ChristianMatch
 


Forum

Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 09:07
 
Ik liep ietsie voor 8ten op straat, gisterenvanavond. Kwam van AH. Werd slachtoffer van aanranding. Mist, zag bijna niets. gaf een gil, dader rende weg, andere kant op, hij keek even achterom. was op kleine t-kruising, met voetpaden.
Ik had dus signamelemt. politie kwam meteen, nadat ik had gebeld, was vlak bij me woning. Moest alles vertellen, kleding uitdoen, en meegeven aan hun, voor sporen. en ze hebben mijn nummers.

Ik heb al een vriend gebeld, gaat alweer. die zei van aangifte doen, anders worden anderen ook slachtoffer.

Omdat het hier een zedendelict betreft, word ik nog verhoord door agenten van zedenpolitie. daarover word ik morgen gebeld.

Ik had de indruk dat ik niet het eerste slachtoffer was. door dingen die ze me vroegen. En dat ze meteen kwamen en niet zoiets hadden van kom maar naar het buro 's morgen of zoiets.

Meisjes en vrouwen, pas echt op. Zelfs rond 8 uur! Loop nergens alleen waar het stil is!!!!

En echt, het gaat alweer, agenten waren aardig, en ik had eerst vriend gebeld, en nadat ze weg waren weer.

Ik was even echt van slag, ben nu weer heel rustig.

En toch, voelde me eindenlijk weer veilig, en ben toch weer behoorlijk van slag. Heb dit soort dingen ook meegemaakt vroeger, werd ik nooit geloofd door ouders, broer, dus dat verdriet komt ook even boven.

Het deed me wel goed dat die agenten me geloofden, zelfs kleding meenamen voor sporen. ik was bijna verbaasd, ja, doordat ik nooit werd geloofd. (moest als kind 's ochtends op mijn 12 de kranten lopen, maakte toen het een en ander mee ook).

Ik wou alleen gebed vragen, meer niet.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 09:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 09:29
 
Sterkte Shanita!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 09:46
 
Nou ja, ik snap niet dat het er 2 keer opstaat? Ik dacht dat ik het per ongeluk had weggeklikt, zoals weleens gebeurd.

Nou ja, ben toch al van slag, ook toen ik belde en de politie naar me adres vroeg, gaf ik ook het huisnummer van mijn vorige huis, programma's dringen niet door, dat soort dingen.

Eigenlijk, de belangrijkste reden dat ik dit schrijf: Meisjes en vrouwen kijke aub uit, dat je niet alleen op stille stukken loopt, en dan voornamelijk in het donker, maar ook overdag!

Dank je voor je 'sterkte'!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 09:48
 
Shanita, je kan de redactie mailen om het geplaatste stuk van 9.00 weg te halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 10:01
 
MARISKA601 schreef:
Shanita, je kan de redactie mailen om het geplaatste stuk van 9.00 weg te halen.

Heb ik gemailt net.

Bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 10:07
 
Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 10:13
 
JOSINA022 schreef:
Sterkte!

Dank je Josina!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 10:30
 
Wat ik nog ff kwijt wil. Je hoort soms mensen zeggen en ik zei het ook weleens, dat je 'voelt' dat er iemand naar je kijkt, of achter je loopt.

Nou, dat kan niet, denk ik. Je voelt dat dan niet, je denkt of vermoed dat gewoon. ik liep gisteren onder dat stille viaduct, en ik was vrolijk en zat te denken van fijn dat je hier zomaar kan lopen. In gedeeltes van Amsterdam kan dat niet.

Ik werd van achteren beslopen, ik hoorde niets en voelde niets.
Paar jaar geleden zou ik daar niet durven lopen, maar ja, door therapie enzo had ik het vertrouwen terug. zoiets gebeurd incidenteel enzo.

Maar goed, ik voelde niets, pas toen hij mij beet had. en zelfs toen dacht ik van een wel héél erg flauwe en lullige smerige grap van '...' wat eigenlijk niet kan, maar ik zou het anders ook niet weten...ofzoiets, die teveel heeft gedronken.
Nou drinkt '...' nooit, en hij zou zoiets ook nooit doen, maar ja, je moet iets denken dan. Dus ik gaf na een paar seconde een gil. dat is mijn geluk ik gil om alles de hele dag. Van het allerkleinste schrik ik al, en geef ik een afgrijselijke gil, gisteren dus ook.

En je moet ook altijd schreeuwen heb ik gehoord. Nog veel beter, je moet keihard 'brand' roepen.
Bij een gil kijken mensen niet zo snel meer op, zeker in steden niet.
Als je daarentegen 'Brand' roept, zijn mensen veel meer geneigd naar buiten te kijken. Heb ik gehoord, maar zit ook een logica in.

Mijn pepper spray had ook niet geholpen in dit geval, als je vanachter wordt beslopen kan je niet bij je tas of jaszak.

Anyway, bedankt voor medeleven. Ik ga nu beetje opruimen, zedenpolitie kan zo komen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 10:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 12:21
 
SHANITA130 schreef:
Wat ik nog ff kwijt wil. Je hoort soms mensen zeggen en ik zei het ook weleens, dat je 'voelt' dat er iemand naar je kijkt, of achter je loopt.

