ChristianMatch
 


Forum

Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 16:00
 
KLUS667 schreef:
Dreft! Oeps....reclame Smiley met dichtgeplakte mond

Grenadine siroop Smiley die vol vragen zit Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 16:00
 
PETRA373 schreef:
Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten Kwijlende smiley

Misschien wil ik het wel niet weten Twijfelende smiley

Gewoon fles gevuld. Uit sloot?
Of kikkers in blender gedaan.
Of het drankje is al heeeel heel oud

Smiley die vol vragen zit Zieke smiley

Bah wat een nare en vieze ideeen heb jij Zieke smiley Knipoog smiley
Nooit van Pisang Ambon gehoord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 16:54
 
jewel, maar nadat ik het recept van franks soep ooit ontdekte, vertrouw ik groene drankjes van frank niet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LONNEKE695





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 22:00
 
Gisteren had ik een date s'middags , wel aardig..maarrr dan hoor je niks meer als je thuis bent.. een beetje spontaan zo van "ben je goed thuis gekomen"
De hele dag de tijd op Zondag om te mailen! allemaal verhalen over zichzelf en weinig vragen aan mij.
Zag er verzorgt uit!!......ja kan niet alles hebben natuurlijk.
Maar zo rustig ....dat ik het ff niet weet. wat ik erbij moet voelen,
maandag was het strijkdag kon hij niet ..geen duidelijke afspraak om weer te gaan fietsen.
Heeft wel een caravan en vroeg of ik al vakantie plannen had ...dus wel toekomst gericht "heel fijn" open ook wel, maar dan niet even een mail..ik heb het wel gedaan maar nog niks terug...
Ben ik dan een kattekop/verwacht ik teveel/ moet ik mijn verwachtingen bijstellen?...HELLUP
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 22:18
 
LONNEKE695 schreef:
Gisteren had ik een date s'middags , wel aardig..maarrr dan hoor je niks meer als je thuis bent.. een beetje spontaan zo van "ben je goed thuis gekomen"
De hele dag de tijd op Zondag om te mailen! allemaal verhalen over zichzelf en weinig vragen aan mij.
Zag er verzorgt uit!!......ja kan niet alles hebben natuurlijk.
Maar zo rustig ....dat ik het ff niet weet. wat ik erbij moet voelen,
maandag was het strijkdag kon hij niet ..geen duidelijke afspraak om weer te gaan fietsen.
Heeft wel een caravan en vroeg of ik al vakantie plannen had ...dus wel toekomst gericht "heel fijn" open ook wel, maar dan niet even een mail..ik heb het wel gedaan maar nog niks terug...
Ben ik dan een kattekop/verwacht ik teveel/ moet ik mijn verwachtingen bijstellen?...HELLUP

Als ik jou was zou ik even niets doen, het moet bij hem misschien even bezinken. Misschien twijfelt hij? heeft hij wat meer tijd nodig.

Wel lastig als je zelf wel een tweede date wil en het voelt zo onzeker als je niks van hem hoort Smiley die vol vragen zit

Maar er is hoop omdat hij vroeg naar vakantie plannen Clown smiley

Nou wens je rust hierin Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 06:29
 
LONNEKE695 schreef:
Gisteren had ik een date s'middags , wel aardig..maarrr dan hoor je niks meer als je thuis bent.. een beetje spontaan zo van "ben je goed thuis gekomen"
De hele dag de tijd op Zondag om te mailen! allemaal verhalen over zichzelf en weinig vragen aan mij.
Zag er verzorgt uit!!......ja kan niet alles hebben natuurlijk.
Maar zo rustig ....dat ik het ff niet weet. wat ik erbij moet voelen,
maandag was het strijkdag kon hij niet ..geen duidelijke afspraak om weer te gaan fietsen.
Heeft wel een caravan en vroeg of ik al vakantie plannen had ...dus wel toekomst gericht "heel fijn" open ook wel, maar dan niet even een mail..ik heb het wel gedaan maar nog niks terug...
Ben ik dan een kattekop/verwacht ik teveel/ moet ik mijn verwachtingen bijstellen?...HELLUP

