ChristianMatch
 


Forum

ik vind dit heel jammer op het CM forum
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:58
 
Beste CM leden,

ik vind het heel jammer. Ik heb sterk de indruk dat sommige CM leden alleen maar discussies aangaan op het CM forum welke uitmonden in ruzie.
Wat mij opvalt is dat als sommige CM leden iets posten zoals bijv. een prachtig christelijk lied of gedicht er dan, helaas, weinig tot niet op gereageerd wordt door andere CM leden.
Het is zeker niet mijn bedoeling om andere CM leden hiermee te kwetsen.
Wederom probeer ik goed uit mijn woorden te komen.
Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb, want dit is zeker niet mijn bedoeling geweest. Wat ik beoog met dit bericht is om andere CM leden uit te nodigen om ook te reageren op christelijke gedichten en gebeden welke op het CM forum gepost worden.

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 19:30
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het heel jammer. Ik heb sterk de indruk dat sommige CM leden alleen maar discussies aangaan op het CM forum welke uitmonden in ruzie.
Wat mij opvalt is dat als sommige CM leden iets posten zoals bijv. een prachtig christelijk lied of gedicht er dan, helaas, weinig tot niet op gereageerd wordt door andere CM leden.
Het is zeker niet mijn bedoeling om andere CM leden hiermee te kwetsen.
Wederom probeer ik goed uit mijn woorden te komen.
Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb, want dit is zeker niet mijn bedoeling geweest. Wat ik beoog met dit bericht is om andere CM leden uit te nodigen om ook te reageren op christelijke gedichten en gebeden welke op het CM forum gepost worden.

Groeten van Paulus

He Paulus,

Meestal lees ik alles wel wat op het forum langskomt, alleen heb ik niet altijd zin om te reageren. Dat heeft dan niets te maken met mensen willen kwesten of zo. juist helemaal niet.
Soms is alleen lezen genoeg.

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 09:20
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het heel jammer. Ik heb sterk de indruk dat sommige CM leden alleen maar discussies aangaan op het CM forum welke uitmonden in ruzie.
Wat mij opvalt is dat als sommige CM leden iets posten zoals bijv. een prachtig christelijk lied of gedicht er dan, helaas, weinig tot niet op gereageerd wordt door andere CM leden.
Het is zeker niet mijn bedoeling om andere CM leden hiermee te kwetsen.
Wederom probeer ik goed uit mijn woorden te komen.
Ik hoop dat ik niemand gekwetst heb, want dit is zeker niet mijn bedoeling geweest. Wat ik beoog met dit bericht is om andere CM leden uit te nodigen om ook te reageren op christelijke gedichten en gebeden welke op het CM forum gepost worden.

Groeten van Paulus

Hoi Paulus,

Fijn, dat je op CM bent! Even een tip van mij..... Probeer je verwachtingen iets minder hoog te stellen, dan ben je ook minder teleurgesteld. CM-ers zijn ook maar 'gewone' mensen. En dan kan het hier ook heel leuk en ontspannen zijn!

Ook ik lees alles, maar op alles reageren lukt gewoon niet. En aan een gedicht, heb je niet altijd iets toe te voegen.

Een hele fijne tijd op CM!

Marijan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1