ChristianMatch
 


Forum

Profiel foto CM leden online
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:08
 
Beste CM leden,


ik zelf vind het heel fijn om op de CM site vrouwen te mogen tegenkomen die een profiel foto bij hun profiel hebben staan op CM.
Dit vind ik zelf persoonlijk fijner praten. Uiteraard is uiterlijk zeker niet van belang van degene met wie je (wilt) gaan(t) daten.
Ik vind het jammer dat niet iedereen zijn profiel foto's plaats op CM, maar ik heb wel respect voor hun keuze. ik vind het zelf ook fijn om een vrouw eerst gezien te hebben op een profiel foto als ik haar bij mijn eerste date mag ontmoeten. Ik vind het moeilijk om goed te omschrijven hoe ik tegen het al dan geen profiel foto plaatsen aankijk. Ik veroordeel niemand, maar het uit je woorden is soms best moeilijk.

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:25
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik zelf vind het heel fijn om op de CM site vrouwen te mogen tegenkomen die een profiel foto bij hun profiel hebben staan op CM.
Dit vind ik zelf persoonlijk fijner praten. Uiteraard is uiterlijk zeker niet van belang van degene met wie je (wilt) gaan(t) daten.
Ik vind het jammer dat niet iedereen zijn profiel foto's plaats op CM, maar ik heb wel respect voor hun keuze. ik vind het zelf ook fijn om een vrouw eerst gezien te hebben op een profiel foto als ik haar bij mijn eerste date mag ontmoeten. Ik vind het moeilijk om goed te omschrijven hoe ik tegen het al dan geen profiel foto plaatsen aankijk. Ik veroordeel niemand, maar het uit je woorden is soms best moeilijk.

Groeten van Paulus

Het plaatsen van je foto bij je profiel is iets persoonlijks.
Er zijn genoeg mensen die dit niet doen omdat ze niet door (oude) bekenden herkent willen worden.
De eerste paar weken op cm heb ook ik geen profiel foto gehad vanwege de angst voor mijn ex. Zo zullen er zeker nog wel meer zijn hier.

Het is ook een goede manier om de mensen eruit te halen bij wie het niet alleen om het uiterlijk gaat.
Ik merk dat er op cm heel veel plaatjes kijkers zijn, die geen profielen lezen, alsof het uiterlijk het belangrijkst is.....beetje jammer is dat toch wel. Een foto kun je na diverse mailcontacten alsnog sturen, toch?


Laatst aangepast door
JOLAN931
op woensdag 5 mei 2010, 22:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:30
 
JOLAN931 schreef:
Het plaatsen van je foto bij je profiel is iets persoonlijks.
Er zijn genoeg mensen die dit niet doen omdat ze niet door (oude) bekenden herkent willen worden.
De eerste paar weken op cm heb ook ik geen profiel foto gehad vanwege de angst voor mijn ex. Zo zullen er zeker nog wel meer zijn hier.

Het is ook een goede manier om de mensen eruit te halen bij wie het niet alleen om het uiterlijk gaat.
Ik merk dat er op cm heel veel plaatjes kijkers zijn, die geen profielen lezen, alsof het uiterlijk het belangrijkst is.....beetje jammer is dat toch wel. Een foto kun je na diverse mailcontacten alsnog sturen, toch?

Dat kunnen wij vrouwen wel denken, maar mannen gaan volgens mij 't eerste af op wat ze zien haha
Ach, uiterlijk zegt niet alles, de persoon er achter veel en veel meer, maar als ik geen foto zie heb ik toch zoiets van... in 't echte leven zou je ook eerst 't uiterlijk zien, waarom op een dating/ontmoetingssite dan niet ?
Vind het wel van belang dat de mannen verder kijken ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:48
 
SUSANNAH475 schreef:
Dat kunnen wij vrouwen wel denken, maar mannen gaan volgens mij 't eerste af op wat ze zien haha
Ach, uiterlijk zegt niet alles, de persoon er achter veel en veel meer, maar als ik geen foto zie heb ik toch zoiets van... in 't echte leven zou je ook eerst 't uiterlijk zien, waarom op een dating/ontmoetingssite dan niet ?
Vind het wel van belang dat de mannen verder kijken ... Knipoog smiley

