ChristianMatch
 


Forum

Wie je bent in Christus.
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
REGINA565





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 21:15
 
JANE410 schreef:
Ja, ik lees ze ook elke dag en heb ook het boekje gekocht: wie je bent in Christus om zo steeds meer te beseffen wat mijn identiteit is in Hem.

Vrijdag weer eens naar de conferentie in Zelhem met als thema: Gods tegenwoordigheid geneest!!!!

`k Heb er zin in, zijn altijd zulke fijne dagen

Leuk Jane, dat jij ze ook elke dag leest! De veertig dagen zijn helaas bijna om ... maar het geval wil dat ik het boekje ook heb gekocht, onlangs op een genezingsconferentie van 'Geboren om vrij te zijn'.

Ik wens je alvast een heel mooi en opbouwend weekend toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEN529





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: donderdag 27 februari 2014, 14:18
 
JANE410 schreef:
Ja, ik lees ze ook elke dag en heb ook het boekje gekocht: wie je bent in Christus om zo steeds meer te beseffen wat mijn identiteit is in Hem.

Vrijdag weer eens naar de conferentie in Zelhem met als thema: Gods tegenwoordigheid geneest!!!!

`k Heb er zin in, zijn altijd zulke fijne dagen

Inderdaad een aanrader
Wilkin heeft via zijn pagina op facebook een hele serie geplaats over dit onderwerp.
Weet alleen niet hoe je dat kan linken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 10:10
 
..

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 5 maart 2014, 10:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 12:36
 
Ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekend als men een paar punten plaatst Smiley die vol vragen zit zoals Annnette nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 12:46
 
Misschien is het wel het meest symbolische voor wie je bent in Christus. Een punt en nog eens een punt: Niemand die je uit die Hand kan roven en je mag er zijn. Als je dan nog niet iemand bent. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 15:13
 
JANE410 schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat het betekend als men een paar punten plaatst Smiley die vol vragen zit zoals Annnette nu

Ik had iets geplaatst wat ik later zelf weer verwijderd heb. Vaak worden er dan even een paar punten gezet. Cm verwijderd dat dan later.
maar ik ben het wel helemaal met Jol eens. We zijn in de palm van Gods Hand en Hij zorgt voor ons.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 5 maart 2014, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 5 maart 2014, 17:28
 
ANNETTE050 schreef:
Ik had iets geplaats wat ik later zelf weer verwijderd heb. Vaak worden er dan even een paar punten gezet. Cm verwijderd dat dan later.
maar ik ben het wel helemaal met Jol eens. We zijn in de palm van Gods Hand en Hij zorgt voor ons.

Okè duidelijk Annette. En inderdaad mee eens wat Jol schrijft: Wie je bent in Christus . en nog eens ., daar doet niemand iets aan af Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2