Heb geduld en leg het bij de Heer, misschien is hij allang alleen en moet hij ff wennen aan het idee. Teveel pushen hoe leuk je hem vind kan hij te claimerig of te opdringerig vinden

Dus kop op en wacht af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEIGETJE517





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 11:56
 
Ik had even geleden een vrouw leren kennen op Funky Fish, jaja de concurrent van CM, haha. Het leek zo goed te gaan en we hadden de eerste keer aan de telefoon wel 4 uur gepraat. Ik zag het wel zitten. Maar nu bleek later dat ze een andere man ook leerde kennen en hij heeft een auto en een bedrij en ik heb geen werk en een uitkering. Ik voelde me echt gedumpt en het heeft wel een week geduurd voordat ik weer tot mezelf was.

Ik vind vrouwen maar rare wezens, maar zou ook niet zonder kunnen hoor. Ik ben nu mezelf en sta open voor een relatie en wil God er zeker in betrekken. Soms denk ik wel eens dat een vrouw me niet wilt omdat ik gescheiden ben en geen werk heb, maar dat is mijn onzekerheid. Heb nu wel leuk contact met een vrouw op Funky Fish en dat is ook heel wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 12:35
 
TEIGETJE517 schreef:
Ik had even geleden een vrouw leren kennen op Funky Fish, jaja de concurrent van CM, haha. Het leek zo goed te gaan en we hadden de eerste keer aan de telefoon wel 4 uur gepraat. Ik zag het wel zitten. Maar nu bleek later dat ze een andere man ook leerde kennen en hij heeft een auto en een bedrij en ik heb geen werk en een uitkering. Ik voelde me echt gedumpt en het heeft wel een week geduurd voordat ik weer tot mezelf was.

Ik vind vrouwen maar rare wezens, maar zou ook niet zonder kunnen hoor. Ik ben nu mezelf en sta open voor een relatie en wil God er zeker in betrekken. Soms denk ik wel eens dat een vrouw me niet wilt omdat ik gescheiden ben en geen werk heb, maar dat is mijn onzekerheid. Heb nu wel leuk contact met een vrouw op Funky Fish en dat is ook heel wat.


Ach...ik begrijp je wel een beetje...het is niet makkelijk....
Bij mijn laatste date...was het ook al vlug duidelijk....
Ik ben gezegend met 4 kinderen...


""KINDEREN?""
DAT VIND IK MAAR NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!
Begrijpelijk toch dat ik het toen ineens ook ""niks"" meer vond....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEIGETJE517





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 11:23
 
Ja als er kinderen in het spel zijn, dan ''moet'' de man of vrouw in kwestie er geen problemen mee hebben. Als ik een date heb en ze knapt af op kids, ja wat is het dan nog waard. In mijn geval vind ik het belangrijk dat een eventuele relatie kinderen niet erg vinden, ook al wonen ze dan niet bij mij.
Ook zal ik eventuele kinderen van haar accepteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 12:53
 
TEIGETJE517 schreef:
Ja als er kinderen in het spel zijn, dan ''moet'' de man of vrouw in kwestie er geen problemen mee hebben. Als ik een date heb en ze knapt af op kids, ja wat is het dan nog waard. In mijn geval vind ik het belangrijk dat een eventuele relatie kinderen niet erg vinden, ook al wonen ze dan niet bij mij.
Ook zal ik eventuele kinderen van haar accepteren.

tja dat zeg je nu zo, maar ik ben gezegend met 8 kids. en hoewel er nog maar 2 bij mij wonen en eentje in t weekend knappen veel mannen daar op af. Vooral omdat het 2 puber zonen zijn waarvan een autistisch lijkt veel mannen erg moeilijk. Heb al veel verhalen gehoord, vooral van mannen waarin het toch erg moeilijk blijkt te zijn om met de (puber) kids van een ander samen te leven. Dus ik snap het ook eigenlijk best
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 13:16
 
