Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:25
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Momo: wat je doet na een huwelijk is voor mij een ander verhaal waar ik het met jou niet over ga hebben, vind ik je te jong voor
Die gast is 20 hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:06
Onderwerp: New Bible Study
|
|
|
deze vrouw was door psychiaters opgegeven, ze konden niks meer voor haar doen behalve haar drogeren en opsluiten. wat dan ook gebeurd is Nu is ze helemaal vrij, van alles en predikt ze het evangelie.
autisme en pdd nos zijn niet te genezen door psychiaters of medicijnen
Ik geloof best wel dat die mensen zijn genezen hoor.
Ik doel eigenlijk op de genezingsdiensten.
Zelfs ik ben genezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 21:09
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
CARSTEN834 schreef: | Er worden hier uitspraken gedaan die niet kloppen en veels te hard zijn.
1. Denk jij dat er enig verschil zit tussen 1x per maand ''vieze dingen kijken'' of elke/om de dag? 2. God is vol met liefde en genade. Je weet toch dat, ehmm.. ZIJN ZOON voor jou zonden is gestorven? Nee dit betekend niet dat je het mag doen, dit betekend dat als je in jezus geloofd, je gered bent. Want hij is de weg, de waarheid en het leven. Niet meer, niet minder PUNT 3. Ook iets wat ik heb geleerd, is dat elke zonde een zonde is. Er is geen nummer van: 'oh liegen heeft een waarde van 1 en vreemd gaan van 100'. Het is misschien moeilijk te begrijpen, maar het maakt niet uit welke zonden je hebt begaan, het is en blijft zonden in de ogen van Jezus. Door zonden en dus verkeerde dingen te doen, kan je wel je 'beloning' die je in de hemel/het eeuwige leven krijgt kleiner maken, om het zo eventjes te noemen. Maar als je vol geloofd dat Jezus de zoon van God is en voor jou zonde gestorven is, dan ben je gered.
Hopelijk geeft dit iets verheldering voor de Peter die dit zo leuk vind om het neer te zetten, of voor wie dan ook.
Yours,
Carsten |
Helemaal met je eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 21:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Als Jezus je gevonden mag worden, betekent niet dat je automatisch met Hem zal leven. Ik wil niet dat iemand mag vergelijken als farizeeërs, die hoogmoedig door de straten lopen met bijbeltje onder de arm. Ze denken dat ze naar de hemel gaan door goed godsdienstig leven.
We moeten juist buigen voor de Koning der koningen, omdat wij kinderen des toorns zijn, dit hebben wij verdiend.
kijk maar naar psalm 25 : 2 en 6 en ook psalm 86 : 6
psalm 25 : 2 Heer', ai, maak mij Uwe wegen, Door Uw woord en Geest bekend; Leer mij, hoe die zijn gelegen, En waarheen G' Uw treden wendt, Leid mij in Uw waarheid, leer IJvrig mij Uw wet betrachten. Want Gij zijt mijn heil, o Heer', 'k Blijf U al den dag verwachten.
psalm 25 : 6 Wie heeft lust den Heer' te vrezen, 't Allerhoogst en eeuwig goed? God zal Zelf zijn leidsman wezen, Leren, hoe hij wandlen moet. 't Goed, dat nimmermeer vergaat, Zal hij ongestoord verwerven, En zijn Godgeheiligd zaad Zal 't gezegend aardrijk erven.
psalm 86 : 6 Leer mij naar Uw wil te handlen, 'k Zal dan in Uw waarheid wandlen; Neig mijn hart, en voeg het saam, Tot de vrees van Uwen Naam. Heer', mijn God, ik zal U loven, Heffen 't ganse hart naar boven; 'k Zal Uw Naam en majesteit Eren tot in eeuwigheid. |
Hoi Herman,
Mooi he die psalmen?
Daarom hou ik er ook zo van psalmen te zingen in de kerk.
Die kan je zingen als je je heel beroerd voelt én als je je heel goed voelt.
