ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOJO155
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOJO155
Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 oktober 2015, 22:57
BerichtOnderwerp: Lesbos/vluchtelngen
 
Ik was even benieuwd of er mensen zijn op CM die in de afgelopen tijd op Lesbos zijn geweest en met vluchtelingen hebben gewerkt daar. En hun ervaringen.

(het is absoluut niet mijn bedoeling om in dit topic de discussie aan te gaan met betrekking tot vluchtelingen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 oktober 2015, 19:00
BerichtOnderwerp: Genesis
 
GERARD072 schreef:
Ik heb sinds een maand weer eens een Pathe pas aangeschaft. Ik kijk geen tv, maar soms heb ik enorme behoefte om de nieuwste films te zien. Laatste keer was ruim 4 / 5 jaar geleden.

Nu valt mij al in een paar films op dat er wordt verwezen naar Genisis. Met Films als:

Terminator: Genesys
Knock knock: waarin één van die doorgedraaide grietjes zo het en;
Pixels: waar met een opmerking wordt gerefereerd aan het bijbelse Genesis.

Iemand een idee waarom?

Klopt trouwens, je hebt ook verschillende computerprogramma's met deze benamingen. Ik heb geen flauw idee misschien google? ; )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 12 augustus 2015, 13:05
BerichtOnderwerp: Zendelingenwerk
 
GERARD072 schreef:
Ja dat klopt inderdaad!

Heb hem zo breed gesteld omdat er ook zoveel te vinden is aan informatie. Verhalen op internet, zowel van individuen als organisaties. Tevens ook van gemeenteleden verhalen gehoord.

Daarbij ben ik momenteel nog puur in de onderzoekende fase en heb liever eerst veel informatie zodat ik het daarna uit kan kristalliseren.

In ieder geval wel bedankt voor de organisatie die je vermeld! :)

Oh, en die film ga ik eens opzoeken. Mijn voorbeeld van een Hollywood prediker is tot nu toe Clint Eastwood in één van zijn films. Geweldige films vond ik dat vroeger.

Ik kan je nog 25 namen geven van zendingsorganisaties maar dan verdwaal je erin.
Knipoog smiley Knipoog smiley Begin maar bij Operatie Mobilisatie en dan komt de rest vanzelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 12 augustus 2015, 00:29
BerichtOnderwerp: Zendelingenwerk
 
GERARD072 schreef:
Zijn er hier mensen bekend met zendelingenwerk?

Ben erg benieuwd naar ervaringen!

Je vraag is erg breed misschien concreter of anders stellen?

Er is momenteel een onderzoek gaande Knipoog smiley over het effect van drie maanden vrijwilligerswerk in het buitenland, dat dit meer schade oplevert in bijvoorbeeld kindertehuizen dan resultaat. Reden daarvan is dat kinderen zich niet veilig hechten door de constante verandering van personeel.

Aan de andere kant hoor en lees je ook veel verhalen van zendelingen die jaren lang in het buitenland zitten. Heb je de film gun man preacher gezien? Ontzettend goede film en diegene is op dit moment nog steeds in Soedan.

Verder als je echt geïnteresseerd ben in zendelingswerk zou ik contact op nemen met Operatie Mobilisatie. Die hebben meerdere projecten ook voor een jaar bijvoorbeeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 12 augustus 2015, 00:24
BerichtOnderwerp: Time out instellen als je met iemand in serieus contact bent
 
PAULA053 schreef:
[i]Is het mogelijk leden van CM aan te moedigen de 'TIME OUT' in te stellen als ze serieus met iemand in contact zijn en (even...?) geen verdere contacten overwegen? javascript:emoticon('Twijfelende smiley')

Stel je voor dat zo'n contact uiteindelijk op niets uitloopt, dan kan je weer met frisse moed verder zoeken. Je hebt dan niemand af hoeven wijzen om reden dat je al een contact had lopen.javascript:emoticon('Knipoog smiley')

Paula

Ik heb op dit moment een time out ingesteld omdat ik mijn prioriteiten momenteel bij afstuderen, fulltime werken en vakantie heb en ik gewoon vrij weinig achter de pc zit en trager ben dan normaal met mijn mail.
Er kunnen meerdere redenen achter zitten bij iemand waarom een time out. Ik zou informeren naar de time out ipv aannames te hebben dat diegene serieus contact heeft met iemand en daarom time out neemt.


Laatst aangepast door
JOJO155
op woensdag 12 augustus 2015, 00:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 12 augustus 2015, 00:22
BerichtOnderwerp: Graag jullie mening over "Gunt God mij wel of geen partner?
 
