ChristianMatch
 


Forum

komt er nog wel eens iemand in de chatbox?
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
BLOESEM122





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 27 september 2015, 20:36
 
Hallo allemaal, na drie jaar weggeweest te zijn op CM ben ik er weer even voor een paar dagen om oude bekenden te spreken. Wat me opviel is dat er niemand in de chatbox is, in " mijn " tijd op CM zaten we hele avonden en zelfs tot diep in de nacht in het weekend in de chatbox met een gezellige groep, ik heb daar zo ontzettend veel lol gehad maar werd ook bemoedigd of kon anderen een hart onder de riem steken.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

vriendelijke groet,
Bloesem Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 28 september 2015, 16:54
 
Topic is verplaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BIENTJE544





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: maandag 28 september 2015, 17:58
 
BLOESEM122 schreef:
Hallo allemaal, na drie jaar weggeweest te zijn op CM ben ik er weer even voor een paar dagen om oude bekenden te spreken. Wat me opviel is dat er niemand in de chatbox is, in " mijn " tijd op CM zaten we hele avonden en zelfs tot diep in de nacht in het weekend in de chatbox met een gezellige groep, ik heb daar zo ontzettend veel lol gehad maar werd ook bemoedigd of kon anderen een hart onder de riem steken.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

vriendelijke groet,
Bloesem Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ha Bloesem,

Er is de laatste tijd heel veel veranderd. Sinds mei/juni is het in de chat (en hier op het forum) erg rustig!
De gezellige en serieuze gesprekken zijn maar nog zelden. Hoe het komt weet ik niet. Maar de gezelligheid van 2 jaar geleden is er niet meer.
Laten we proberen om gelijk met iemand een praatje te maken in de chat box;
-)

Groetjes, Bientje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 september 2015, 20:02
 
Hoi, ja ik had een paar jaar geleden ook de ervaring van leuke en interessante en soms zeer lange chatsessies. Misschien een idee om een vast moment in de week te prikken dat veel mensen de chat ingaan? (bijv. vrijdag- of zaterdagavond).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2015, 19:49
 
ROLF230 schreef:
Hoi, ja ik had een paar jaar geleden ook de ervaring van leuke en interessante en soms zeer lange chatsessies. Misschien een idee om een vast moment in de week te prikken dat veel mensen de chat ingaan? (bijv. vrijdag- of zaterdagavond).

Idd Rolf, het is erg stil in de chat, momenteel.
Ben ff een paar dagen terug, en ook wanneer je wat langer in de chat bent, komen er relatief weinig mensen langs, waarvan de meeste mensen ook niet aanhaken bij het tot stand gekomen gesprek. Jammer.
Is er inmiddels al een moment waarop meerdere mensen sowieso hier aanwezig zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BIENTJE544





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2015, 21:14
 
STEENTJE178 schreef:
Idd Rolf, het is erg stil in de chat, momenteel.
Ben ff een paar dagen terug, en ook wanneer je wat langer in de chat bent, komen er relatief weinig mensen langs, waarvan de meeste mensen ook niet aanhaken bij het tot stand gekomen gesprek. Jammer.
Is er inmiddels al een moment waarop meerdere mensen sowieso hier aanwezig zijn?

Nou het is en blijft stil in de chat. En daardoor ga je er zelf ook niet meer zo snel "heen". Maar gezellig dat jij er weer ven bent. Het is gelijk meer gezellig op het forum Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2015, 00:49
 
BIENTJE544 schreef:
Nou het is en blijft stil in de chat. En daardoor ga je er zelf ook niet meer zo snel "heen". Maar gezellig dat jij er weer ven bent. Het is gelijk meer gezellig op het forum Knipoog smiley

Hahaha, dankjewel!

Wie komt er morgenavond rond 20.00 uur in de chat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2015, 14:59
 
Als het dan nog zo rustig is op mijn werk kan ik wel komen. Tussendoor kan ik wel klanten helpen dus dan reageer ik niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2015, 18:16
 
GRACE030 schreef:
Als het dan nog zo rustig is op mijn werk kan ik wel komen. Tussendoor kan ik wel klanten helpen dus dan reageer ik niet

Ah, gezellig Grace Lachende smiley En werk ze vanavond dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2015, 23:22
 
STEENTJE178 schreef:
Ah, gezellig Grace Lachende smiley En werk ze vanavond dan!
Het was helemaal niet rustig dus helaas
Ik kon niet komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BELG837





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2016, 19:26
 
Ik zat sinds mei 2011 op CM en bleef ik tot juni 2012.
In die tijd zaten vele oude bekenden op de chatbox, het was mooie tijd.
vanaf rond half acht tot half twaalf was de chatbox bomvol. Het lijst met namen op de chatbox was "te klein" en wel te verstaan rond 25 leden tegelijk.
Toen ze uitgestapt waren, was de chatbox "uitgerstorven" . Het is echt jammer tegenwoordig. Diezelfde leden hebben we georganiseerd bij verschillende activiteiten. Het was zeer geslaagd in die tijd.
Inmiddels zijn we getrouwd en af en toe ga ik hier kijken hoe het ging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2016, 21:53
 
Was net in chatbox zeg netjes hallo en begroet iedereen nou 3 mannen zitten er en niemand zegt wat maar zie wel dat je "gekeurd " wordt.... Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
NATASCHA498
op dinsdag 12 januari 2016, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BIENTJE544





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2016, 23:28
 
NATASCHA498 schreef:
Was net in chatbox zeg netjes hallo en begroet iedereen nou 3 mannen zitten er en niemand zegt wat maar zie wel dat je "gekeurd " wordt.... Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Frustrerend hè?! Ik had het vanavond ook, zaten er 6 in de chatbox maar gewoon geen reactie geven! Nou dan vraag ik me af waarom ze er zijn. De lol van de chatbox verdwijnt zo wel...
Als jij er ben zou ik je netjes begroeten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BELG837





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2016, 12:20
 
BIENTJE544 schreef:
Frustrerend hè?! Ik had het vanavond ook, zaten er 6 in de chatbox maar gewoon geen reactie geven! Nou dan vraag ik me af waarom ze er zijn. De lol van de chatbox verdwijnt zo wel...
Als jij er ben zou ik je netjes begroeten Knipoog smiley


Erg triest en onbegrijpelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BELG837





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2016, 21:26
 
Ik vind het erg belachelijk dat de chatbox leeg blijft of af en toe komt iemand binnen en na paar seconden weer vertrokken zonder iets te zeggen.

Dit is echt respectloos Boze smiley
Zo maakt je nu geen echte vriendenkring.

Zelfs heb ik meegemaakt in 2011 bij de chatbox en was bijna elke avond druk met kletsen en rond 20 leden tegelijk.
Zijn jullie soms verlegen of geen nieuws? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1