Want aan beide wordt aandacht geschonken in een psalm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 21:00
|
|
|
MOMO697 schreef: | aanverwante onzin shanita?
dan ben ik dus compleet gestoord want dan zie ik dingen die er niet zijn.
Ik ken persoonlijk teveel mensen die genezen zijn door gebed van -de ziekte depressie die door de psychologie waren opgegeven -pddnos/autisme wat wetenschappelijk gezien helemaal niet mogelijk is -zware eczeem klachten, elke ochtend beddegoed onder het bloed
dus niet van horen zeggen ...
ik ken ze persoonlijk |
Dit zijn dingen die een psychiater ook zou kunnen genezen. Alleen da's te duur, medicijnen zijn veel goedkoper. Ook huiduitslag komt vaak door neurose.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 20:55
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Shanita, zolang we ons richten op Gods Hart komt het helemaal goed
 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:59
|
|
|
Hai LJ,
Dit klopt weer helemaal wat je zegt, werkt bemoedigend, en sterkt etc.
Als we dat in tongen spreken etc. er uit laten, zijn we het over veel dingen eens....
En dát mag ook wel gezegd worden over de vrije groepen, ja, ik noem het maar even zo, want ik wil niet aanwijzen. Dat ze wel altijd heel erg enthousiast zijn over het geloof, zoals jij ook in je stukje hiervoor! en ook vaak erg rake dingen zeggen, ook stukje hiervoor.
Ja, ik schrijf dit, als ik het ergens niet mee eens ben, schrijf ik het ook, maar dit positieve, mag ook wel even gezegd worden, vind ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:50
Onderwerp: Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
|
|
|
Voor de zekerheid,
Ben er allang overheen. leven nu eenmaal in gebroken wereld. je kan alleen uitkijken.
Maar het leven is de moeite waard, want je leeft met God.
Tegen ongelovigen zeg ik altijd van ´want God bestaat´.
Ach, en de vrouwen die ik ken, vriendinnen, vriendinnen van vrienden etc., ik ken helemaal niemand die ´s avonds nog de deur uitgaat. als het donker is. zonder auto.
Ja, één vriendin woont in een liefelijk dorpje.
Fijne dag! En dingen hiervoor zijn gewoon misverstanden...´en dan zeker met zo´n beladen en negatief onderwerp als dit onderwerp......
Ja, lees je zoiets in de krant...nu was het meer dichtbij, dan is het gevoeliger, en krijg je, zeker op een forum, allerlei misverstanden, en iedereen bedoeld het goed, daar ben ik van overtuigd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 14:35
Onderwerp: Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
|
|
|
Ik kon mijn kleding halen, want die hadden ze meegenomen voor sporen, de politie. Nou, kon ik dat niet opbrengen, paar keer verzet, kreeg elke keer migraine. Nou belde ik weer, dat ik het wel kom halen, als ik iemand vind die mee kan.
Nou sturen ze het op!!!! Warme douche voor de politie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 19:12
|
|
|
Dát was toen, dat in 'vreemde talen' spreken. Talen en niet dat rare gebrabbel.
Ben trouwens zelf in het verleden ook beschuldigd in de puntje puntje puntje kerk, dat ik occult belast zou zijn, omdat ik niet in 'tongen', eigenlijke vertaling is 'vreemde talen' sprak. In de Franse bijbel wordt het ook als 'vreemde talen' vertaald.
