ChristianMatch
 


Forum

Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 19:56
 
Vrouwen waar knappen jullie op af bij een man bij een 1ste date?

Ik ben gewoon erg benieuwd.

Ik zelf knapte af toen een man boos werd toen ik even snel, speciaal alleen, een winkel indook om wat spullen te kopen die ik nodig had, en de man zegt achteraf dat ie mee had gewild, terwijl ik juist dacht veel mannen vinden dat vervelend winkelen, dus ik ga even snel alleen.

Wie volgt? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 21:56
 
Leuk topic waar ik mannen kan afzeiken Lachende smiley

Een man die alleeën maar over zich zelf praat, zijn ex afzeikt, nog boos op haar is, je ziet als een soort bezit, heel snel jaloers is
Of komt opdagen op date en tien jaar ouder is als hij zei, zijn foto was dus ook van tien jaar terug
Niet eerlijk is.... Pffffff gaat lang topic vast worden ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:05
 
Als een man tijdens de eerste date met overdreven grote cadeaus aankomt, had vorig jaar eens een date en die persoon kwam met een onwijs groot pakket van rituals aanzetten, ik voel ke daar niet prettig onder, hoe lief het ook bedoelt is, maar nee, niet op een eerste date graag.

Of als een man alleen maar over zichzelf praat tijdens een date, of bv die ene date die ik had met een man in de zomer, komttie met een soort afgeknipte legerbroek en grijze geitenwollen sokken en van die grote bruine sandalen en dan van die verschrikkelijk lange dunne witte benen eronder, brrrrrr was net een ooievaar in legerbroek, nee dat kan echt niet vind ik......

Of een man die van die gele rokersvingers heeft ieuw!! En dan ook nog eens stinkt uit zijn mond, met van die geel/bruin aangeslagen tanden van het roken brrrrr....
Of een man met een snor vind ik ook niks bv.....

Dat was het even voor nu Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:16
 
zeggen dat je zo oud bent en op eens 10 jaar ouder ben en dan zeggen dat het een tikfout is.

mannen die het beter denken te weten dan jezelf weet hoe jij je voelt.

willen zoenen en dan gelijk die tong erbij doen na ze knoflook hebben gegeten.

of van die mannen die zelf geen ideeen hebben en alles goed vinden wat jij beslist, van die meelopertjes

bla bla ... ik stop ff lol Knipoog smileyUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:20
 
NATASCHA642 schreef:
zeggen dat je zo oud bent en op eens 10 jaar ouder ben en dan zeggen dat het een tikfout is.

mannen die het beter denken te weten dan jezelf weet hoe jij je voelt.

willen zoenen en dan gelijk die tong erbij doen na ze knoflook hebben gegeten.

of van die mannen die zelf geen ideeen hebben en alles goed vinden wat jij beslist, van die meelopertjes

bla bla ... ik stop ff lol Knipoog smileyUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Whaaaa haaaaaaaa, ja hè als je door gaat, word het zo,n lange lap tekst, dacht ik ook al, laat ik maar stoppen ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58
 
mannen met witte sokken? Mag dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:03
 
BAPPI605 schreef:
mannen met witte sokken? Mag dat?



Jawel hoor, vind ik niet mooi maar geen afknapper hoor....
Tenminste niet voor mij
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:10
 
MAMALOE463 schreef:
Jawel hoor, vind ik niet mooi maar geen afknapper hoor....
Tenminste niet voor mij
Knipoog smiley

Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Ohw...ben geen vrouw...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:22
 
KLUS667 schreef:
Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Ohw...ben geen vrouw...

wow, sexy... paar mooie sandalen erbij... dikke buik met kleurige bloemetjes overhemd erboven, fotocamera erop en... niet vergeten... de strohoed! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:23
 
BAPPI605 schreef:
wow, sexy... paar mooie sandalen erbij... dikke buik met kleurige bloemetjes overhemd erboven, fotocamera erop en... niet vergeten... de strohoed! Clown smiley

Ja met zo een Hawaï hemd erop en dan die fotocamera idd en de strohoed erbij brrrrrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:24
 
KLUS667 schreef:
Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Ohw...ben geen vrouw...


