ChristianMatch
 


Forum

Zegen? Of vervelend? Of beide?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
VLINDER656





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 16 januari 2014, 11:30
 
SHANITA130 schreef:
Zegen: ik voel me goed. doe alleen wat echt nodig is meer niet. En dat is dan nog, voor mijn doen best erg veel.....God is met mij, dat voel ik, en weet ik.

Vervelend: eigenlijk niets, ben gewoon lui... alle (weer) begin is moeilijk, zo ook nu voelt het moeilijk aan; het Huishouden, want vanmiddag komen hier mensen en ga ik ook weg, dus het moet wel. Ik haat het woordje MOET.


Zegen: Je moet niets. Probeer ipv van ik moet, ik wil zeggen. Dat maakt het voor je gevoel anders.

Vervelend: dit helpt niet altijd. Sommige dingen moeten gewoon zoals opruimen e.d. :(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELINE392





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 20:57
 
VLINDER656 schreef:
Zegen: Je moet niets. Probeer ipv van ik moet, ik wil zeggen. Dat maakt het voor je gevoel anders.

Vervelend: dit helpt niet altijd. Sommige dingen moeten gewoon zoals opruimen e.d. :(

Dit is zó juist Vlinder: zeggen je MOET niets....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 23:48
 
SHANITA130 schreef:
Zegen: ik voel me goed. doe alleen wat echt nodig is meer niet. En dat is dan nog, voor mijn doen best erg veel.....God is met mij, dat voel ik, en weet ik.

Vervelend: eigenlijk niets, ben gewoon lui... alle (weer) begin is moeilijk, zo ook nu voelt het moeilijk aan; het Huishouden, want vanmiddag komen hier mensen en ga ik ook weg, dus het moet wel. Ik haat het woordje MOET.

zegen, morgen is het zondag en dan moet je niets!!! yeahhh Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELINE392





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 08:57
 
PETRA373 schreef:
zegen, morgen is het zondag en dan moet je niets!!! yeahhh Lachende smiley
Dat is helemaal correct, alleen......(vervelend): ik 'moet' vandaag werken (in de zorg)...



Zegen: ik hèb werk.....en erg leuk én boeiend! Fijne dag allemaal!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 11:55
 
PETRA373 schreef:
zegen, morgen is het zondag en dan moet je niets!!! yeahhh Lachende smiley

Ja, je moet naar de kerk Petra (grappie) we mogen naar de kerk (zegen)

Fijne zondag


Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 2 februari 2014, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 13:31
 
JANE410 schreef:
Ja, je moet naar de kerk Petra (grappie) we mogen naar de kerk (zegen)

Fijne zondag

soms voelt het wel als moeten... ha ha en dan ga ik omdat ik weet als ik er ben, het me goed doet.
dus ik moet soms van me zelf en sleep me er straks na toe... petra die vandaag beetje rot bui heeft... ha ha me dag niet zo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 februari 2014, 05:34
 
PETRA373 schreef:
soms voelt het wel als moeten... ha ha en dan ga ik omdat ik weet als ik er ben, het me goed doet.
dus ik moet soms van me zelf en sleep me er straks na toe... petra die vandaag beetje rot bui heeft... ha ha me dag niet zo...

Hai, ja dat herken ik...;)

Zegen; ik heb een vriend(man).

Vervelend: ja, als je je haar es wilt doen, ja, in de badkamer, ja, dan moet je er dus vroeger uit, want anders is tie bezet. (en om half 8 staan de bouwvakkers hier alweer voor de deur... Knipoog smiley

Het begint hier zowaar op werken te lijken, moet niet nog gekker worden Knipoog smiley

Maar ja, iets met ochtendstond heeft goud in de mond...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 3 februari 2014, 12:49
 
SHANITA130 schreef:
Hai, ja dat herken ik...;)

Zegen; ik heb een vriend(man).

Vervelend: ja, als je je haar es wilt doen, ja, in de badkamer, ja, dan moet je er dus vroeger uit, want anders is tie bezet. (en om half 8 staan de bouwvakkers hier alweer voor de deur... Knipoog smiley

Het begint hier zowaar op werken te lijken, moet niet nog gekker worden Knipoog smiley

Maar ja, iets met ochtendstond heeft goud in de mond...

Lachende smiley ha ha heb die tijd gehad van bouwvakkers om half acht voor de deur Lachende smiley alhoewel, er komt nog een laatste lading, de dakgoot hebben ze scheef gemaakt, moet over nieuwt van de woningstichting..en nog wat op zolder.
succes met de bouwvakkers Shanita,(doorbreekt wel de sleur van het huishouden)

ha ha sommigge kwamen al om 7 uur...sta je daar in je piama... of zo,n onverstaanbare vent, met grote vrachtwagen, met vraag waar die lading moet? Dat ik dacht ohh.. aannemer natuurlijk niet bereikbaar en dat ik zei, mwhaa leg maar daar neer, ergens op straat dus... ha ha heel gedoe bouwvakkers, maar wel leuke actie... en leuk sfeertje... en ze vragen allemaal heel beleefd, mevrouw... mogen we even gebruik maken van uw toilet??? Daar zijn ze in getraind, om dat netjes te vragen...
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 5 februari 2014, 16:15
 
Zegen: autootje Lachende smiley Knipoog smiley

Vervelend: 10 á 11 weken wachten, niet op voorraad... Huilende smiley, smiley in tranen

Zegen: Weer iets om naar uit te kijken. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 5 februari 2014, 17:28
 
SHANITA130 schreef:
Zegen: autootje Lachende smiley Knipoog smiley

Vervelend: 10 á 11 weken wachten, niet op voorraad... Huilende smiley, smiley in tranen

Zegen: Weer iets om naar uit te kijken. Knipoog smiley

oh ha ha ha, das toch harstikke leuk Shanita, alleen moet je wel ook harstikke veel geduld hebben, 11 weken wachte... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 13:19
 
PETRA373 schreef:
oh ha ha ha, das toch harstikke leuk Shanita, alleen moet je wel ook harstikke veel geduld hebben, 11 weken wachte... Knipoog smiley

Niet deze zaterdag, maar de zaterdag erop, een proefrit maken, in een zelfde auto maar dan een andere. Knipoog smiley

Jaja, het wordt nog wat hier met mij Knipoog smiley

Het is raar...loop ik hier in mijn eigen huis, koffie te zetten net(ja, niet zo sterk) broodje maken enzo, en denken van nou nog fftjes en ik heb hier een autootje voor me deur staan...Dát is zo vreemd, als je dat ineens kan denken....

---

Vervelend: Ik had migraine vanmorgen

Zegen: Het is over, maar ja, ik doe nog even wel erg voorzichtig...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 6 februari 2014, 13:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 14:56
 
echt gaaf een autootje Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4