Kon ook mensen, jongeren, die maar wat meebrabbelden, omdat ze er anders niet bij zouden horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 22:37
Onderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
|
|
|
MOMO697 schreef: | Jakobus 1: 2-18
Volharding onder beproevingen 2 Acht het voor grote vreugde, mijn broeders, wanneer gij in velerlei verzoekingen valt; 3 Wetende, dat de beproeving uws geloofs lijdzaamheid werkt. 4 Doch de lijdzaamheid hebbe een volmaakt werk, opdat gij moogt volmaakt zijn en geheel oprecht, in geen ding gebrekkelijk. 5 En indien iemand van u wijsheid ontbreekt, dat hij ze van God begere, Die een iegelijk mildelijk geeft, en niet verwijt; en zij zal hem gegeven worden. 6 Maar dat hij ze begere in geloof, niet twijfelende; want die twijfelt, is een baar der zee gelijk, die van den wind gedreven en op- en nedergeworpen wordt. 7 Want die mens mene niet, dat hij iets ontvangen zal van den Heere. 8 Een dubbelhartig man is ongestadig in al zijn wegen. 9 Maar de broeder, die nederig is, roeme in zijn hoogheid. 10 En de rijke in zijn vernedering; want hij zal als een bloem van het gras voorbijgaan. 11 Want de zon is opgegaan met de hitte, en heeft het gras dor gemaakt, en zijn bloem is afgevallen, en de schone gedaante haars aanschijns is vergaan; alzo zal ook de rijke in zijn wegen verwelken. 12 Zalig is de man, die verzoeking verdraagt; want als hij beproefd zal geweest zijn, zal hij de kroon des levens ontvangen, welke de Heere beloofd heeft dengenen, die Hem liefhebben. 13 Niemand, als hij verzocht wordt, zegge: Ik word van God verzocht; want God kan niet verzocht worden met het kwade, en Hij Zelf verzoekt niemand. 14 Maar een iegelijk wordt verzocht, als hij van zijn eigen begeerlijkheid afgetrokken en verlokt wordt. 15 Daarna de begeerlijkheid ontvangen hebbende baart zonde; en de zonde voleindigd zijnde baart den dood. 16 Dwaalt niet, mijn geliefde broeders! 17 Alle goede gave, en alle volmaakte gifte is van boven, van den Vader der lichten afkomende, bij Welken geen verandering is, of schaduw van omkering. 18 Naar Zijn wil heeft Hij ons gebaard door het Woord der waarheid, opdat wij zouden zijn als eerstelingen Zijner schepselen. |
Het is goed om dit stuk weer te lezen; bemoedigend

Met name vers 2, onder andere.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 januari 2012, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 22:33
|
|
|
Waarom het mooie van het geloof onderuit halen met deze onzin....
Zelfde geldt voor profetie en aanverwante onzin. O ja, gebedsgenezing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:20
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mariska, Erika heeft haar hele verdriet over haarzelf en over haar familie op het forum gezet....dus van privacy geen sprake meer..ze wilde dat het bekend werd....en wij....wij hebben gebeden, zowel voor Erika als voor haar neefje...als je niet wilt dat er voor je gebeden wordt....dan zet je zoiets toch niet op het forum??????  |
Hai Marry!
Ik heb wel veel zaken over mezelf op het forum gezet. zou het wel fijn vinden, het idee, dat er elke keer voor mij gebeden wordt.
:)
Waar ik dan zelf persoonlijk niet van hou is als mensen vragen of ze met me zullen bidden, of ik wil dat ze met me bidden. Dan durfde ik geen nee te zeggen. Maar dan wou ik dat niet. Dat hardop bidden in een groep is mijn ding niet.
Maar ja, nogmaals, het idee dat een groep of iemand voor me bidt, geeft mij wel kracht, want ik kom wel hele moeilijke momenten tegen. En ja, dingen kan je relativeren. Maar ja, soms, nu en dan is het leven gewoon heel erg moeilijk. vind ik. Vandaar.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 januari 2012, 12:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:08
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik ben een paar keer geweest in de gebedsroom. Nee het is niets voor mij om op deze manier te bidden.
Ik vind het er rommelig aan toe gaan. En ik vraag mij af of de mensen waarvoor gebeden word het op prijsstellen dat er voor ze gebeden wordt.
Niet ieder lid op cm hoeft toch niet te weten wie wat mankeerd?
Het valt mij ook op dat er nooit ergens voor wordt gedankt.
Ik vraag mij af of het wel eerbiedig is om op deze manier te bidden. Je gedachten worden afgeleid door wat anderen typen. Je bent geconcentreerd om geen typ fouten te maken.
