ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE030
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE030
Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 mei 2016, 17:29
BerichtOnderwerp: Single na 6 jaar
 
Goed dat je dit deelt

Wat ik adviseer is zoek hulp. Je bent nog volop in een rouwproces ga dit niet alleen doen. Zijn er pastorale mensen in de kerk bij jou?
Of is iemand die je vertrouwt waarje terecht kunt? Zoek iemand die er voor jou kan zijn.
En ga op zoek naar een christelijke vriendengroep misschien is dieber wel in de kerk bij jou. Het is belangrijk dat je vriendschappen op bouwt. Focus je niet te veel op een relatie. Als ik dit zo lees ben je daar nog niet aan toe. Zorg eerst dat je alles een plekje gegeven hebt en je vertrouwen in vrouwen in het algemeen hersteld is.
Zorg dat je weer vrienden om je heen hebt.
Gelukkig dat je dit allemaal al in gebed doet dat is ontzettend belangrijk. Geef dit ook over aan God vertrouw er op dat hij jou op de juiste tijd een vrouw zal geven. Ook al kan dat misschien nog wel even duren die tijd heb je om aan jezelf te werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2016, 11:13
BerichtOnderwerp: andere Godsdiensten
 
In de bijbel is hier overgeschreven
Dat in de laatste dagen gepredikt zal worden naar wat de mensen willen horen

En er wordt ook gewaatschuwd voor dwaalleraars
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2015, 22:16
BerichtOnderwerp: sex voor het huwelijk
 
JANS221 schreef:
Maar hoe komt men nu toch aan de (veronder)stelling dat God liefde (waarvan het beleven van seksualiteit een onderdeel is) tussen twee mensen niet goed zou vinden of zelfs zou verbieden?

Wat is er nu mooier in een relatie dan elkaar liefhebben en beminnen? Waarom jezelf en anderen een last opleggen? Waarom wil liefde wachten? En wat is er verkeerd aan lust? Geniet van elkaar en dank God!

ken je het plakband verhaal jans?

https://www.weet-magazine.nl/posts/e-dossier-seksualiteit/

Het is bewezen dat je als je met meerdere patners sex heb gehad dat je dan lastiger is om een langetermijn relatie aan te gaan.

Ik vind het juist mooi om dit intieme tot het huwelijk te wachten
Dat is juist veilig vooral voor de vrouw
wanneer je helemaal gegeven heb en de relatie gaat uit is dat extra pijnlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2015, 23:27
BerichtOnderwerp: Wat heb jij met Gods Volk Israël?
 
Ik vind dit een moeilijk onderwerp. Ik was vroeger proisrael echt helemaal voor tot ik er geweest ben. Toen heb ik gezien hoe ze met de palestijnen omgingen dat is echt niet goed gewoon palestijnen worden verdrukt door israel en hebben het ontzettend moeilijk vooral degene die in de westbank wonen. Ik kan daar veel oververtellen. Ik heb ze gesproken en gezien.
Ik vind het lastig hoe ik dit moet zien. Ik heb ook moeite mee dat 1948 wordt gezien als mijlpaal voor veel palestijnen begon de ellende toen daarvoor konden ze in vrede leven met de joden maar toen zijn er veel hun huis uitgejaagd. Kijk de stonescryout
En nog steeds worden palestijnse wijken in jeruzalem ontruimt om plaats te maken voor de joden. Als je bedenkt dat palestijnen daar al generaties lang wonen dat is ontzettend heftig


Mijn profielfoto is gemaakt bij de tent of nations in bethelehem.

Dat is palestijnse christelijke boer die het erg moeilijk wordt gemaakt door israel. Zie. Www.Tentofnations.org


Laatst aangepast door
GRACE030
op donderdag 17 december 2015, 23:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2015, 23:22
BerichtOnderwerp: komt er nog wel eens iemand in de chatbox?
 
STEENTJE178 schreef:
Ah, gezellig Grace Lachende smiley En werk ze vanavond dan!
Het was helemaal niet rustig dus helaas
Ik kon niet komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2015, 14:59
BerichtOnderwerp: komt er nog wel eens iemand in de chatbox?
 
Als het dan nog zo rustig is op mijn werk kan ik wel komen. Tussendoor kan ik wel klanten helpen dus dan reageer ik niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2015, 11:15
BerichtOnderwerp: sex voor het huwelijk
 
Ik geloof dat God sex alleen bedoelt heeft binnen je huwelijk. Dat is ook het veiligst want je hebt elkaar belooft elkaar nooit meer te verlaten. Kennen jullie het plakband verhaal hoe meer relaties je hebt gehad hoe lastiger je kan binden.

