ChristianMatch
 


Forum

Gebed voor opwekking in Nederland
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ROOS154





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 juni 2019, 22:18
 
Knipoog smiley Mijn gebed is allereerst hier onder de christenen dat er een vuur mag komen door de Heilige Geest geleidt en dat mensen ook hier weer met elkaar over de Heere Jezus zullen spreken. Dat de chatruimte weer gebruikt zal worden voor Zijn eer en glorie wie bidt er mee.

En mijn gebed is, dat er een frisse wind over Nederland gaat waaien door Gods Geest geleidt. Dat de gemeenten en kerken weer vol vuur en vlam voor de Heer Jezus zullen staan. Dat het ouderwetse Evangeliewoord weer zal klinken en dat vooral MENSEN WEER TOT BEKERING MOGEN KOMEN en verlossing mogen krijgen door t offer v.d Heer Jezus. Bidden jullie mee? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANDY574





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2019, 21:16
 
ROOS154 schreef:
Knipoog smiley Mijn gebed is allereerst hier onder de christenen dat er een vuur mag komen door de Heilige Geest geleidt en dat mensen ook hier weer met elkaar over de Heere Jezus zullen spreken. Dat de chatruimte weer gebruikt zal worden voor Zijn eer en glorie wie bidt er mee.

En mijn gebed is, dat er een frisse wind over Nederland gaat waaien door Gods Geest geleidt. Dat de gemeenten en kerken weer vol vuur en vlam voor de Heer Jezus zullen staan. Dat het ouderwetse Evangeliewoord weer zal klinken en dat vooral MENSEN WEER TOT BEKERING MOGEN KOMEN en verlossing mogen krijgen door t offer v.d Heer Jezus. Bidden jullie mee? Lachende smiley

Roos, jammer dat je zo te zien alweer weg bent hier.
Ik ben het namelijk helemaal met je eens en een actief voorstander van het verkondigen van het zuivere Woord van God incl. het Evangelie van Jezus Christus.
Evangelie betekent niet voor niet Goed Nieuws en/of Blijde Boodschap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1