ChristianMatch
 


Forum

goede film over geloof
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:35
 
http://nl.cross.tv/88882


hoop dat ik de link goed gecopeerd heb,
film van zon 90 minuten over geloof, zeker de moeite waard om een keer te kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 05:55
 
PETRA373 schreef:
http://nl.cross.tv/88882


hoop dat ik de link goed gecopeerd heb,
film van zon 90 minuten over geloof, zeker de moeite waard om een keer te kijken.

Ik heb de link even in mijn adresbalk gekopieerd, en dan krijg ik deze: http://nl.cross.tv/88882

Knipoog smiley

Ik heb even 6 minuten en 15 seconden gekeken, en ja, deze dingen bestaan dat weet ik.

Ik heb nu 10 minuten en 10 seconden gekeken, ja, tot nu toe, goede film, zinnige dingen worden gezegd mi. Of ik het er helemáál mee eens ben met wat ik tot nu toe heb gehoord is weer een ander verhaal, maar ja wel ten dele.

Maar ja, iets kan ook zinnig overkomen, zonder dat je het er helemaal mee eens bent.

Maar ja, zo vroeg kan ik me niet zo lang concentreren, zeker omdat het ook nog eens in het Engels is, dus ja, dan moet ik veel beter luisteren en concentreren dan als het in het Nederlands is.

Maar ik kijk de film zeker even af deze week, of elke keer een stukje Knipoog smiley

En ja, dan kan ik een goed beeld vormen, en eventueel mijn mening geven, wat ik vind, enzo. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 juli 2013, 06:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 08:51
 
Dankje voor de link goed. Copi eren Shanita.

Je moet eigenlijk de hele film eerst kijken voor je inderdaad een mening kan vormen vind ik.


Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 30 juli 2013, 08:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 11:19
 
Hai Petra, doe ik ook natuurlijk, ja, ik heb het even zo druk, en een film van 90 minuten, ja..

Maar ik zei, tot zover, ja die voorgangers, pastors, reverents, zeiden wel dingen waar ik het mee eens was, 'en', dus niet 'maar', waar ik wel wat aan toe zou willen voegen.

Ik kijk steeds een stukje, want ik heb het echt druk!

Trouwens al zou er wel iets in zitten wat ik niet zo vind....lekker belangrijk, tis mijn mening meer niet , Snap je?

Ik vind het juist leuk dat je deze film met ons wil delen!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 21:19
 
Weet je welke films ook mooi zijn? De verfilmde bijbelverhalen van A-film, jaren geleden uit gezonden door de NCRV. En ze zijn heel bijbelgetrouw.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 22:09
 
JOKE969 schreef:
Weet je welke films ook mooi zijn? De verfilmde bijbelverhalen van A-film, jaren geleden uit gezonden door de NCRV. En ze zijn heel bijbelgetrouw.

Ja, dat klopt, ik heb ze allemaal, zijn mooie films
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 22:15
 
Hoi Petra, heb een stuk ervan gezien. Zeer de moeite waard. Ga hem zeker nog afkijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 23:49
 
ROLF230 schreef:
Hoi Petra, heb een stuk ervan gezien. Zeer de moeite waard. Ga hem zeker nog afkijken.

hij is mooi he, die man heeft er drie gemaakt, ben nu met tweede bezig, ze duren lang maar ha ha de moeite waard vind ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 11:32
 
ROLF230 schreef:
Hoi Petra, heb een stuk ervan gezien. Zeer de moeite waard. Ga hem zeker nog afkijken.

Ik vond het/hem ook goed, maar ja, ik kan mij nu eenmaal niet veroorloven om eventjes 90 minuten achterelkaar naar een film te kijken deze week, ja, en 's avonds ben ik bijna altijd/vaak weg, dus doe ik steeds een stukje Knipoog smiley

Ja, eventjes heel druk Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 11:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 11:48
 
ben benieuwd wat jullie er van vinden als jullie hem helemaal hebben gezien.
beetje ontdekkingstocht van de maker over geloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 12:37
 
PETRA373 schreef:
ben benieuwd wat jullie er van vinden als jullie hem helemaal hebben gezien.
beetje ontdekkingstocht van de maker over geloof.

