ChristianMatch
 


Forum

Ik voel me nog;).........
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 12:01
 
Ik voel me nog Knipoog smiley

Jong en toch al wijs...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:45
 
PETRA373 schreef:
tja, beschadigd zijn, we zijn allemaal beschadigt, na een scheiding of verlies van een partner
maar dan de gedachte ben ik nog wel geschikt voor een relatie?
als ik na me zelf kijk, heb ik soms die gedachten, neem mij, bijna me leven helemaal weer op de rails, maar oh geweldig, gisteren was ik moe, fiets in de avond nog effe na de kerk voor gebed gedoe, want bidden is belangrijk, beetje onzeker door moehied, effe verkeerd ademen en klap bijna me fiets af.
dus oké effe in het gras zitten en weer verder, niets aan de hand,
maar wel de gedachte, van verdorie, zo ben ik gewoon nog wie weet hoelang? ben ik wel geschikt voor een relatie?
En warom klap ik nu weer bijna neer? wekenlang goed gegaan en dan ineens?
wat zoekt een man, een gezonde vrouw, leven op orde, geen bagage.... ehhhh, oh en natuurlijk moet je nog perfect eruit zien etc....
oh en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit
maar je zou zeggen echte liefde.... zoiets als vrienden voor het leven, samen door het leven gaan, ook als je wel es neer klapt.... ofzoiets stoms.

En dan zei iedereen na me scheiding, oh jij hebt zo weer een nieuwe ehh tengerste had ik daar de eerste jaren geen behoefte meer aan, ten tweede ehhh.... merk het...

Quote:
en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit

Ja Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 06:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:11
 
Ik had laatst Huilende smiley, smiley in tranen , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...

Afijn alles ok, belt me ex me op.... Twijfelende smiley

Om te vragen of ik nog weet wat we hadden afgesproken.... Gefrustreerde smiley

Dus ja, ik kon niet 'ja' of 'nee' zeggen want het was dus geen open vraag, dus ja, ik moest wel zeggen 'ja, vanavond tussen zeven en acht...' Smiley met dichtgeplakte mond

Ipv dat hij het daar dan bij liet, nee, gaat ie hele verhalen ophangen, die helemaal niet belangrijk zijn, en ik zei al 2 keer, dat ik met iemand ben!!!!

Gaat ie dáárna nóg een keer vragen of ik nog weet wanneer en hoe laat de afspraak is.... Gefrustreerde smiley

Dus ik, nog een keer: 'Jahaaa, tussen zeven en acht en ik zit hier met iemand dus ik wil niet te lang met je aan de telefoon....(ondertussen klonk ik al behoorlijk geïrriteerd Boze smiley

Dus, ja, vraagt me date wie is dat? Ik, 'ja me ex'.....
Verlegen lachende smiley
Ja....einde....me date keek niet zó blij..... Twijfelende smiley

Maar ja, diezelfde ex, zit nu wel fijn met een date, en vroeg of ik dan even niet wil bellen vandaag Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Het is ook altijd hetzelfde liedje met die mannen...

Maar, dít gebeurd mij niet meer, ik zeg níets meer... Duiveltje smiley

Ja, en ondertussen maar bedenken hoe krijg ik dat weer goed gebreid met die date Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 31 mei 2013, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:05
 
SHANITA130 schreef:
Ik had laatst Huilende smiley, smiley in tranen , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...

Afijn alles ok, belt me ex me op.... Twijfelende smiley

Om te vragen of ik nog weet wat we hadden afgesproken.... Gefrustreerde smiley

Dus ja, ik kon niet 'ja' of 'nee' zeggen want het was dus geen open vraag, dus ja, ik moest wel zeggen 'ja, vanavond tussen zeven en acht...' Smiley met dichtgeplakte mond

Ipv dat hij het daar dan bij liet, nee, gaat ie hele verhalen ophangen, die helemaal niet belangrijk zijn, en ik zei al 2 keer, dat ik met iemand ben!!!!

Gaat ie dáárna nóg een keer vragen of ik nog weet wanneer en hoe laat de afspraak is.... Gefrustreerde smiley

Dus ik, nog een keer: 'Jahaaa, tussen zeven en acht en ik zit hier met iemand dus ik wil niet te lang met je aan de telefoon....(ondertussen klonk ik al behoorlijk geïrriteerd Boze smiley

Dus, ja, vraagt me date wie is dat? Ik, 'ja me ex'.....
Verlegen lachende smiley
Ja....einde....me date keek niet zó blij..... Twijfelende smiley

Maar ja, diezelfde ex, zit nu wel fijn met een date, en vroeg of ik dan even niet wil bellen vandaag Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Het is ook altijd hetzelfde liedje met die mannen...

