ChristianMatch
 


Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 18:04
 
UDO409 schreef:
Geen klachten vandaag? Zelfs niet over het weer?


Smiley die vol vragen zit

Geschokte, onthutste smiley

Coole smiley met zonnebril

Het weer is zonnig en heb niks te klagen jij wel dan Knipoog smiley Clown smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 19:47
 
NATASCHA642 schreef:
Het weer is zonnig en heb niks te klagen jij wel dan Knipoog smiley Clown smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril


Nou nee, hier regende het de hele dag, maar daar hoor je mij als herfstliefhebber weer niet over klagen. 't Eten was ook prima vandaag. Ook lekker geslapen. Mmmm, moeilijk, kan niet eens iets te mopperen vinden. Verlegen lachende smiley


Enfin, ik heb nog een paar uur. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 20:16
 
UDO409 schreef:
Nou nee, hier regende het de hele dag, maar daar hoor je mij als herfstliefhebber weer niet over klagen. 't Eten was ook prima vandaag. Ook lekker geslapen. Mmmm, moeilijk, kan niet eens iets te mopperen vinden. Verlegen lachende smiley


Enfin, ik heb nog een paar uur. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hmm das mooi te horen zal ik je ff plagen dan heb je wat te mopperen Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:11
 
Ik begin nou toch wel honger te krijgen Kwijlende smiley (mopper, mopper),

Ik zal eens even poolshoogte nemen in de keuken, hoe ver mijn vriend is met koken Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:20
 
SHANITA130 schreef:
Ik begin nou toch wel honger te krijgen Kwijlende smiley (mopper, mopper),

Ik zal eens even poolshoogte nemen in de keuken, hoe ver mijn vriend is met koken Knipoog smiley

Lachende smiley

Je heb groot gelijk en nog gefeliciteerd met je vriend leuk voor je Lachende smiley tis je gegund
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:44
 
NATASCHA642 schreef:
Hmm das mooi te horen zal ik je ff plagen dan heb je wat te mopperen Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril


Is het je toch nog gelukt! Word ik voor het slapengaan nog gepla-haagd....

Huilende smiley, smiley in tranen


Reden voor een heeeeeel lang klaagschrift, gebaseerd op Romeins Recht, uitgewerkt volgens de Roermondse methode en geformuleerd in elegant Latijn. Maar niet meer vandaag.

Engeltje smiley


Coole smiley met zonnebril


Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:51
 
UDO409 schreef:
Is het je toch nog gelukt! Word ik voor het slapengaan nog gepla-haagd....

Huilende smiley, smiley in tranen


Reden voor een heeeeeel lang klaagschrift, gebaseerd op Romeins Recht, uitgewerkt volgens de Roermondse methode en geformuleerd in elegant Latijn. Maar niet meer vandaag.

Engeltje smiley


Coole smiley met zonnebril


Slapende smiley

Haha yessssssss en ehhh klagen mag enkel in 3 voud Clown smiley met stempel Knipoog smiley

Trusteeeeee en slaap lekker Slapende smiley Slapende smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:56
 
NATASCHA642 schreef:
Haha yessssssss en ehhh klagen mag enkel in 3 voud Clown smiley met stempel Knipoog smiley

Trusteeeeee en slaap lekker Slapende smiley Slapende smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril



Stempel, stempels, waar heb ik de stempels gelaten....

Woedende smiley




Dan maar blij gaan slapen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 22:05
 
UDO409 schreef:
Stempel, stempels, waar heb ik de stempels gelaten....

Woedende smiley




Dan maar blij gaan slapen. Knipoog smiley

Verstopt gauw haar stempels of zal ik er eentje lenen aan je omdat je zo lief bent Verlegen lachende smiley Engeltje smiley Knipoog smiley

Mooie blije dromen gewenst Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 11:52
 
Zit ik net met een lekker ontbijtje rustig de krant te lezen, begint de buurman houtblokken te zagen met een elektrische zaag.... Weg rust....



Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 12:48
 
UDO409 schreef:
Zit ik net met een lekker ontbijtje rustig de krant te lezen, begint de buurman houtblokken te zagen met een elektrische zaag.... Weg rust....