ROELANDE345 schreef:
tja dat zeg je nu zo, maar ik ben gezegend met 8 kids. en hoewel er nog maar 2 bij mij wonen en eentje in t weekend knappen veel mannen daar op af. Vooral omdat het 2 puber zonen zijn waarvan een autistisch lijkt veel mannen erg moeilijk. Heb al veel verhalen gehoord, vooral van mannen waarin het toch erg moeilijk blijkt te zijn om met de (puber) kids van een ander samen te leven. Dus ik snap het ook eigenlijk best


Tja en al accepteert de één de kids van de ander.... dan moet je nog maar afwachten hoe de kids reageren op de partner ... en ook dat incalculeren want is heel begrijpelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 20:43
 
Beide heb ik meegemaakt.....want ook ik heb een autistische dochter...
Echter de laatste relatie ging daar redelijk goed mee om, maar het accepteren van een man in het leven van haar moeder...was voor haar een probleem...(dat lag echter niet aan die man...)
Nu kan dat, maar als de autistische trekjes om de hoek komen...heeft dat mij...toch wel tranen gekost...

Dat zou je willen kiezen voor een relatie, maar met kinderen(en dan ook nog met problemen) is dat niet makkelijk...


Maar waar ik op afknapte..was dat ik dat eigenlijk direct te horen kreeg...
Nu kun je zeggen dat is eerlijk...
Maar hij wist dat ik kinderen had...
Maar gewoon echt...IK HOU NIET VAN KINDEREN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 09:08
 
ZEELAND736 schreef:
Beide heb ik meegemaakt.....want ook ik heb een autistische dochter...
Echter de laatste relatie ging daar redelijk goed mee om, maar het accepteren van een man in het leven van haar moeder...was voor haar een probleem...(dat lag echter niet aan die man...)
Nu kan dat, maar als de autistische trekjes om de hoek komen...heeft dat mij...toch wel tranen gekost...

Dat zou je willen kiezen voor een relatie, maar met kinderen(en dan ook nog met problemen) is dat niet makkelijk...


Maar waar ik op afknapte..was dat ik dat eigenlijk direct te horen kreeg...
Nu kun je zeggen dat is eerlijk...
Maar hij wist dat ik kinderen had...
Maar gewoon echt...IK HOU NIET VAN KINDEREN

hij vond dat een mooi excuus om te zeggen dat jij zijn type niet ben, vaak zoeken ze gewoon wat om niet af te gaan zeg gewoon er is geen klik. klaar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LONNEKE695





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: donderdag 11 juli 2013, 19:44
 
Reactie verwijderd.

Zet geen mail en/of privé-informatie over anderen op het forum.

Redactie CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 11 juli 2013, 23:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:01
 
MAMALOE463 schreef:
Als een man tijdens de eerste date met overdreven grote cadeaus aankomt, had vorig jaar eens een date en die persoon kwam met een onwijs groot pakket van rituals aanzetten, ik voel ke daar niet prettig onder, hoe lief het ook bedoelt is, maar nee, niet op een eerste date graag.

Of als een man alleen maar over zichzelf praat tijdens een date, of bv die ene date die ik had met een man in de zomer, komttie met een soort afgeknipte legerbroek en grijze geitenwollen sokken en van die grote bruine sandalen en dan van die verschrikkelijk lange dunne witte benen eronder, brrrrrr was net een ooievaar in legerbroek, nee dat kan echt niet vind ik......

Of een man die van die gele rokersvingers heeft ieuw!! En dan ook nog eens stinkt uit zijn mond, met van die geel/bruin aangeslagen tanden van het roken brrrrr....
Of een man met een snor vind ik ook niks bv.....

Dat was het even voor nu Knipoog smiley

Ik knap ook echt af op rokers of mannen die veel drinken. Tatoes vind ik ook not done!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:08
 
FRANKT627 schreef:
Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben...