En wat mij ook tegen de borst stuit is om God papa te noemen. |
Ik herken deze en andere zaken die je schrijft hier, van gemeentes waar ik vroeger kwam. Werd God ook "papa" genoemd. vind ik oneerbiedig.
Hoor je zo'n voorganger tijdens een preek van: "God is mijn papa". Neem me niet kwalijk hoor, maar ik vind dat oneerbiedig!(niet naar jou, want met jou ben ik het eens, ik bedoel degene voor wie het bedoeld is). Dat snapte je al natuurlijk: is ook voor de zekerheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:13
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | 
Allemaal een goed mooi en gezond 2012 gewenst. Ga ook dat jaar met God dan ben je nooit alleen!!
Liefs Erika |
Dank je wel, Erika.
Ja, dat is waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:11
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij ook
 |
Wat een mooie gezellige foto!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 20:28
Onderwerp: Gebedsverzoek
|
|
|
MARRY942 schreef: | Zullen we dan gewoon bidden om heeeeel veel wijsheid voor Shanita? Dat deed Salomo ook  |
Dank je wel, Lieve Marry!(en mensen die niet hebben gereageerd hier en wel aan me hebben gedacht)
Ja, ik kan m'n gedachten veel beter ordenen nu
En juist dat is nodig voor sowieso alle administatieve zaken, dus ook voor een duidelijke correcte brief.
Ja, en bidden helpt, daarom staat het in de bijbel en hier op het forum, een aparte forum ervoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:19
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Sociale contacten maar weer es bijgehouden vandaag... Vanmorgen in het nieuwe huis van m'n grote zus gekeken en straks bij mn schoonzus op de koffie en de kids vermaken Vanavond gourmetten  |
Dat klinkt allemaal wel erg gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:30
Onderwerp: Gebedsverzoek
|
|
|
Hallo,
Ik moet vanmiddag een goede en duidelijke brief schrijven(mailen) aan een instantie.
Nou wou ik gebed, dat ik die brief goed en duidelijk schrijf. zodat een fout alsnog wordt hersteld.
Alvast bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:57
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
PIETER649 schreef: | tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? 
of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat  |
Hallo
,
Wat is FF?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 06:36
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo, heel wat te doen Shanita. Alvast sterkte ermee. Ik heb lekker vakantie , ik doe gewoon waar ik zin in heb. Maar ja , in huis moet er ook wel eens wat gebeuren natuurlijk . Heb net al een wc schoon gemaakt want stel er komt een goeie vriend of vriendin op bezoek dan wil je natuurlijk wel een goeie indruk achterlaten he. Dus ik ga zo maar eens stofzuigen want dat is ook hard nodig. O wat zal mn zoon daar blij mee zijn . Die denkt tot 12 uur rustig op bed te kunnen blijven liggen . Lekker niet dus , ga boven beginnen , dan zal ik vragen of ik de stofzuiger voor hem moete laten staan . doe ik ondertussen ook de woonkamer even . Want ja , altijd in de rotsooi zitten is ook niks. Wasmachine draait ook al op volle toeren , kan ie vast rustig wakker worden.Af en toe de boel een keer schoonmaken en opruimen moet ook wel eens toch? En vanmiddag viert mn moeder haar verjaardag en als er dan een broer of zus is die hier ook toevallig nog even aanwipt , snappie. En die kans is aanwezig want ik ga straks vis bakken en daar zijn altijd wel liefhebbers voor.
En nu vindt ik het wel tijd voor een bak koffie.  |
Hoi,
Dat klinkt als best wel een goede en leuke dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 06:34
|
|
|
Ik vind het een goede en duidelijke posting, Chatuliem.
Bedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 06:28
|
|
|
Oei...Ik zal even reageren.
Kijk, ik las nu en dan es op het forum over pgb´s dat je die zomaar kan aanvragen, en handevol geld kost, zoiets, in die geest. als een soort van half grapje, half serieus.