Gefrustreerde smiley

Sjee rende je niet gelijk naar buiten om te klagen Knipoog smiley ik zou het niet gepikt hebben Boze smiley

Zal ik je dan maar opvrolijken met een smile Clown smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Kussende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 14:37
 
Begint me vriend een beetje onderhuids te klagen dat híj alles moet doen hier. Boze smiley

Ja, zeg, ík ben diegene die uit moet kijken dat ze geen migraine krijgt, híj niet.

dus: niet klagen maar dragen en vragen om kracht Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 14:45
 
SHANITA130 schreef:
Begint me vriend een beetje onderhuids te klagen dat híj alles moet doen hier. Boze smiley

Ja, zeg, ík ben diegene die uit moet kijken dat ze geen migraine krijgt, híj niet.

dus: niet klagen maar dragen en vragen om kracht Lachende smiley

Die uitdrukking ken ik niet....
Onderhuids klagen....hoe werkt dat dan???

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 16:15
 
NATASCHA642 schreef:
Sjee rende je niet gelijk naar buiten om te klagen Knipoog smiley ik zou het niet gepikt hebben Boze smiley

Zal ik je dan maar opvrolijken met een smile Clown smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Kussende smiley Verlegen lachende smiley


Ik heb gewoon de stroom afgesloten. Duiveltje smiley

Was-ti mooi uitgezaagd.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 17:57
 
UDO409 schreef:
Ik heb gewoon de stroom afgesloten. Duiveltje smiley

Was-ti mooi uitgezaagd.... Lachende smiley

Haha je heb groot gelijk Engeltje smiley

Als die maar niet ging klagen tegen je , stel je voor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 20:42
 
Ff zeuren. Ik vind het nog steeds warm in huis.


Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 20:46
 
UDO409 schreef:
Ff zeuren. Ik vind het nog steeds warm in huis.


Boze smiley
gelukkig het werd al zo stil hier

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 21:24
 
ZEELAND736 schreef:
Die uitdrukking ken ik niet....
Onderhuids klagen....hoe werkt dat dan???

Knipoog smiley

Het niet erg vinden, en toch even heel subtiel laten merken dat ie ergens niet zoveel zin in heeft... Twijfelende smiley

Dan denk ik van: jaaaa zeg, graag of niet hoor... Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

---

Nee, ff serieus, ik maak we grapjes, maar ja, deze week, maandag om +/- 17.00 uur, 112 gebeld, ik had migraine, dacht echt dat ik gek werd van de pijn.
Toen zat een man, van het 112 nummer tegen me te praten, totdat de ambulance, ja, met zwaailichten, kwam..

Bij mij thuis gekomen lukte het bloeddruk opnemen niet, want me aders waren teveel opgezwollen juist door de hoge bloedruk. het deed zeer, ik gillen van 'haal weg dat ding, auuuuuuuw!!!!'....
Dat werd dus, alsnog in de ambulance gedaan(ik werd weggedragen op een brancard.) toen zei die broeder ook, ja, als je ligt gaat het bloeddruk opnemen beter, en ja, mijn onderdruk was bijna even hoog, hoe mijn bovendruk behoort te zijn...nml 137....

Nou toen in het ziekenhuis, werd binnengereden op een bed, van de brancard, op een bed, en daar onderzoeken ondergaan; hersenscan, kijken of prikkels werken, bloed, etc, etc, etc.
Aan infuus, toen viel ik in slaap, werd rond half 12 's avonds wakker of wakkergemaakt of een combinatie van beiden, en toen was, wonder boven wonder mijn migraine weg....en toen had ik nog wel wat napijn, en voelde me zwak, maar ja, kon wel een taxi bellen om naar huis te gaan. Had net op tijd mijn vriend gebeld, want die wou net, met spullen naar het ziekenhuis komen, want ja, als die migaine niet over was gegaan had ik daar moeten bljven

Ja, mijn arts zei, als ik zo een hevige migraine heb, dan moet ik, meteen 112 bellen...Vandaar.....