Het is ook zeker een hele interessante film/documentaire, ja daar hou ik wel van, Lachende smiley

Bedankt!!!!(Ik ga nu alvast weer even verder kijken(hoef ik niet aan me hulpverleenster te denken die zo komt...)

Mooie film Petra, gaat over Gods Liefde, and remarkable things, ik ga weer verder kijken.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 16:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 12:53
 
succes met je hulpverleenster Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 12:57
 
Thx! ... Lachende smiley

Ja, tis wel een eye opener, ja, ik herken wel sommige dingen, ja, van vroeger, heb daar nu soms nog last van hoor, ja zo zie je hoe belangrijk het is om steeds in gebed te zijn de hele dag, in gedachten, en rustig te blijven en je grenzen te trekken.

Ja, en confronterend, want ja, tijdens het kijken herinner ik me dit en dat en denk ik o ja, ja en ook nog dat en dan dit.

Dus ja, doordat ik zeg maar bid tijdens het kijken in gedachten voor bescherming kan ik er wel rustig naar kijken.

Ja, weet je wat het ook is? Nou toen ik ging geloven zeg maar, ja, door onder andere een christelijk gezin waar ik veel kwam, en ook door zendelingen uit Nieuw-Zeeland, ja, toen ging zo'n zendeling bidden met/voor mij, een vrouw, die met haar man en kinderen in Nederland werkten als zendeling.

Kijk, en na dat bidden, vroeg ze zo van, eh, o ja, ben je nog in contact geweest met occulte....Ja, ik zei van niet, ik dacht ja, dán ben ik nog even een paar uurtjes bezig...

Ja, ze vroeg het zo van als je bijvoorbeeld naar een arts gaat, en je zit de hele tijd te praten met hem, en je neemt afscheid en je gaat weg, en die arts vraagt nog even iets kleins, of jijzelf, zo van, ligt me recept dan vanmiddag klaar eigenlijk?, zo iets als een soort psje. zo vroeg ze dat.

Ja, hehe, dan zeg ik dus niets. Kijk wel uit dan.

Maar ja, ik herinner me straks ook niets meer, een soort bescherming.

En ja, ik vertrouw ook helemaal niet iedereen hoor die zegt van dit en dat, ja, dan spoel ik even door...als ik denk van 'on nee he'.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 13:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:46
 
waarvoor bescherming shanita????
voor gevoelens die er bij los komen????
voor het feit dat het wel charamatische cristenen zijn?
liefs


effe wat bij zetten, zie dat je nu wat meer heb gezet in je bericht, je hoeft niet te antwoorden hoor en alleen de film kijken als je die leuk vind...


Laatst aangepast door
PETRA373
op woensdag 31 juli 2013, 13:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:51
 
En ja, ik vertrouw ook helemaal niet iedereen hoor die zegt van dit en dat, ja, dan spoel ik even door...als ik denk van 'on nee he'.

worden wel goeie dingen gezegd, vind ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 13:55
 
[quote=PETRA373]waarvoor bescherming shanita???? Gewoon me Rust en Vrolijkheid en Optimisme Knipoog smiley voor gevoelens die er bij los komen???? Nee, geen gevoelens, herinneringen, van ooo ja, dit, en oooo ja dat Knipoog smiley voor het feit dat het wel charamatische cristenen zijn?
Nou, het kwam mij niet charismatisch over, zodra dat wel zo is, in de zin, van nou, die vertrouw ik niet, ja, tis een Amerikaanse documentaire, en ja, als ze er dan een Nederlander tussengooien, waarbij ik grote vraagtekens heb, spoel ik even door Knipoog smiley
liefs

liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:00
 
ik luister gewoon altijd alles bij zoiets en onderzoek dan zelf de woorden die worden gezegd via de bijbel, maar
eh zit wel zon twee minuutjes een nederlander bij, waar je effe bij moet doorspoelen dan hoor shanita...
en wil over hem ook geen discusie voeren, gewoon de film delen, vond hem zelf heel mooi en goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:03
 
PETRA373 schreef:
En ja, ik vertrouw ook helemaal niet iedereen hoor die zegt van dit en dat, ja, dan spoel ik even door...als ik denk van 'on nee he'.

worden wel goeie dingen gezegd, vind ik Knipoog smiley

Het is én, én...