Ik denk dat de fout van de meeste mensen is dat ze te zeer gefocussed zijn op het vinden van een relatie. Volgens mij gaat dat helemaal niet werken. Je moet niet naar de liefde zoeken, maar de liefde vindt jou als dat Gods bedoeling is. Ik heb deze fout in het verleden zelf ook gemaakt en sta daar nu heel anders in. Gewoon je leven leven, van een vriendschap uitgaan en de rest open laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:46
 
FAITH187 schreef:
Ik denk dat de fout van de meeste mensen is dat ze te zeer gefocussed zijn op het vinden van een relatie. Volgens mij gaat dat helemaal niet werken. Je moet niet naar de liefde zoeken, maar de liefde vindt jou als dat Gods bedoeling is. Ik heb deze fout in het verleden zelf ook gemaakt en sta daar nu heel anders in. Gewoon je leven leven, van een vriendschap uitgaan en de rest open laten.

Dat klopt...je hebt gelijk...
Zo ben ik ook gaan denken...en dat bevalt me prima!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 13:29
 
Ik heb hier ook een vriendschap voor het leven uitgehaald. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 14:00
 
FAITH187 schreef:
Ik denk dat de fout van de meeste mensen is dat ze te zeer gefocussed zijn op het vinden van een relatie. Volgens mij gaat dat helemaal niet werken. Je moet niet naar de liefde zoeken, maar de liefde vindt jou als dat Gods bedoeling is. Ik heb deze fout in het verleden zelf ook gemaakt en sta daar nu heel anders in. Gewoon je leven leven, van een vriendschap uitgaan en de rest open laten.

Ik sta er ook veel relaxter in nu, zo van: komt het op m`n pad zou leuk zijn maar zoniet dan een andere invulling die ook zeer waardevol kan zijn, zoals het vrijwilligers werk wat ik doe. Krijg je ook leuke contacten door.

Het is zo dubbel, aan de ene kant wil je wel graag een maatje/liefde in je leven en aan de andere kant wordt het steeds lastiger omdat je al lang alleen bent.

Ach we laten het maar open en leven het leven van alledag en die grote liefde staat misschien wel opeens voor je deur Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 16:53
 
JANE410 schreef:
Ik sta er ook veel relaxter in nu, zo van: komt het op m`n pad zou leuk zijn maar zoniet dan een andere invulling die ook zeer waardevol kan zijn, zoals het vrijwilligers werk wat ik doe. Krijg je ook leuke contacten door.

Het is zo dubbel, aan de ene kant wil je wel graag een maatje/liefde in je leven en aan de andere kant wordt het steeds lastiger omdat je al lang alleen bent.

Ach we laten het maar open en leven het leven van alledag en die grote liefde staat misschien wel opeens voor je deur Engeltje smiley

Dat herken ik ook wel inderdaad-het is soms heel dubbel. Aan de ene kant verlang je naar een maatje voor het leven (zeker als je zo'n romantische ziel hebt als ik!) en aan de andere kant wordt je inderdaad ook steeds kritischer en durf je het niet meer aan door teleurstellingen die je keer op keer weer gekregen hebt.

Dat zou het mooist zijn: dat de liefe van je leven voor je deur mag staan Lachende smiley. Ik denk alleen niet dat het in het echte leven zo werkt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 19:48
 
FAITH187 schreef:
Dat herken ik ook wel inderdaad-het is soms heel dubbel. Aan de ene kant verlang je naar een maatje voor het leven (zeker als je zo'n romantische ziel hebt als ik!) en aan de andere kant wordt je inderdaad ook steeds kritischer en durf je het niet meer aan door teleurstellingen die je keer op keer weer gekregen hebt.

