ChristianMatch
 


Forum

''De stemming van een knipoog;)''
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 mei 2015, 11:27
 
KNIPOOGJES Knipoog smiley ..de stemming bij of van een knipoog.

Ja, ik dacht even aan de mogelijkheid van elkaar een knipoog te sturen.
Zelf denk ik daar enigszins wat luchtig over..maar..
Maar toch,kunnen vooral wat bescheiden mensen er gerust een hele speciale bedoeling bij mee geven.

kortom,knipoogjes is iets wat ik zelf zeker waardeer.

De inhoud van een knipoogje kan zijn:
- Jij bent leuk,en geef je daarom even een knipoogje;)
- ik krijg vandaag een knipoog dag,ik voel het aan m'n water?;)
- ik wil weten hoe die ander reageert:))
- ik drukte per ongeluk op het verkeerde knopje;)
- ik wil kijken of jij ook kan knipogen;)
- waarom zou ik ooit knipoogjes geven geleerd hebben,en dit niet gebruiken?;)
- en vul maar in;)
Weten jullie een aantal redenen,waarom je knipoogje wel of niet leuk vind?;)..

Ik ben e norm,maar dan ook echt e norm benieuwd;)


Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 30 mei 2015, 11:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 mei 2015, 14:41
 
HEIDE062 schreef:
KNIPOOGJES Knipoog smiley ..de stemming bij of van een knipoog.

Ja, ik dacht even aan de mogelijkheid van elkaar een knipoog te sturen.
Zelf denk ik daar enigszins wat luchtig over..maar..
Maar toch,kunnen vooral wat bescheiden mensen er gerust een hele speciale bedoeling bij mee geven.

kortom,knipoogjes is iets wat ik zelf zeker waardeer.

De inhoud van een knipoogje kan zijn:
- Jij bent leuk,en geef je daarom even een knipoogje;)
- ik krijg vandaag een knipoog dag,ik voel het aan m'n water?;)
- ik wil weten hoe die ander reageert:))
- ik drukte per ongeluk op het verkeerde knopje;)
- ik wil kijken of jij ook kan knipogen;)
- waarom zou ik ooit knipoogjes geven geleerd hebben,en dit niet gebruiken?;)
- en vul maar in;)
Weten jullie een aantal redenen,waarom je knipoogje wel of niet leuk vind?;)..

Ik ben e norm,maar dan ook echt e norm benieuwd;)


Haha... Het klopt inderdaad dat veel mensen bij hun profiel hebben staan dat ze niet reageren op knipoogjes. (Ik heb ook zoiets staan).
De reden kan zijn dat je inderdaad moeilijk kunt zien wat de achterliggende gedachte is. Heeft de ander alleen maar een knipoogdag, of bedoelt ie er iets meer mee. En wat verwacht hij nou van mij?
Dat laatste is bij mij de hoofdreden om knipoogjes minder prettig te vinden. Wat nu? Een knipoogje terug? Dat schiet ook niet op... Een mailtje dan? Lekker gemakkelijk voor hem, dan hoeft hij dat moeilijke eerste mailtje niet te sturen... Net doen alsof je het niet gemerkt hebt? Dat vind ik dan ook weer niet eerlijk...
Dus die knipoogjes maken het allemaal een stuk ingewikkelder. Stuur gewoon een mailtje, da's duidelijke taal...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zondag 31 mei 2015, 00:19
 
ANTA961 schreef:
Haha... Het klopt inderdaad dat veel mensen bij hun profiel hebben staan dat ze niet reageren op knipoogjes. (Ik heb ook zoiets staan).
De reden kan zijn dat je inderdaad moeilijk kunt zien wat de achterliggende gedachte is. Heeft de ander alleen maar een knipoogdag, of bedoelt ie er iets meer mee. En wat verwacht hij nou van mij?
Dat laatste is bij mij de hoofdreden om knipoogjes minder prettig te vinden. Wat nu? Een knipoogje terug? Dat schiet ook niet op... Een mailtje dan? Lekker gemakkelijk voor hem, dan hoeft hij dat moeilijke eerste mailtje niet te sturen... Net doen alsof je het niet gemerkt hebt? Dat vind ik dan ook weer niet eerlijk...
Dus die knipoogjes maken het allemaal een stuk ingewikkelder. Stuur gewoon een mailtje, da's duidelijke taal...



