ChristianMatch
 


Forum

Op vakantie met mensen met een verstandelijke beperking
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 21:30
 
Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie?
al plannen gemaakt, een reis geboekt?

Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.

We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....

Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/

of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl


Laatst aangepast door
RIANNE544
op zondag 13 juni 2010, 21:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOUSJE740





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 21:51
 
RIANNE544 schreef:
Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie?
al plannen gemaakt, een reis geboekt?

Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.

We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....

Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/

of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl

Wat leuk! Mijn oom gaat met Adiosreizen mee van de zomer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELISE438





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 13:11
 
Wat leuk, de site ook. Ik ga er even over nadenken.
Zelf werk ik met mensen met een handicap. Ik zit in het laatste jaar van de opleiding SPW. Leuk om die ervaring ook een mee te maken.

Groet Aranka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 13:19
 
ELISE438 schreef:
Wat leuk, de site ook. Ik ga er even over nadenken.
Zelf werk ik met mensen met een handicap. Ik zit in het laatste jaar van de opleiding SPW. Leuk om die ervaring ook een mee te maken.

Groet Aranka

Weet waar je aan begint... Waarschuwing... het is zeer verslavend.... Clown smiley
Ik ga dit jaar voor de 14e keer mee... (met een andere organisatie overigens). Het is geweldig om te doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 21:48
 
LOUSJE740 schreef:
Wat leuk! Mijn oom gaat met Adiosreizen mee van de zomer

Ben benieuwd waar hij heen gaat...
Wil jij ook mee?

Rianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 21:50
 
ELISE438 schreef:
Wat leuk, de site ook. Ik ga er even over nadenken.
Zelf werk ik met mensen met een handicap. Ik zit in het laatste jaar van de opleiding SPW. Leuk om die ervaring ook een mee te maken.

Groet Aranka

Voor een studie SPW zou je studiepunten kunnen halen door mee te gaan met een van de reizen van ADIOS!!
Bel/ mail gerust eens na een kijkje op de site om kennis te maken en evt mogelijkheden te bekijken.

Je bent WELKOM!

Rianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 21:52
 
LIESBETH326 schreef:
Weet waar je aan begint... Waarschuwing... het is zeer verslavend.... Clown smiley
Ik ga dit jaar voor de 14e keer mee... (met een andere organisatie overigens). Het is geweldig om te doen!

Nieuwsgierig Smiley die vol vragen zit Voor welke organisatie zet jij je in? Het is inderdaad super gaaf Clown smiley Lachende smiley om met deze doelgroep vakantie te vieren. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:46
 
RIANNE544 schreef:
Nieuwsgierig Smiley die vol vragen zit Voor welke organisatie zet jij je in? Het is inderdaad super gaaf Clown smiley Lachende smiley om met deze doelgroep vakantie te vieren. Verraste, verbaasde smiley

Daar ben ik ook benieuwd naar, Liesbeth! Ik ga zelf wel eens met de organisatie 'Op weg met de ander'. Dat gaat uit van de Vrouwenvereniging van de PKN (Gereformeerde Bond). Zij organiseren vakantieweken voor verstandelijk gehandicapten, maar ook voor lichamelijk gehandicapten. Het zijn inderdaad geweldige weken, 't kan zeker verslavend zijn!


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 19 juni 2010, 08:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 11:45
 
RIANNE544 schreef:
Nieuwsgierig Smiley die vol vragen zit Voor welke organisatie zet jij je in? Het is inderdaad super gaaf Clown smiley Lachende smiley om met deze doelgroep vakantie te vieren. Verraste, verbaasde smiley

MARIJAN072 schreef:
Daar ben ik ook benieuwd naar, Liesbeth! Ik ga zelf wel eens met de organisatie 'Op weg met de ander'. Dat gaat uit van de Vrouwenvereniging van de PKN (Gereformeerde Bond). Zij organiseren vakantieweken voor verstandelijk gehandicapten, maar ook voor lichamelijk gehandicapten. Het zijn inderdaad geweldige weken, 't kan zeker verslavend zijn!

Hé Marijan, met die organisatie ben ik de eerste jaren meegeweest. Dus daar had je me dus zomaar tegen kunnen komen... of m'n dubbelganger... Knipoog smiley
Daarna ben ik bij de Karavaan terechtgekomen, omdat zij vakanties organiseren in het (vroege) najaar. Dat heeft praktisch gezien voor mij een aantal voordelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 13:03
 
LIESBETH326 schreef:
Hé Marijan, met die organisatie ben ik de eerste jaren meegeweest. Dus daar had je me dus zomaar tegen kunnen komen... of m'n dubbelganger... Knipoog smiley
Daarna ben ik bij de Karavaan terechtgekomen, omdat zij vakanties organiseren in het (vroege) najaar. Dat heeft praktisch gezien voor mij een aantal voordelen...

Echt waar, Liesbeth? Het zal ook niet. Lachende smiley Het kan maar zo dat ik jou - of je dubbelganger Knipoog smiley - daar al van ken, aan de andere kant was je me vast bijgebleven. Vorig jaar kwam ik er tijdens zo'n week - na een paar dagen achter - dat ik 2 mensen van eerdere weken (lang geleden) kende. Mijn dubbelganger Knipoog smiley is nooit geweest, misschien dat we ooit nog eens samen gaan. Dat kan leuke reacties geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 14:30
 
Het lijkt mij geweldig leuk zo'n vakantie. Helaas ben ik al aardig door mn vakantie dagen heen. Wie weet volgend jaar. Ik zal eens kijken op hun website
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 14:32
 
MARIJAN072 schreef:
Echt waar, Liesbeth? Het zal ook niet. Lachende smiley Het kan maar zo dat ik jou - of je dubbelganger Knipoog smiley - daar al van ken, aan de andere kant was je me vast bijgebleven. Vorig jaar kwam ik er tijdens zo'n week - na een paar dagen achter - dat ik 2 mensen van eerdere weken (lang geleden) kende. Mijn dubbelganger Knipoog smiley is nooit geweest, misschien dat we ooit nog eens samen gaan. Dat kan leuke reacties geven.

Haha... Maar ik weet wel zeker dat ik niet in eenzelfde week als jij bent meegeweest... Hoewel het slecht onthouden van gezichten nog wel eens een blunder oplevert, kan ik namen juist goed onthouden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANNA017





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:44
 
RIANNE544 schreef:
Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie?
al plannen gemaakt, een reis geboekt?

Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.

We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....

Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/

of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl

Hallo Rianne,

Weet je of er nog vrijwilligers nodig zijn?

Groetjes,

ank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANNA017





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:46
 
RIANNE544 schreef:
Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie?
al plannen gemaakt, een reis geboekt?

Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.

We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....

Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/

of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl

Hallo Rianne,

Weet je of er nog vrijwilligers nodig zijn?

Groetjes,

ank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 18:37
 
JOHANNA017 schreef:
Hallo Rianne,

Weet je of er nog vrijwilligers nodig zijn?

Groetjes,

ank

JA! ik heb nog een paar open plekken! ik hoop deze binnenkort ook in te vullen.. wie weet met jouw inzet.

Ik heb je meer info gemaild.

Rianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:27
 
Ik heb in het verleden ook gedaan.

Deze mensen met beperking hebben ook recht op een vakantie.

Ik werk nu niet meer met gehandicapten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1