ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LIESBETH326
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LIESBETH326
Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:16
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
THOMAS968 schreef:

Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.

Thomas

Dat had ik gelezen ja... Typisch iets voor jou om dat op die manier te doen, haha

MARIJAN072 schreef:
Elk nadeel heeft een voordeel hè, Thomas. Knipoog smiley Lachende smiley

Leuk Liesbeth, dat je eventjes meedoet. Lachende smiley

Ja, ik vind het ook wel leuk om hier weer even m'n gezicht te laten zien... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:37
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
Ik denk dat dit topic mijn vingers het meest hebben doen jeuken, omdat ik wel mee had willen analyseren met jullie, terwijl ik alleen mee kon lezen... Dankzij drie dagen rond valentijn grijp ik m'n kans... Knipoog smiley
Volgens mij heb ik alleen niet heel veel nieuws meer te zeggen, hoewel...

Gijsbert en Femke - twee leuke mensen, vind ik, allebei met een duidelijk eigen leven en persoonlijkheid. Hebben tijd nodig denk ik om naar elkaar toe te groeien, maar ik zie wel wat moois tussen die twee...

Frank en Anita - na de vorige aflevering dacht ik echt dat 'ie met z'n verstand en dus voor Judith ging kiezen; hij deed het niet, en dat was voor mij verrassing en ik denk een goede keuze. Frank kan wel wat tegengas gebruiken (gezien de lompe manier waarop hij discussies aangaat) en ik vermoed dat Anita daarin steviger zal zijn dan Judith...

Marcel en Ksenia - vlg. mij zag iedereen deze keuze aankomen. Hoewel Ksenia mij best een aardige vrouw lijkt, vind ik het wat vreemd dat zij gisteren zo mat en onzeker was, terwijl zij het toch was die in een van de eerste afleveringen (vlg. mij de dagdate of misschien al de speeddate) hem al vertelde dat ze van hem hield... Is ze gaan twijfelen naarmate ze Marcel langer kent?

Annemarie en Adriaan - mwah... ik denk dat daar meer toekomst in zit dan Annemarie en Harrie. Met Adriaan kan je tenminste nog gesprek voeren en hij geeft Annemarie wat tegengas. Zie ik Harrie zo gauw niet doen...
Ik kreeg de indruk dat Adriaan gewoon dichtklapte, van verlegenheid en blijdschap wellicht? En misschien was de opmerking uit de aflevering van de komende week wel om het allemaal spannend te houden? Misschien was het wel een test van hem om Annemarie uit haar tent te lokken... én ze kwam er uit met haar vragende reactie: een keer?

Richard en Annemiek - brrrr... beide onsympathiek... Lijken het samen wel goed te kunnen vinden... Voor hoelang?


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op maandag 14 februari 2011, 19:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 23:35
BerichtOnderwerp: opwekkingsliederen ok?
 
WILLIE400 schreef:
Tip van snip
Er zijn best veel mensen die een periode in hun geloofsleven een beetje ver gaan.
Er zijn daar tussen ook mensen die daardoor het hele spoor een beetje kwijt raken.
Zelfs mensen die er echt van in de war raken.
Nu wil ik niet zeggen dat het bij jou zo is maar als ik de laatste bijdragen allemaal lees lijkt het een beetje obsessief te worden.
Het kan zijn dat ik het mis heb en dat hoop ik maar misschien is een beetje tijd voor je zelf en God nemen zonder allerlij studies die je aangereikt krijgt wel even fijn
Gr Willie
P.s Dit is echt niet bedoeld om te stangen maar gewoon uit liefde

Een wijze tip, Snip! Verdient respect...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:52
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Genoeg is meer dan veel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 4 november 2010, 13:07
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Beste mensen,

Na ruim een jaartje lid te zijn geweest, hou ik het hier over een paar dagen voor gezien. Ik heb met plezier deelgenomen aan het forum, maar de laatste maanden kwam ik niet verder dan het forum volgen via de zijlijn. De tijd ontbrak me om actief mee te blijven schrijven.
Bovendien heb ik sinds een aantal maanden een hele lieve en leuke vriend - nee, niet via CM - met wie ik graag wil bouwen aan een verdere toekomst.
Kortom, de tijd van gaan is voorlopig voor mij gekomen. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke contacten, gezellige gesprekken en leerzame discussies en bijdragen op het forum.
Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en heeeel veel geluk en zegen!

Liesbeth


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op donderdag 4 november 2010, 13:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 4 november 2010, 12:52
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
ZIVAATJE309 schreef:
Ik wil even melden dat ik tot over mn oren verliefd ben op een heel lieve man uit het oosten van het land.
En het is wederzijds hij heeft als Waterdaij728 op CM gezeten.
Toch een beetje CM setje dus want hier hebben we elkaar leren kennen.
Wist niet dat je zo verliefd kan zijn Verlegen lachende smiley

Wat een leuk nieuws Zivaatje! Gefeliciteerd en veel geluk gewenst...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 23:22
BerichtOnderwerp: emoticons
 
ontzettend onzinnig... (en nee, geen emoticon)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 13:52
BerichtOnderwerp: Renske en Bull.........
 
Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 17:36
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
Heejj Annet, fijn dat jullie weer thuis zijn!! Doe lekker rustig aan, laat je heerlijk verwennen en bovenal, geniet van je gezinnetje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
Tja op een datingsite zou je kunnen denken aan een (relatie)vriend Clown smiley

Tja, met een kersverse limousine moet dat wel goed komen toch? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
GRACE585 schreef:
mijn mooiste moment was toen mijn zwager belde dat ie een goeie auto voor me had en toen ging het zo snel dat we hem vanmiddag opgehaald hebben Coole smiley met zonnebril

Zozo, Grace, jij valt wel goed in de prijzen! De ene dag onverwachts een nieuwe pup, de andere dag een auto... Het maakt me benieuwd naar wat je morgen onverwachts al binnen kunt halen... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:39
BerichtOnderwerp: Een goed hart
 
Idd heel mooi! Dank je wel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 19:44
BerichtOnderwerp: Sinterklaas
 
ZIVAATJE309 schreef:
nou oké misschien toch een sinterklaas feestje dan

geef maar op als je mee wil doen

maar ik wil graag ook ideeën voor mn gezin Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Welke leeftijd hebben je kinderen ongeveer Zivaatje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 17:27
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie dochter en zusje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:18
BerichtOnderwerp: annette
 
Sterkte Annette en Pieter!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:48
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes
 
MARIJAN072 schreef:
'k Weet niet zo goed waar ik het volgende verhaal moet plaatsen, dus daarom doe ik het maar hier. Ik wil dit jullie niet onthouden. Knipoog smiley Lachende smiley

Gisteren hoorde ik via via een prachtig verhaal over iemand met het Down-syndroom. Een groep mensen van een GVT ging met z’n allen een dagje uit naar de dierentuin in Amersfoort. Ze genieten er allemaal volop van en komen tevreden thuis, waar een feestelijke maaltijd op ze wacht. Een man met het syndroom van Down is wat dwars, hij wil zijn rugzak persé bij zich houden. De leiding maakt er geen probleem van, al vinden ze het wel vreemd. Na het eten wordt er tegen hem gezegd, dat hij wel vast naar boven kan gaan om zich te gaan douchen. Later zal iemand komen, om hem te helpen. De rugzak gaat mee. Een poosje later besluit iemand te gaan kijken en ziet tot zijn grote verbazing Verraste, verbaasde smiley een…….pinguin in de doucheruimte lopen. Hahaha Lachende smiley ……wat blijkt? Deze man vond de pinguins zo geweldig, dus heeft er maar een in de tas gestopt. Lachende smiley Clown smiley Je begrijpt dat de leiding hier heel veel plezier om gehad heeft. Ze hebben natuurlijk wel de dierentuin opgebeld, uiteindelijk is het beestje weer thuisgekomen. Wat een geweldig waargebeurd verhaal is dit hè! Ik zie het helemaal voor me. Lachende smiley Hoe krijgt iemand het voor elkaar om zo’n beest in de tas te krijgen? Zou zo’n beest geen geluiden maken?

Ik kende het verhaal al... Het is prachtig ja...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 15:12
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
CROSSROAD317 schreef:
Nee ik ga in adamskostuum Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

KATJA065 schreef:
en ik in kostuum van eva.
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Van voor of van na de zondeval?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 00:18
BerichtOnderwerp: oordeel
 
SIMEA534 schreef:
Soms heel even bekruipt me het gevoel,dat mensen niet snappen hoe ik me voel. Voor de buitenwereld iemand die altijd loopt te stralen. Maar niemand ziet dat ik blijk te verdwalen. Verdwalen in emoties, gevoelens van vreugde en verdriet. Die vreugde laat ik zien. Dus oordeel niet te snel, over iemands vreugde of verdriet. Soms is de waarheid anders dan je aan de buitenkant ziet.

Idd... de waarheid kan heel anders zijn dan dat je aan de buitenkant ziet. Iemand die altijd lacht is heus niet altijd vrolijk....

En toch denk ik... zo vreemd is het eigenlijk niet dat anderen niet snappen hoe je je voelt of niet zien dat je verdwaalt in je verdriet, zolang je altijd blijft stralen in nabijheid van anderen...

Dit roept bij mij de volgende vraag op: Hoe zou het toch komen dat het (soms) zo moeilijk kan zijn om gevoelens van verdriet met anderen te delen? Ik weet het... kernwoorden in een antwoord hierop zijn pijn, kwetsbaarheid, schaamtegevoel...
Waarom zeggen veel mensen eigenlijk 'sorry' nadat ze even lekker en terecht uitgehuild hebben bij iemand?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:43
BerichtOnderwerp: Alleen voor mannen
 
VISSER278 schreef:
Goed............ iedereen bedankt voor de dekbedtips, jammer dat er niks nieus bij stond.