Dus ja, het lijkt alsof ik kapsones heb, ik maak eigenlijk grappies, en ja, ik kan momenteel, door omstandigheden gewoon niet veel hebben, want ja, altijd na een migraine aanval, ben ik nog dagen erg zwak en moet ik heel erg uitkijken dat het niet nog een keer gebeurd. en me heel rustig houden....

Vandaar dat me vriend even voor me zorgt, ja, normaal doe ik natuurlijk ook gewoon dingen.
Alleen ja, ik vind het wel heel erg lief van mijn vriend.

kijk, nou is er wat achtergrondinfo, ik kan me voorstellen dat iemand zonder die info zou kunnen denken van 'ja, die laat ook lekker alles door haar vriend doen en voert verder zelf niets uit...'.

Fijn Weekend!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 21:36
 
ik moest vandaag bijna huilen... haha ha ha
effe stukje fietsen door het bos.... en ben nog beetje ziek, maar was zo mooi en leuk , tot ik aan de terug weg moest beginnen en ik een bordje zag met nog 10 km
Huilende smiley, smiley in tranen 10 km heuvel op en heuvel af... ik kan niet meer, god help me ha ha ha ha
dat was me klaag moment vandaag effe. lol.
maar zoals jullie merken heb ik die tien km gehaald, anders zou ik dit niet schrijven

wel vervelend dat al die bejaarden me inhaalden Twijfelende smiley
dan dacht ik duhh, ze halen me in ... grom.. ha ha ha
zeer irritant als je fietst en hele groepen bejaarden halen je steeds in

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 21:44
 
SHANITA130 schreef:
Het niet erg vinden, en toch even heel subtiel laten merken dat ie ergens niet zoveel zin in heeft... Twijfelende smiley

Dan denk ik van: jaaaa zeg, graag of niet hoor... Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

---

Nee, ff serieus, ik maak we grapjes, maar ja, deze week, maandag om +/- 17.00 uur, 112 gebeld, ik had migraine, dacht echt dat ik gek werd van de pijn.
Toen zat een man, van het 112 nummer tegen me te praten, totdat de ambulance, ja, met zwaailichten, kwam..

Bij mij thuis gekomen lukte het bloeddruk opnemen niet, want me aders waren teveel opgezwollen juist door de hoge bloedruk. het deed zeer, ik gillen van 'haal weg dat ding, auuuuuuuw!!!!'....
Dat werd dus, alsnog in de ambulance gedaan(ik werd weggedragen op een brancard.) toen zei die broeder ook, ja, als je ligt gaat het bloeddruk opnemen beter, en ja, mijn onderdruk was bijna even hoog, hoe mijn bovendruk behoort te zijn...nml 137....

Nou toen in het ziekenhuis, werd binnengereden op een bed, van de brancard, op een bed, en daar onderzoeken ondergaan; hersenscan, kijken of prikkels werken, bloed, etc, etc, etc.
Aan infuus, toen viel ik in slaap, werd rond half 12 's avonds wakker of wakkergemaakt of een combinatie van beiden, en toen was, wonder boven wonder mijn migraine weg....en toen had ik nog wel wat napijn, en voelde me zwak, maar ja, kon wel een taxi bellen om naar huis te gaan. Had net op tijd mijn vriend gebeld, want die wou net, met spullen naar het ziekenhuis komen, want ja, als die migaine niet over was gegaan had ik daar moeten bljven

Ja, mijn arts zei, als ik zo een hevige migraine heb, dan moet ik, meteen 112 bellen...Vandaar.....

Dus ja, het lijkt alsof ik kapsones heb, ik maak eigenlijk grappies, en ja, ik kan momenteel, door omstandigheden gewoon niet veel hebben, want ja, altijd na een migraine aanval, ben ik nog dagen erg zwak en moet ik heel erg uitkijken dat het niet nog een keer gebeurd. en me heel rustig houden....

Vandaar dat me vriend even voor me zorgt, ja, normaal doe ik natuurlijk ook gewoon dingen.
Alleen ja, ik vind het wel heel erg lief van mijn vriend.

kijk, nou is er wat achtergrondinfo, ik kan me voorstellen dat iemand zonder die info zou kunnen denken van 'ja, die laat ook lekker alles door haar vriend doen en voert verder zelf niets uit...'.

