ChristianMatch
 


Forum

Telefoonabonnement
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BENWELKOR834





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 21 december 2017, 15:49
 
Hi, ik heb jullie hulp nodig. Ik gebruik eigenlijk mijn telefoon niet vaak, heb nu een prepaid toestel. Maar tegenwoordig whatsappt iedereen. Stel ik word serieus met een dame dan is het natuurlijk wel fijn voor haar als ik ook WhatsApp heb zodat we elkaar kunnen teksten. Ik zit te twijfelen om een sim-only abonnement te nemen, zodat de kosten laag blijven (ik geef hier niet graag geld aan uit). Hebben jullie advies wat ik moet nemen? Hebben jullie ervaring met vergelijkingssites zoals https://www.belwinkel.nl? Kan ik dit vertrouwen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, zodat ik straks lekker kan whatsappen met een leuke dame!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BENWELKOR834
op donderdag 21 december 2017, 15:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PRECIOSA141





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 28 december 2017, 12:22
 
BENWELKOR834 schreef:
Hi, ik heb jullie hulp nodig. Ik gebruik eigenlijk mijn telefoon niet vaak, heb nu een prepaid toestel. Maar tegenwoordig whatsappt iedereen. Stel ik word serieus met een dame dan is het natuurlijk wel fijn voor haar als ik ook WhatsApp heb zodat we elkaar kunnen teksten. Ik zit te twijfelen om een sim-only abonnement te nemen, zodat de kosten laag blijven (ik geef hier niet graag geld aan uit). Hebben jullie advies wat ik moet nemen? Hebben jullie ervaring met vergelijkingssites zoals https://www.belwinkel.nl? Kan ik dit vertrouwen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, zodat ik straks lekker kan whatsappen met een leuke dame!! Knipoog smiley


Hallo, als ik advies mag geven, dan ik raad ik je aan om een Telfort abonnement te nemen. Ik ben zelf zeer tevreden over. Je kunt zelf bepalen hoeveel belminuten en hoeveel mb's je wilt. Ik heb zelf een abonnement van 1000 mb en dit is mij genoeg. Ik surf niet veel buitenshuis. Ik heb thuis wifi, dan surf ik, bijvoorbeeld youtube etc. Maar voor alleen whatsup, dan is 500 รก 1000 mb meer dan genoeg. Ik hoop dat je hiermee wat aan hebt. Vaders zegeningen toegewenst.


Laatst aangepast door
PRECIOSA141
op donderdag 28 december 2017, 12:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1