ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARLIES737
ChristianMatch forum index » Berichten van MARLIES737
Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 13:40
BerichtOnderwerp: Reis Zuid Afrika Oktober 2015
 
Klinkt gaaf, maar helaas geen geld voor zo'n reis Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:53
BerichtOnderwerp: hsp en relaties
 
Hier nog een HSP, in tegenstelling tot wat Jojo zegt, vind ik het echter juist moeilijk om dingen los te laten. Ik breng het overigens wel allemaal in gebed hoor en dat willen nog wel eens heel emotionele gebeden zijn...
Komt misschien ook, omdat ik nog in de fase zit van ontdekken wat HSP eigenlijk inhoudt en ik daarnaast ook nog voor mij zelf aan het uitzoeken ben, of ik naast HSP ook hoogbegaafd ben.
En vooral dat laatste vind ik op het moment nog meer een handicap, dan een zegen...


Laatst aangepast door
MARLIES737
op donderdag 9 juli 2015, 20:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:44
BerichtOnderwerp: Wandelen
 
Sorry, van mijn zwijgzaamheid, kwamen even wat persoonlijke dingen tussen door. Zowel wandelen als bbq vind ik leuk, alleen mag het niet te duur worden, want dan kan ik er helaas niet bij zijn...
Ik weet het, ik ben de aanstichter hiervan, alleen organiseren is helaas niet mijn sterkste kan, zeker als ik het alleen moet doen.
Samen met iemand organiseren, dat wil ik nog wel doen...
Qua datum wordt het denk al snel augustus of september...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 8 juni 2015, 22:37
BerichtOnderwerp: Wandelen
 
btw, tegen die honden heb ik geen bezwaar, maar ik betwijfel sterk of ik mijn katten er een plezier mee doe ;)

Laatst aangepast door
MARLIES737
op maandag 8 juni 2015, 22:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 8 juni 2015, 22:36
BerichtOnderwerp: Wandelen
 
Dank jullie wel voor het meedenken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juni 2015, 03:45
BerichtOnderwerp: ''De stemming van een knipoog;)''
 
Eerlijk gezegd, vind ik die knipogen wel grappig, gisteren 1 gekregen en daar gewoon op gereageerd met dat ik de knipoog in goede orde ontvangen heb en maar gelijk een knipoog teruggekregen en vervolgens kreeg ik een hele uitgebreide mail terug Lachende smiley Het kan iemand ook maar zo over de drempel halen voor het sturen van een serieuzere reactie...

Enne vandaag heb ik er zelf ook 1 naar iemand gestuurd, maar die heb ik direct begeleid met en kort mailtje, dus die persoon kreeg en een knipoog van mij en een mailtje Knipoog smiley wordt dat wel goedgekeurd door de ballotagecommissie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MARLIES737
op donderdag 4 juni 2015, 03:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juni 2015, 18:23
BerichtOnderwerp: Wandelen
 
MARTIN976 schreef:
Hoi hoi,
Voorheen werden er initiatieven genomen om op de heide bij ede, juffrouw Tok, te bbq-en en te eten......er was altijd wel iemand die dat regelde, dus.....

Dank je voor de tip, ik wacht rustig af, of er hier nog meer reacties komen en ik kan altijd op zoek gaan naar oude berichten in die buurt...

Maar je moet ergens beginnen Knipoog smiley

Ik ben na lange tijd weer hernieuwd lid, dus vandaar dat ik die eerdere initiatieven niet mee had gekregen, maar klinkt gezellig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARLIES737 (42)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juni 2015, 23:32
BerichtOnderwerp: Wandelen
 
Zijn hier nog mensen in omgeving Wageningen/Gelderse vallei, die het leuk vinden om een keer samen een wandeling te maken?
Als je het er voor over hebt, om een heel eind te reizen voor een wandeling hier in de buurt (mooie, bosrijke omgeving ;) ) dan houd ik je natuurlijk ook niet tegen ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARLIES737
Pagina 1 van 1