Sokken tot de knieen, soort omgekeerde legging dus?
Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:42
 
Uiterlijk kun je veranderen(als hij dat wil),innerlijk niet........een interessante persoonlijkheid en een goed gesprek vind ik het belangrijkst............











en daarna samen shoppen voor een lekker geurtje en mooie sokken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 06:48
 
KLUS667 schreef:
Ook onder een beige kaki broek en de sokken tot op de knieën Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Ohw...ben geen vrouw...

Dat droegen de meeste boeren in Zuid-Afrika...
En dat zaten een paar knapperds bij Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:28
 
ANNA415 schreef:
Dat droegen de meeste boeren in Zuid-Afrika...
En dat zaten een paar knapperds bij Verliefde smiley


Holbewoners?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:30
 
LEANNE226 schreef:
Uiterlijk kun je veranderen(als hij dat wil),innerlijk niet........een interessante persoonlijkheid en een goed gesprek vind ik het belangrijkst............


Dat is helemaal waar!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind te schakelen als je bv een eerste date hebt, en diegene is zo gekleed als wat ik hier eerder beschreven hebt, om daar dan doorheen te prikken, maar uiteindelijk was het karakter voor mij ook niet echt prettig, het paste niet bij mij.
Maar, ik ben het wel met je eens dat als je uiteindelijk een goed gesprek hebt dat dat veel meer waarde heeft dan de foute kleding die hij op dat moment aan heeft.











en daarna samen shoppen voor een lekker geurtje en mooie sokken Knipoog smiley


Dat is helemaal waar!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind te schakelen als je bv een eerste date hebt, en diegene is zo gekleed als wat ik hier eerder beschreven hebt, om daar dan doorheen te prikken, maar uiteindelijk was het karakter voor mij ook niet echt prettig, het paste niet bij mij.
Maar, ik ben het wel met je eens dat als je uiteindelijk een goed gesprek hebt dat dat veel meer waarde heeft dan de foute kleding die hij op dat moment aan heeft.


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 25 juni 2013, 09:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:32
 
Ging iets fout met knippen en plakken bij de bovenstaande tekst, vanaf het regeltje dat is helemaal waar dat stukje is van mij en niet van Leanne, even gemeld om verwarring te voorkomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:52
 
zet me tot denken, al die afknappers.... al die lijstjes in ons hoofd met voorwaarden, geen wiite sokken etc.....


Goed gesprek en interesante persoonlijkheid, inderdaad..... maar vaak val je voor iemand waarbij alle lijstjes, voorwaarden weg vallen.

heb op me laatste date helemaal geen iets, niet 1 ding dat ik denk... das minder
vind hem leuk zoals hij is.

hij heeft interesante persoonlijk, goede gesprekken heeft hij zeker.
Meestal heb ik altijd wel iets waarvan ik denk, das minder.
Hij rookt af en toe sigaar.... zou ik van te voren kiezen voor een man die sigaren rookt? ha ha denk het niet, maar van hem vind ik het leuk.
Hoort bij hem. En vind hem leuk zoals hij is.
gebeurt dat niet bij liefde, voorwaarden die weg vallen, iemand gewoon leuk vinden zoals die is
Hoe zou dat eigenlijk komen??? door de klik die zo mooi is, dat je alles aan hem leuk vind? want dat hoort bij hem?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:59
 
PETRA373 schreef:
zet me tot denken, al die afknappers.... al die lijstjes in ons hoofd met voorwaarden, geen wiite sokken etc.....


Goed gesprek en interesante persoonlijkheid, inderdaad..... maar vaak val je voor iemand waarbij alle lijstjes, voorwaarden weg vallen.

heb op me laatste date helemaal geen iets, niet 1 ding dat ik denk... das minder
vind hem leuk zoals hij is.

hij heeft interesante persoonlijk, goede gesprekken heeft hij zeker.
Meestal heb ik altijd wel iets waarvan ik denk, das minder.
Hij rookt af en toe sigaar.... zou ik van te voren kiezen voor een man die sigaren rookt? ha ha denk het niet, maar van hem vind ik het leuk.
Hoort bij hem. En vind hem leuk zoals hij is.
gebeurt dat niet bij liefde, voorwaarden die weg vallen, iemand gewoon leuk vinden zoals die is
Hoe zou dat eigenlijk komen??? door de klik die zo mooi is, dat je alles aan hem leuk vind? want dat hoort bij hem?


