ChristianMatch
 


Forum

Berichten van INKA401
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van INKA401
Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 27 november 2011, 13:58
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
hoi allemaal

ik ben weer even op cm ... in het verleden was inka érg bekend ... heb voor cm leden verschillende grote feesten georganiseeerd, en de cristmasparty was toch wel het hoogte punt ...
maar om bij het onderwerp te blijven ...
ik heb mijn nieuwe liefde anneke hier op cm ontmoet, kennen elkaar alweer 2,5 jaar, en hopen volgend jaar zomer te trouwen ... gaaf toch?
ik bedoel, CM.is wel dégenlijk een site om je wáre te ontmoeten

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 00:30
BerichtOnderwerp: Huisdieren en opvoeding
 
mijn advies is ... ga opzoek wáárom jou hond blaft ... daar is een réde voor ... blaffen van een hond is onrust, iets wat de hond op dát moment ervaart óm te blaffen ...
ik zou je graag uitleggen hoe dit komt, en om dit op te lossen, maar ben maar 3 dagen hier op cm.
mijn eerste advies is ... ga naar de biep ...om een goed boek hier over te lezen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 10 februari 2011, 00:44
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
dat ik vandaag een verschrikkele baaldag had ...
heb veel aan mijn hoofd en alles zat tegen.
het ergst zijn de wanbetalers grrrr ... in de bouw orde van de dag ...
over de rug van een ander rijk worden ... geld vast houden ...
rente dus ... gaat goed hoor, als je een omzet van 130 miljoen per jaar hebt en geld vast houd ... dat zijn voor zón bedrijf tonnen winst op jaarbasis ... maar niét op een eerlijke manier, en dáár baal ik van.

maarja ... ik ben gezond, en vind ik véél belangrijker ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 00:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
had vandaag een klus dichtbij mijn moeder ... dusssss ... de lunch met soep ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 01:16
BerichtOnderwerp: Griekenland
 
ANGELIQUE327 schreef:
Zeker wel Inka...ik was ook in Egypte en Israel...heb ook gesnorkeld in de rode zee...en die koraalriffen...inderdaad..giga-turbo-mega mooi...soms was me snorkelpijpie kwijt en vergat ik adem te halen...vissen van 50 cm...grote groene....kleine rode...mini gele...(die beten in je benen!) ik heb ze allemaal gezien hoor Inka..en waanzinnig genoten...Je hebt zeker gelijk...er zijn nog zat mooie plekkies....heb je wel es een zonsopgang in de Sinai-woestijn meegemaakt? Of een kameeltocht in de Sahara? En wat dacht je van de zonsondergangen in de atlantische oceaan in portugal? Allemaal waanzinnig mooi...God's schepping...en ik heb enorm mogen genieten Inka! Maar Griekenland biedt eh...(nou niet alles in één...maar wel veel samen in één) ....snap je een beetje wat ik bedoel? Mijn wens is ooit nog es met dolfijnen te zwemmen en knuffelen....en nog een keertje terug naar Jeruzalem.....
Er zijn nog veel plekkies die ik wil gaan bekijken Inka...,wat de toekomst
brengen moge, mij geleidt des Heeren hand...
Ik heb inderdaad veel gezien van Europa en omgeving...Moldavie, Malta, Marokko, Spanje, ook het hoge noorden:Zweden...zelfs Tunesie....en waanzinnig genoten van alles..maar nogmaals..Griekenland heeft net een streepie voor....snappie um?

jammr dat angeliqe er niet meer is, maar vind het wel mooi dat ze niet alleen griekenland ontdekt heb ... dit in tegenstelling van mijn zus ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 00:20
BerichtOnderwerp: Griekenland
 