Nou, dat kan niet, denk ik. Je voelt dat dan niet, je denkt of vermoed dat gewoon. ik liep gisteren onder dat stille viaduct, en ik was vrolijk en zat te denken van fijn dat je hier zomaar kan lopen. In gedeeltes van Amsterdam kan dat niet.

Ik werd van achteren beslopen, ik hoorde niets en voelde niets.
Paar jaar geleden zou ik daar niet durven lopen, maar ja, door therapie enzo had ik het vertrouwen terug. zoiets gebeurd incidenteel enzo.

Maar goed, ik voelde niets, pas toen hij mij beet had. en zelfs toen dacht ik van een wel héél erg flauwe en lullige smerige grap van '...' wat eigenlijk niet kan, maar ik zou het anders ook niet weten...ofzoiets, die teveel heeft gedronken.
Nou drinkt '...' nooit, en hij zou zoiets ook nooit doen, maar ja, je moet iets denken dan. Dus ik gaf na een paar seconde een gil. dat is mijn geluk ik gil om alles de hele dag. Van het allerkleinste schrik ik al, en geef ik een afgrijselijke gil, gisteren dus ook.

En je moet ook altijd schreeuwen heb ik gehoord. Nog veel beter, je moet keihard 'brand' roepen.
Bij een gil kijken mensen niet zo snel meer op, zeker in steden niet.
Als je daarentegen 'Brand' roept, zijn mensen veel meer geneigd naar buiten te kijken. Heb ik gehoord, maar zit ook een logica in.

Mijn pepper spray had ook niet geholpen in dit geval, als je vanachter wordt beslopen kan je niet bij je tas of jaszak.

Anyway, bedankt voor medeleven. Ik ga nu beetje opruimen, zedenpolitie kan zo komen.

Ik ken geen karate...judo of zoiets, maar Shanita....ik zou zo iemand met liefde een turbo-keihard-kniestootje geven...maar ja...dat valt niet mee van achteren he...meis...sterkte! ik denk aan je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:28
 
MARRY942 schreef:
Ik ken geen karate...judo of zoiets, maar Shanita....ik zou zo iemand met liefde een turbo-keihard-kniestootje geven...maar ja...dat valt niet mee van achteren he...meis...sterkte! ik denk aan je!

Ja.

Klote is, ik moet me hele dagschema aanpassen voor zo'n lul. alleen omdat ie sterker is. Dat ie me losliet was door die afgrijselijke schreeuw die ik gaf, hij schrok, rende weg, en ik keek om. Was bij t-splitsing. dus hij rende rechts weg, en keek na een paar seconden om, een paar seconden naar me richting. dus ik zag ze gezicht.

zon onder 16.40u las ik net. Ja, ik durf niet meer 's avonds te lopen....alle andere trauma's komen ook weer boven.

Dus nu al denken aan boodschappen. Want ik kan drie manieren om naar winkelcentrum te komen. alle drie zit heel lang stil stuk tussen.

En ik ben behoorlijk van slag.

Bedankt voor je reactie.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 15:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:35
 
MARISKA601 schreef:
Shanita, je kan de redactie mailen om het geplaatste stuk van 9.00 weg te halen.

Ik denk dat ze dat geplaatste stuk nog even laten staan.

Ja, de negatieve reacties van sommigen op 'wees op uw hoede etc.'.

Dat ging snel, vele waren zo snel met hun negativiteit.

En nu hoor je ze niet.

Eigenlijk had ik kunnen schrijven 'wees op uw hoede niet in het donker op stille stukken alleen als vrouw/meisje lopen'.

Ik hoorde hier iemand laatst het woordje 'hypocriet' gebruiken.

Daar moet ik nu ook ineens aan denken.

Waar blijven de reacties van de negatieve fanatiekelingen op mijn 'wees op uw hoede voor'... posting?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 15:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 17:28
 
SHANITA130 schreef:
Ik denk dat ze dat geplaatste stuk nog even laten staan.

Ja, de negatieve reacties van sommigen op 'wees op uw hoede etc.'.

Dat ging snel, vele waren zo snel met hun negativiteit.

En nu hoor je ze niet.

Eigenlijk had ik kunnen schrijven 'wees op uw hoede niet in het donker op stille stukken alleen als vrouw/meisje lopen'.

Ik hoorde hier iemand laatst het woordje 'hypocriet' gebruiken.

Daar moet ik nu ook ineens aan denken.

Waar blijven de reacties van de negatieve fanatiekelingen op mijn 'wees op uw hoede voor'... posting?
Shanita, het is toch gewoon verschrikkelijk wat er met je gebeurd is. Ik denk dat er nu ff geen plaats is voor kritiek, maar om naast je te staan. En we hebben best wel veel meningsverschillen, maar uit de grond van mn hart wens ik je sterkte toe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:04
 
Sterkte Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:13
 
Dank je Chatuliem!

Ja, tis even niet anders in deze (gebroken) wereld.
Soort oorlog. Je hoort het vaak. Meisjes vrouwen worden aangerandt zelfs vermoord.

