ChristianMatch
 


Forum

word er te weing gedaan voor de jeugd ?
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 01:37
 
wat mij op valt dat er veel jongeren op cm zitten , heb er geen problemen mee hoor , maar toen ik jong was had je bij de kerk , weekenden dat je met een andere kerk samen een leuk weekend er van maakte , je had mensen thuis bij je slapen , we maakten er een leuk weekend van , geloof dat het uitwissellings weekend hete . of we hadden met andere kerken een dropping georganiseerd . vaak kwamen daar leuke relaties uit voort . ook gingen we meer op stap met vrienden effe de stad in zat dag avond , weet wel het leven word al duurder . toen ik jong was , was er nog geen computer , maar denk nu wel eens word er nog wel wat gedaan voor de jeugd ?? hoor nooit meer zulke dingen , of is de jeugd tevreden , hoe het nu gaat , of hebben ze er geen behoefte meer aan .

Laatst aangepast door
TRIJNIE671
op vrijdag 22 augustus 2014, 09:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 15:31
 
TRIJNIE671 schreef:
wat mij op valt dat er veel jongeren op cm zitten , heb er geen problemen mee hoor , maar toen ik jong was had je bij de kerk , weekenden dat je met een andere kerk samen een leuk weekend er van maakte , je had mensen thuis bij je slapen , we maakten er een leuk weekend van , geloof dat het uitwissellings weekend hete . of we hadden met andere kerken een dropping georganiseerd . vaak kwamen daar leuke relaties uit voort . ook gingen we meer op stap met vrienden effe de stad in zat dag avond , weet wel het leven word al duurder . toen ik jong was , was er nog geen computer , maar denk nu wel eens word er nog wel wat gedaan voor de jeugd ?? hoor nooit meer zulke dingen , of is de jeugd tevreden , hoe het nu gaat , of hebben ze er geen behoefte meer aan .

Hier hebben we jeugdverenigingen en die hebben idd wel eens wissel weekenden ze gaan zelf weekend uit..... hier zie je dat de jeugd daar vaak een vriend/vriendin op doet...

Het was mij ook opgevallen dat er idd best veel onder de 20 zelfs hier zitten en ook in vind het prima maar zelf zou ik dat op die leeftijd echt niet gedaan hebben.. Er zijn ook christelijke jongerencafe's en avonden volgens mij is er zat maar dan moet je wel gaan... deed ik dus ook nooit want hield er niet van heb wel zelf jaren op jeugdvereniging gezeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1