Maar, dít gebeurd mij niet meer, ik zeg níets meer... Duiveltje smiley

Ja, en ondertussen maar bedenken hoe krijg ik dat weer goed gebreid met die date Verraste, verbaasde smiley


Vind dat een date moet kunnen accepteren dat iemand nog met zijn exxen omgaat, dus dat ze wel es bellen en op de koffie gaat, ja toch....
Wat willen z e dan? een vrouw die haar hele leven nog vol haar ruzie met haar ex maakt? is dat dan beter???? nee toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:13
 
Ja idd dát is ook weer zo.... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:13
 
SHANITA130 schreef:
Ja idd dát is ook weer zo.... Twijfelende smiley

ja toch?
eerlijk gezegd wil ik heel graag van iemand weten waar ik mee date, hoe die tegenover zijn ex staat, als die vol haat er over praat enzovoort denk ik, ehhhh
laat maar hangen die date
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:33
 
PETRA373 schreef:
ja toch?
eerlijk gezegd wil ik heel graag van iemand weten waar ik mee date, hoe die tegenover zijn ex staat, als die vol haat er over praat enzovoort denk ik, ehhhh
laat maar hangen die date

Ja, en dat is óók zo!!
Coole smiley met zonnebril
Jij hebt een goede kijk op dingen vind ik, Lachende smiley compliment!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:00
 
SHANITA130 schreef:
Ja, en dat is óók zo!!
Coole smiley met zonnebril
Jij hebt een goede kijk op dingen vind ik, Lachende smiley compliment!!!! Knipoog smiley

Ha ha, dankjewel, heb ik toch nog eennkeer iets inteligents geschreven Knipoog smiley
Helaas door ervaring geleerd.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:24
 
Een ex, die heeft een zoon, even oud als ik.... Smiley die vol vragen zit

Maar, ik wou wel áltijd dat hij Moeder tegen mij zei... Engeltje smiley

Nee hoor, geintje Coole smiley met zonnebril

Maar ja, je kan wel 'rare' situaties krijgen met een man die 20 jaar, dus een generatie ouder is.

Dingen die hij verteld van toen hij 20 was, ja, toen lag ik dus in de wieg...

Een buschauffeur, toen we instapten een keer op zaterdagavond die zei: 'Nou dát vind ik leuk, vader en dochter op stap, dát zie je tegenwoordig niet meer!!!! Lachende smiley '.

Ja, dus wij gingen zitten, wou me ex een arm om me heen slaan, ik zei van 'Doe nou niehiet!, je brengt zo die hele man zijn illusies om zeep!!! Boze smiley

Ja, want hij zág er dus ook echt 20 jaar ouder uit!!

Ook minder leuke dingen hoor, als we gingen stappen in Amsterdam, dan hoorde je regelmatig dingen in de trant van: 'Jeetje, jij hebt een lekker jong ding aan de haak geslagen(ja, inclusief Amsterdams accent Twijfelende smiley ), ja, dat zei men regelmatig, dingen in die trant, viel mij op...(15 jaar geleden al...gaat die tijd snel...)

En dát hoeft nou óók weer niet, vond ik, vond het zelf behoorlijk asociaal!!!! Boze smiley


En toch: een hele toffe gast, kom er graag!!!

Maar dan om te bankhangen en films te kijken, en mee te eten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, maar ja dát héb ik als kind, voor een gedeelte, gemist, misschien daardoor juist? Knipoog smiley Lachende smiley

Ben ik nog on topic?

Ja, want het gaat hier over leeftijden...'Ik voel me nog;)'.... Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 2 juni 2013, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:21
 
SHANITA130 schreef:
Ik had laatst Huilende smiley, smiley in tranen , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...

Afijn alles ok, belt me ex me op.... Twijfelende smiley

bladiebladiebla......ingekort door Klus.......