ANGELIQUE327 schreef:
Jazeker Inka...ten eerste is het een kwestie van smaak: hoe wil ik mijn vakantie doorbrengen: tussen de grieken zelf of in mijn tentje op de camping in drijfnat nederland tussen de bierdrinkende en feestvierende andere tentjes... of tussen de bewoners van het land zelf, hun leefgewoonten leren kennen, de geweldige gastvrijheid en liefde waarmee je wordt ontvangen, ook het geinteresseerde in onze leefomstandigheden, overal hebben ze belangstelling voor, ik heb es een keer drie uur lang op een rots aan de zee zitten praten met een Griekse van mijn leeftijd die ik voorheen nog nooit gezien had...
Het makkelijk contact leggen...(in mijn geval blijvend contact als je 9 jaar tenminste blijvend kunt noemen). En verder natuurlijk inderdaad de Middellandse Zee...zo helder blauw, daar is de Noordzee maar een vies slootje bij, iedere vis zie je zwemmen (hele mooie), kan uren met mijn snorkeltje dobberen, je ziet er alle kleuren en soorten vis. Over het eten: wat je hier in nederland bij de griek eet....hmm smaakt best lekker, maar haalt het niet bij de echte griekse kost, alles vers van het land, verse vis uit zee. Voorbeeldje: ik zat eens te dollen dat ik zo graag kalamaria lust (inktvis)...twee dagen later werd ik zomaar bij prive mensen op de inktvis gevraagd; het bleek: pa was visser en is die nacht de zee op gegaan om er eentje voor me te vangen, het bewerken van zo'n beest voor consumptie duurt ongeveer 2 dagen....hij was er druk mee geweest, speciaal voor mij. Nou Inka..ik kan nog wel drie forums vol schrijven....zal ik maar niet doen, beetje saai voor de niet-liefhebbers van Griekenland...maar dit was dus mijn mening over Ellinika Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Verlegen lachende smiley

mmmm smaakt wel goed hihi ... maar mag ik wat vragen? ...
jij weet toch óók dat er op deze aardbol nét van die mooie plekken zijn elders? ... en ook nog móóier dan griekenland? ... ben je daar dan niet nieuwsgierig naar bedoel ik?
ik val je niet af hoor, en weet misschien je antwoord al, maar wil een voorbeeld geven ...
voor mijn werk zat ik een keer op curacou, en dook met een stel de zee in
eenmaal terug op het strand ,was iedeeen zóó onder de indruk hé ... jéétje wat was dit allemaal prachtig onderwater, nou je kent het dus wel,
mooie vissen, schilpadjes en nog veel meer ...
ikzelf was helemáál niet onder de indruk, en dat zagen ze wel aan mijn gezichts uitdrukking.
ik had de ervaring van de rode zee in saudi-arabié, (sorry, maar ook al voor mijn werk) ... en dus de ervaing van een koraalrif ... een rif waar je 40 meter diep keek, en je waant in een súper aquarium ... jij snap?
zo bedoel ik maar ... heb jij nou nooit het gevoel gehad om élders zo veel moois te proeven?

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 23:38
BerichtOnderwerp: Griekenland
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik ben er al zo'n 20 keer geweest marylien...t is mijn tweede vaderland!
Heb ook 3 jaar grieks gehad...spreek het een beetje..das wel handig he...
En die mensen marylien...whow...zoooo lief!

hoi angelique
in het verleden heb ik voor cm leden zéér grote feesten gegeven ... maar jij spant de kroon hoor ... wat een initiatief, en wat een lef ... helemaal súper, en wens je er veel suxes mee.
maar ik heb een vraag ... WÁT maakt griekenland nou zo bijzonder ... mijn zus en zwager gaan er deze zomer voor de 26é keer heen ... hebben élk eiland al gezien, en ook het binnenland ...
ja zeggen ze, het mooie weer, de heldere zee en de cultuur ... terwijl ze londen, parijs en milaan nog nooit hebben gezien ... wát trekt er nou zóó aan griekenland ... kun jij het uitleggen? ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 01:25
BerichtOnderwerp: goed nieuws voor sommigen
 
PIETER649 schreef:
wat zou 2011 nou zijn zonder bbq in Deutschland??? Knipoog smiley

do'nt forget zz 102

doei maat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 01:16
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
 
MARIJAN072 schreef:
Tegen wie zeg je dit nu eigenlijk, Inka. Jij bent de enige die het woord erotiek, in combinatie met wellness, in de mond neemt. Dat probeerde ik duidelijk te maken. Dus waarom verdedigen, terwijl niemand je er op aanspreekt. Degene die dit topic opende, heeft alleen maar een vraag gesteld.