Fijn Weekend!!! Knipoog smiley

Sterkte meis en doe rustig aan knufff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 21:47
 
UDO409 schreef:
Ff zeuren. Ik vind het nog steeds warm in huis.


Boze smiley

Gooit ff een ventilator naar je, vangen Knipoog smiley Clown smiley

Of heb je liever een koud ijsje ff heerlijk likken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verlegen lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 21:49
 
PETRA373 schreef:
ik moest vandaag bijna huilen... haha ha ha
effe stukje fietsen door het bos.... en ben nog beetje ziek, maar was zo mooi en leuk , tot ik aan de terug weg moest beginnen en ik een bordje zag met nog 10 km
Huilende smiley, smiley in tranen 10 km heuvel op en heuvel af... ik kan niet meer, god help me ha ha ha ha
dat was me klaag moment vandaag effe. lol.
maar zoals jullie merken heb ik die tien km gehaald, anders zou ik dit niet schrijven

wel vervelend dat al die bejaarden me inhaalden Twijfelende smiley
dan dacht ik duhh, ze halen me in ... grom.. ha ha ha
zeer irritant als je fietst en hele groepen bejaarden halen je steeds in

Boze smiley

Gebeurt mij regelmatig want die oudjes hebben vaak een elektrische fiets haha Knipoog smileyBoze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 09:06
 
SHANITA130 schreef:
Het niet erg vinden, en toch even heel subtiel laten merken dat ie ergens niet zoveel zin in heeft... Twijfelende smiley

Dan denk ik van: jaaaa zeg, graag of niet hoor... Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

---

Nee, ff serieus, ik maak we grapjes, maar ja, deze week, maandag om +/- 17.00 uur, 112 gebeld, ik had migraine, dacht echt dat ik gek werd van de pijn.
Toen zat een man, van het 112 nummer tegen me te praten, totdat de ambulance, ja, met zwaailichten, kwam..

Bij mij thuis gekomen lukte het bloeddruk opnemen niet, want me aders waren teveel opgezwollen juist door de hoge bloedruk. het deed zeer, ik gillen van 'haal weg dat ding, auuuuuuuw!!!!'....
Dat werd dus, alsnog in de ambulance gedaan(ik werd weggedragen op een brancard.) toen zei die broeder ook, ja, als je ligt gaat het bloeddruk opnemen beter, en ja, mijn onderdruk was bijna even hoog, hoe mijn bovendruk behoort te zijn...nml 137....

Nou toen in het ziekenhuis, werd binnengereden op een bed, van de brancard, op een bed, en daar onderzoeken ondergaan; hersenscan, kijken of prikkels werken, bloed, etc, etc, etc.
Aan infuus, toen viel ik in slaap, werd rond half 12 's avonds wakker of wakkergemaakt of een combinatie van beiden, en toen was, wonder boven wonder mijn migraine weg....en toen had ik nog wel wat napijn, en voelde me zwak, maar ja, kon wel een taxi bellen om naar huis te gaan. Had net op tijd mijn vriend gebeld, want die wou net, met spullen naar het ziekenhuis komen, want ja, als die migaine niet over was gegaan had ik daar moeten bljven

Ja, mijn arts zei, als ik zo een hevige migraine heb, dan moet ik, meteen 112 bellen...Vandaar.....

Dus ja, het lijkt alsof ik kapsones heb, ik maak eigenlijk grappies, en ja, ik kan momenteel, door omstandigheden gewoon niet veel hebben, want ja, altijd na een migraine aanval, ben ik nog dagen erg zwak en moet ik heel erg uitkijken dat het niet nog een keer gebeurd. en me heel rustig houden....

Vandaar dat me vriend even voor me zorgt, ja, normaal doe ik natuurlijk ook gewoon dingen.
Alleen ja, ik vind het wel heel erg lief van mijn vriend.

kijk, nou is er wat achtergrondinfo, ik kan me voorstellen dat iemand zonder die info zou kunnen denken van 'ja, die laat ook lekker alles door haar vriend doen en voert verder zelf niets uit...'.