Niet dat ik iets te verbergen heb, maar als je een date hebt, dan ga je toch niet bellen of je telefoon opnemen? Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Het is maar waar je prio's op dat moment liggen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 15:22
 
Nee vind ik ook Klus, als mijn date gaat zitten bellen zonder dat ie daar een heeeel goed excuus voor heeft is de date gauw afgelopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 21:31
 
als ik al ga daten, zorg ik dat ik mijn foon stil staat en alleen opneem bij me moeder, want als die belt is het nooit zomaar en al helemaal niet als ze weet dat ik niet alleen ben.

en dan waar ligt je prio bij je foon of bij je date of hij moet heel saai zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 06:05
 
KLUS667 schreef:
Niet dat ik iets te verbergen heb, maar als je een date hebt, dan ga je toch niet bellen of je telefoon opnemen? Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Het is maar waar je prio's op dat moment liggen.....

Ja, dan neem ik dus natuurlijk me telefoon al niet eens mee, maar ja, die had ik toevallig bij me, en vergeten uit te zetten. Gefrustreerde smiley

En ik sla nooit nummers op, dus, ik dacht dat het me moeder was, want ja, dat nummer leek erop, en ik dacht nog van mijn moeder belt nooit overdag naar me mobiel...?

Mijn moeder belt juist al ze denkt dat ik alleen ben..


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 2 juni 2013, 12:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 08:27
 
NATASCHA642 schreef:
als ik al ga daten, zorg ik dat ik mijn foon stil staat en alleen opneem bij me moeder, want als die belt is het nooit zomaar en al helemaal niet als ze weet dat ik niet alleen ben.

en dan waar ligt je prio bij je foon of bij je date of hij moet heel saai zijn Knipoog smiley

Ja en dan wordt je nooit gebeld Knipoog smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 11:00
 
ANNA415 schreef:
Ja en dan wordt je nooit gebeld Knipoog smiley Huilende smiley, smiley in tranen

zal je altijd zien Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 20:01
 
jong en oud
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 20:24
 
ROLF230 schreef:
jong en oud

Wat bedoel je Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 21:28
 
Ik bedoel dat ik me jong en oud voel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 21:35
 
ROLF230 schreef:
Ik bedoel dat ik me jong en oud voel

Ow zeg dat dan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:44
 
Ja Lachende smiley , ik voel me ook soms jong, soms oud, en soms ertussen in Lachende smiley

En ja, elke leeftijd heeft zijn voordelen en zijn charme! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CAROLINEA870





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 09:39
 
Mijn zusje van 18 krijgt veel reacties van mannen boven de 30 en 40. Dat is toch niet normaal!!!

Dan vraag ik me sterk af, of die mannen ooit wel volwassen zijn geworden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LABJE613





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 22:32
 
Moest laatst wel even slikken toen een stagiere vroeg. U was vroeger toch? Dat is dan weer zo'n moment dat je je minder jong voelt dan je bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 22:58
 
CAROLINEA870 schreef:
Mijn zusje van 18 krijgt veel reacties van mannen boven de 30 en 40. Dat is toch niet normaal!!!

Dan vraag ik me sterk af, of die mannen ooit wel volwassen zijn geworden.

Ohw....ja maar ik voel me nog 19 hoor Verlegen lachende smiley

Nee, niet normaal vind ik. Ik verwacht toch ook geen reacties van vrouwen boven de 60?

Maar aan de andere kant, bij ons in de gemeente was een meisje van 24 getrouwd met een man van dik in de 70. Blijkbaar is er toch behoefte aan een jonge blom Smiley die vol vragen zit
Of is er soms behoefte aan een ouwe rot? Liefde kan mensen toch stekeblind maken. Wat is liefde dan mooi Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:40
 
CAROLINEA870 schreef:
Mijn zusje van 18 krijgt veel reacties van mannen boven de 30 en 40. Dat is toch niet normaal!!!

Dan vraag ik me sterk af, of die mannen ooit wel volwassen zijn geworden.

Ja, ik herinner en toen ik circa 15-20 was had ik ook mannen van 30/40 om me heen(die dan ook nog geringschattend deden over vrouwen van hun eigen leeftijd, en mij juist complimenten maakten omdat ik nog zo lekker 'jong' ben/was.(en ik had dat niet eens door toen...)


Ja, en toen ik 15 was zag ik de jongens van mijn leeftijd niet eens staan, ging alleen met jongens van 18 en ouder...
Maar ja, dan spreek je nog van 3 á 7 jaar verschil...en niet 20 of meer.

Iemand zei laatst een keer geringschattend een tijd terug van ja je kan wel zien dat je 40 bent...!

Ja, de maatschappij is ziek, of...?

Ik wil niet oordelen, maar vind het op zijn zachts gezegd wel raar.

Daarom kijk ik zo graag naar de serie "Het Kleine huis op de prairie".

En oa ook dat soort films, met respect.