Tja... dat krijg je ervan als vrouwen niet mogen reageren... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: Werken een baan
 
Geweldig Thomas!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:30
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
 
CHATULIEM619 schreef:
Waarom? Soms is het ook wel gemakkelijk om de verschillen boven water te hebben. Ik denk dat de kerk in een enorme identiteitscrisis zich bevindt. Juist vanwege die neiging om vooral te verzoenen. Ze verzoenen zich zelfs met andere religies.... Deze neiging tot verzoening overstijgt zelfs het verlangen Gods Woord uit te dragen.
Het wordt altijd negatief uitgelegd, dat je een eigen identiteit hebt als kerk. Terwijl ik denk dat God dit ook weer gebruikt. Er is ruimte voor verschillende manieren van geloofsbeleving en waarom zouden we mogen kiezen tussen verschillende kerken. Het feit dat de ene kerk bestaat betekent niet dat de andere niet goed gewerkt heeft.....Dat er onderling jaloezie haat en nijd is, is natuurlijk niet goed. Maar gewoon erkennen dat er ook andere kerken zijn waar het woord van God gepredikt wordt, maar op een andere manier de viering beleefd wordt, is volgens mij voldoende voor eenheid. Samenwerking wat verder gaat, zie ik absoluut niet zitten, maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.

Ik kan me hier wel in vinden en het zou me niet verbazen als ook Marijan dit ongeveer bedoelde met haar oproep 'Laten we daarom vooral zoeken naar wat ons bindt i.p.v. naar wat ons scheidt.'

Ik denk wel eens, zou juist door de verschillende kleuren van gemeentes de veelkleurigheid van God niet meer uitkomen? Ik vind dat eigenlijk wel mooi...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:26
BerichtOnderwerp: Werken een baan
 
PIETER649 schreef:
En daar kom je nu mee....
tja, ik ben inmiddels met Annette getrouwd en er is een kleine op komst...
kost mij teveel aan allimentatie.
3 nieuwe overhemden per maand erbij kopen is iets goedkoper.

Wel balen dat je hier nu pas mee komt... ik had het goed kunnen hebben bij jou, kom ik nu achter.. Gefrustreerde smiley Clown smiley

Idd... je zou het misschien wel goed kunnen hebben gehad bij mij... Maar als ik jouw en Annettes bijdragen zo eens lees, dan heb je het bij haar (het) best!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:14
BerichtOnderwerp: Werken een baan
 
PIETER649 schreef:
ow, vandaar dat ik maar 1 schoon overhemd per maand mag... nu ik snap Kussende smiley

Héhé... eindelijk iemand gevonden die nog strenger is dan ik... ik riep altijd: één schoon overhemd per week, meer strijk ik niet... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:12
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
Twee nieuwe setjes... wat leuk! Alle vier van harte gefeliciteerd en veel geluk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:46
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen, dingen in zijn armen .... Smiley die vol vragen zit

Een infuus ??
Hechtingen ??

Pfff wat is het moeilijk om duidelijk te zijn Gefrustreerde smiley

Jij schrijft het, ik dacht het.... Knipoog smiley

Zie hier het belang van komma's.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 22:37
BerichtOnderwerp: Masker
 
Sterkte Gerda!
Ik hoop dat je spoedig de stap durft te nemen om iemand in vertrouwen te nemen over dat wat je zo'n pijn doet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 19:38
BerichtOnderwerp: Ik mis je....
 
Papa van Annemiek, sterkte vandaag en ik hoop dat het, met alle herinneringen, toch een goede dag voor je mag zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:27
BerichtOnderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

Shanita, wat mij betreft kan je insinuatie echt niet... Heb dit ook gemeld bij CM.

Verder,
1. het is voor mij echt een vraag in hoeverre je evt. vraag om vergeving oprecht kan zijn, als je zo bewust een bepaalde insinuatie maakt...
2. ik begrijp dat je zelf een dergelijke situatie uit eigen ervaring kent. Een waarschuwing kan prima, maar dan in zijn algemeenheid en dus zonder vermelding van naam en nationaliteit.
3. jij bent verantwoordelijk voor jouw woorden en daden, dus ook voor een evt. valse beschuldiging. Jij bent niet verantwoordelijk voor het feit dat persoon A zich door persoon B laat oplichten. Dit klinkt misschien wat gek, en je kunt ook zeker een waarschuwing afgeven, maar let alsjeblieft op dat je het doet op een manier waarop jij recht met een ander omgaat...
Zelfs als je zeker weet dat iemand een oplichter is, past het nog niet, vind ik, om dat publiekelijk en met naam en toenaam op het forum te vermelden... Meld het bij CM!


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:12
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Nu.... met een heerlijk voldaan gevoel (jaja, het restant van de buitenboel geschilderd gisteren en vandaag...) zie ik een heerlijk ontspannen avond tegemoet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326 (44)





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:32
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
 
CHRISTIANMATCH schreef:
We hebben een nieuwe room in de chatbox geopend: Vertier ende jolijt. In de lobby lopen regelmatig serieuze gesprekken en grapjes door elkaar heen, wat niet altijd leuk is. Ook is het 's avonds vaak erg druk in de lobby, zodat de gesprekken niet meer te volgen zijn. Daarom is voor mensen die gewoon willen keten en lol willen trappen Vertier ende jolijt geopend.

Goed idee, met een klinkende naam!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LIESBETH326
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
Pagina 1 van 16