Het enige wat ik uit een foto haal, is wat voor type iemand is. Meer eigenlijk niet! En dat kan handig zijn om te weten, al kun je soms nog meer uit het profiel van iemand halen. Iemand in het echt ontmoeten, is iets heel anders. Je ziet dan wat iemand uitstraalt en dat is vaak vele malen mooier (of niet), dan de foto. 'k Vind het zelf wel leuk om een gezicht bij iemand te hebben, ook als ik reacties van mensen op het forum lees. Dus dat vrouwen er foto's bij hebben, vind ik ook leuk. Maar inderdaad, 't is niet verplicht. Iedereen is daar vrij in hoor! Mensen (vooral mannen?) die alleen op een foto afgaan, vind ik wel heel erg oppervlakkig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:39
 
MARIJAN072 schreef:
Het enige wat ik uit een foto haal, is wat voor type iemand is. Meer eigenlijk niet! En dat kan handig zijn om te weten, al kun je soms nog meer uit het profiel van iemand halen. Iemand in het echt ontmoeten, is iets heel anders. Je ziet dan wat iemand uitstraalt en dat is vaak vele malen mooier (of niet), dan de foto. 'k Vind het zelf wel leuk om een gezicht bij iemand te hebben, ook als ik reacties van mensen op het forum lees. Dus dat vrouwen er foto's bij hebben, vind ik ook leuk. Maar inderdaad, 't is niet verplicht. Iedereen is daar vrij in hoor! Mensen (vooral mannen?) die alleen op een foto afgaan, vind ik wel heel erg oppervlakkig.
Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:39
 
SUSANNAH475 schreef:
Dat kunnen wij vrouwen wel denken, maar mannen gaan volgens mij 't eerste af op wat ze zien haha
Ach, uiterlijk zegt niet alles, de persoon er achter veel en veel meer, maar als ik geen foto zie heb ik toch zoiets van... in 't echte leven zou je ook eerst 't uiterlijk zien, waarom op een dating/ontmoetingssite dan niet ?
Vind het wel van belang dat de mannen verder kijken ... Knipoog smiley
Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 00:36
 
DANIEL777 schreef:
Woedende smiley

ben je boos daantje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 07:13
 
JOLAN931 schreef:
ben je boos daantje? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ik snap niet dat er steeds maar gezanikt en gezeken wordt dat er een foto van jezelf bij moet staan en dat er gesuggereerd wordt dat mannen maar aan een ding zouden kunnen denken.
Dus ja hierover ben ik dus zeer kwaad ja Woedende smiley


Laatst aangepast door
DANIEL777
op vrijdag 7 mei 2010, 07:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 07:29
 
DANIEL777 schreef:
ik snap niet dat er steeds maar gezanikt en gezeken wordt dat er een foto van jezelf bij moet staan en dat er gesuggereerd wordt dat mannen maar aan een ding zouden kunnen denken.
Dus ja hierover ben ik dus zeer kwaad ja Woedende smiley

Ben je boos pluk een roos
Zet het op je hoed
Dan ben je morgen
Weer goed Knipoog smiley


Maar nu even zonder gekheid ik begrijp je wel hoor en het is jammer dat ze het zouden kunnen gaan denken maar niet iedereen is toch zo jij niet tenminste.
Je hebt een goed hart en houdt van vrolijkheid en gezelligheid. Lachende smiley
Maar in de praktijk werkt dat wel weer anders zovan het oog wil ook wat net
als het bijbelverhaal van izaak en rebecca waren mooi van aangezicht en zoals het verhaal van Jacob en Rachel hij kreeg Lea en moest daar hard voor werken 7 jaar en nog 7 jaar om Rachel als een vrouw. 1 ding hij zorgde wel goed voor zijn vrouwen en hadt ze beide even veel lief en weetje wat nog mooier is.
Onze Vader kijkt vooral naar onze harten in hoe we daarvoor staan zodat we
een klein lichtje mogen zijn in deze donkere duisternis. Lachende smiley

