ChristianMatch
 


Forum

Time out instellen als je met iemand in serieus contact bent
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULA053





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 augustus 2015, 10:51
 
[i]Is het mogelijk leden van CM aan te moedigen de 'TIME OUT' in te stellen als ze serieus met iemand in contact zijn en (even...?) geen verdere contacten overwegen? javascript:emoticon('Twijfelende smiley')

Stel je voor dat zo'n contact uiteindelijk op niets uitloopt, dan kan je weer met frisse moed verder zoeken. Je hebt dan niemand af hoeven wijzen om reden dat je al een contact had lopen.javascript:emoticon('Knipoog smiley')

Paula
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 9 augustus 2015, 16:07
 
PAULA053 schreef:
[i]Is het mogelijk leden van CM aan te moedigen de 'TIME OUT' in te stellen als ze serieus met iemand in contact zijn en (even...?) geen verdere contacten overwegen? javascript:emoticon('Twijfelende smiley')

Stel je voor dat zo'n contact uiteindelijk op niets uitloopt, dan kan je weer met frisse moed verder zoeken. Je hebt dan niemand af hoeven wijzen om reden dat je al een contact had lopen.javascript:emoticon('Knipoog smiley')

Paula

Ik heb in de tijd dat ik lid ben gemerkt dat time out niet alleen gebruikt wordt voor als iemand serieus contact heeft. Er kunnen diverse redenen zijn om een time out in te hebben gesteld. Bv: echt even geen tijd
langere tijd in het buitenland zijn
verhuizing
alleen zelf willen zoeken(man)
er even niet aan toe zijn(verdriet)
even geen zin oid
persoonlijke omstandigheden etc.

En ja, ik vind zelf, dat ieder daar zelf zijn of haar invulling aan mag geven. Persoonlijk vind ik het veel gekker als iemand het time out symbooltje om de haverklap aan en uit zet. Ik ga dan toch aan die persoon twijfelen. Daar is in het verleden ook al eens in een topic over geschreven. Ik zou zelf niet met zo'n persoon willen mailen of daten. Ik heb het vermoeden dat degene van de een naar de ander fladdert. En zo iemand mag mijn tuintje voorbij fladderen. Maar dat is mijn mening. Een ander kan daar natuurlijk heel anders over denken.
En afwijzen? Er kunnen zoveel redenen zijn om iemand af te wijzen. Neem het niet zo ernstig op. Als je "afgewezen" (pfff, wat een negativiteit kan er in zo'n woord zitten!) wordt, is het toch niet degene die jij zou willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 12 augustus 2015, 00:24
 
PAULA053 schreef:
[i]Is het mogelijk leden van CM aan te moedigen de 'TIME OUT' in te stellen als ze serieus met iemand in contact zijn en (even...?) geen verdere contacten overwegen? javascript:emoticon('Twijfelende smiley')

Stel je voor dat zo'n contact uiteindelijk op niets uitloopt, dan kan je weer met frisse moed verder zoeken. Je hebt dan niemand af hoeven wijzen om reden dat je al een contact had lopen.javascript:emoticon('Knipoog smiley')

Paula

Ik heb op dit moment een time out ingesteld omdat ik mijn prioriteiten momenteel bij afstuderen, fulltime werken en vakantie heb en ik gewoon vrij weinig achter de pc zit en trager ben dan normaal met mijn mail.
Er kunnen meerdere redenen achter zitten bij iemand waarom een time out. Ik zou informeren naar de time out ipv aannames te hebben dat diegene serieus contact heeft met iemand en daarom time out neemt.


Laatst aangepast door
JOJO155
op woensdag 12 augustus 2015, 00:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1