ChristianMatch
 


Forum

Bidden & Vasten
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
KNUFFEL611





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 17:18
 
Lijkt het je wat om 10 dagen (overdag) van 's ochtends tot 's avonds in een kerk te zitten met veel onderwijs, aanbidding, bidden en vooral verdiepen in het christen zijn en onze relatie met God? Kom dan een keer naar een bidden & vasten conferentie o.l.v. Herman Boon, de kosten bedragen 25 euro (dit voor o.a. de studiemap die je krijgt en het drinken) exclusief overnachtingen. Van 13 tot 22 mei 2010 is er een conferentie in Aalsmeer en speciaal voor de jeugd (ook volwassenen mogen komen) is er in Alkmaar een conferentie van 21 tot 30 oktober 2010. Kijk voor meer informatie of voor inschrijving op www.biddenenvasten.nl . Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het hele bijzondere dagen zijn en dat je vaak veel nieuwe contacten opdoet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:36
 
KNUFFEL611 schreef:
Lijkt het je wat om 10 dagen (overdag) van 's ochtends tot 's avonds in een kerk te zitten met veel onderwijs, aanbidding, bidden en vooral verdiepen in het christen zijn en onze relatie met God? Kom dan een keer naar een bidden & vasten conferentie o.l.v. Herman Boon, de kosten bedragen 25 euro (dit voor o.a. de studiemap die je krijgt en het drinken) exclusief overnachtingen. Van 13 tot 22 mei 2010 is er een conferentie in Aalsmeer en speciaal voor de jeugd (ook volwassenen mogen komen) is er in Alkmaar een conferentie van 21 tot 30 oktober 2010. Kijk voor meer informatie of voor inschrijving op www.biddenenvasten.nl . Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het hele bijzondere dagen zijn en dat je vaak veel nieuwe contacten opdoet.

oeps ... moet overdags werken ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET107





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 14:10
 
KNUFFEL611 schreef:
Lijkt het je wat om 10 dagen (overdag) van 's ochtends tot 's avonds in een kerk te zitten met veel onderwijs, aanbidding, bidden en vooral verdiepen in het christen zijn en onze relatie met God? Kom dan een keer naar een bidden & vasten conferentie o.l.v. Herman Boon, de kosten bedragen 25 euro (dit voor o.a. de studiemap die je krijgt en het drinken) exclusief overnachtingen. Van 13 tot 22 mei 2010 is er een conferentie in Aalsmeer en speciaal voor de jeugd (ook volwassenen mogen komen) is er in Alkmaar een conferentie van 21 tot 30 oktober 2010. Kijk voor meer informatie of voor inschrijving op www.biddenenvasten.nl . Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het hele bijzondere dagen zijn en dat je vaak veel nieuwe contacten opdoet.

ja, bidden & vasten is erg gaaf, ook al vind ik persoonlijk 10 dagen erg lang, maar dat ligt aan mij, te bedenken dat Jezus zelf 40 dagen heeft gevast Verraste, verbaasde smiley
Maar goed, ik zat in het schooljaar 2004/2005 dus op de Katapult, de trainingsschool voor kinderwerkers, opgericht door Herman Boon. Wij gingen toen ook regelmatig bidden en vasten. Er werd dat jaar ook een 10-daagse georganiseerd in den Haag, ik heb toen iets van 4 of 5 dagen meegedaan.
Uit mijn ervaring weet ik dat het er heftig aan toe gaan, want er wordt veel gebeden voor bevrijding van boze geesten. Deze gebondenheden ontstaan vanuit je voorgeslacht, door dingen die je hebt meegemaakt of doordat je ergens zonde je leven hebt binnengelaten.
Tijdens bidden en vasten wordt er ook veel bijbelonderwijs gegeven en gebeden voor mensen in je naaste (thuis)omgeving/ familie/ vrienden.
Voor meer informatie kun je kijken op www.biddenenvasten.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 15:09
 
KNUFFEL611 schreef:
Lijkt het je wat om 10 dagen (overdag) van 's ochtends tot 's avonds in een kerk te zitten met veel onderwijs, aanbidding, bidden en vooral verdiepen in het christen zijn en onze relatie met God? Kom dan een keer naar een bidden & vasten conferentie o.l.v. Herman Boon, de kosten bedragen 25 euro (dit voor o.a. de studiemap die je krijgt en het drinken) exclusief overnachtingen. Van 13 tot 22 mei 2010 is er een conferentie in Aalsmeer en speciaal voor de jeugd (ook volwassenen mogen komen) is er in Alkmaar een conferentie van 21 tot 30 oktober 2010. Kijk voor meer informatie of voor inschrijving op www.biddenenvasten.nl . Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het hele bijzondere dagen zijn en dat je vaak veel nieuwe contacten opdoet.

Ik ben het met je eens Knuffel, het is zeer goed om dat te doen.
Ik heb het zelf ook al een keer gedaan.
Ja en Herman Boon is gaaf, geweldige komiek met een serieuse boodschap. Iemand die de bijbel zo door en door kent.
Zeker een aanrader als je dat nog nooit ervaren hebt.

Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 15:11
 
INKA401 schreef:
oeps ... moet overdags werken ...

Jaja..........................
Maakt niet uit Inka ...............kan je s`avonds ook gewoon gaan hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOSHKE872





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 17:20
 
soms moeten we bidden en vasten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:54
 
In oktober weer in Alkmaar.
Uit ervaring kan ik vertellen dat dit een hele bevrijdende tijd kan zijn en je dichter bij God kan brengen.
En wat betreft het 10 dagen niet eten.....met God is alles mogelijk.
Eerste 3 dagen zijn het zwaarst maar door dat je het samen met anderen doet krijg je veel bemoediging en God helpt je echt hierbij.
Ik ga in iedergeval weer heen.
Gr Willie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 09:26
 
WILLIE400 schreef:
In oktober weer in Alkmaar.
Uit ervaring kan ik vertellen dat dit een hele bevrijdende tijd kan zijn en je dichter bij God kan brengen.
En wat betreft het 10 dagen niet eten.....met God is alles mogelijk.
Eerste 3 dagen zijn het zwaarst maar door dat je het samen met anderen doet krijg je veel bemoediging en God helpt je echt hierbij.
Ik ga in iedergeval weer heen.
Gr Willie

Gods zegen gewenst Willie! Ik heb 1x meegedaan, en zou er graag nogmaals bij zijn. Helaas is dit vooralsnog niet mogelijk; ws is het dan nu voor mij ff 'niet de tijd'. Nederland heeft dit gebed hard nodig!

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:05
 
als het nidden en vasten zo belangrijk is, waarom gebeurd dat dan zo weinig?

zo ook met avondmaal. ook al doe ik er niet aan mee...maar als dat voor veel mensen belangrijk is...waarom dan maar...zoals ik vaak lees. 1x in de maand??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:31
 
Bidden en vasten kun je zo vaak doen als je wil.
Als je hart het ingeeft wie houd je tegen?
gr Willie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:44
 
WILLIE400 schreef:
Bidden en vasten kun je zo vaak doen als je wil.
Als je hart het ingeeft wie houd je tegen?
gr Willie

Daar heb je gelijk in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1