Tja,zo had ik het nog niet gezien;)

Stuur gewoon een mailtje zeg je..
Dat zou ook zeker kunnen.
maar ik zou ook een knipoog kunnen zien
als voorbode van het naderende mailtje/contact.
Het is soms zo..hoe creatief ga ik ermee om
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 31 mei 2015, 11:05
 
ANTA961 schreef:
Haha... Het klopt inderdaad dat veel mensen bij hun profiel hebben staan dat ze niet reageren op knipoogjes. (Ik heb ook zoiets staan).
De reden kan zijn dat je inderdaad moeilijk kunt zien wat de achterliggende gedachte is. Heeft de ander alleen maar een knipoogdag, of bedoelt ie er iets meer mee. En wat verwacht hij nou van mij?
Dat laatste is bij mij de hoofdreden om knipoogjes minder prettig te vinden. Wat nu? Een knipoogje terug? Dat schiet ook niet op... Een mailtje dan? Lekker gemakkelijk voor hem, dan hoeft hij dat moeilijke eerste mailtje niet te sturen... Net doen alsof je het niet gemerkt hebt? Dat vind ik dan ook weer niet eerlijk...
Dus die knipoogjes maken het allemaal een stuk ingewikkelder. Stuur gewoon een mailtje, da's duidelijke taal...

Mmmm vreemd. Dus als ik in een café niet op iemand afloop maar een knipoog geef en hij stapt op mij af (en komt met een originele openingszin) of knipoogt terug of reageert niet is normaal. Als ik een digitale knipoog geef raken we blijkbaar in paniek.

Bij mij knipogen welkom. Wat ik meestal doe is een mailtje terug sturen in de trant van "bedankt voor je knipoog"


Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: maandag 1 juni 2015, 20:56
 
ANNA415 schreef:
Mmmm vreemd. Dus als ik in een café niet op iemand afloop maar een knipoog geef en hij stapt op mij af (en komt met een originele openingszin) of knipoogt terug of reageert niet is normaal. Als ik een digitale knipoog geef raken we blijkbaar in paniek.


Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

Misschien geldt dit wel vooral voor de mensen die van een knipoog in het café ook bijna in paniek raken. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 1 juni 2015, 20:59
 
ANTA961 schreef:
Misschien geldt dit wel vooral voor de mensen die van een knipoog in het café ook bijna in paniek raken. Knipoog smiley

Misschien zit er wel een haartje in het oog Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 1 juni 2015, 21:58
 
Ik ben ook geen fan van knipogen op CM. Precies zoals Heide al opmerkte kan het van alles betekenen. Ik heb ook op m'n profiel staan dat ik er niet op reageer. Toch wordt dat regelmatig genegeerd en krijg ik ze toch. Lezen ze dan je profiel niet helemaal door, of hebben ze er gewoon maling aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 1 juni 2015, 22:00
 
ANNA415 schreef:
Misschien zit er wel een haartje in het oog Knipoog smiley

Kou op het oog of een zenuwtrekje kan ook. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGLER366





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juni 2015, 00:53
 
HEIDE062 schreef:
KNIPOOGJES Knipoog smiley ..de stemming bij of van een knipoog.

Ja, ik dacht even aan de mogelijkheid van elkaar een knipoog te sturen.
Zelf denk ik daar enigszins wat luchtig over..maar..
Maar toch,kunnen vooral wat bescheiden mensen er gerust een hele speciale bedoeling bij mee geven.


Knipoog smiley Je hebt een leuk profiel.
Knipoog smiley Hé, ik ken jou.
Knipoog smiley Je ziet er leuk uit.
Knipoog smiley FF flirten
Knipoog smiley Je bent interessant
Knipoog smiley Kom ook eens naar mijn profiel kijken

etc...

Ik denk dat met name onzekere mensen onbedoeld verkeerd reageren (passief/actief) op een knipoog.

Wat doet een verkoper in de winkel, aan de deur, in je bedrijf? Zeker als die van de andere sekse is? Juist ja ... hij/zij knipoogt om goodwil te kweken, de deur bij je open te trappen op een subtiele manier om vervolgens jou zover te krijgen dat je koopt. Denk je dan ook bij die knipoog ... ooohhhh wat moet die van me?
Knipoog smiley

Knipoog smiley Gaat de deur open?
Knipoog smiley Krijg ik jou gunfactor?
Knipoog smiley Matchen wij?


Kortom:
Knipoog smiley Valt wel mee

Knipoog smiley = christianmatch ...


