ChristianMatch
 


Forum

Terecht.
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 13:28
 
Lieve allemaal.

Terecht gaf de Moderator,mij te kennen,minder verwardend te zijn.
Ook andere citaten van mij,is te veel op mijn persoonlijk leven gericht.

Toch ? dat zet mij te denken.
Bijvoorbeeld,soliciatie,is mij onbekend,ik word altijd benaderd,en bij ontslag nemen,wij gaan jou missen,jammer dat je weg gaat.
Dat is niet vanwege mijn vakkennis,maar het aanwezig zijn,van mijn persoon.
Vrijuit ga ik voor mijn geloof,zonder gene,of schaamte.
De inmiddels honderden adressen,nooit ervaren verwarrend te zijn,maar altijd hartelijke begroeting.

Ooit kreeg ik een raad,schrijf alles op,wat het Hart kweld,en wat vreugde is.
En een verstandig toehoorder herken dat.
Vele op deze site,zitten in een veel grotere Crisis als mijn persoon,waar de tranen over het keybord vloeit,en toch niet geuit word.
Chr sites zijn veelal een toevlucht,in een schreeuw om hulp,wat verborgen is,in vraag en antwoord.
Zover is mijn inteligentie wel.

Ook ik plaats vraag ,met verlangen naar antwoord,naar de mij onbekende mens,M\V.
Op andere Chr sites,huilde ik ook,hoe dom was ik weer bezig,op dat keybord,terwijl mijn persoonlijk leven structuur is,in werk,en omgang.
Het is mijn zwakheid,geestelijk,om te profileren,in schrift,het is altijd de afkeuring,van mijn manuscript,van de uitgever,vol taalfouten.
Tussen regels door heb ik veel verborgen leed ondekt,op Chr sites.
Maar zij bleven wel in fantsoen.
En dat is mij niet gelukt.
Als een Hart huilt,moet dat nooit verbergd worden.

Voor God kan dat nooit verborgen worden.

Liefs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 13:49
 
ALFAROMEO918 schreef:
Lieve allemaal.

Terecht gaf de Moderator,mij te kennen,minder verwardend te zijn.
Ook andere citaten van mij,is te veel op mijn persoonlijk leven gericht.

Toch ? dat zet mij te denken.
Bijvoorbeeld,soliciatie,is mij onbekend,ik word altijd benaderd,en bij ontslag nemen,wij gaan jou missen,jammer dat je weg gaat.
Dat is niet vanwege mijn vakkennis,maar het aanwezig zijn,van mijn persoon.
Vrijuit ga ik voor mijn geloof,zonder gene,of schaamte.
De inmiddels honderden adressen,nooit ervaren verwarrend te zijn,maar altijd hartelijke begroeting.

Ooit kreeg ik een raad,schrijf alles op,wat het Hart kweld,en wat vreugde is.
En een verstandig toehoorder herken dat.
Vele op deze site,zitten in een veel grotere Crisis als mijn persoon,waar de tranen over het keybord vloeit,en toch niet geuit word.
Chr sites zijn veelal een toevlucht,in een schreeuw om hulp,wat verborgen is,in vraag en antwoord.
Zover is mijn inteligentie wel.

Ook ik plaats vraag ,met verlangen naar antwoord,naar de mij onbekende mens,M\V.
Op andere Chr sites,huilde ik ook,hoe dom was ik weer bezig,op dat keybord,terwijl mijn persoonlijk leven structuur is,in werk,en omgang.
Het is mijn zwakheid,geestelijk,om te profileren,in schrift,het is altijd de afkeuring,van mijn manuscript,van de uitgever,vol taalfouten.
Tussen regels door heb ik veel verborgen leed ondekt,op Chr sites.
Maar zij bleven wel in fantsoen.
En dat is mij niet gelukt.
Als een Hart huilt,moet dat nooit verbergd worden.

Voor God kan dat nooit verborgen worden.

Liefs.


Hoi Alfa,

Je mag dan wat verwarrend schrijven, maar met een beetje moeite is het goed te lezen. En de inhoud van jouw stukjes, niks mis mee. Sommige stukjes vind ik zelfs heel ontroerend, en getuigen van je diepste verlangen om God de Vader beter te leren kennen.
Laat je aub niet tegenhouden om te blijven schrijven, want ik, persoonlijk, geniet wel van de meeste van je postings. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 22:59
 
CROSSROAD317 schreef:
Hoi Alfa,

Je mag dan wat verwarrend schrijven, maar met een beetje moeite is het goed te lezen. En de inhoud van jouw stukjes, niks mis mee. Sommige stukjes vind ik zelfs heel ontroerend, en getuigen van je diepste verlangen om God de Vader beter te leren kennen.
Laat je aub niet tegenhouden om te blijven schrijven, want ik, persoonlijk, geniet wel van de meeste van je postings. Lachende smiley

Ja Alfa zo ervaar ik het ook. Het is voor jou een uitlaat klep, gewoon blijven doen.

Shaloom Alfa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1