ChristianMatch
 


Forum

Harte pijn
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANCIS683





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 20:56
 
Eerlijk gezegt vind ik dat we niemand mogen veroordelen.Allen God heeft hier het laatste woord over,Hij kan en mag oordelen.Maar als je een nieuwe relatie krijgt,dan is eerlijkheid de eerste vereiste.Ook zijn er mensen die helemaal niet reageren,op je status. Dat is toch ook discriminerend als niemand jou eens aanklikt.Maar wat ik wel snap,is dat mensen heel voorzichtig zijn om iemand in hun prive leven te laten.Men weet nooit wat de ander achter de rug heeft.Daarbij zijn ze ook nog eens vaker op de koffie gekomen bij anderen.En op zijn minst ook vaker afgestoten door anderen,dus hun vertrouwen is ook heel vaak geschaad.Zie dan nog maar eens iemand te vertrouwen,snap je.God geneest ja natuurlijk,maar daar is het mensen hart niet minder om gepijnigt.degene die dit leest leest moet zichzelf daar in erkennen.Heel veel sterkte en probeer het toch weer opnieuw.Niet iedereen is hetzelfde.dus er is nog een nieuwe kans op geluk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 21:15
 
FRANCIS683 schreef:
Eerlijk gezegt vind ik dat we niemand mogen veroordelen.Allen God heeft hier het laatste woord over,Hij kan en mag oordelen.Maar als je een nieuwe relatie krijgt,dan is eerlijkheid de eerste vereiste.Ook zijn er mensen die helemaal niet reageren,op je status. Dat is toch ook discriminerend als niemand jou eens aanklikt.Maar wat ik wel snap,is dat mensen heel voorzichtig zijn om iemand in hun prive leven te laten.Men weet nooit wat de ander achter de rug heeft.Daarbij zijn ze ook nog eens vaker op de koffie gekomen bij anderen.En op zijn minst ook vaker afgestoten door anderen,dus hun vertrouwen is ook heel vaak geschaad.Zie dan nog maar eens iemand te vertrouwen,snap je.God geneest ja natuurlijk,maar daar is het mensen hart niet minder om gepijnigt.degene die dit leest leest moet zichzelf daar in erkennen.Heel veel sterkte en probeer het toch weer opnieuw.Niet iedereen is hetzelfde.dus er is nog een nieuwe kans op geluk.

Ja harte pijn herkennen we allemaal denk ik Francien. Maar er is altijd een kans om opnieuw te beginnen, alhoewel ik wel begrijp wat je bedoeld met het vertrouwen, wat je soms wel kwijt bent geraakt. Maar klikt niemand je profiel aan? ben je pas nieuw hier en waarom staat je foto op z`n kant? Zou er ook mee te maken kunnen hebben.

Gewoon volhouden als je graag een relatie wilt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 21:37
 
FRANCIS683 schreef:
Eerlijk gezegt vind ik dat we niemand mogen veroordelen.Allen God heeft hier het laatste woord over,Hij kan en mag oordelen.Maar als je een nieuwe relatie krijgt,dan is eerlijkheid de eerste vereiste.Ook zijn er mensen die helemaal niet reageren,op je status. Dat is toch ook discriminerend als niemand jou eens aanklikt.Maar wat ik wel snap,is dat mensen heel voorzichtig zijn om iemand in hun prive leven te laten.Men weet nooit wat de ander achter de rug heeft.Daarbij zijn ze ook nog eens vaker op de koffie gekomen bij anderen.En op zijn minst ook vaker afgestoten door anderen,dus hun vertrouwen is ook heel vaak geschaad.Zie dan nog maar eens iemand te vertrouwen,snap je.God geneest ja natuurlijk,maar daar is het mensen hart niet minder om gepijnigt.degene die dit leest leest moet zichzelf daar in erkennen.Heel veel sterkte en probeer het toch weer opnieuw.Niet iedereen is hetzelfde.dus er is nog een nieuwe kans op geluk.

Mooi gezegd, Francien. Leuk dat je mee doet op het forum!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 maart 2014, 19:56
 
Als je met allerlei vooroordelen en voorbehouden lid wordt van CM, dan lijkt me niet dat je er veel plezier aan zult beleven. Mensen digitaal ontmoeten kan natuurlijk wel eerder leiden tot een snel besluit dat het waarschijnlijk wel geen geschikte dame/heer is en surf je fluitend verder naar het volgende profiel. Iemand in het echt ontmoeten is natuurlijk een betere gelegenheid om er letterlijk en figuurlijk wat meer gevoel bij te krijgen.
Mensen hebben soms inderdaad misschien een rugtasje. Dat komt vanzelf wel een keer op een gepast moment ter sprake (misschien tijdens een date). Wij mensen leggen de lat bij anderen snel erg hoog, maar zelf zijn we ook niet perfect.
Gewoon onbevangen aan de slag hier zou ik zeggen en af en toe eens een klein berichtje versturen naar iemand waarvan je het profiel leukt vind.
Enne, nu je een discussie op het forum bent gestart, zul je vast zien dat je profiel al vaker wordt bekeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1