Nou heb ik ook een pgb gehad.
Nou was deze posting van mij, niet écht helemaal serieus...voor gedeelte
Kijk, toen kreeg ik hier een mevrouw, die mij hielp, maar ik moest zelf ook meehelpen. Na de 1ste keer had ik al zoiets van ik doe het liever zelf, als dat een ´vreemde´ in mijn huis lopen opruimen en schoonmaken. Maar ja, die afspraak lag er al... Nou zijn we wel vrienden geworden. Die vrouw en ik, da´s wel leuk.
Kijk, en omdat mijn ´administratie´ een klein beetje rommelig is, zou ik eventueel in aanmerking kúnnen komen voor pgb voor administratie. Maar dát gaat niet zomaar eventjes hoor, Dan word je geìndiceerd, maw, je krijgt een indicatie. Dan komt er iemand kijken bij je thuis of je het wel echt nodig hebt. en gesprek met je voeren.
Dus met kijken welke ik ga nemen, bedoel ik eigenlijk, van lukt ´t mezelf met die administratie, of is het echt teveel, en zal ik hulp vragen....ja, Nederland is best sociaal.
Over dat solliciteren, ik zit in fase drie op het arbeidsburo, fase drie betekend, niet aan werk te helpen
Ik heb wel op maandag 2 januari serieus een afspraak, ik kan al beginnen voor vrijwilligerswerk.
Ehen, bij mij was die pgb voor huishoudelijke hulp tijdelijk, voor een jaartje. Want ik was namelijk altijd ontzettend schoon en opgeruimd. Ik had gewoon even een inzinking, en dat was wel serieus. Vandaar dat ´t bij mij tijdelijk was.
Nou, je hebt ook mensen die hebben de rest van hun leven een pgb voor huishoudelijke hulp, én administratie. Maar die hebben dan ook helemaal geen omkijken naar die dingen, ze hoeven ook niet mee te helpen, wat ik wel moest. en zou moeten, als ik een pgb voor administatie zóu aanvragen.
Ja, zo wil iedereen het wel.
Ja, en dat elke keer weer uitzoeken waar je recht op hebt, dat is gewoon vervelend. Maar ja, doe ik dat niet kost het me wel geld, geld waar ik wettelijk recht op heb. Dan doe ik net of ik op kantoor werk, en het voor een baas is. Ik heb ook een héle tijd terug een tijdje administratie gedaan op een kantoor. Maar ja, ze gingen fuseren, en uitzendkrachten gingen als eerste eruit. Ik werkte zo, bij een uitzenburo mag je maximaal een half jaar werken, dan 4 weken eruit, onbetaald verlof, en dan weer een half jaar.
Nou, ik hoop dat ik nu duidelijker ben. Ja, ik dacht een beetje grappig te zijn, maar ja, dan kan je misverstanden krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik moeite met de term seksverslaafd. Omdat het naar mijn idee eigenlijk seksualiteit veroordeelt. Als je drugsverslaafd bent, moet je van de drugs af, maar met seksualiteit ligt het anders.