GERARD072 schreef:
Graag gedaan, kwam net deze nog tegen. Vond hem erg mooi:

"Full of the soul’s homesickness, we search for our Beloved. Everywhere, we look for love, until one day a door within the heart opens and we discover that our Beloved was always present within, waiting for us.....
Then begins a love affair more intimate than we could even imagine. So often, all one wants is to turn away from the world and go within one’s heart to where the Beloved is waiting."

O God, the stars are shining;
All eyes have closed in sleep:
The kings have locked their doors.
Each lover is alone, in secret,
with the one he loves.
And I am here too: alone,
hidden from all of them— With You."

Wauw, mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juli 2015, 23:35
BerichtOnderwerp: 'Mijn kind is anders'..
 
Een goed boek om te lezen met betrekking tot opvoeding is:
Geweldloos verzet in gezinnen.
Dit boek is gericht op communicatie versus probleemgedrag door als ouder aanwezig te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 00:44
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
LAUWIES855 schreef:
Ja, ik ken het boek openbaringen. Maar ik lees daar toch echt nergens iets over een chip in je lichaam. Mensen interpreteren deze tekst zoals ze zelf willen en laten er hun fantasie op los. Heel openbaringen staat bol van de symboliek en je kunt het gewoonweg niet letterlijk nemen. Eigenlijk is het een vrij waardeloos boek waar je praktisch niet veel mee kunt. Het boek zorgde in de eerste eeuwen na christus dan ook voor veel discussie onder kerkvaders en theologen, juist vanwege de obscure symboliek. Zo verwierp Ireaneus van Lyon het boek volledig omdat het volgens hem niet authentiek zou zijn en daarom geen plek in de canon zou moeten krijgen. Dat Ireaneus dat deed vind ik best veelzeggend; aangezien hij een leerling was van Polycarpus van Smyrna die op zijn beurt weer een leerling was van de Apostel Johannes ( Nota bene de vermeende schrijver van Openbaringen!).
Pas ergens in de 4de eeuw is het boek langzaam maar zeker in de canon van het Nieuwe Testament opgenomen. Maar het werd nog lange tijd als controversieel beschouwd. Zo wilde Maarten Luther bijvoorbeeld het boek uit de canon van de Bijbel verwijderen omdat het volgens hem niet paste binnen zijn theologische opvattingen..

Bijzonder dat jij het boek openbaring als "vrij waardeloos boek" omschrijft.
Ik ben echter van mening dat het boek openbaring wel in de bijbel thuishoort gezien de profetieën ten aanzien van de eindtijd.

Tevens ben ik zeer benieuwd hoe je deze tekst uit openbaring 13:16 interpreteert ten aanzien van het oog op de RIFD chip:
"Iedereen moest het merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben, wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 00:35
BerichtOnderwerp: Uiterlijk man
 
GERW961 schreef:
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn

Persoonlijk vind ik dit vrij oppervlakkig, je valt als vrouw zijnde op het hele plaatje. Tuurlijk speelt uiterlijk hier ook een rol bij maar alleen op basis van haar, wel of geen relatie beginnen tsja.........
Ik vermoed dat diegene die dat doen toch al niet het type vrouw was waar je naar op zoek bent Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juli 2015, 19:30
BerichtOnderwerp: Gedachten over vervolging
 
GERARD072 schreef:
Reclame die momenteel te zien is op tv en welke aanhaakt op het gezegde; "In het land der blinden is éénoog koning."

https://www.youtube.com/watch?v=5Nubrra0qvM

Gerard zullen we de illuminatie in een nieuw discussieonderwerp in dit forum beginnen? Knipoog smiley Knipoog smiley
Het is niet alleen reclame, ook in Disney films, MTV, Hollywoodfilms, boeken
Voornamelijk door subtiele beïnvloeding op de achtergrond maar het komt steeds meer naar de voorgrond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juli 2015, 19:03
BerichtOnderwerp: Tot inkeer komen
 
GERARD072 schreef:
Waar ik heen wil; ik ben momenteel bezig met bijbelstudie. Wat ik heb begrepen is dat er dwaalgeesten zijn en een medium dat gebruikt kan worden om een dwaallering te verspreiden is internet. Daarbij opgeteld dat men meestal alleen zit te kijken naar dergelijke sites op internet (ik althans wel) kan / kon het in mijn ogen geen kwaad om deze informatie af te stemmen met andere Christenen.

