ChristianMatch
 


Forum

Berichten van STIJLVOL460
ChristianMatch forum index » Berichten van STIJLVOL460
Auteur Bericht
STIJLVOL460 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2015, 19:43
BerichtOnderwerp: je gaat op date en...
 
WIEN775 schreef:
Hoe bereid je je voor?

Uhm... gewoon zo relaxed mogelijk blijven, het woord 'date' schrappen en het gewoon als een afspraak zien, een leuk tentje opzoeken voor een kop koffie, thee, chocomel whatever... en vooral geen hoge verwachtingen opgooien (wat heb je te verliezen?), onbevooroordeeld zijn! (ja, erg lastig soms), iets aan doen waarin je je lekker voelt, er niet bij gaan lopen als een opgedirkte dame in te chique kleding, maar wel altijd stijlvol! Je bent immers een dame ;)

Hoi Wien, jammer dat ze op dit forum nog niet aan "like-jes" oid doen. Dan had je er in elk geval één van mij gescoord Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STIJLVOL460 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 8 oktober 2015, 20:14
BerichtOnderwerp: Samen Oud & Nieuw op Terschelling Vieren in de Stay Okay
 
[quote=SIEM463]Van 31 december tot 2 januari lijkt het mij leuk om met meerdere C.M ers Oud en Nieuw te vieren in de Stay Okay op Terschelling, want dan hebben ze een geweldig volledig verzorgd programma/arrangement, voor 99,- Euro zie http://www.stayokay.com/feestdagen/oudennieuw/ Terschelling.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hoi Siem,
de link die je opgeeft heeft een spatie voor Terschelling, maar die moet even weggehaald. Dan wordt de site zichtbaar. Ik heb wel zin want de feestdagen alleen is ook niet alles, maar moet eerst controleren hoe het met de bezetting rond die dagen op mijn werk is. Houd je op de hoogte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STIJLVOL460 (63)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 19:55
BerichtOnderwerp: je gaat op date en...
 
ANNA415 schreef:
ow ja
ga niet op date in de bioscoop met iemand die lampen aan bioscopen verkoopt

Huilende smiley, smiley in tranen

of was het omdat je dan nog niet in de schemer zit? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van STIJLVOL460
Pagina 1 van 1