Ja, er worden en zeker goede dingen in gezegd, en als ik dan iemand voorbij zie komen die ook even wat wil zeggen en ik denk, 'ja, dat heb ik nou al duizenden keren gehoord en jij ligt mij ook niet', ja, dán spoel ik even door, tot die meneer klaar is, snap je?

Knipoog smiley

En Daarna kijk ik weer boeiend verder, ben nu, bij rond de 42 minuten en 22 seconden precies.

Me hulpverleenster is er nog niet....Ja, ik dacht, in zo'n korte tijd krijg ik het hier niet opgeruimd, ga lekker die film kijken, en zij dacht natuurlijk ik geef s. wat tijd, ja ze zei om één uur of later...(En ondertussen zit ik ook nog eens op mijn medicijnen te wachten Boze smiley , die ze mee zou nemen..


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 14:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:13
 
irritant dat wachten....ze komt zo vast wel. misshcien kan zei effe mee helpen opruimen...
petra die ook echt moet opruimen, es echt gaat beginnen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:19
 
PETRA373 schreef:
irritant dat wachten....ze komt zo vast wel. misshcien kan zei effe mee helpen opruimen...
petra die ook echt moet opruimen, es echt gaat beginnen...

Ze belde net, ze komt om drie uur ;), ach..dat ene uurtje zonder me medicijnen kan ook nog wel ;)

Ooooohhhh Neehee, ik wil niet dat ze meehelpt, nee dat is iets wat ik alleen wil doen ;)

Het helpt wel, als ze gaat dreigen dat ze wil helpen opruimen, dan doe ik het nog liever alleen aan een stuk door ;), bij wijze van spreken :)

Ligt niet aan haar: Dat is iets wat ik vind dat ik alleen moet doen....

Knipoog smiley

Quote:
petra die ook echt moet opruimen, es echt gaat beginnen
Knipoog smiley Opruim ze!

Ps: ja, ik wás gisteren al begonnen, maar het is hier nu echt zo'n puinhoop, dat je dat niet ziet...

Ik zit nou waar die Amerikaanse christelijke hulpverlener zo over die 'Ladyboy' zit te praten(56 min. en, 20 sec.), ja, ik had zo'n jongen als mijn buurman, toevallig he Knipoog smiley
Die was ook heel aardig, en overdag gewoon naar zijn werk, als man, en 's avonds als vrouw verkleed, met hoge hakken, opgemaakt, alles, zag ik hem vaak weggaan, kwam hem dan tegen op de trap enzo...Ja, weird...Ik was echt wel even verbaasd de eerste keer dat ik hem zo zag...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 16:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 17:13
 
ha ha dan weet ik waar je ben, bij lady boy....
kan me voorstellen dat je de eerste keer beetje raar keek. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 17:28
 
PETRA373 schreef:
ha ha dan weet ik waar je ben, bij lady boy....
kan me voorstellen dat je de eerste keer beetje raar keek. Knipoog smiley

Haha, het was me vorige, vórige, buurman :)
Ja, en ook van dat Aziatische ras. een hele vriendelijke jongen trouwens, ook heel gastvrij, toen hij net naast me kwam wonen gaf hij een feestje, en hij belde speciaal aan of ik ook kwam, ja, dat vond ik zo lief.

Ja, enkele dagen nadat hij er woonde, ja, de eerste keer dat ik hem zag als meisje(want ja daarvoor had ik hem een paar keer gewoon als man gezien), ja, toen stond ik echt even raar Verraste, verbaasde smiley en verbaasd Smiley die vol vragen zit te kijken. Maar ja, dat wou ik niet laten merken, ja, dat vond ik onbeleefd.

Ja, dat Aziatische ras, daar kunnen jongens zich zo gemakkelijk laten omtoveren in een vrouw, omdat ze natuurlijk al een gezicht hebben, wat meer lijkt op een vrouwengezicht van hun ras ;)

Nou, ik ga nog even verder met de film!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 18:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 18:56
 
Ja, idd. heftig....

