ChristianMatch
 


Forum

gebed voor Lynneke de Waele
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
PIETER515





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:24
 
Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Lynneke heeft een naar het zich nu laat aanzien er een beginnende longontsteking bij gekregen en wordt daardoor langdurig in slaap gehouden. De verwachting is dat ze binnen niet al te lange tijd naar een ander Ziekenhuis in Calais zal gaan waar ze intensiever kan worden behandelt.

Alvast heel erg bedankt .

Pieter515


Laatst aangepast door
PIETER515
op zondag 18 april 2010, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:35
 
PIETER515 schreef:
Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Alvast heel erg bedankt .

Pieter515

Natuurlijk wil ik meebidden, kun je de naam (voornaam) van dit meisje doorgeven en wanneer de ziekenzalving zal plaatsvinden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:37
 
MARIANNE129 schreef:
Natuurlijk wil ik meebidden, kun je de naam (voornaam) van dit meisje doorgeven en wanneer de ziekenzalving zal plaatsvinden?

stom, haar naam staat in het onderwerp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:38
 
[quote=PIETER515]Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Alvast heel erg bedankt .

Pieter515













Ik zal voor haar bidden, ook voor kracht voor jou
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:47
 
PIETER515 schreef:
Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Lynneke heeft een naar het zich nu laat aanzien er een beginnende longontsteking bij gekregen en wordt daardoor langdurig in slaap gehouden. De verwachting is dat ze binnen niet al te lange tijd naar een ander Ziekenhuis in Calais zal gaan waar ze intensiever kan worden behandelt.

Alvast heel erg bedankt .

Pieter515



Wat is dit erg Pieter, ik bid voor haar, maar ook voor jou en iedereen die om jullie heen staan, kom ook eens als je wilt naar de Gebedsroom op donderdagavond, daar bidden we samen voor deze mensen doe je mee?
Wens haar Gods kracht en Zegen toe, blijf bidden, bij GOD is niets onmogelijk!.

Liefs van Eva. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:50
 
ik heb er direct voor gebeden. Deo Volente (Als God het wil) kan dit 24 jarig meisje genezen. Ik geloof daadwerkelijk in de kracht van genezing. Laten we inderdaad bidden voor een wonder. In de Bijbel staat: "Geen enkel woord is voor God onmogelijk" en ergens anders in de Bijbel: Ik ze je: Talitakumi, meisja sata op".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 21:10
 
PAULUS505 schreef:
ik heb er direct voor gebeden. Deo Volente (Als God het wil) kan dit 24 jarig meisje genezen. Ik geloof daadwerkelijk in de kracht van genezing. Laten we inderdaad bidden voor een wonder. In de Bijbel staat: "Geen enkel woord is voor God onmogelijk" en ergens anders in de Bijbel: Ik ze je: Talitakumi, meisja sata op".




Hoii Pieter, hoe gaat het nu met Lynneke?


Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 12 mei 2010, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1