Fijn Weekend!!! Knipoog smiley

lees het nu pas, had gisteren effe geen zin om een grote lap tekst te lezen.
Sterkte Shanita .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 10:36
 
SHANITA130 schreef:
Het niet erg vinden, en toch even heel subtiel laten merken dat ie ergens niet zoveel zin in heeft... Twijfelende smiley

Dan denk ik van: jaaaa zeg, graag of niet hoor... Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

---

Nee, ff serieus, ik maak we grapjes, maar ja, deze week, maandag om +/- 17.00 uur, 112 gebeld, ik had migraine, dacht echt dat ik gek werd van de pijn.
Toen zat een man, van het 112 nummer tegen me te praten, totdat de ambulance, ja, met zwaailichten, kwam..

Bij mij thuis gekomen lukte het bloeddruk opnemen niet, want me aders waren teveel opgezwollen juist door de hoge bloedruk. het deed zeer, ik gillen van 'haal weg dat ding, auuuuuuuw!!!!'....
Dat werd dus, alsnog in de ambulance gedaan(ik werd weggedragen op een brancard.) toen zei die broeder ook, ja, als je ligt gaat het bloeddruk opnemen beter, en ja, mijn onderdruk was bijna even hoog, hoe mijn bovendruk behoort te zijn...nml 137....

Nou toen in het ziekenhuis, werd binnengereden op een bed, van de brancard, op een bed, en daar onderzoeken ondergaan; hersenscan, kijken of prikkels werken, bloed, etc, etc, etc.
Aan infuus, toen viel ik in slaap, werd rond half 12 's avonds wakker of wakkergemaakt of een combinatie van beiden, en toen was, wonder boven wonder mijn migraine weg....en toen had ik nog wel wat napijn, en voelde me zwak, maar ja, kon wel een taxi bellen om naar huis te gaan. Had net op tijd mijn vriend gebeld, want die wou net, met spullen naar het ziekenhuis komen, want ja, als die migaine niet over was gegaan had ik daar moeten bljven

Ja, mijn arts zei, als ik zo een hevige migraine heb, dan moet ik, meteen 112 bellen...Vandaar.....

Dus ja, het lijkt alsof ik kapsones heb, ik maak eigenlijk grappies, en ja, ik kan momenteel, door omstandigheden gewoon niet veel hebben, want ja, altijd na een migraine aanval, ben ik nog dagen erg zwak en moet ik heel erg uitkijken dat het niet nog een keer gebeurd. en me heel rustig houden....

Vandaar dat me vriend even voor me zorgt, ja, normaal doe ik natuurlijk ook gewoon dingen.
Alleen ja, ik vind het wel heel erg lief van mijn vriend.

kijk, nou is er wat achtergrondinfo, ik kan me voorstellen dat iemand zonder die info zou kunnen denken van 'ja, die laat ook lekker alles door haar vriend doen en voert verder zelf niets uit...'.

Fijn Weekend!!! Knipoog smiley

Sterkte meissie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 10:38
 
Piep in mijn hoofd..
Hoofdpijn erbij...
Dat is samen....piephoofdpijn Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 12:11
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Piep in mijn hoofd..
Hoofdpijn erbij...
Dat is samen....piephoofdpijn Gefrustreerde smiley

Sterkte en neem een para molletje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 16:07
 
Op zondag wordt hier niet geklaagd door mij.


Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 17:02
 
UDO409 schreef:
Op zondag wordt hier niet geklaagd door mij.


Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril

dan zal ik ff klagen gewoon om te zeuren Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

geven ze regen op schijnt volop de zon hier Coole smiley met zonnebril Clown smiley

en verder doe ik niet de groeten aan ...... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 17:18
 
NATASCHA642 schreef:
dan zal ik ff klagen gewoon om te zeuren Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

geven ze regen op schijnt volop de zon hier Coole smiley met zonnebril Clown smiley

en verder doe ik niet de groeten aan ...... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
waarom niet aan....?of ben ik nu nieuwsgierig ?

Verraste, verbaasde smiley piet Paulusma?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: zondag 10 augustus 2014, 18:24
 
NATASCHA642 schreef:
Sterkte en neem een para molletje Knipoog smiley

thanks....piepje voorbij...de rest ook. oververmoeid, geslapen...heerlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 9 Volgende
Pagina 2 van 9