Ja, ik ben nu bij 66 minuten en 14 seconden, waar die Indiase vrouw, die voor arme kinderen uit de laagste kaste zorgt, verteld over dat huizen werden verbrand mensen werden vermoord. Ja, in dit geval betrof het daden tegenover de christenen.
En ook dat je getuigenissen ziet, ben nu bij dat ene meisje dat aan haar moeder vroeg, ja waarom doen ze dit, ja predikanten vermoorden, kerken verbranden etc.
Ja, en die moeder zegt een Bijbeltekst van zalig als je vervolg wordt omdat je christen bent...Ja, op dát punt ben ik nu.

Ja, en ik zat zo even te denken, en ja, hoeveel mensen zijn, ja, ook in onze westerse goede comfortabele wereld, niet slachtoffer? Wat je vaak niet ziet, ja, een verbrijzelde been kan je zien, daar worden stalen pinnen in gedaan in het ziekenhuis, degene gaat een lange weg, moet minstens een half jaar verblijven in het ziekenhuis,....., een verbrijzelde geest zie je niet aan de buitenkant....

Ja, het is een moeilijke, mooie en ook confronterende film....

Ja, daarom kijk ik de film ook liever in stukjes, want ja, het mooie is dan natuurlijk dat God Liefde is en dat de film mensen laat zien die die Liefde willen uitdragen en dat ook doen :)

Dat stukje over Spanje, 77 min. 36 seconden, spreekt me ook wel erg aan, komt bij mij wel ook echt over. Misschien de taal, het temperament.

Ja, en idd wat die pastor zegt, dat hij droomde dat God tegen hem zei: "Love them, and let Me change them", toen hij alle junks, hoeren en weet ik veel uit zijn kerk wou zetten....

Ja, dáár zit wat in....

Je kan mensen niet veranderen, dat moeten De mensen zelf doen met hulp van God, wat ook door middel van ook de medische wereld kan, en de wetenschap, zoals psychologie.

En ja, iemand kan pas veranderen, als ie eerst helemaal wordt geaccepteerd hoe hij is. Ja, natuurlijk, je kan wel regels stellen, die zijn nodig, voor de orde.
Maar ja, je kan niet afdwingen dat, bijvoorbeeld een drugsverslaafde ineens helemaal stopt, nadat hij gelovig is geworden, dat is een proces, wat diegene zelf, samen met God moet doen.

En ja, je kan mensen alleen helpen met 'true, pure, selffness love", ja, daar zit wat in, zolang je wel heel goed je grenzen aangeeft, denk ik, want ja, het is de bedoeling dat de ander beter wordt en niet andersom...

Afijn, mooi documentaire hoor, ja, ik ben nu bij 84 min. en 37 sec. maar ja nu stop ik eventjes...ja, moet weg!

Laterz en bedankt!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 juli 2013, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 11:16
 
Mijn echte eerlijke mening over de algehele film, ja en, en.

Ten eerste snap ík niet wat 2 Nederlanders ertussen moeten, en dan ook nog met dat beroerde Engels...En wat ik al helemaal niet begrijp waarom er dan 2 korte fragmenten van het centrum in Amsterdam tussen doen.

Ten tweede, opzwepende muziek, en kijk ons eens in Thailand, met die prostituees...oa.

Tis moeilijk om een algemeen mening te geven, omdat het een docu was met heel veel kleine verschillende korte stukjes.

Goede stukjes, zoals die mevrouw in India, die voor kinderen van de laagste kaste een opvanghuis had gerealiseerd.

Minder goede, zoals ja, kijk ons eens in Thailand, met jawel, zelfs prostituees.

Ja, en natuurlijk, wat diegene op het laatst zegt van ja, je moet prostituees en drugsgebruikers en wat al niet meer, niet uit je kerk zetten, maar juist erin laten. (Wel met regels die ín die kerk gelden natuurlijk) Want ja, dat zijn juist de mensen die God op het oog heeft.

Ja, dat vond ik mooi gezegd.

En, ja, wat de fragmenten van het centrum van Amsterdam ertussen doen, is mij een raadsel(los van die en prostituee, die werkte om dingen voor haar autistische zoontje te kunnen betalen).

Maar ja, ik bedoel die twee hele korte fragmenten.
En dan ook nog vlak bij dat Pastor v/d Steen, en Pastor Pasterkamp iets zeggen in dat hele beroerde Engels.