Shalom,

Een zuster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:21
 
DANIEL777 schreef:
ik snap niet dat er steeds maar gezanikt en gezeken wordt dat er een foto van jezelf bij moet staan en dat er gesuggereerd wordt dat mannen maar aan een ding zouden kunnen denken.
Dus ja hierover ben ik dus zeer kwaad ja Woedende smiley

Nounou, je reageert wel heel heftig zeg. Twijfelende smiley Zo zwart-wit bedoelde ik het niet. Moet je een beetje de humor van inzien. Knipoog smiley Trek het je vooral niet persoonlijk aan. Ik ken gelukkig genoeg mannen, die verder kijken dan de foto. En begrijp me goed, naar een foto kijken mag hoor! Doe ik, als vrouw, ook wel. Maar naar mijn idee, zegt dit niet zo heel veel over iemand. Ik zeg juist dat iedereen vrij is om wel/geen foto te plaatsen, dus wel goed lezen voordat je zo kwaad reageert.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 7 mei 2010, 12:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:27
 
MARIJAN072 schreef:
Nounou, je reageert wel heel heftig zeg. Twijfelende smiley Zo zwart-wit bedoelde ik het niet. Moet je een beetje de humor van inzien. Knipoog smiley Trek het je vooral niet persoonlijk aan. Ik ken gelukkig genoeg mannen, die verder kijken dan de foto. En begrijp me goed, naar een foto kijken mag hoor! Doe ik, als vrouw, ook wel. Maar naar mijn idee, zegt dit niet zo heel veel over iemand. Ik zeg juist dat iedereen vrij is om wel/geen foto te plaatsen, wel goed lezen voordat je zo kwaad reageert.
ik heb het niet alleen over de foto, heb het ook over de zin waarin je het over mannen hebt waarin je suggereerd dat mannen maar 1 ding willen dus over lezen gesproken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:10
 
DANIEL777 schreef:
ik heb het niet alleen over de foto, heb het ook over de zin waarin je het over mannen hebt waarin je suggereerd dat mannen maar 1 ding willen dus over lezen gesproken

Waar zeg ik dit Smiley die vol vragen zit

Sorry hoor, maar 'k vind dat je er overgevoelig op reageert. 'k Bedoelde het meer met een knipoog. Zulke mannen (en vast ook vrouwen) zijn er ja, maar lang niet allemaal.

Maar als mannen zich beledigd en persoonlijk geraakt voelen, bij deze mijn excuses. Dat is niet mijn bedoeling geweest.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 7 mei 2010, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:34
 
MARIJAN072 schreef:
Waar zeg ik dit Smiley die vol vragen zit

Sorry hoor, maar 'k vind dat je er overgevoelig op reageert. 'k Bedoelde het meer met een knipoog. Zulke mannen (en vast ook vrouwen) zijn er ja, maar lang niet allemaal.

Maar als mannen zich beledigd en persoonlijk geraakt voelen, bij deze mijn excuses. Dat is niet mijn bedoeling geweest.



ben je gek marijan, excuses is niet nodig.
je vat het misschien een beetje verkeerd op daan.
maar nu je het zegt....is dat vaak niet de praktijk ervaring???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 16:19
 
JOLAN931 schreef:
ben je gek marijan, excuses is niet nodig.
je vat het misschien een beetje verkeerd op daan.
maar nu je het zegt....is dat vaak niet de praktijk ervaring???
praktijk ervaring of niet ik had op deze site toch wel wat anders verwacht.
en ik ga niet meer op de afloop van mijn abonnement wachten.
Ik zal dadelijk gelijk chris melden dat tie me gelijk kan wissen, want op zo'n site bl;ijf ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 09:18
 
Binnenkort op dit profiel: een nieuwe foto van Imre
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 12:03
 
IMRE695 schreef:
Binnenkort op dit profiel: een nieuwe foto van Imre

haha het gaat hier over mannen die maar een ding willen....
en juist hier gaat imre zijn foto plaatsen???
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 14:28
 
JOLAN931 schreef:
haha het gaat hier over mannen die maar een ding willen....
en juist hier gaat imre zijn foto plaatsen???
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1