ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PRECIOSA141
ChristianMatch forum index » Berichten van PRECIOSA141
Auteur Bericht
PRECIOSA141 (53)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 28 december 2017, 12:22
BerichtOnderwerp: Telefoonabonnement
 
BENWELKOR834 schreef:
Hi, ik heb jullie hulp nodig. Ik gebruik eigenlijk mijn telefoon niet vaak, heb nu een prepaid toestel. Maar tegenwoordig whatsappt iedereen. Stel ik word serieus met een dame dan is het natuurlijk wel fijn voor haar als ik ook WhatsApp heb zodat we elkaar kunnen teksten. Ik zit te twijfelen om een sim-only abonnement te nemen, zodat de kosten laag blijven (ik geef hier niet graag geld aan uit). Hebben jullie advies wat ik moet nemen? Hebben jullie ervaring met vergelijkingssites zoals https://www.belwinkel.nl? Kan ik dit vertrouwen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, zodat ik straks lekker kan whatsappen met een leuke dame!! Knipoog smiley


Hallo, als ik advies mag geven, dan ik raad ik je aan om een Telfort abonnement te nemen. Ik ben zelf zeer tevreden over. Je kunt zelf bepalen hoeveel belminuten en hoeveel mb's je wilt. Ik heb zelf een abonnement van 1000 mb en dit is mij genoeg. Ik surf niet veel buitenshuis. Ik heb thuis wifi, dan surf ik, bijvoorbeeld youtube etc. Maar voor alleen whatsup, dan is 500 รก 1000 mb meer dan genoeg. Ik hoop dat je hiermee wat aan hebt. Vaders zegeningen toegewenst.


Laatst aangepast door
PRECIOSA141
op donderdag 28 december 2017, 12:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PRECIOSA141 (53)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 20 november 2017, 13:57
BerichtOnderwerp: Gebed voor;
 
TUTELUUT401 schreef:
Lieve mensen,

Bedankt voor jullie gebed.
Vorige week ben ik na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen weer thuis gekomen. Nu moet ik nog verder aansterken.



Goed om te horen! Een voorspoedige herstel toegewenst en -gebeden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PRECIOSA141 (53)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 23 oktober 2017, 00:41
BerichtOnderwerp: Gebed voor;
 
TUTELUUT401 schreef:
Willen jullie voor mij bidden? Ik lig nu al 2 weken in het ziekenhuis.


beste zuster, ik wens je beterschap en bid ervoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PRECIOSA141 (53)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 3 augustus 2017, 02:07
BerichtOnderwerp: Kinderen (g)een bezwaar???
 
Dat is een goede vraag! Wel of niet kinderen. Ik heb gemerkt dat vele van de mannen die in "mijn leeftijdscategorie", vallen, dat ze gescheiden zijn en dus ook kinderen hebben.

Dit vind ik eerlijk gezegd, een nieuwe uitdaging voor mij en spannend. Als het jonge kinderen betreft: het zijn niet mijn eigen kinderen, hoe zit het dan met het opvoeden, regels etc. als zij dan bij 'ons' zijn. Hoe zou ik hiermee moeten omgaan.

Deze zullen zeker vragen zijn die ik mee zou nemen, bij de gesprekken en zeker bij het leren kennen van de man.

En dan nog de vraag: hoe ga je dan om met de moeder van de kinderen, die dus de ex-vrouw is van (je toekomstige) man. Mijn hoop is dan dat wij vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan. Wil ik haar elke keer over de vloer hebben....??? Eerlijk gezegd, denk ik niet, lijkt mij ook niet wijs.

Poeh, zet me in ieder geval aan het denken. Goede tips en adviezen zijn welkom. Alvast bedankt.

Ik wens ons allemaal Vaders zegen, wijsheid en hulp bij het zoeken van de persoon die goed voor ons is.

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
PRECIOSA141
op donderdag 3 augustus 2017, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PRECIOSA141
Pagina 1 van 1