Verder heb ik genoeg verhalen gehoord dat relaties stuk gingen juist omdat er alleen maar lichamelijke intimiteit was wanneer je begint met zoenen stopt het praten. Daarom is het zo belangrijk eerst aan je relatie te bouwen voor dat lichamelijk intiem wordt en xe lusten gaan overheersen. Zoek passen we bijelkaar en vooral heeft God ons voor mekaar bestemd en als je zeker weet wij horen bij elkaar trouw dan. Maak hetvjexelf niet onnodig lang moeilijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2015, 11:26
BerichtOnderwerp: Contact met vrouwen die al langer lid zijn
 
CALLIE649 schreef:
Dag Paul,

Mijn ervaring is, dat niet iedere ingeschreven dame hier even netjes de tijd neemt om een berichtje terug te beantwoorden. Ook al reageer je op iets uit haar profiel of zijn ze al langer lid.

Ik zou zeggen, wanneer jou meerdere dames interessant lijken, gewoon een persoonlijk berichtje sturen (geen knipoog! Echte mannen proberen een gesprekje aan te knopen! Knipoog smiley )

Er zal vast minstens 1 dame zijn die netjes terug reageert. Diegenen die niet terug reageren…ook niet na een paar weken…of na een herinneringsmailtje…niet je tijd aan verspillen! Die zijn of te druk of ze hebben geen interesse en zullen verder ook geen moeite nemen je daarover te informeren.

Als je al vaker met wat dames die hier langer lid zijn hebt gemaild, is het niet zo handig om heel lang te blijven door mailen. Gewoon de stoute schoenen aan trekken en ze uitnodigen voor een ontmoeting/kennismaking in reallife.

Het lijkt me dat wanneer je al heel veel mailt met een dame en het zijn leuke spontane gesprekken, dat een voorstel tot ontmoeten in het echt vanzelfsprekend is en niet als schokkend word ervaren door de dame in kwestie.

Of ze er mee instemt en zo ja met welke motivatie/intentie…dat is een ander verhaal. Daar kom je vanzelf achter en kun je je conclusies uit trekken.

Succes!
Als vrouw zeg ik klopt wij vrouwen verwachten vaak actie van de man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 november 2015, 11:10
BerichtOnderwerp: Contact met vrouwen die al langer lid zijn
 
PAULUS400 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het best wel moeilijk
om een goede afweging
te maken bij het volgende:

Ik vind het profiel van meerdere vrouwen leuk,
maar gezien ze al langer op CM lid zijn en
al veel mails beantwoord hebben, is mijn vraag:
Is het al dan niet handig om met hen te mailen?

Groetjes, Paul

ik snap serieus niet waarom je niet zo mailen.

over het algemeen willen vrouwen graag benaderd worden liever dan dat zelf mannen benaderen vooral als ik naar mijzelf kijk. Ik ben niet van jou leeftijd. Maar vrouwen van jou leeftijd zullen het vast leuk vinden om een mailtje te krijgen en als dat niet zo is dan merk je het vanzelf. Je hebt niet zoveel te verliezen toch? Maar een geintereseerd mailtje is altijd leuk vooral wanneer je op bepaalde dingen van hun profiel ingaat

en voor echt gemeende complimentjes hebben vrouwen altijd een zwak ;) Vooral wanneer je laat zien waar je het op baseert dan laat je zien dat je echt geintereseerd ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 4 november 2015, 23:33
BerichtOnderwerp: Wat doe je als iemand niet opschiet met reageren?
 
RENS448 schreef:
Ik stuur dan dit:

https://m.youtube.com/watch?v=qqaf8cOXoqI

jammer dat het in het frans is zonder ondertitteling
ik versta echt niks van wat ze zeggen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 9 september 2015, 19:29
BerichtOnderwerp: Bowlen
 
Leuk idee maar ik kan dan niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 september 2015, 15:29
BerichtOnderwerp: Zendelingenwerk
 
Heb je de pineapple story van Otto koning gehoord? Op YouTube staan lezingen van hem. Hij vertelt op een leuke en grappige manier over zijn zendingservaring
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE030 (30)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 september 2015, 15:22
BerichtOnderwerp: (Is er)Animo voor een Uitje?
 
Ik heb wel zin in een uitje :) als er inderdaad wat jongeren bij zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE030
Pagina 1 van 1