Ja, ook, als je goed oplet, rekames, praatprogramma's etc, media , tv, jong wordt vaak verheerlijkt. En dan met name 'jong' van het vrouwelijk geslacht...bedoel ik dus.

Mij valt dat meer op, omdat ik sporadisch TV kijk.
Er was een keer een bekende vrouw op TV, ik weet echt niet meer waarvan, maar dat doet er niet toe, iig ze was al wat ouder(40-50 schat ik ), toen vroeg de verslagever wat dóet het nou met je dat je ouder bent; voel je je nog wel goed?
Die verslagever was zelf wel over de 50..

Maar, er zijn, gelukkig altijd uitzonderingen.....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 juni 2013, 17:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:43
 
KLUS667 schreef:
Ohw....ja maar ik voel me nog 19 hoor Verlegen lachende smiley

Nee, niet normaal vind ik. Ik verwacht toch ook geen reacties van vrouwen boven de 60?

Maar aan de andere kant, bij ons in de gemeente was een meisje van 24 getrouwd met een man van dik in de 70. Blijkbaar is er toch behoefte aan een jonge blom Smiley die vol vragen zit
Of is er soms behoefte aan een ouwe rot? Liefde kan mensen toch stekeblind maken. Wat is liefde dan mooi Verliefde smiley Verliefde smiley

Iemand van 24 met iemand van 70, ja. Wat is de liefde toch mooi....

Kan haar man lekker gaan vissen met haar opa...mooi!!! hoor die liefde... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:48
 
SHANITA130 schreef:
Iemand van 24 met iemand van 70, ja. Wat is de liefde toch mooi....

Kan haar man lekker gaan vissen met haar opa...mooi!!! hoor die liefde... Zieke smiley

Wat denk je dan van zijn kinderen van in de 50, die mama tegen iemand van 24 moeten zeggen.
En een kleinkind van hem zat bij mij in de klas: die jongen van 22 had een oma van 24 Zieke smiley

Zij is helaas veel te vroeg weduwe geworden, ben nog wezen condoleren....(echt waar hoor!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:53
 
KLUS667 schreef:
Wat denk je dan van zijn kinderen van in de 50, die mama tegen iemand van 24 moeten zeggen.
En een kleinkind van hem zat bij mij in de klas: die jongen van 22 had een oma van 24 Zieke smiley

Zij is helaas veel te vroeg weduwe geworden, ben nog wezen condoleren....(echt waar hoor!!)

Condoleren.

Ja, die arme jonge vrouw al zo snel weduwe...$$$€€€
Misschien was ze wel blij(poen), ja op de lagere openbare school was er een moeder van een meisje, in de 20, met een zieke oude man van 80.....

Even een tijdje...en dan ben je binnen, ja, zo wordt er gedacht door sommigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:02
 
KLUS667 schreef:
Ohw....ja maar ik voel me nog 19 hoor Verlegen lachende smiley

Nee, niet normaal vind ik. Ik verwacht toch ook geen reacties van vrouwen boven de 60?

Maar aan de andere kant, bij ons in de gemeente was een meisje van 24 getrouwd met een man van dik in de 70. Blijkbaar is er toch behoefte aan een jonge blom Smiley die vol vragen zit
Of is er soms behoefte aan een ouwe rot? Liefde kan mensen toch stekeblind maken. Wat is liefde dan mooi Verliefde smiley Verliefde smiley

Als je zo es het nieuws bekijkt is er blijkbaar ook behoeft aan jonge kinderen.

Wat is de liefde toch mooi ... Ja, de pedo's hóuden namelijk écht van die kinderen. dat zeggen ze altijd met interviews. Ja, zodra het kind ouder wordt niet meer, maar daar zijn het pedo's voor en ja daar kunnen zij ook niets aan doen.

S. Denkt dat iemand altijd een keuze kan maken. Ook al voelt iemand dit of dat, met je verstand kan je zeggen dit doe ik niet.

Iemand van boven de 70, die zegt te houden van degene van 24, nee, ik geloof dat niet.

S. 20 jaar verschil, of 14 jaar, kan nu en dan weleens voorkomen, en dan nu en dan, ook door omstandigheden, maakt niet uit welke, maar begrijpelijke omstandigheden.,


Maar ja, 45 en erboven gaat mij echt tever.
Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 juni 2013, 17:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:17
 
PETRA373 schreef:
serieus, zon tien jaar jonger of ouder ongeveer, maar inderdaad andere dingen zijn de kern.