Nu dus even on-topic. Ik ben iemand, die zich prettiger voelt op een badkledingdag. Verder moet iedereen het gewoon zelf weten.

ik heb het tegen degene die dit topic opende marianne, ... silver dus ... daaruit proefde ik of wij, met náme christenen, de welnes of sauna bezoek in badkledding, dan wel naakt bezoeken ... ik proef een nieuwsgierigheid naar of wij als christen daar wel naakt aan mogen deelnemen ... je zelf letterlijk bloot geven kán toch helemaal niet in ons christelijk geloof?
en dát bedoel ik nou ... jezelf bloot geven in een wellnes of sauna, word door veel mensen gezien als iets éngs ... het vóóroordeel erotiek dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 00:56
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
 
MAR907 schreef:
Dat is niet zo Inka....

niet? ... oké iemand kan zich mooier voordoen in de chat, maar iemand live horen aan de foon is heel wat anders ... dan proef je toch het persoon himself? ... en natúúrlijk ga je dan niet over één nacht ijs ... maar je proefd zéker wel of dit een serieus gesprek is, wel dan niet met een vervolg.
ik kan mij niet voorstellen dat als je zou twijfelen je daar niet doorheen prikt ... jij snap?
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 23:54
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
 
SUSANNAH475 schreef:
Gefrustreerde smiley ik bedoelde het meer in de trant van...
de daad bij het woord voegen !

ik weet niet hierop te antwoorden sus, mij lijkt het normaal dat je via chat of foon, ook idd zo overkomt zoals je bent, je eigen mooier voordoen als je bent wérkt vogens mij niet ... je bent zoals je bent ... en dat proef je volgens mij écht wel in de beginfase ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 23:26
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij zegt hij dit ook niet hoor, Inka. Hij stelt, in mijn ogen, een doodgewone vraag.

idd een heel gewone vraag ... een wellnes of sauna bezoek heeft nógmaals niets met erotiek te maken ... ja ik snapt best dat mensen die daar nog nooit zijn geweest er zo over denken ... maar vraag dat dan eens als ze daar 3 keer zijn geweest? ... ik weet zeker dat ze dan een héle andere ervaring hebben dan dat ze ervoor een vóóroordeeel over hadden ...

een wellnes of sauna bezoek is voor lichaam en geest, en moeten wij naar Gods beeld, daar niet super zuinig op zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 01:38
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
 
SILVER916 schreef:
welke christelijke man of vrouw gaat af en toe naar de wellness ?

ga je dan op badpak dagen of gewoon naakt ?

volgens mij snap jij nog niet dat een bezoek aan sauna of wellness niéts met erotiek te maken heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 01:32
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
 
SUSANNAH475 schreef:
mooie theorie Inka...
Nu de praktijk nog... Zieke smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mooie theorie? ...

zal dan wel een bofkont wezen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 01:26
BerichtOnderwerp: Klusdag
 
ANNETTE792 schreef:
owja..jou moest je heel vroeg boeken voor klussen he.......weet jij nog die schouw die jij hier 2 jaar terug hier zo netjes geplaatst hebt? Die moet van de zomer in het nieuwe huis geplaatst worden....jij snap? Knipoog smiley

tuurlijk wil ik dat voor jullie doen, maar wel vroeg genoeg een datum aangeven hé ... ik ben thuis razend druk met verbouwen en ga vanaf half jullie 3 weken naar kroatié ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:37
BerichtOnderwerp: Klusdag
 
SABINE471 schreef:
Hoi hoi


Zoals je misschien wel weet ben ik druk aan het verhuizen.

