ChristianMatch
 


Forum

big boom of strijker
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 14:30
 
Wij mensen zijn zo knap. Ontwikkelingen gaan maar door en door, de wetenschap troeft het ene hoogtepunt af met het andere hoogtepunt.
We kunnen al klonen, straks maken we een oerknal. Daar ergens onder Zwitserland is en deeltjesversneller gebouwd, die de oerknal zou moeten nabootsen, in het mini. Ik weet niet waartoe dit gaat leiden maar heb het gevoel dat er pubers aan het spelen zijn met vuurwerk. Het kan goed gaan, maar ik sluit ongelukken niet uit. Eens kijken wat er gebeurd als je een strijker aansteekt en in de put gooit.
Ik ben absoluut geen wetenschapper, die hersens heb ik niet, maar volgens mij beschik ik wel over een gezonde dosis stukje verstand.
Alle knappe koppen bij elkaar er zal nooit en te nimmer iemand zijn die onze Schepper zou kunnen evenaren. Hoe erg ook, deze deeltjesversneller zal nooit kunnen komen tot die resultaten waartoe deze is gebouwd door mensenhanden.
Maar wat een enorm groot wonder dat deze Schepper ons mensen heeft geschapen, hoe ingenieus, onderzoekend, geniaal.
Dat gaat echt ieders verstand te boven.
Ik hoop alleen dat wij pubers een niet al te grote gehoorbeschadiging oplopen en we Hem horen wanneer Hij ons bij namen roept.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MISSVIS126





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:01
 
De evolutie die begonnen zou zijn met een oerknal, heeft ds. Joosse (toen nog in opleiding) ooit eens heel mooi omschreven tijdens belijdeniscathechisatie: "Er was he-le-maal niets, en toen ontplofte het ook nog".
Die zin ben ik nooit vergeten. Met die paar woorden geef je eigenlijk al aan hoe belachelijk die hele evolutietheotie is. En toch gelooft de halve wereld het. Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
MISSVIS126
op donderdag 1 april 2010, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:45
 
MISSVIS126 schreef:
De evolutie die begonnen zou zijn met een oerknal, heeft ds. Joosse (toen nog in opleiding) ooit eens heel mooi omschreven tijdens belijdeniscathechisatie: "Er was he-le-maal niets, en toen ontplofte het ook nog".
Die zin ben ik nooit vergeten. Met die paar woorden geef je eigenlijk al aan hoe belachelijk die hele evolutietheotie is. En toch gelooft de halve wereld het. Huilende smiley, smiley in tranen

Ben dan wel benieuwd welke halve wereld, want evolutionisten geloven niet dat er niets was dat ontplofte Knipoog smiley Er was wel iets en dat zorgde voor een explosie...

Niet dat ik die mening ben toegedaan, maar het lijkt me wel goed om in een afwijzen van iets de juiste feiten te gebruiken. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1