Seksualiteit komt voort uit één van de twee driften die een mens bezit, de overlevingsdrift en de voortplantingsdrift. Een drift is heel wat anders dan een gewone verleiding. Bij een andere verleiding kun je zeggen, negeer het en ga met andere dingen bezig. Maar een drift kun je niet negeren, het hoort bij je leven. Je moet het kanaliseren. Maar dan stuit je op grote problemen. Voor veel mensen is seksualiteit eigenlijk verbonden met schuldgevoel. Een opgroeiende puber, die krijgt eigenlijk meteen te horen, dat je die dingen moet negeren, dat die gevoelens van satan zijn en dat ze veroordeeld zijn tot zonde als ze doorgaan met het ontdekken van hun lichaam. Volgens mij is de eerste confrontatie met seks eigenlijk al meteen een valse start. En de overgang naar "legale" seks is eigenlijk heel eigenaardig. Opeens mag je iets, waar jaren lang een verbod op lag. Ik denk dat veel mensen onbewust het idee vasthouden, dat seks eigenlijk niet mag, dat je vooral er geen plezier aan mag beleven en dat het gezien wordt als een noodzakelijk kwaad. Maar, met mensen zoals we zijn, zonde krijgt meer aantrekkingskracht op het moment dat het verboden wordt. Volgens mij zou Eva nooit een vrucht gegeten hebben als God dat niet verboden had. Het aantrekkelijke van vreemdgaan is, dat het verboden wordt.Als je één keer bent vreemdgegaan, is de kans vele malen groter dat je ook een tweede keer vreemd gaat. Sommige mensen denken dat vreemdgaan ligt aan een slechte relatie met de ander, maar ik denk veel meer dat het te maken heeft met de spanning die het teweeg brengt. Trouwen met een overspelige partner zal die verleiding niet wegnemen. Integendeel, je zult zien, dat die partner snel tot nieuw overspel in staat is. De kick/thrill van overspel plegen vormt vaak de basis tot nieuw overspel. Mijn advies is tweeledig. Ten eerste aanvaard dat seksuele gevoelens bij jou horen. God veroordeelt die gevoelens niet, integendeel, het hoort bij je leven, het hoort bij je bestaan. Het enige wat je ermee kunt doen, is zorgen dat ze goed gekanaliseerd worden. Negeren heeft in veel gevallen een averechts effect en geeft nog meer ruimte voor schuldgevoel en zonde. Het tweede is, ga geen relatie aan met een overspelige. Want de kans dat die jou ook weer gaat bedonderen is levensgroot
Eigenlijk had ik dit ook bij het topic vreemdgaan kunnen neerzetten... |
Ja, zit wel wat in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:30
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ehmmmmm stuur dat dan prive denk ik zo  |
Ja...daar kom je ook lekker laat mee....Heb het nou al op het forum gezet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:07
|
|
|
En Chat,
Ik heb eventjes helemaal geen tijd om te reageren.
Ja, omdat ik dat meestal wel meteen doe.
Heb allemaal zaken die ik vóór de 31ste moet doen :(
Dusz ik reageer later.
Mzzl!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:03
|
|
|
MOMO697 schreef: | Hoezo grapjes? Alweer iemand die de clou mist  |
ok en nu hetzelfde verhaal maar dan met als onderwerp sex
ik heb veel s**, ben ik dan verslaafd?, k denk t niet het is voor mij een manier om de wonden uit het verleden te laten genezen en m'n hoofd te ordenen.
daanaast is het een grens verleggende bezigheid en daar kick ik op. steeds even verder, en das het mooie erbij.
maar verslaafd.
Hoi MoMo,
Ik mis, volgens mij, geen clou...? Ik denk dat ik deze wel snap.
Ja, dat ik 'grapjes maken' zei, dat bedoelde ik eigenlijk meer in het algemeen....ook omdat ik 'm aan de ene kant héél erg grappig vind, en aan de andere kant wel een heel klein beetje grof...;), dus eigenlijk gebruikte ik dat woord ook om 'het' een beetje af te zwakken...
Mzzl!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 28 december 2011, 13:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 07:59
|
|
|
Nou, ik ben zo dankbaar voor de mensen hier op het forum.(sommigen dan 
En mijn migraine is helemaal weg!
Dus nu kan ik mijn dingen doen, na eerst even wakker worden met 'Programma gemist'.
Dan maak ik wel eerst een lijst, voor het overzicht 
Je zou denken als je een uitkering hebt, dat je dan niet zoveel te doen hebt, nou dat is niet zo; Kijken waar je recht op hebt. kijken waar je kwijtschelding voor kan aanvragen. Kijken welke pgb's je dit jaar weer gaat nemen. Etc. En dan ook nog die dingen aanvragen. Dat wordt dit jaar iig een pgb, voor enkelt mijn administatie.
Verder, iedereen een hele fijne en gezegende dag!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|