En nou kan ik wel wat hulp gebruiken.

Wanneer? aanstaande zaterdag

Waar? drenthe, adres via pb tje

Hoe laat? vanaf half negen ('s ochtends Knipoog smiley)

Welke klussen? houtwerk schuren

Wat mee te nemen? goed humeur, vooral veel humor en een schuurmachine ...

groetjes, sabine

sabine ... ik heb helaas op dit moment geen tijd om je te kunnen helpen... zou dat graag willen ... maar kom óp cm érs ... jullie kunnen véél meer dan jullie denken om sabine hier mee te helpen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:24
BerichtOnderwerp: goed nieuws voor sommigen
 
PIETER649 schreef:
Mijn abo op cm verloopt volgend weekend.
Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet. Lachende smiley

In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet.
Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven.
Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben.
Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm.

hahaha hey maat ... ff dimmen hé ... ben jij van plan om je lidmaatschap op te zeggen hier? ... dácht het niet hoor ... krijg je spijt van Coole smiley met zonnebril
jij al 4 jaar lid? ... nou én? ... gewoon lid blijven dan ... ikke al 6 jaar ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
heb inmiddels mijn huisje behoorlijk opgepimd en in dit voorjaar een gehele nieuwe tuin ... mmmm ... ik zie uit naar een é'rrrrg leuk feesie ...
gewoon blijven dus ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:13
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
 
SILVER916 schreef:
wat zou je doen op een eerste date afspraak ? Knipoog smiley

aangenomen dat je elkaar via chat of foon al vrij goed kent,
en er beiden súper naar verlangd om elkaar te ontmoeten ...

je neemt vanzelf sprekend voor je nieuwe liefde een mooie bos bloemen mee ... naar mijn mening maakt het helemaal niet uit wáár je elkaar ontmoet ... die klik en vertrouwen ... moet er van te vóren al zijn ...
bij de onmoeting hoef je elkaar alleen maar in de ogen te kijken, en de rest gaat vanzelf ... is de klik er nog steeds ... dan vlieg je elkaar om de nek ... en zijn samen blij ... is het ánders ... wees dan éérlijk en ga het gesprek aan wáárom er bij jou de klik er niét is, of andersom ... en gun elkaar de tijd om hier over na te denken ... met elkaar hierover discuseren is hierbij van groot belang ... je vond elkaar immers via chat of foon toch súper leuk? terwijl je elkaar nog nooit ontmoet heb ...

is de verwachte klik van beide kanten er nog steeds, gá er dan voor ... je nieuwe liefde wil niets liever dan leuke dingen met je doen, en beantwoord dan dan ook, ja uuuuh ... mannen?? ... wél initiatief ondernemen hé ... het komt je écht niet toe gewaaid ... vrouwen snappen dit hahaha ...

ga na jullie date samen heerlijk uit eten ... de gesprekken volgen vanzelf, al moet ik er wel bij zeggen, dat jij als man een beetje initiatief moet tonen ... de rest komt vanzelf ... suxes mannen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:49
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
 
SILVER916 schreef:
zou je samen willen wonen en later pas trouwen ?

nee ik zou wel willen trouwen ... maar na anderhalf jaar pas samen te gaan wonen? ... is dát wat dan ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:06
BerichtOnderwerp: Boos zijn op GOD?
 