Het klopt inderdaad dat er veel dwaalgeesten zijn in de christelijke wereld.
Knap dat je dit onderwerp op deze manier bespreekbaar maakt in het forum.
Mijn kijk hier op is vrij simpel God bevestigd vaak zijn Woord meerdere malen om iets duidelijk te maken.
Ergens ben ik van mening dat je stille tijd hierin ook een sleutel kan zijn, en je eigen persoonlijk relatie met God! Tevens ben ik van mening dat alles wat er gebeurd, gezegd word je moet toetsen aan het woord van God en in gebed brengen. Als ik twijfel over bepaalde leringen, stromingen en dergelijke dan bid ik vaak God als dit van U is wilt u het bevestigen?

Verder ben ik van mening dat je je leefstijl inderdaad niet moet veranderen maar dat God je door Zijn liefde gaat veranderen door zijn Heilige Geest


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 16 juli 2015, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 20:23
BerichtOnderwerp: Slaap lekker
 
JOHANNA539 schreef:
Als het stil wordt en de dag blij is dat de nacht gaat komen
de scherven van de dag overgaan in dromen.
Sluit ik mijn ramen en deuren
vandaag wordt verleden,
morgen wordt toekomst,
maar nu is het heden.
Nog net voor ik indut zie ik mijn Vader de scherven oprapen
Hij geeft mij een knipoog....ik kan rustig gaan slapen.

wauw, mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:14
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
EDY877 schreef:
idd erg handig zo'n chip in je arm ... en waarom ook niet?
ik lees dat idd ook niet in de bijbel dat dat het teken van het beest is, lol.

kdenk nog even terug dat ze met de komst van de televisie ook nog dachten dat het een "kastje van de duivel was" Lachende smiley

Ik wilde me even nader verklaren.
De geschikte plaats voor de RFID chip is de rechterhand en het voorhoofd, heeft wetenschappelijk onderzoek uitgewezen. (ik kan dit onderzoek voor je opzoeken mochten daar vragen over zijn)

Kijkend naar dat gegeven en leg dit naast openbaring 13: 16
"Iedereen moest het merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben, wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen"

Ik ben totaal geen type die snel roept is van de duivel want ik vind dat wij als christenen soms de duivel de eer gegeven daar waar we onze eigen verantwoording moeten nemen. Maar dat is een andere discussie.

Echter de combinatie wetenschappelijk onderzoek versus de bijbel over de RFID chip spreekt voor mij boekdelen ten aanzien van de eindtijd en de ontwikkelingen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee


Laatst aangepast door
JOJO155
op maandag 13 juli 2015, 19:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:57
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
HEIDE062 schreef:
Mag het ook in een andere volgorde?;)

De andere volgorde lijkt me idd een betere. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:46
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
HEIDE062 schreef:
Sorry OJO...ik was in de war met heel iets anders.
Begrijpelijk, dat de redactie mij even corrigeerde.

Corrigeerden ze jou? Ik dacht dat ze mijn vraag beantwoorden.
Anayway no problemo

Weet je wat ook grappig is om even on topic te gaan ; )
Gewoon stug heen en weer blijven klikken zonder wat te zeggen, dat heeft ook wel weer wat.

Wanneer je wel op iemand profiel komt en denkt goh ik stuur een leuk berichtje en je krijgt vervolgens totaal geen reactie is ook weer zo apart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:34
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het klokje heeft niets met de tijd te maken. Dit komt bij een profiel te staan als je een time-out neemt. Dit kun je instellen bij 'Mijn account'.

O dank je wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:26
BerichtOnderwerp: Wel of geen foto?
 
HEIDE062 schreef:
Ik zal je cv boven op de stapel neerleggen:)

Fijn dat waardeer ik Clown smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 13 juli 2015, 17:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:23
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
HEIDE062 schreef:
Was logisch grap,dat ik op jou profiel keek zonder dat jij dit kon merken.
Omdat jij op het forum dingen schrijft heb ik jou profiel even gelezen.

Allemaal heel makkelijk te vinden.
Je kan ook een klokje naast foto plaatsen om de tijd in de gaten te houden.

Kwam ik te laat achter.

Ik heb het vinkje gevonden onder instellingen, alleen dat klokje kon ik niet vinden. Zo leer ik weer nieuwe dingen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:19
BerichtOnderwerp: Wel of geen foto?
 
HEIDE062 schreef:
Hoe weet jij dat de missie geslaagd is?:)

Okay wacht ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten (generaliseren)
Dus zal het even corrigeren

Ik ben van mening dat vanuit mijn oogpunt en gedachtegang uw poging om uw uitspraak nader te verklaren middels het door u geschreven stuk een in mijn ogen heldere beschrijving is geweest waarin u zich nader heeft verklaard.

