ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROOS154
ChristianMatch forum index » Berichten van ROOS154
Auteur Bericht
ROOS154 (62)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 juni 2019, 22:18
BerichtOnderwerp: Gebed voor opwekking in Nederland
 
Knipoog smiley Mijn gebed is allereerst hier onder de christenen dat er een vuur mag komen door de Heilige Geest geleidt en dat mensen ook hier weer met elkaar over de Heere Jezus zullen spreken. Dat de chatruimte weer gebruikt zal worden voor Zijn eer en glorie wie bidt er mee.

En mijn gebed is, dat er een frisse wind over Nederland gaat waaien door Gods Geest geleidt. Dat de gemeenten en kerken weer vol vuur en vlam voor de Heer Jezus zullen staan. Dat het ouderwetse Evangeliewoord weer zal klinken en dat vooral MENSEN WEER TOT BEKERING MOGEN KOMEN en verlossing mogen krijgen door t offer v.d Heer Jezus. Bidden jullie mee? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS154 (62)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 juni 2019, 22:14
BerichtOnderwerp: Wat verstaan jullie onder wedergeboorte of bekering!?
 
Een vraag die ik hier open.

Lachende smiley Vaak kom je christenen tegen die zeggen : ik ben bekeerd! Ik heb mijn leven gegeven mijn hart aan de Heere Jezus.

Anderen zeggen: Ik ben wederom geboren: Heb mijn hart aan de Heere Jezus gegeven en de Heilige Geest ontvangen.

Hoe zien jullie dat? Zien jullie ook een verschil? Of is het allebei t zelfde!? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS154 (62)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 juni 2019, 22:09
BerichtOnderwerp: Wat is het hier veranderd
 
Lieve mensen wat is het hier veranderd erg stil vind ik het geworden. 10 Jaar geleden was de chatroom overvol en werd er gekletst over van alles. Mijn vraag is wordt er hier nog gechat? Of is alles 0,0 geworden. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROOS154
Pagina 1 van 1