ik loop niet te koop met mijn verleden, maar snapt van God soms echt hélemaal niets.
hoeft ook niet hoor, God is almachtig ... zó groot, daar snappen wij toch niets van ... geloven is toch niets anders dan vetrouwen? ...
plat gezegd, vertrouwen op de goede afloop?
en ja, dan word je wel eens boos ja ... en achteraf denk je dan wel eens idd, het was mijn eigen keuze of domme schuld.
ik ben blij dat God zijn zoon Jezus naar ons toe zond,
dat verzacht voor mij heel veel ... Jezus kent álle vormen van emotie, zo óók boosheid, hij kent onze emotie, en zeker ook ons verdriet.
oke ... ik moet mij daar bij neerleggen ... dus eigenlijk, punt uit ... ja toch?
ondanks dat ik dit allemaal snapt, heeft God mij wél met een vraag achter gelaten die tot op heden onbeantwoord bleef, en ook wel zo zou blijven ... we kunnen nou eenmaal niét in Gods brein kijken hé ...
er word gezegd dat God ons al kent, vóór dat wij geboren werden ... onze haren zijn stuk voor stuk geteld, en God heeft met ieder van ons een plan.
maar nu komt het ... oke ... ik weet dat ziekte niét iets is van God ... maar mijn vrouw wérd het ... en is overleden.
nu wil ik niet gaan klagen hoor, ondanks dat het verschrikkelijk is , maar omdat wij weten dat gelóven niets meer is dan vertrouwen, hebben wij als gezin WEL moeten ervaren, dat God ons zéér nabij was ... sterker nog ... in augustus moest ik samen met mijn kinderen afscheid nemen van mijn vrouw en moeder van haar kinderen ... in die nacht was ik getuige van een écht wonder, en kon mijn kinderen de andere morgen wakker maken met de woorden ... mamma ís er weer ... mamma lééft, en jullie moesten eens weten wat voor een inpact dit heeft voor jonge kids
een twééde afscheid volgde op kerstavond ... en wéér mochten wij getuigen zijn van een wonder ... dit is menselijk gezien niet normáál ... en já wat denken jullie ... het vertrouwen in onze Heer was toch énorm?
en dan gebeurt het tóch ...
op oudejaarsdag, 2002 overleed onze moeder ... en leg dít nou maar eens uit aan je kids ...
ikzelf snapt dat het lichaam van mijn vrouw overladen was met gif ... dmv chemokuren het lichaam óp was ... maar was dit Gods wil? ...
ik denk van niet ... maar ben na 3 keer afscheid genomen te hebben toch wel verschrikkelijk blijven zitten met onbegrip ... boos ... snapte van God hélemaal niets meer ... had het met de kerk toen ook héélemaal gehad ... niémand kon mij troosten ... met álle heilige praatjes en het smijten met bijbelteksten ... vol goéde bedoelingen ... nuuuh ... daar ben ik véél te veel mens voor ... en ben blij dat God dit ook snapt.
2 van mijn 4 kids hebben het hélemaal gehad met het geloof ... gek hé ...
zijn dus boos ... snáppen het niet ... ik vind dit écht erg ... want God heeft hun iets laten zién van zijn almacht ... thats it ...

ik wil nog iets kwijt ...
ik kan wel janken om wat mij en mijn gezin is overkomen ... er word mij wel eens gewezen op die mooie kaart die ik wel 5 keer kreeg ... voetstappen in het zand ... ik vind dit idd een héél mooie kaart ... maar in ons geval? ... zóóó achteraf gepraat hé ... ja, idd mooi ...
ik ben ik ... ik moet verder met mijn gezin ... met kids die heel erg boos zijn op God ... ik vertrouw op Gods woorden ... van dat alles wat zijn hand begon ... nooit iemand loslaat ...

lieve mensen die dit lezen ... dit is een verhaal dat ik kwijt wilde ... misschien té veel offtopic ... het is voor mij iets van mij afschrijven ...
en hoop op jullie begrip.

liefs inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 02:17
BerichtOnderwerp: WAAROM
 