Zo beter? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 23:55
BerichtOnderwerp: Gedachten over vervolging
 
Wauw, interessante discussie

Als je kijkt naar de oorlogsvoering in de bijbel wanneer Jozua met het volk Kanaän in veroverde. God had voor elke stad een andere strategie met betrekking tot de inname.

Als je kijkt naar geestelijke vervolging in de westerse wereld. Depressie, zelfmoord, eenzaamheid. Ben ik van mening dat wij vooral aangevallen (vervolgd) worden in ons denken en dat we daar de Heilige Geest (zwaard van God) moeten hanteren.

Kijkend naar de strijd momenteel gaande in Syrië, Irak, Nigeria. God is in controle. Ik hoorde vanuit een christelijke organisatie dat een aantal ISIS strijders zich bekeerd hebben tot het christendom doormiddel van dromen, visioenen en dergelijke. Dit deed me denken aan het moment dat God ingreep in Paulus zijn leven.
Andersom hoor je ook de verhalen dat mensen vrezen voor hun leven en zich bekeren tot de islam. Ik heb me afgevraagd wat zou ik doen? Als bij mij een pistool op mijn hoofd word gezet en ik voor die keuze kom te staan?
En tuurlijk iedereen zegt vanuit hun veilige wereld ik zou voor Jezus kiezen maar wat als het je leven kost?

Bovenstaand doet me ook denken aan Stefanus die de heerlijk van God zag. Ik geloof dat God de mensen die op de meest gruwelijke manieren om het leven komen tijdens die doodstrijd ondersteunt, er naast staat en ze omarmt en thuishaalt zodat ze een eeuwigheid met Hem kunnen doorbrengen.


Laatst aangepast door
JOJO155
op zondag 12 juli 2015, 23:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 23:37
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
HEIDE062 schreef:
Heel simpel,ik kiekte eerst bij joe,om maar even een voorbeeld te noemen hier..
Maar heb voor ik bij jou keek,eerst even geregeld via allerlei geheime aanpassingen dat jij dit niet merkte.
Dus,kzou zeggen....je kan dus op deze manier idd er nooit achter komen wie er eerst op elkaars profiel kijkt;)
Ik het begin wist ik niet hoe ik dit moest instellen(verborgen kijken)..
Ben er ook geen voorstander van.
Wat bereik ik er mee?...
Ja misschien hooguit dit..dat een ander dan toch eerder gaat kijken dan ik.
Nou wat een lol.
Ik kijk dus op de gewone manier;)..hoe je dit in de praktijk ook zou doen:))

Kan je serieus verborgen kijken? Ik wist niet dat die optie bestond
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 23:34
BerichtOnderwerp: Wel of geen foto?
 
HEIDE062 schreef:
Uchuch:)

Waaruit conclusideer jij,dat dit een goede poging was OJO?:)


Ik heb mijn letterbak weer aangevuld,dat zie jij wel hoop ik.lol


Omdat ik in de lach schoot bij het lezen van je poging het recht te breien

Clown smiley Clown smiley

Dus vandaar dat ik zeg missie geslaagd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 01:31
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
HEIDE062 schreef:
Wat mij aangaat..
Ik denk dat ik toch nog heel ouderwets ben
Of beter gezegd..de man moet beginnen met kijken;)
Daarna mag of moet of wil..(ben ff de volgorde kwijt)...de vrouw de rest doen...
nee zo niet!!
Waarom eigenlijk ouderwets,
en wie gaf deze gedachte eens door?..

Is het bijbels te onderbouwen?
Waarom, nam ik klakkeloos die gedachte aan van oma of opa..vader of moeder..vriend of vriendin?..
Ik zeg het met respect,voor die dit op die manier willen of wilde doorgeven.

Toch blijft dit gevoel bij mij ergens hangen.
En weet ik tot op vandaag niet wat ik hier mee aan moet.

Het hangt een beetje samen met het kijken op profielen.
en het reageren,of wat hier wordt beleefd.

Heide, ik ben het helemaal met je eens, is geheel niet ouderwets.
Alleen soms lastig te achterhalen wie er nu bij wie begon met kijken
Misschien kan CM hier een oplossing voor zoeken?? Clown smiley


Laatst aangepast door
JOJO155
op zondag 12 juli 2015, 01:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 01:29
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
SANDRAJ719 schreef:
Wel erg dat niemand gefeliciteerd heeft. Moet zeggen dat ik het soms ook doe. Op het profiel van de jarige kijken en niet feliciteren. Ik heb een poosje terug wel mensen gefeliciteerd maar als je dat bij iedereen doet dan blijf je bezig. Maar het is wel irritant als niemand een felicitatie achter laat.
Net als het tig keer op een profiel kijken en geen reactie achterlaten of niet reageren op een bericht.
Maar ja wat is er aan te doen. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.

