ChristianMatch
 


Forum

NS aanbiedingen voor goedkoop uitje
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 14:43
 
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/spoordeelweken-juli


Vanaf maandag te downloaden/bestellen. Naast een aantal aanbiedingen weer gratis meereiskaartjes waardoor toch een beetje vakantie mogelijk is als je wat krap zit.

2 x een meereiskaartje, dus samen met iemand die wel een NS-kaartje heeft, gratis op stap. Je kunt een meereiskaart niet combineren met een Blokkerkaartje o.i.d.

2 x een overgangsbewijs naar de eerste klas maar denk er aan dat je die niet mag combineren met een meereiskaart.

Daarnaast voor 25 euro naar de Efteling incl treinreis en dergelijke, kan leuk zijn voor een dagje uit.

Verder een stel aanbiedingen voor ijsjes, snacks en croissants.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 13 juli 2013, 16:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 16:19
 
Hai Thomas Lachende smiley

Dank voor deze informatie! Coole smiley met zonnebril

S. Blij met de trein Kwijlende smiley Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 13:32
 
Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van zo`n dagkaart van 17 euro. `k ben er uren mee bezig geweest om hem uitgeprint te krijgen. De link werkte helemaal niet. M`n kinderen ingeschakeld, zij gebeld met de NS.

De ns zou mij vervolgen een mail sturen met de link erin. Ik kwam eind van de middag thuis en dus geen mail van de ns ontvangen.

Ik maar weer gebeld en opnieuw werd mij een mail beloofd met link

Nou die mail kwam gelukkig wel en toen kon ik de kaart eindelijk uitprinten pfffff, echt lang mee bezig geweest, maar wel blij dat ik de korting had Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 14:17
 
Ik ken ook iemand die had dat ook wat jij had dan lag het dus idd niet aan diegene maar aan de ns... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 21:23
 
Voor goedkope uitjes kan men ook wel langs de boerderij komen waar ik werk. Witte uitjes, rode uitjes, grote en kleine uitjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARDIE881





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 21:26
 
ROLF230 schreef:
Voor goedkope uitjes kan men ook wel langs de boerderij komen waar ik werk. Witte uitjes, rode uitjes, grote en kleine uitjes.

Ook gesnipperde?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 21:27
 
ROLF230 schreef:
Voor goedkope uitjes kan men ook wel langs de boerderij komen waar ik werk. Witte uitjes, rode uitjes, grote en kleine uitjes.

Ha ha, waar is die boerderij, hopelijk niet zo ingewikkeld als bij de NS Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 21:56
 
vandaag lekker eerste klas gereisd voor de prijs van 2de klas met korting! Dankzij een gratis overgangskaartje van 2de naar 1ste klas. Heerlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 23:56
 
Ok, ik heb een eersteklasabonnement, en daarmee kun je soms onbeperkt reizen. Laatst was er een mogelijkheid om die gunstig te kopen dus ik heb dat gedaan. Ik zit in de trein naar Utrecht. Vriendelijke jonge studente komt binnen.

Meneer, mag ik u iets vragen?

- Dat mag altijd, famke.

Heeft u een kaartje voor de eerste klas en mag ik met u meereizen?

- Eh, hoe bedoel je dat?

Nou, ik heb een meereiskaartje en als u een geldig kaartje heeft, dan eeh kunnen we doen alsof ik met u meereis....

Ik moest er wel om lachen, het is ook wel slim eigenlijk Knipoog smiley

Reist u altijd eerste klas?

- Ja eigenlijk wel, je kunt altijd goed zitten en de mensen zitten meestal rustig te werken. Ik wandel vaak, dan is het ook wel prettig wanneer je wat moe terugkomt...

Zo comfortabel en rustig reizen dat zou ik altijd wel willen...


- Maar flink studeren dan..

Eeeh, mag ik u vragen wanneer u terug gaat?


Thomas, dat is nog goedkoper dan een dagkaart, lol.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 11 augustus 2013, 00:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 14:48
 
HAHA

Hartstikke leuk verhaal!

Ja, ik had idd weleens gehoord dat een keer iemand zei dan kan je aan iemand vragen 'of je mee kan reizen'.

Ja, dat moet je dan net maar durven en de goede tegenkomen Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 15:52
 
Je ziet het wel meer: wie een abonnement heeft, mag een andere reizger met 40 procent korting meenemen. Er zijn er wel die een kaartje met korting kopen en dan aan een ander vragen of ze mee mogen reizen. Met de chipkaarten wordt dit weer ingewiikkelder maar papieren kaartjes zijn nog steeds te koop.

Mensen doen er goed aan eens te kijken naar legaal slim reizen. De AH-kaartjes zijn dat zeker maar dalvrij of weekendvrij zijn prachtige mogelijkheden om onbeperkt te reizen met de trein. Met losse kaartjes zonder korting is de trein duur maar er valt ontzettend veel te besparen, zeker als je op aanbiedingen let. Het bevalt mij zeer goed.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 11 augustus 2013, 16:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 16:08
 
Ja, ik ken idd ook iemand die heeft een kaart voor het hele jaar onbeperkt gratis reizen gekocht, en ja alleen in de uren dat het druk is, tussen 7 en 9 in de ochtend, en tussen 16.00 uur en 18.00 uur in de na middag kan je niet reizen, verder helemaal wel.
En in de weekenden gelden die tijden niet, dan kan je gewoon het hele weekend op alle tijden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1