Ik geloof dat dit waar is wat jij zegt petra, al je lijstjes met afknappers vallen weg als die klik er is dan zie je de rest niet meer.

Dus het belangrijkste is dan eigenlijk die klik, en dan valt de rest weg, dat klopt wat jij zegt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:14
 
PETRA373 schreef:
zet me tot denken, al die afknappers.... al die lijstjes in ons hoofd met voorwaarden, geen wiite sokken etc.....


Goed gesprek en interesante persoonlijkheid, inderdaad..... maar vaak val je voor iemand waarbij alle lijstjes, voorwaarden weg vallen.

heb op me laatste date helemaal geen iets, niet 1 ding dat ik denk... das minder
vind hem leuk zoals hij is.

hij heeft interesante persoonlijk, goede gesprekken heeft hij zeker.
Meestal heb ik altijd wel iets waarvan ik denk, das minder.
Hij rookt af en toe sigaar.... zou ik van te voren kiezen voor een man die sigaren rookt? ha ha denk het niet, maar van hem vind ik het leuk.
Hoort bij hem. En vind hem leuk zoals hij is.
gebeurt dat niet bij liefde, voorwaarden die weg vallen, iemand gewoon leuk vinden zoals die is
Hoe zou dat eigenlijk komen??? door de klik die zo mooi is, dat je alles aan hem leuk vind? want dat hoort bij hem?

dat noemen ze liefde op eerste gezicht leuk , je bent super verliefd ben blij voor je Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:20
 
NATASCHA642 schreef:
dat noemen ze liefde op eerste gezicht leuk , je bent super verliefd ben blij voor je Lachende smiley


sssssstttttttttttt Smiley met dichtgeplakte mond hij lijkt me leuk......zie wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:22
 
PETRA373 schreef:
sssssstttttttttttt Smiley met dichtgeplakte mond hij lijkt me leuk......zie wel

positief blijven binnenkort 2e date ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:05
 
PETRA373 schreef:
sssssstttttttttttt Smiley met dichtgeplakte mond hij lijkt me leuk......zie wel


Ook dit zijn dingen waar je voor mag bidden en om mag vragen, vaak willen we het allemaal zelf doen want we weten zelf wel wat we leuk of niet leuk vinden, maar als je het nu eens uit handen zou geven en in Zijn Handen neerlegt, Hij weet toch uiteindelijk wat het beste bij ons past?

Hoe zien jullie dit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:10
 
MAMALOE463 schreef:
Ook dit zijn dingen waar je voor mag bidden en om mag vragen, vaak willen we het allemaal zelf doen want we weten zelf wel wat we leuk of niet leuk vinden, maar als je het nu eens uit handen zou geven en in Zijn Handen neerlegt, Hij weet toch uiteindelijk wat het beste bij ons past?

Hoe zien jullie dit?

ben ik het helemaal mee eens en toch wil je soms dingen waarbij achteraf blijkt dat de Heer het toch anders met je voor had . kijkend naar mezelf was ik bijv. nooit getrouwd als ik had geweten dat hij vreemd zou gaan. Want daarvoor trouw je niet toch ?

Maar dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren, toeval bestaat niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:41
 
NATASCHA642 schreef:
ben ik het helemaal mee eens en toch wil je soms dingen waarbij achteraf blijkt dat de Heer het toch anders met je voor had . kijkend naar mezelf was ik bijv. nooit getrouwd als ik had geweten dat hij vreemd zou gaan. Want daarvoor trouw je niet toch ?

Maar dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren, toeval bestaat niet.


Dat is ook pijnlijk zulke dingen, ik ken het, er zullen altijd waarom's zijn in het leven waar we geen antwoord op krijgen, ook deze dingen hebben een bedoeling gehad, misschien zijn we er sterker door geworden en zijn we hierdoor dichter bij God gaan leven.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:45
 
MAMALOE463 schreef:
Ook dit zijn dingen waar je voor mag bidden en om mag vragen, vaak willen we het allemaal zelf doen want we weten zelf wel wat we leuk of niet leuk vinden, maar als je het nu eens uit handen zou geven en in Zijn Handen neerlegt, Hij weet toch uiteindelijk wat het beste bij ons past?