ANGELIQUE327 schreef:
Enneh...dat geldt voor iedereen die mij vandaag...eh...gisteren...gesteund heeft...met lieve mails....sms-en en telefoontjes...
Er is een spreekwoord..in de nood leer je je vrienden kennen....
Dank jullie wel allemaal!
Angy

weet je wat ik tegen jou en gibby zou willen zeggen zónder daar op gereageerd word, en ondanks dat ik jullie helemaal niet kent ...
IK HOU VAN JULLIE ... en dit meen ik echt ...

liefs inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 00:39
BerichtOnderwerp: WAAROM
 
ANGELIQUE327 schreef:
Waarom is iemand klef....als je elkaar eh...wat liever mag dan een ander, en dat in de chatbox laat blijken?
Praktijk voorbeeld..Gibby moet morgen gedotterd worden....en ik leef met hem mee..probeer hem moed in te spreken...en dan ben ik klef....men stoort zich aan mij...men irriteert zich aan mij....
Terwijl hij....Gibby...(ik mag geen chatpap meer zeggen, de pap kwam toehoorders de oren uit.......wij bent allen christelijk toch?????) maar Gibby...heeft mij van uit een diep dal weer opgetrokken tot wat ik nu ben.....God ziet en zag alles...Ik hoop dat diegenen die de pap de oren uit kwam...ooit zullen beseffe wat liefde is...

het is al laat ... ik lees dit topic ... en na al julie reakties gelezen te hebben, ben ik diep teleurgesteld ... wát een ophef ... wat een negatief comentaar om op zóiets te reageren ...
ik lees dit bericht juist met bewondering ... en hoopte dat jullie dat ook op de zelfde manier zouden ervaren ... maar nee hoor ... het éne bericht is nog erger dan het andere ... grrrr ... jullie weten toch allemaal dat het geloof om liefde draait .. in wat voor vorm dan ook? ...
ook ík moest er aan wennen toen ik voor het eerst als broeder werd aangesproken ... en zó zie ik ook de benadering van angelique naar gibby ..niks mis mee ... laat hun in hun ding ... in hun waarde ...
ik wens gibby morgen een dag dat hij Gods nabijheid mag ervaren ... en bóvenal ... de lieve woorden van zijn chatmaatje angelique ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 5 januari 2011, 00:39
BerichtOnderwerp: eer uw vader en uw moeder???
 
CARIEN982 schreef:
Ik wil hier mijn mening ook over geven,

Eert uw vader en uw moeder staat bij mij heel hoog,
dat komt misschien omdat ik uit een heel warm gezin kom.
mijn pa en ma hebben dat aan ons doorgegeven ,
goed voor je ouders te zijn.
Het ligt voor mij misschien heel makkelijk,
omdat ik hele lieve ouders heb/had.

Eens heb je elkaar toch weer nodig,

net zoals Cross het formuleerde.
En dan kan het weleens telaat zijn,
dat je het niet meer goed KUNT maken.

Ik praat nu voor mijn eigen, ik weet natuurlijk niet wat er voorgevallen is bij anderen.

Ik moet er persoonlijk niet aan denken ruzie of geen contact meer te hebben met mn ouder(s) of mn familie.

ik ben het eens met carien ... ook ik vind dit een waardevol gebod om na te streven ... en dat ik uit zón warm nest komt, daar ben ik verschrikkelijk dankbaar voor.
maar het kan ook anders ja ... met ieders goede bedoelingen kan het door wat voor reden dan ook, erg uit de hand lopen, en bij één van de partijen veel verdriet veroorzaken, zo ook in mijn gezin, en wil dat hierbij wel eens van mij afschrijven ... ( nog nooit gedaan )