Wat willen ze eigenlijk? De hele natie, of iig heel Amsterdam, en dan met name het centrum voor de Here winnen?
Dat wilden zendelingen 20/25 jaar geleden ook, en ja, het is alleen nog veel erger geworden, de zendelingen zijn weggetrokken, en ja, konden vroeger meisjes nog gewoon voor zichzelf werken, want ja, pooiers bestonden allang niet meer, ja, nu doet zich het verschijnsel 'loverboys' voor.... Smiley met dichtgeplakte mond

Maar ja een geheel beeld van de film te krijgen is erg moeilijk, omdat de film (documetaire) bestond uit allemaal kleine stukken, en ja een stukje vond ik weer mooi en goed, en ja bij een ander stukje dacht ik ja moet dat nou, die meisjes in Thailand filmen, met die keiharde dramatische muziek er steeds bij... Smiley die vol vragen zit

Ik had er zelf geen goed gevoel aan overgehouden, veels te druk, ook de muziek.

Ook al vond ik wel goed wat een christelijk medewerker zei, zie hier vlak boven. Ik heb het even onderstreept.

Wat ik wel had met het satirische filmpje van Lanfy, een goed gevoel, want ja dat was effe lachen, ontspannend, en klaar.

Nou goed dit was mijn mening, en ja, omdat je de film had gezet op een discussie forum, Christelijk leven, ja reageer ik, ja, als je hem had gezet bij 'opmerkelijke films' oid, ja dan had ik misschien niet gekeken, en hem zeker niet(bijna nog 3 minuten ofzo) uitgekeken.

Lachende smiley

Ps: Dus en hele goed stukjes, samen met niet zo goede stukjes, ja, ook nu ineens denk ik aan dat opvanghuis voor ex prostituees in Thailand, ja, goed bedoeld, snap ik.
Maar ja, wordt er gezegd, ja door de bezigheden die de meisjes nu doen krijgen ze hun waardigheid terug, en dan zie je kraaltjes rijgen...

Dan denk ik: 'wie zegt dat zij geen waardigheid hebben'?, en ten tweede, ja, is dat dan wel afhankelijk van bezigheden zoals kraaltjes rijgen...

Ja, en dat stukje met die Amerikaanse vrouw die in Thailand werkt was wel weer mooi, ja(48 min. en 50 sec.), ach ja teveel kleine stukjes om te kunnen zeggen wel of niet mooi.
Gewoon en mooi Lachende smiley , en ook overdreven Boze smiley , en gewoon waar Lachende smiley , en ook dingen die ik zag waarbij ik dacht nee, is niet zo Twijfelende smiley .

Maar ja, ik heb even niet zoiets van nou ga ik er nog een paar kijken, ik word er niet echt rustig van zeg maar, en ja, toen ik pas geloofde werd ik ook al overspoeld met deze soort films, eigenlijk precies hetzelfde.
dus, ja, ik ben ook min of meer verzadigd.

Wat natuurlijk niet weg neemt dat deze film best wel voor anderen wel goed kan doen, of op lange termijn... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 12:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:42
 
hele mening shanita....
de maker is beetje met de camera op onderzoek gegaan na geloof, vandaar overal stukjes van....

jammer dat je er onrustig van word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 15:51
 
PETRA373 schreef:
hele mening shanita....
de maker is beetje met de camera op onderzoek gegaan na geloof, vandaar overal stukjes van....

jammer dat je er onrustig van word.

Nee, even tijdelijk, is nu allaaang weer over!

Ik kan gewoon niet zo tegen verschillende korte stukjes heftige zaken achtermekaar, ik kijk ook nooit het Journaal/Het Nieuws op tv.

Dus, ja, dat ligt aan mij Knipoog smiley , niet aan de maker. Lachende smiley

En ja, de vele stuken die ik wel goed vond Lachende smiley , ja, die bewaar ik in mijn hart! Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en ik hou ervan, om toch, als ik tijd heb en kan natuurlijk, wel serieus in te gaan op iemand, jou dus, die hier iets wat voor hem/haar belangrijk is, om daar of niet op te reageren, of als ik het wel doe, heel serieus. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 1 augustus 2013, 15:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1