ChristianMatch
 


Forum

Tot ziens!
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARIEKE408





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 23 juni 2014, 10:41
 
Vannacht ga ik op grijs, en zal dat ook wel even blijven, via deze site een leuke man ontmoet en nu ga ik jullie dus weer verlaten. Wie weet zien of spreken we elkaar nog een keer want ja je weet nooit hoe alles loopt. En ja misschien ga ik jullie allemaal wel heel erg missen en kom ik gewoon weer terug voor het forum Knipoog smiley
Maar ik wilde iedereen op het forum en op de chat bedanken voor de gezellige maand die ik hier heb gehad. Het was leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Lachende smiley

Het gaat jullie goed, en ik wens iedereen heel veel liefde en geluk toe!! Clown smiley

Marieke Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 23 juni 2014, 17:22
 
Topic verplaatst naar subforum Over ChristianMatch.

Er is daar overigens al een afscheidstopic (inclusief zakdoekjes Huilende smiley, smiley in tranen )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 23 juni 2014, 20:49
 
MARIEKE408 schreef:
Vannacht ga ik op grijs, en zal dat ook wel even blijven, via deze site een leuke man ontmoet en nu ga ik jullie dus weer verlaten. Wie weet zien of spreken we elkaar nog een keer want ja je weet nooit hoe alles loopt. En ja misschien ga ik jullie allemaal wel heel erg missen en kom ik gewoon weer terug voor het forum Knipoog smiley
Maar ik wilde iedereen op het forum en op de chat bedanken voor de gezellige maand die ik hier heb gehad. Het was leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen. Lachende smiley

Het gaat jullie goed, en ik wens iedereen heel veel liefde en geluk toe!! Clown smiley

Marieke Knipoog smiley

Dus je was hier ene maand, en hebt nu the one al gevonden... ha ha leuk voor je. Wat doe ik toch verkeerd zit hier al langer maar the one Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE408





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 23 juni 2014, 21:21
 
PETRA373 schreef:
Dus je was hier ene maand, en hebt nu the one al gevonden... ha ha leuk voor je. Wat doe ik toch verkeerd zit hier al langer maar the one Smiley die vol vragen zit

Dat weet ik ook niet Petra, maar ja kwam maar zo voorbij Knipoog smiley Er komt er voor jou vast ook nog wel een langs.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 23 juni 2014, 22:21
 
MARIEKE408 schreef:
Dat weet ik ook niet Petra, maar ja kwam maar zo voorbij Knipoog smiley Er komt er voor jou vast ook nog wel een langs.....


jaa langs..... ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1