Dat zou het mooist zijn: dat de liefe van je leven voor je deur mag staan Lachende smiley. Ik denk alleen niet dat het in het echte leven zo werkt Knipoog smiley

Ja, ik heb ook een enorme teleurstelling achter de rug en merk dat ik er niet meer zo voor open sta. Maar gezien jouw leeftijd zou ik het nog wel weer proberen Lachende smiley

Nee, ze staan niet zomaar aan je deur. Maar ik ken een vrouw, die kwam een man tegen in de supermarkt. Ze zijn al drie jaar samen.

En weer een andere bekende van mij (weduwe) ging naar het kerkhof naar het graf van haar overleden man. Daar was ook een wedunaar die naar zijn overleden vrouw ging.
Ze raakte aan de praat en het is net een sprookje, ze kregen een relatie en zijn inmiddels getrouwd

En in mijn gemeente kwamen eens 2 mensen naast elkaar te zitten (ze kenden elkaar niet) spraken wat met elkaar en ja, ook zij zijn in het huwelijk getreden.

Succes verhalen, maar het gebeurd gewoon Knipoog smiley

En op een dating site gebeurd er volgens mij zo weinig Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 14 juli 2013, 19:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 20:00
 
JANE410 schreef:
Ja, ik heb ook een enorme teleurstelling achter de rug en merk dat ik er niet meer zo voor open sta. Maar gezien jouw leeftijd zou ik het nog wel weer proberen Lachende smiley

Nee, ze staan niet zomaar aan je deur. Maar ik ken een vrouw, die kwam een man tegen in de supermarkt. Ze zijn al drie jaar samen.

En weer een andere bekende van mij (weduwe) ging naar het kerkhof naar het graf van haar overleden man. Daar was ook een wedunaar die naar zijn overleden vrouw ging.
Ze raakte aan de praat en het is net een sprookje, ze kregen een relatie en zijn inmiddels getrouwd

En in mijn gemeente kwamen eens 2 mensen naast elkaar te zitten (ze kenden elkaar niet) spraken wat met elkaar en ja, ook zij zijn in het huwelijk getreden.

Succes verhalen, maar het gebeurd gewoon Knipoog smiley

En op een dating site gebeurd er volgens mij zo weinig Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


Dus de moraal van het verhaal: erop uit; niet mailen, maar face2face. Supermarkt in, niet een kar vol kopen, maar meerdere keren per dag een paar artikelen......


Praktische vraag: zou het extra helpen als ik een bordje om m'n nek hang met de tekst "ik zoek vrouw" of "Klus zoekt vrouw" Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 20:28
 
KLUS667 schreef:
Dus de moraal van het verhaal: erop uit; niet mailen, maar face2face. Supermarkt in, niet een kar vol kopen, maar meerdere keren per dag een paar artikelen......


Praktische vraag: zou het extra helpen als ik een bordje om m'n nek hang met de tekst "ik zoek vrouw" of "Klus zoekt vrouw" Smiley die vol vragen zit

Ja gewoon goed op letten in de supermarkt, welke kerel heeft geen boodschappen briefje van z'n vrouw mee.... niet te vol karretje ... ff checken.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 20:48
 
Lekkere afters have op doen klus, denken de vrijgezellen vrouwen in de winkel.....heee ik ruik een man.... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:09
 
Hmm, vrouwen spreken altijd in geheimtaal......dus, jullie knappen niet af op een man met een bordje om z'n nek, kerels zonder boodschappenbriefje, lege karretjes en aftershave.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:29
 
KLUS667 schreef:
Dus de moraal van het verhaal: erop uit; niet mailen, maar face2face. Supermarkt in, niet een kar vol kopen, maar meerdere keren per dag een paar artikelen......


Praktische vraag: zou het extra helpen als ik een bordje om m'n nek hang met de tekst "ik zoek vrouw" of "Klus zoekt vrouw" Smiley die vol vragen zit

Inderdaad erop uit en tussen de mensen! Op een datingsite is de kans heel klein dat je daar de ware vindt (is ook onderzocht).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:32
 
JANE410 schreef:
Ja, ik heb ook een enorme teleurstelling achter de rug en merk dat ik er niet meer zo voor open sta. Maar gezien jouw leeftijd zou ik het nog wel weer proberen Lachende smiley

Nee, ze staan niet zomaar aan je deur. Maar ik ken een vrouw, die kwam een man tegen in de supermarkt. Ze zijn al drie jaar samen.