Maar eh daten als vrouw op je 47ste Twijfelende smiley
Wat verwachten mannen, dat je er nog perfect uitziet, dus niet, en ook geen zin om er als een barbie pop bij te lopen, of me haar te moeten verven, omdat als ik ouder word, die man me dan minder mooi vind.
zegt wat over het houden van die man, niet mijn manier van houden van, als hij niet meer van me houd als ik er niet te gek uit zie.

en ja gaat over uiterlijk, maar leeftijd en uiterlijk hebben met elkaar te maken.
en natuurlijk moet e r ook aantrekkingskaracht zijn, en dan denk ik wel es, over een paar jaar eh, is het nog minder met me uiterlijk.... oke dan ben ik een mooie oudere vrouw met wit haar als een engel Engeltje smiley want af en toe krijg ik ineens zie ik dan spierwitte haren...vandaag ontdekte ik er weer 1 Verraste, verbaasde smiley

en soms word ik daar onzeker van denk ik eh, ben ik nog wel datebaar met blub en zo,n 5 witte haren, want word steeds ouder geen fotomodel meer. en ja gaat niet om uiterlijk, maar toch vinden mannen me ook leuk als ik niet heel mooi ben? Zijn er wel mannen die verder kijken dan je uiterlijk? me hele leven kom ik mannen tegen die zeggen je ziet er zo leuk uit, maar wat als ik e rniet meer leuk uitzie? eh zien me dan niet meer? eerlijk gezegd hoef ik zo,n man dan ook niet en laat ze na hun eigen kijken, hun krijgen ook blub en hebben geen 8 kinderen gebaard.

enfin sereiuze gedachten van vrouw die bijna de 50 nadert Smiley die vol vragen zit
Die wel es denkt als ik voor de spiegel sta Twijfelende smiley ha ha en ben blij met me uiterlijk, maar voor een man, voor te date Smiley die vol vragen zit ja voor een 20 jaar ouwere misschien, maar daar heb ik geen zin in.

Hai Petra,

Er was iets wat ik al enkel dagen tegen je wou zeggen, maar ja voordat ik dat topic vind, dus even hier, kan ook.

Je schrijft hier, onder andere, wat dingen over jezelf.

Wat ik wou zeggen, je schreef ook nu en dan eens dat je, naast 7 volwassen kinderen, zelfs ook nog een kleuter hebt.

Ik wou gewoon even kwijt, dat ik dat wel zó ontzettend leuk voor je vind! Lachende smiley
Want ja, als je een jong kind hebt voel je je mi ook nog veel jonger.

Iig, ik zat er al anderhalve dag aan te denken, kon die post niet vinden waar je over je kleuter schreef, dus ja, dan hier kan ook.
vind het gewoon heel tof dat je zo een groot gezin hebt, zelfs 8!! kinderen en dan ook zelfs nog een kleuter.
Dat lijkt mij iig wel héél gezellig! Ja, ik had op me hart om dat te zeggen! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:44
 
Dankje Shanita, is ook leuk
Zelf zou ik er niet voor gekozen hebben op latere leeftijd een kindje, maar na verkering, toen ik nog niet tot geloof was, bleek ik in blijde verwachting....
Echt, verkering was uit, was gescheiden, nog vet getraumatiseerd, en dacht jee, hoe moet ik het allemaal redden?
ma ja , dacht of ik nu met 7 moet redden of 8?
Zwangerschap was zwaar alleen zonder man, maar nooit spijt gehad.
Toen hij werd geboren, stonden meteen alle kinderen om me heen om hem te bewonderen Lachende smiley
met de bevalling waren alle kinderen er, nog nooit zo stil in huis geweest,
twee dochters die al groot waren, waren bij de bevalling, die vonden het prachtig.


En ja ik en de grote kinderen zijn allemaal heel blij met hem Lachende smiley
Aangezien ik 5 dochters heb, heeft hij een beetje heel veel mama,s...
Natuurlijk ben ik de mama, maar is hun baby broertje.... ha ha en zijn grote broers, zijn ook leuk met hem.
Na d e grote vakantie gaat hij naar groep drie Lachende smiley
Met zijn vader ben ik goede vrienden inmiddels, woont vlak bij en is gelukkig betrokken bij zijn leventje. Lachende smiley
Ben inderdaad blij met hem Lachende smiley

beetje persoonlijk, maar mooie gebeurtenis in me leven Lachende smiley

En kinderen ja, een kostbaar geschenk. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4