ChristianMatch
 


Forum

Inbreuk op aanmelding CM
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 14:45
 
Beste forumgangers, krijgen jullie ook weleens het verzoek om deel te nemen aan een enquette welke in de volgende link dan wordt geopend als jij je aanmeld op CM http://the-officialsurvey.com/nl_2/index_1.php?keyword=christianmatch.nl

Ik heb eerder al eens aan CM gevraagd of dit van hun afkomstig was en zij wisten van niets. Open je die link, zi eje onderaan in kleine letters duidelijk vermeldt dat deze site niets met CM te maken heeft.

Ik kreeg nu, na een tijdje gelden, weer dit verzoek en heb dus dit weer kenbaar gemaakt aan CM. Het is gewoon hinderlijk als ik op CM wil zijn dit soort zooi eerst in beeld komt terwijl ik totaal niet gediend ben van inbreuk op CMsite van andere sites.

Dus was je onbewust van dit feit en heb je wel deel genomen aan de vragenlijst, (zal niets van overkomen op pc gebied hoop ik) maar laat het CM weten.


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 15 december 2013, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 19:05
 
PIETER619 schreef:
Beste forumgangers, krijgen jullie ook weleens het verzoek om deel te nemen aan een enquette welke in d evolgende link dan wordt geopend al sjij je aanmeld op CM http://the-officialsurvey.com/nl_2/index_1.php?keyword=christianmatch.nl

Ik heb eerder al eens aan CM gevraagd of dit van hun afkomstig was en zij wisten van niets. Open je die link, zi eje onderaan in kleine letters duidleijk vermeldt dat deze site niets met CM te maken heeft.

Ik kreeg nu, na een tijdje gelden, weer dit verzoek en heb dus dit weer kenbaar gemaakt aan CM. Het is gewoon hinderlijk als ik op CM wil zijn dit soort zooi eerst in beeld komt terwijl ik totaal niet gediend ben van inbreuk op CMsite van andere sites.

Dus was je onbewust van dit feit en heb je wel deel genomen aan de vragenlijst, (zal niets van overkomen op pc gebied hoop ik) maar laat het CM weten.


Hallo Pieter,

Dit is niet afkomstig van ChristianMatch. Onze technische medewerker gaat het morgen uitzoeken waar dit vandaan komt.
Mochten meer mensen hier last van hebben, laat het ons even weten via de mail.

Moderator CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 19:20
 
Vermoedelijk is jouw computer / browser geïnfecteerd is met een virus.
Doel is waarschijnlijk om mailadressen (of nog erger) buit te maken die argeloze mensen zomaar invullen bij zo'n enquête (lekker gemaakt door het vooruitzicht van een cadeau).

Probeer eens het programma Hitman Pro te draaien: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
Deze software ontdekt en verwijdert schadelijke software.

Moderator CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 06:57
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Vermoedelijk is jouw computer / browser geïnfecteerd is met een virus.
Doel is waarschijnlijk om mailadressen (of nog erger) buit te maken die argeloze mensen zomaar invullen bij zo'n enquête (lekker gemaakt door het vooruitzicht van een cadeau).

Probeer eens het programma Hitman Pro te draaien: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
Deze software ontdekt en verwijdert schadelijke software.

Moderator CM

Oudste zoon werkt met software en was computerbouwer en reparateur, nu imijn pc bij een neef (die een computerzaak heeft) geweest en die heeft er een goede antivirusscanner op gezet.

Het ging mij er meer om dat men niet zomaar iets moet openen of aan meedoen. Dat men bij twijfel, dus beter jullie dan eerste kan vragen of het wel van jullie afkomstig is. geleijk ik ook heb gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 09:11
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Vermoedelijk is jouw computer / browser geïnfecteerd is met een virus.
Doel is waarschijnlijk om mailadressen (of nog erger) buit te maken die argeloze mensen zomaar invullen bij zo'n enquête (lekker gemaakt door het vooruitzicht van een cadeau).

Probeer eens het programma Hitman Pro te draaien: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
Deze software ontdekt en verwijdert schadelijke software.

Moderator CM

Toevallig, ik ken degene die Hitman Pro heeft gemaakt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 13:02
 
Ik had eerst ook hitman pro en een ander anti virus programma.

Een pc programmeur zei tegen mij dat je beter geen 2 verschillende antivirus prog. kunt gebruiken. Dus dat doe ik nu niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1