een lafaard aan lafheid

me dunkt dat dit geen verder betoog behoeft c est ne pas ?

Totaal offtopic, maar maakt niet uit! Beginnen we een nieuwe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:26
 
Toch wel jammer dat ik op mijn inhoudelijke reactie nog geen reactie heb gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 19:47
 
inhoudelijke reactie ?
ik dacht dat ik die gegeven had.
misschien is het niet duidelijk genoeg.
maar het is wel een reactie ........me dunkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:01
 
LANFY127 schreef:
Interessant topic! In de eerste post vraagt de topic starter om je mening. En die geef ik hierbij dan maar! Iedereen die in dit onderwerp geïnteresseerd is zou eigenlijk deze film eens moeten bekijken:

http://www.moviemeter.nl/film/64858

Deze film is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal in de negentiger jaren in Amerika. Het laat de mensen zien die totaal op zijn wat het leven betreft en waar ook absoluut geen enkele, zelfs maar enige, verbetering te verwachten valt! Als een mens "recht" op leven heeft, waarom dan ook niet het "recht" om te sterven? Persoonlijk voorbeeld, waar ik me zeker in kan vinden: toen mijn ex schoonvader 54 was kreeg hij een hersenbloeding en was geheel verlamd. In zijn laatste wilsbeschikking had hij laten vastleggen, dat, als hij geen menswaardig bestaan meer zou hebben, dus totale verzorging van anderen nodig had, het van hem niet meer hoefde! En zijn vrouw en dochters hebben dat besluit gerespecteerd en uit laten voeren. De machine is uitgezet. En? Waarom niet eigenlijk?

Speciaal voor jouw, als topicstarter, nog maar een keer dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 22:15
 
Je reactie was inderdaad niet duidelijk! Vandaar mijn wedervraag! Is toch gewoon duidelijk? Toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:04
 
Toch wel jammer dat er zo weinig reacties zijn! Het is een onderwerp wat mij zeker aanspreekt, en wat ik ook in de media volg! Vanavond nog een interessant stuk bij 1 vandaag!

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1343095
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:23
 
Er moet mij toch wat van het hart! De topicstarter start een topic, waar uiteindelijk serieus op wordt ingegaan, en na herhaaldelijke vragen krijg je geen antwoord! Toch? Waarom? Wil de topicstarter alleen zijn/haar statement maken? Wat heeft het zowiezo dan voor zin om een topic te starten? Als je een topic start moet je toch wel een beetje voorbereid zijn op alles wat je daarna tegenkomt? Maar misschien werkt het hier anders? Geen idee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:14
 
LANFY127 schreef:
Er moet mij toch wat van het hart! De topicstarter start een topic, waar uiteindelijk serieus op wordt ingegaan, en na herhaaldelijke vragen krijg je geen antwoord! Toch? Waarom? Wil de topicstarter alleen zijn/haar statement maken? Wat heeft het zowiezo dan voor zin om een topic te starten? Als je een topic start moet je toch wel een beetje voorbereid zijn op alles wat je daarna tegenkomt? Maar misschien werkt het hier anders? Geen idee!

Redactie van CM, een reactie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 23:16
 
LANFY127 schreef:
Redactie van CM, een reactie?

Weet je, de starter is grijs, dus niet meer lid, dus weg Slapende smiley .
Wel vreemd als hij een topic heeft gestart. Dit ruikt naar een complot en niet zo'n kleintje ook Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 22:06
 
KLUS667 schreef:
Weet je, de starter is grijs, dus niet meer lid, dus weg Slapende smiley .
Wel vreemd als hij een topic heeft gestart. Dit ruikt naar een complot en niet zo'n kleintje ook Knipoog smiley Clown smiley

Knipoog smiley Knipoog smiley Dat was mijn idee ook, maar waarom geven complottheoriedenkers nooit een concreet en verifieerbaar antwoord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4