als eerste wil ik zeggen dat de band met mijn schoonvader en moeder in het verleden bijzónder goed was ... zijn zéker 7 jaar met elkaar op vakantie geweest, en heb zelfs ruim een jaar samen met mijn schoonvader gewerkt in de bouw.
toen mijn schoonvader met vervroegd pensioen ging veranderde álles ...
kozen voorzichzelf ... kochten een camper en trokken de wijde wereld in.
tijd voor verjaardagen was er niet meer ... en mijn kinderen hebben daardoor nooit een opa en oma gekend ... al érg zat niet? ... maar oké ... we zagen hun nog zón 3 keer per jaar ... maar nu komt het ...
afgelopen oudejaarsdag was het 8 jaar geleden dat mijn vrouw overleed,
wij als gezin hebben hun nu al in geen 5 jaar meer gezien, ook geen kontakt ... de reden? ... kunnen niet accepteren dat hun dochter zo jong overleed ... daarbij komt ... het huwelijk is ontbonden ... en ja, formeel is dat ook zo ... maar hoeft het verder toch niet uit te leggen hé ... ik heb daar nog steeds veel verdriet van.
ik stuurde hun altijd nog een kaartje voor één van hun verjaardagen ... hoopte op een reaktie, maar helaas ...daarna stuurde ik een brief ...
een voor hun héél treffende brief ... maar hadden niet de moed om daar op te reageren ... terwijl ik wéét dat ze daar zélf ook zón moeite mee hebben.
al met al, een waardeloze situatie ... en wil zo graag weer zoals het vroeger was ... ja ... zónder onze lieve pauline ... shit man ... tranen lopen nu over mijn wangen ... sorry lieverds,
maar dit moest ik even kwijt.

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 03:25
BerichtOnderwerp: kanker
 
PIEKIE042 schreef:
luitjes....

al jullie reacties doen mij heel goed...
ben daar blij mee.
dank jullie..

Mijn vertrouwen heb ik op mijn Heer en God, de Vader van liefde en gena en goed.
Hij is het die mijn leven in handen heeft.
en ...
ik heb geen moment geleefd met: waarom, of waarom ik...
enne sja...waarom ik niet!!
waarom een ander..
waarom de 1 wel geneest en de ander niet, wil ik me ook niet mee bezig houden.
Daar ik daar toch niet uitkom.
Het kan mij door dat denken van God af houden of dat ik bezig raak op een ander spoor..
Ik wil in afhankelijkheid van onze God leven.
God enkel goed en in Hem geen spoor van duisternis.
ik geloof niet dat God ziekte geeft, om de ander sterk te maken.
dan is er een ander aan bod, en dat is satan, de verdelger van de wereld.
God heeft Zijn Zoon gegeven, om de bovennatuurlijke geestelijke wereld van God zichtbaar te maken door Jezus heen, en dan staat er volgens mij nergens dat Jezus ziekte aan het verspreiden is geweest.
En ook al staan er zoveel dingen in het oude testament..
Jezus is afspiegeling van Zijn Wezen, van God Zich zelf.
Wat mooi, schitterend..
Hem alle lof en eer toe..

groetjes Wytske


lieve wytske

ik lees nu pas je bericht ... en wat súper dat je dit met ons wil delen ... midden in jou proces dit naar buiten brengen vind ik enorm goed van je,
ik zou zo veel tegen je willen zeggen ... als je mijn profiel leest, weet je wel waarom ...
ik proef aan jou dat je een súper houvast heb aan onze lieve God ...
en hou dit vast wytske ... wat er ook gebeurd ...
Ja we zouden graag in het brein van God willen kijken ... ziekte komt ook niet van God ... en weet zeker dat hij met je mee huilt ...
ik kan mij levendig indenken wat jij op dit moment mee maakt wytske ... en zal je veel kunnen vertellen ... adviseren ... maar doe ik niét op dit forum.

mail mij maar ...

ik zal alle tijd nemen om jou mail te beantwoorden ...