Ik heb er gelukkig niet wakker van gelegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:19
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
HEIDE062 schreef:
Hier in dit Topic mogen we allemaal onze nood of aanvechting tonen.
God spreekt niet voor niets dat die tijd een zeer benauwde tijd zal zijn.
Ik als mens kan mede door mijn aard en karakter deze dingen tegemoet zien..ja geheel anders dan mijn buurman er naar kijkt.

Ondanks hoe ik er ook naar kijkt..
Zegt God dat het een benauwde tijd zal worden.
Velen dingen die te wachten staan,mogen onze aandacht niet te veel gaan beheersen in die zin, dat alleen de vragen rond het kopen en verkopen,een teken dragen...ons alleen nog maar in beslag gaan nemen.
Nee,God zegt niet..ohoh dit had ik niet voorzien?!...

God spreekt mij eerder vandaag persoonlijk toe met de woorden;Waakt

Want,Zo HIJ heeft geholpen en door geholpen..zo zal Hij er ook zijn in de ure van Hem te moeten verloochenen of anders.

De wederpartijder zaait onrust

hij zal niet ophouden Gods kind met rust te laten..dag en nacht..bestormt hij vaak de ziel..en spreekt leugens uit.
En mocht hij gelijk hebben..zo doet hij Gods kind de goede richting op doen vluchten..ja,tot in de armen van God in Zijn Zoon tot Vader gemaakt.

Laat ondanks de dingen die aanstaande zijn..mijn ogen op Hem zijn.
Want met het hoofd omhoog,weet ik,beleef ik..daar is Hij die mij vanaf eeuwigheid lief had.
En daarom ook nooit meer los laat.

Wederom mooi verwoord!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:18
BerichtOnderwerp: vraag / spelling / enter
 
EDY877 schreef:
ik meld mij als schuldige hieraan Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Clown smiley Engeltje smiley

En wat ga je hiermee doen Eddy Knipoog smiley

Het ging me er niet om schuldig of niet, maar het viel me op.
Mede ook omdat ik momenteel vrij veel bezig ben met spelling, zinsopbouw, lay-out en schrijfstijl dat ik op dit soort futiliteiten let, hoe anderen hier vorm aan geven.

Ik heb zelf ook iemand nodig die mijn verslaglegging corrigeert op Nederlands en zinsopbouw want op de één of andere manier zie je het bij jezelf niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:12
BerichtOnderwerp: % reageren op mails
 
EDY877 schreef:
Dank voor je suggestie als oplossing. Ik denk dat ik me toch maar niet ga storen aan die score van % beantwoorden.

Wel ga ik 'ns op zoek naar degene die hier 100% in scoort. Of miss leuk idee dat ChristianMatch die persoon een gratis abonnement aanbiedt Clown smiley Knipoog smiley

dus als je mijn naam ziet in je profiel, dan weet je waar ik naar gekeken heb .... Knipoog smiley

Lijkt me verstandig je daar niet aan te storen.
Idd een leuk idee dat je met de 100 procent score gratis lidmaatschap krijgt.

Alhoewel ik had mijn lidmaatschap gratis vanwege opwekking (ook nog een optie voor een gratis lidmaatschap)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:11
BerichtOnderwerp: % reageren op mails
 
HEIDE062 schreef:
Wat ik wel vandaag ontdekte,dat er opeens een naam van iemand op m'n profiel kwam te staan.
Ik zat achter in m'n stoel...een naam zo dichtbij?;)
Ook de spellingscontroleur kon de plotseling verschenen naam niet weg krijgen.
ff later zei ik: ach laat maar staan ook..er kan ommers niks gebeuren;)

Dat wilde ik toch nog even kwijt op de valreep:))

Aangezien we toch al van hak op de tak sprongen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:49
BerichtOnderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
 
ANTA961 schreef:
Ik vond het laatst vooral verbazend dat toen ik jarig was er veel meer mensen op mijn profiel hadden gekeken en niemand blijkbaar bedacht had om dan ook even gefeliciteerd te zeggen... Dan kun je een keer iets anders zeggen dan 'hoi'....

Klopt, ik was ook in juni jarig en was daar ook zeer verbaasd over.
0 berichten maar wel heel veel kijkers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:46
BerichtOnderwerp: vraag / spelling / enter
 
Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.

En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOJO155
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2