Hoe zien jullie dit?

Zo zie ik het ook, vertel ook alles aan jezus en heb het ook in zijn handen gelegd, voor de date al. iets wat ik met mijn vorige date met andere man niet had gedaan.
bijzondere was, ik effe in d e bijbel las, me bijbel open had laten liggen voor me make up tafel
tegen jezus zei, ik wil uw wil doen, maar die man.....heb ik uw zegen?
later ging ik weer effe na make up tafel, kijken of me haar wel e cht goed zat..... ha ha
en echt me bijbel lag open op een andere bladzijde,(was zeer verbaasd, nu nog) met een tekst die ik ooit had onderstreept, en las die woorden en was als of god zo antwoorde van het is goed, mijn zegen heb je....
ma ja vriendschap of meer... zal de toekomst wel leren.
erg persoonlijk, en beetje maf, maar echt die bijbel lag op andere bladzijde open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:50
 
NATASCHA642 schreef:
ben ik het helemaal mee eens en toch wil je soms dingen waarbij achteraf blijkt dat de Heer het toch anders met je voor had . kijkend naar mezelf was ik bijv. nooit getrouwd als ik had geweten dat hij vreemd zou gaan. Want daarvoor trouw je niet toch ?

Maar dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren, toeval bestaat niet.

ik bekijk het zo, God had een plan voor jou en je man, maar we hebben allemaal eigen keuzes, zijn geen robotten van God, jouw man maakte de keuze om van god af te dwalen. belangrijke geboden in het verbond van een huwelijk te ontbinden.
Denk niet dat dat Gods plan was, maar God heeft nog steeds plannen voor jou, houd van jou en wil dat je je gelukkig bent, wie weet ligt er al beter plan klaar met veel leukere man voor jou. aangezien je ex niet zo meewerkte met het plan.....
Ma ja, god kan wel plannen maken, wij moeten zelf ook wel willen en na gods plan luisteren.... toch? Dus als een man, kiest om vreemd te gaan, wijkt hij zelf af van gods plan.
is god e r wel om je te herstellen en een nieuwe man te geven.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 12:26
 
PETRA373 schreef:
Zo zie ik het ook, vertel ook alles aan jezus en heb het ook in zijn handen gelegd, voor de date al. iets wat ik met mijn vorige date met andere man niet had gedaan.
bijzondere was, ik effe in d e bijbel las, me bijbel open had laten liggen voor me make up tafel
tegen jezus zei, ik wil uw wil doen, maar die man.....heb ik uw zegen?
later ging ik weer effe na make up tafel, kijken of me haar wel e cht goed zat..... ha ha
en echt me bijbel lag open op een andere bladzijde,(was zeer verbaasd, nu nog) met een tekst die ik ooit had onderstreept, en las die woorden en was als of god zo antwoorde van het is goed, mijn zegen heb je....
ma ja vriendschap of meer... zal de toekomst wel leren.
erg persoonlijk, en beetje maf, maar echt die bijbel lag op andere bladzijde open

Misschien open gewaaid door de wind, omdat God het zo wilde dat je dit zou lezen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 12:26
 
PETRA373 schreef:
ik bekijk het zo, God had een plan voor jou en je man, maar we hebben allemaal eigen keuzes, zijn geen robotten van God, jouw man maakte de keuze om van god af te dwalen. belangrijke geboden in het verbond van een huwelijk te ontbinden.
Denk niet dat dat Gods plan was, maar God heeft nog steeds plannen voor jou, houd van jou en wil dat je je gelukkig bent, wie weet ligt er al beter plan klaar met veel leukere man voor jou. aangezien je ex niet zo meewerkte met het plan.....
Ma ja, god kan wel plannen maken, wij moeten zelf ook wel willen en na gods plan luisteren.... toch? Dus als een man, kiest om vreemd te gaan, wijkt hij zelf af van gods plan.
is god e r wel om je te herstellen en een nieuwe man te geven.......



Z zie ik het ook idd, ja duidelijk stukje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIETJE688





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:47
 
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!!
Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met:
''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:17
 
GRIETJE688 schreef:
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!!
Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met:
''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.



Psies, hou je boodschap kort maar duidelijk, vind ik ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5