liefs inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 02:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
dus de smerige vaat staat nog op die 4 mtr lange tafel.... eet smakelijk met oud en nw .... Zieke smiley

ik hou van stijl ... dat kun je weten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 02:22
BerichtOnderwerp: Eenzame kerst
 
de kerst is voorbij ... heb met mjn familie een súper kerst diner gehad, en zou de tijd wel even stil willen zetten ... maar kan niet hé? ...
de dagen gaan voorbij ... en het komt steeds dichterbij ...
digene die mij kennen wéten wel wat ik bedoel ... het is de oudejaarsdag,
dát is de dag dat mijn allerliefste pauline overleed ... en moet huilen nu ...
sorry ... moet dit gewoon aan jullie kwijt ... elk jaar leggen we op oudejaarsdag een groot nieuw bloemstuk op het graf van mijn vrouw en moeder van haar kinderen ... het oude neem ik dan mee naar huis,
en leg dat in mijn tuin, waar het een bijzonder mooi plekje heb.

eenzame kerst? ... het is voor mij zóóó dubbel ... heb een schat van een vriendin ... maar kan mijn verwerking néver nooit beantwoorden ... en dan denk ik aan mijn kids, jullie moesten eens weten ... ik heb er vier ... en ieder verwerkt het op zijn eigen manier ... de één nog heftiger dan de ander ... sorry ... met dat ik dit schrijf lopen de tranen over mijn wangen
oke ... ik als vader moet er zijn voor mijn kids ... maar op dít moment? ...
huilen ... en niets anders ... sorry voor dit klote bericht

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 01:55
BerichtOnderwerp: Eenzame kerst
 
PIETER649 schreef:
vraag de piloot of hij voorzichtig vliegt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
amuseer je op Ibiza, is dat niet een nichteneiland trouwens??
gedraag je op Ibiza, weest geen relnicht Knipoog smiley

( wij cm-ers behoren ons, ook op vacantie, te gedragen als volwassen menschen) Engeltje smiley

truste!!

pfffffffff ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 december 2010, 01:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MISSIS089 schreef:
Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had.
Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is.
Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer.
Verraste, verbaasde smiley

al opgeruimd? ... heb hier een kerstdiner gegeven voor 12 personen
aan een súper mooie kerst tafel ... een tafel van 4 meter lang,
heb idd gedacht om het de andere dag op te ruimen, maar vind het zóó mooi , dat ik het laat staan tot dat we oud en nieuw vieren ...
ik zet hem dan vol met lekkere hapjes ... alle kaarsen weer aan, en natuurlijk oliebollen ...
elke dag dat ik opsta, doe ik de lichtjes aan, en geniet van dit mooie moment ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 02:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ja hoi ...

digene die mij kennen weten wel wie ik ben ... ben intussen al zón 5 jaar lid,en heb al veel mensen bij mij thuis gehad ... ik denk zón 40 man ...

maar heb een vraagje, betreft dit topic ...
op eerste kerstdag organiseer ik een kerstdiner voor 12 personen ... ik heb er natuurlijk wel over nagedacht, maar er zijn een paar dingen waar ik jullie oproep voor advies ...

het voorgerecht is een runder carpatio, en is geen probleem ...
het hoofdgerecht bestaat uit 3 soorten vlees ...
een varkenshaasje is geen probleem ...
een herten biefstuk óók al niet ...
maar weet iemand hoe herten sucade bereid moet worden? ik heb géén iddéé ...

het dessert is een ruime keus uit verschillende soorten ijs ... wil het wel verklappen hoor ... een vannille ijs met knappirige chocolade ...
ijs met kersen en dressing ... en een heerlijke stroopwafelijs ... écht aan te raden ... zóó lekker hé ... en vergeet de bavoirwha oeps, schrijf ik dit goed? ... nou ja 3 soorten dus ...
oja ... daarna voor de liefhebbers een metaxa ... een heerlijke cognac voor bij de koffie ...

wie kan mij opweg helpen met het bereiden van hertensucade? ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (64)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 00:38
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
mijn mooiste moment van het jaar is ...
dat mijn vriendin de 5 deuren in mijn hal geschilderd heefd,
het moest door mijn gezins situatie 12 jaar duren ... jeeetje wat ben ik blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van INKA401
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 12 Volgende
Pagina 1 van 12