ChristianMatch
 


Forum

je gaat op date en...
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LAUWIES855





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 11:20
 
STEENTJE178 schreef:
Maar bij een date is het, volgens mij, belangrijk om het zo ongedwongen mogelijk te laten zijn. En plan vooraf niet teveel in, idd. Gewoon een kopje koffie doen, en dan zie je ter plekke wel of het nog een vervolg gaat krijgen met een wandelingetje, een etentje o.i.d.

Oh ja, wanneer je een activiteit wilt gaan doen samen, laat het dan wel eentje zijn waarbij je niet van het begin tot einde aan elkaar overgeleverd bent. Zeilen op een zeilboot met iemand die meent te kunnen zeilen, maar stuurboord en bakboord niet uit elkaar kan houden is niet heel erg sfeerbevorderend..... En uitstappen halverwege niet zo simpel....

En mannen........ neem je portemonnee mee! Boze smiley

Waarom moeten mannen altijd alles betalen bij een date? Bij een eerste date met een kopje koffie of lunch wil ik dat nog wel doen. Maar daarna mag je zelf als een grote meid je eigen rekeningen betalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 11:53
 
LAUWIES855 schreef:
Waarom moeten mannen altijd alles betalen bij een date? Bij een eerste date met een kopje koffie of lunch wil ik dat nog wel doen. Maar daarna mag je zelf als een grote meid je eigen rekeningen betalen.


Mooi gezegd Lauwie!
Ben ooit een leren jas kwijt geraakt
Omdat ik het minder koud had:)))(serieus)

Ok,was geen antwoordt op jou reactie
nu,is wel zo wat je zegt.
En daar begint het delen gevoel dan ook in een goed balans:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STIJLVOL460





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 19:55
 
ANNA415 schreef:
ow ja
ga niet op date in de bioscoop met iemand die lampen aan bioscopen verkoopt

Huilende smiley, smiley in tranen

of was het omdat je dan nog niet in de schemer zit? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VROUW091





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 september 2015, 15:32
 
Snik niemand wil met mij op date Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERARD072





Berichten: 104

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 september 2015, 11:08
 
hoe kan dat nou? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 oktober 2015, 23:10
 
Tjaaa wat zal ik zeggen heb dezelfde ervaring ...

Maar daar doe je niks aan he ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENS448





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 oktober 2015, 19:12
 
VROUW091 schreef:
Snik niemand wil met mij op date Lachende smiley

Ach ik heb nu een date gehad, wonderlijk, nadat er jarenlang alleen love scammers op internationale dating sites geinteresseerd waren. Op Nederlandse niemand. Ben 45 en heb 3 kinderen. Iemand vertelde me dat vrouwen met kinderen een inhibition zone hebben.
Lol een jaar of wat terug op een Amerikaans forum een kerel die om advies vroeg en zo desperate was dat ie in z'n profiel wou zetten dat ie iemand met extreem overgewicht wou, gruwelijk lelijk, een enge ziekte of met kinderen. Nou dankjewel joh. Ik zal nog eens een fluit moeite doen om er leuk uit te zien. Ik zie alweer in welke categorie ik val.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE408





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 26 oktober 2015, 19:48
 
Hallo allemaal,

Gewoon blijven doorzoeken hoor iedereen, ik heb op CM mijn vriend leren kennen zo'n anderhalf jaar geleden, en volgend jaar hopen we te gaan trouwen.
Ik kan wel zeggen kijk niet naar uiterlijk, leer elkaar kennen en dan kun je altijd nog zien hoe het gaat. Voor mij was het echt niet het type waar ik voor val, maar we hebben toch een heel leuk contact opgebouwd, nadat we elkaar enkele keren hadden ontmoet, paste hij toch heel goed bij mij, en kan ik wel zeggen dat ik me helemaal goed op mijn gemak voel bij hem, hij vult mij aan met dingen maar kan me ook even zeggen niet zo reageren denk eerst even erover na. Het respecteren van elkaar, maar ook dingen tegen elkaar durven en kunnen zeggen dat is veel belangrijker dan uiterlijk of wat dan ook.

