ChristianMatch
 


Forum

chatbox
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
HENK546





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 22:58
 
ga niet you tube dingen in typen in de chatbox stoort ander leden dus doe het prive want niet alles is toegestaan als men op die site kijkt die soms in de chat STAAT KAN AANSTOOTGEVEND ZIJN BEDANKT ALVAST

Laatst aangepast door
HENK546
op zondag 1 september 2013, 23:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 00:56
 
HENK546 schreef:
ga niet you tube dingen in typen in de chatbox stoort ander leden dus doe het prive want niet alles is toegestaan als men op die site kijkt die soms in de chat STAAT KAN AANSTOOTGEVEND ZIJN BEDANKT ALVAST

Als het jou stoort kan ik begrijpen, maar hoe weet je dan dat ook andere leden zich er aan storen? Zou ik het over een mooi lied hebben wat ik gezien heb op You Tube, waarom dan niet delen in de chat. Voor je er erg in hebt is het weer uit het schermpje verdwenen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 07:45
 
PIETER619 schreef:
Als het jou stoort kan ik begrijpen, maar hoe weet je dan dat ook andere leden zich er aan storen? Zou ik het over een mooi lied hebben wat ik gezien heb op You Tube, waarom dan niet delen in de chat. Voor je er erg in hebt is het weer uit het schermpje verdwenen

Een mooi lied delen in de chat zal Henk vast niet bedoelen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 14:28
 
HENK546 schreef:
ga niet you tube dingen in typen in de chatbox stoort ander leden dus doe het prive want niet alles is toegestaan als men op die site kijkt die soms in de chat STAAT KAN AANSTOOTGEVEND ZIJN BEDANKT ALVAST

Hallo Henk,

Als er problemen zijn in de chatbox, meld dat dan via de mail bij ons. Niet via dit soort berichten op het forum.

Het is geen probleem als mensen een link naar een filmpje plaatsen in de chatbox of op het forum, zolang dat niet aanstootgevend is.

Hier gaat een slotje op.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1