ChristianMatch
 


Forum

De Zondag.
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:46
 
Het is dan gewoon Sabaht dus.

Was het maar waar.

De ganse aarde houd rust,ook geen bioscopen en kroegen.
Droomland dus,het enigte wat je hoort zijn de vogels die kwinkelieren,die werken wel op de Sabath.
De mens is te rusteloos,om echt die dag aan God te besteden,het gewas,de industrie,is ook bij de kerkgang,een hottitem,voor gewin.
Ik heb ook geen rust,op zondag,het sneeuwt,en op maandag in de truck,in de sneeuw,dan stress ik ook op zondag.
Sneeuw heb ik nooit als manna uit de hemel zien komen,maar wel mijn lijfsbehoud,waar ik op zondag zit te stressen,die grote truck moet er wel doorheen.


Laatst aangepast door
ALFAROMEO918
op zondag 14 februari 2010, 20:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOSHKE872





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:25
 
ALFAROMEO918 schreef:
Het is dan gewoon Sabaht dus.

Was het maar waar.

De ganse aarde houd rust,ook geen bioscopen en kroegen.
Droomland dus,het enigte wat je hoort zijn de vogels die kwinkelieren,die werken wel op de Sabath.
De mens is te rusteloos,om echt die dag aan God te besteden,het gewas,de industrie,is ook bij de kerkgang,een hottitem,voor gewin.
Ik heb ook geen rust,op zondag,het sneeuwt,en op maandag in de truck,in de sneeuw,dan stress ik ook op zondag.
Sneeuw heb ik nooit als manna uit de hemel zien komen,maar wel mijn lijfsbehoud,waar ik op zondag zit te stressen,die grote truck moet er wel doorheen.

Heel mooi geschreven en zie dat je hier niet meer bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 21:21
 
ALFAROMEO918 schreef:
Het is dan gewoon Sabaht dus.

Was het maar waar.

De ganse aarde houd rust,ook geen bioscopen en kroegen.
Droomland dus,het enigte wat je hoort zijn de vogels die kwinkelieren,die werken wel op de Sabath.
De mens is te rusteloos,om echt die dag aan God te besteden,het gewas,de industrie,is ook bij de kerkgang,een hottitem,voor gewin.
Ik heb ook geen rust,op zondag,het sneeuwt,en op maandag in de truck,in de sneeuw,dan stress ik ook op zondag.
Sneeuw heb ik nooit als manna uit de hemel zien komen,maar wel mijn lijfsbehoud,waar ik op zondag zit te stressen,die grote truck moet er wel doorheen.



probeer me es uit te leggen wat je bedoelt met "de mens is te rusteloos om echt die dag aan God te besteden?"

ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 21:25
 
PIEKIE042 schreef:
probeer me es uit te leggen wat je bedoelt met "de mens is te rusteloos om echt die dag aan God te besteden?"


das moeilijk als iemand geen lid meer is Knipoog smiley (vandaar dat zn naam in een andere kleur staat, dat betekent geen lid meer)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 21:31
 
PIEKIE042 schreef:
probeer me es uit te leggen wat je bedoelt met "de mens is te rusteloos om echt die dag aan God te besteden?"

ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen...

Beste Piekie,

Deze persoon is geen lid meer he Knipoog smiley !
Dus kan ook niet meer op het forum reageren.....

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:09
 
geen idee, dat je kunt zien als iemand geen lid meer is....ik ben hier nog maar een week...

shit... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley krijg ik nu geen antwoord op mijn vraag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:06
 
PIEKIE042 schreef:
geen idee, dat je kunt zien als iemand geen lid meer is....ik ben hier nog maar een week...

shit... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley krijg ik nu geen antwoord op mijn vraag...

Leek me wel grappig, iedereen is grijs, de mijne zondag ook Boze smiley en een zon dag is er al lang niet meer geweest.
Het is al dagen grauw, en een beetje zon kunnen we wel gebruiken, daar worden mensen blij van Lachende smiley
Misschien maandag weer Clown smiley wie zal het zeggen, ergens weer een zon dag in maart........... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 08:25
 
GERRIT084 schreef:
Leek me wel grappig, iedereen is grijs, de mijne zondag ook Boze smiley en een zon dag is er al lang niet meer geweest.
Het is al dagen grauw, en een beetje zon kunnen we wel gebruiken, daar worden mensen blij van Lachende smiley
Misschien maandag weer Clown smiley wie zal het zeggen, ergens weer een zon dag in maart........... Knipoog smiley

Ik vond eerst zondag altijd en gruwelijke dag, saai, winkels dicht, dat had ik een tijdje, nu niet meer.

In maart wordt het mooi, dus mensen zorg dat je je zaakjes op orde hebt, dan kan je fijn naar buiten.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 3 maart 2013, 08:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1