Ik ben even drie dagen weer hier terug, maar zie ook weer veel nieuwe mensen en nog maar een paar toen ik er anderhalf jaar geleden opzat.
Iedereen ook de rest bedankt voor de leuke gesprekken en forumpraatjes.

Het gaat iedereen goed, vanavond ben ik weer weg, maar vond het wel erg leuk om dit met iedereen te delen.

Iedereen heel veel succes in je zoektocht, focus je niet teveel, en dan ineens staat de prins op het witte paard voor je.

Groetjes Marieke Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 oktober 2015, 00:48
 
MARIEKE408 schreef:
Hallo allemaal,

Gewoon blijven doorzoeken hoor iedereen, ik heb op CM mijn vriend leren kennen zo'n anderhalf jaar geleden, en volgend jaar hopen we te gaan trouwen.
Ik kan wel zeggen kijk niet naar uiterlijk, leer elkaar kennen en dan kun je altijd nog zien hoe het gaat. Voor mij was het echt niet het type waar ik voor val, maar we hebben toch een heel leuk contact opgebouwd, nadat we elkaar enkele keren hadden ontmoet, paste hij toch heel goed bij mij, en kan ik wel zeggen dat ik me helemaal goed op mijn gemak voel bij hem, hij vult mij aan met dingen maar kan me ook even zeggen niet zo reageren denk eerst even erover na. Het respecteren van elkaar, maar ook dingen tegen elkaar durven en kunnen zeggen dat is veel belangrijker dan uiterlijk of wat dan ook.

Ik ben even drie dagen weer hier terug, maar zie ook weer veel nieuwe mensen en nog maar een paar toen ik er anderhalf jaar geleden opzat.
Iedereen ook de rest bedankt voor de leuke gesprekken en forumpraatjes.

Het gaat iedereen goed, vanavond ben ik weer weg, maar vond het wel erg leuk om dit met iedereen te delen.

Iedereen heel veel succes in je zoektocht, focus je niet teveel, en dan ineens staat de prins op het witte paard voor je.

Groetjes Marieke Verlegen lachende smiley

Dank je wel Marieke voor je bijdrage en het delen!
Alle goeds toegewenst samen op je levenspad.
Met voorspoed, liefde, en geluksmomenten!

Gr. Marenth.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 oktober 2015, 15:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIEN775





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 november 2015, 11:22
 
Hoe bereid je je voor?

Uhm... gewoon zo relaxed mogelijk blijven, het woord 'date' schrappen en het gewoon als een afspraak zien, een leuk tentje opzoeken voor een kop koffie, thee, chocomel whatever... en vooral geen hoge verwachtingen opgooien (wat heb je te verliezen?), onbevooroordeeld zijn! (ja, erg lastig soms), iets aan doen waarin je je lekker voelt, er niet bij gaan lopen als een opgedirkte dame in te chique kleding, maar wel altijd stijlvol! Je bent immers een dame ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STIJLVOL460





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2015, 19:43
 
WIEN775 schreef:
Hoe bereid je je voor?

Uhm... gewoon zo relaxed mogelijk blijven, het woord 'date' schrappen en het gewoon als een afspraak zien, een leuk tentje opzoeken voor een kop koffie, thee, chocomel whatever... en vooral geen hoge verwachtingen opgooien (wat heb je te verliezen?), onbevooroordeeld zijn! (ja, erg lastig soms), iets aan doen waarin je je lekker voelt, er niet bij gaan lopen als een opgedirkte dame in te chique kleding, maar wel altijd stijlvol! Je bent immers een dame ;)

Hoi Wien, jammer dat ze op dit forum nog niet aan "like-jes" oid doen. Dan had je er in elk geval één van mij gescoord Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE408





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2016, 17:13
 
MARENTH030 schreef:
Dank je wel Marieke voor je bijdrage en het delen!
Alle goeds toegewenst samen op je levenspad.
Met voorspoed, liefde, en geluksmomenten!

Gr. Marenth.

Dank Marenth, ben weer even drie daagjes terug. Voor jou hetzelfde gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2016, 23:04
 
Welkom Marieke!
Dank je wel.

Gr. Marenth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2