Laatst aangepast door
ANGLER366
op dinsdag 2 juni 2015, 00:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juni 2015, 08:46
 
MAMY994 schreef:
Ik ben ook geen fan van knipogen op CM. Precies zoals Heide al opmerkte kan het van alles betekenen. Ik heb ook op m'n profiel staan dat ik er niet op reageer. Toch wordt dat regelmatig genegeerd en krijg ik ze toch. Lezen ze dan je profiel niet helemaal door, of hebben ze er gewoon maling aan?

Lijken mij mannen die nog geneens niet d e moeite nemen om je profiel te bekijken, op alle vrouwen die e r leuk uit zien effe knip oog sturen en dan kijken wie er reageert Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juni 2015, 08:48
 
Maar nou kreeg ik net wel een knipoog, leuk begin van de dag Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juni 2015, 20:30
 
PETRA824 schreef:
Maar nou kreeg ik net wel een knipoog, leuk begin van de dag Lachende smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 03:45
 
Eerlijk gezegd, vind ik die knipogen wel grappig, gisteren 1 gekregen en daar gewoon op gereageerd met dat ik de knipoog in goede orde ontvangen heb en maar gelijk een knipoog teruggekregen en vervolgens kreeg ik een hele uitgebreide mail terug Lachende smiley Het kan iemand ook maar zo over de drempel halen voor het sturen van een serieuzere reactie...

Enne vandaag heb ik er zelf ook 1 naar iemand gestuurd, maar die heb ik direct begeleid met en kort mailtje, dus die persoon kreeg en een knipoog van mij en een mailtje Knipoog smiley wordt dat wel goedgekeurd door de ballotagecommissie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MARLIES737
op donderdag 4 juni 2015, 03:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 06:48
 
MARLIES737 schreef:
.....wordt dat wel goedgekeurd door de ballotagecommissie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Voor uit voor deze ene keer dan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NOCTUA750





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 20:02
 
Ik zie nu pas dat deze functie bestaat op CM. Maar ik zal 'm niet gebruiken, want al die 'smilies', 'emoticons', 'emoji' of hoe je ze ook wilt noemen zijn voor mij vooral een teken van denkluiheid of taalkundig onvermogen.

Overigens betekent een knipoog in het dagelijks leven volgens mij meestal: "Ja, jij en ik weten er meer van, maar dat hoeft de rest niet te weten", oftewel zoveel als een blik van verstandhouding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juni 2015, 20:38
 
NOCTUA750 schreef:
Ik zie nu pas dat deze functie bestaat op CM. Maar ik zal 'm niet gebruiken, want al die 'smilies', 'emoticons', 'emoji' of hoe je ze ook wilt noemen zijn voor mij vooral een teken van denkluiheid of taalkundig onvermogen.

Overigens betekent een knipoog in het dagelijks leven volgens mij meestal: "Ja, jij en ik weten er meer van, maar dat hoeft de rest niet te weten", oftewel zoveel als een blik van verstandhouding.
Nou een knipoog kan net zo goed betekenen ik vind jou leuk.

Non-verbale communicatie is een even belangrijke (zo niet belangrijkere) vorm van communicatie. In dit digitale tijdperk is het dus niet meer dan normaal dat beelden (smilies) aan de tekst worden toegevoegd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE840





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 7 juni 2015, 14:59
 
Pas weer een Knipoog smiley gekregen en daardoor gemaild.
Vind niets mis mee sommige mensen zijn nu eenmaal verlegen of hebben wat meer moeite met contact maken wil daar geen oordeel aan hangen van te voren.
Maar dat is ook maar mijn mening Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 8 juni 2015, 14:11
 
Topic verplaatst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARLA029





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juni 2015, 00:15
 
Ik vind het wel leuk om een Knipoog smiley te ontvangen; ook al mailt iemand niet, diegene neemt toch de moeite om te laten weten dat er iets aan je profiel is wat hij of zij waardeert.
Wat de knipoog in kwestie precies betekent, weet je natuurlijk niet, maar daar kun je wel achter komen door een berichtje terug te sturen, wie weet wat voor gezellige mailwisseling dan op gang komt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 15:18
 
CARLA029 schreef:
Ik vind het wel leuk om een Knipoog smiley te ontvangen; ook al mailt iemand niet, diegene neemt toch de moeite om te laten weten dat er iets aan je profiel is wat hij of zij waardeert.
Wat de knipoog in kwestie precies betekent, weet je natuurlijk niet, maar daar kun je wel achter komen door een berichtje terug te sturen, wie weet wat voor gezellige mailwisseling dan op gang komt Lachende smiley


Inderdaad...goed gezien..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1