En weer een andere bekende van mij (weduwe) ging naar het kerkhof naar het graf van haar overleden man. Daar was ook een wedunaar die naar zijn overleden vrouw ging.
Ze raakte aan de praat en het is net een sprookje, ze kregen een relatie en zijn inmiddels getrouwd

En in mijn gemeente kwamen eens 2 mensen naast elkaar te zitten (ze kenden elkaar niet) spraken wat met elkaar en ja, ook zij zijn in het huwelijk getreden.

Succes verhalen, maar het gebeurd gewoon Knipoog smiley

En op een dating site gebeurd er volgens mij zo weinig Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wauw, dat zijn fantastische verhalen zeg! Ik kom altijd mensen tegen met heeeeeeel veel problemen (en geen kleine), dus ik persoonlijk geloof er niet meer zo in.. Lachende smiley. Vandaar dat ik gewoon lekker mijn leven ga leven, en God op nummer 1 zet ten alle tijden. Uiteindelijk moet je zonder partner ook gelukkig kunnen zijn, vind ik. Kom ik iemand tegen, is dat leuk, maar zo niet, ook prima. Heb gelukkig nu ook een leuk leven Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 22:07
 
KLUS667 schreef:
Dus de moraal van het verhaal: erop uit; niet mailen, maar face2face. Supermarkt in, niet een kar vol kopen, maar meerdere keren per dag een paar artikelen......


Praktische vraag: zou het extra helpen als ik een bordje om m'n nek hang met de tekst "ik zoek vrouw" of "Klus zoekt vrouw" Smiley die vol vragen zit

Ha ha, bordje om je nek: Klus zoekt vrouw in de Albert Hein en zeker meerdere keren per dag gaan. Afrekenen bij een leuke cassière (misschien wel single) Clown smiley

Maar ik denk dat in de succes verhalen die ik schreef wel Gods leiding zijn geweest.
Het valt mij op dat mensen die weduwe/wedunaar zijn, vaak heel snel weer een partner vinden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 22:07
 
Het valt mij op dat mensen die weduwe/wedunaar zijn, vaak heel snel weer een partner vinden[/quote]


Ik heb ook vaker gehoord dat je beter weduwe kunt zijn dan gescheiden.
Misschien zijn wij wel erg eigenwijs en weten alles beter en misschien wel altijd kwaad.
Of te gauw op onze tenen getrapt.

Ik vind een vriendschap ook veel fijner, kan je dit ff uitzoeken. Lachende smiley



Ook de opmerking dat als je een relatie heb je je toch als je het goed doet
je aan gaat passen aan elkaar. Waar ik ook absoluut achter staat.
Want ja als de een alles laat vallen en de ander raapt alles op.
Kussende smiley Knipoog smiley wel handig als jij alles kunt laten vallen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
NICKY029
op maandag 15 juli 2013, 22:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEIGETJE517





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 16:01
 
Ik heb niet heel het verhaal gevolgd en gelezen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat naar mijns inziens vrouwen het niet erg waarderen als de man alleen maar over zichzelf vertelt. Dit heb ik trouwens wel een keer ergens gelezen, dus ook niet helemaal van mezelf. De vrouw aan het woord laten, vragen stellen, wel met oprechtheid en interesse natuurlijk. Ben ik dan hier dan een uitzondering in? Ik weet het niet,maar ik weet hoe het wel kan.
Zelf ben ik gescheiden en merk soms wel dat het moeilijk is een vrouw te vinden die én christen is én gescheiden is of weduwe. Dit vind ik wel eens moeilijk om iemand te 'vinden'. MAar dat is weer een hele andere topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 3 van 5