Ik let nu weer gewoon heel erg goed op, meer kan ik niet doen.

Gewoon, totdat ik een auto heb, kan ik vanuit mezelf niet zomaar even de deur uit als het donker is, of heel stil is. Ben hier in deze stad ook al een keer lastig gevallen toen het licht was, maar erg stil...Toen belde ik aan bij een huis, net alsof ik daar moest zijn...

En mijn tijden aanpassen zodat ik niet in het donker naar het winkelcentrumpje hoef.

Kijk, een auto zou voor mijn deur staan, dan zou ik er 20 seconden over doen, van mijn voordeur naar de auto.
Naar de bus of het winkelcentrum lopen, onder de viaduct, dat duurt 7 minuten.

Fiets is geen optie, moet ik een enge boxgang in...kan ook alleen als licht is overdag.

Ja, en ik ben niet de enige, iedereen als vrouw/meisje moet gewoon erg oppassen met alleen in het donker. zo relativeer ik.

Ach, en ik ben even wat van slag, ook omdat ik niet bij mijn familie hoef aan te komen. Maar ik heb wel een paar goede vrienden.



En we zijn het ook wél eens met elkaar over bepaalde dingen!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 18:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 22:06
 
Je noemt nu allemaal dingen die geen optie zijn, mmaar als je bang bent in je woonplaats, dan is het toch veel simpeler om te verhuizen??

Ik wil niet lullig doen, maar in de dorpen is het zo eng nog niet snachts. Ik ga met een gerust hart om drie uur snachts een blokje om hoor Knipoog smiley

Dus ik zou zeggen: verhuis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 23:41
 
SHANITA130 schreef:
Ja.

Klote is, ik moet me hele dagschema aanpassen voor zo'n lul. alleen omdat ie sterker is. Dat ie me losliet was door die afgrijselijke schreeuw die ik gaf, hij schrok, rende weg, en ik keek om. Was bij t-splitsing. dus hij rende rechts weg, en keek na een paar seconden om, een paar seconden naar me richting. dus ik zag ze gezicht.

zon onder 16.40u las ik net. Ja, ik durf niet meer 's avonds te lopen....alle andere trauma's komen ook weer boven.

Dus nu al denken aan boodschappen. Want ik kan drie manieren om naar winkelcentrum te komen. alle drie zit heel lang stil stuk tussen.

En ik ben behoorlijk van slag.

Bedankt voor je reactie.

misschien tijd voor een zelfverdedigings cursus,want als je je leven laat leiden door angst kom je niet verder.sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 05:36
 
JOLAN931 schreef:
Je noemt nu allemaal dingen die geen optie zijn, mmaar als je bang bent in je woonplaats, dan is het toch veel simpeler om te verhuizen??

Ik wil niet lullig doen, maar in de dorpen is het zo eng nog niet snachts. Ik ga met een gerust hart om drie uur snachts een blokje om hoor Knipoog smiley

Dus ik zou zeggen: verhuis!

Hoi Jolan!

Ik begrijp dat je wil helpen, goed bedoeld!!!

Ik ken best wel mensen, vrouwen die als het donker is, sowieso de straat niet opgaan.
Dus weer ben ik lang niet de enige..!


Het is nu eenmaal gevaarlijk, en als je al iets hebt meegemaakt, en dan bedoel ik geeneens die aanranding gisteren, ja, dan kijk je echt wel uit, en dan is het gewoon niet anders, niet op straat alleen in het donker. Niet eens alleen op stille stukken overdag.

Blij voor je dat jij in een veilig dorp woont!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 23 november 2011, 06:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 05:37
 
LEANNE226 schreef:
Sterkte Shanita

Dank je!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 05:40
 
GRACE585 schreef:
misschien tijd voor een zelfverdedigings cursus,want als je je leven laat leiden door angst kom je niet verder.sterkte

Ik laat me leven niet leiden door angst. gewoon, ik pas voor mezelf het een en ander aan.

Zelfs politie zei dat dat nu ook niet hoeft.

Alleen ik voel me erzelf beter bij. ook acceptatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 06:01
 
GRACE585 schreef:
misschien tijd voor een zelfverdedigings cursus,want als je je leven laat leiden door angst kom je niet verder.sterkte

Door praktische reden kan dat niet, doch ik zal er over denken en eens kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 12:56
 
SHANITA130 schreef:
Door praktische reden kan dat niet, doch ik zal er over denken en eens kijken.

Men heeft allemaal van die geweldig goedbedoelde tips he....je moet dit...doe dat...maar daar heb jij momenteel nix aan he...eerst alles maar weer een plekkie geven Shanita! Ik bid voor je! Of je weer tot rust mag komen....vertrouwen in de mensheid mag krijgen...Heel veel sterkte!
Marry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 13:54
 
MARRY942 schreef:
Men heeft allemaal van die geweldig goedbedoelde tips he....je moet dit...doe dat...maar daar heb jij momenteel nix aan he...eerst alles maar weer een plekkie geven Shanita! Ik bid voor je! Of je weer tot rust mag komen....vertrouwen in de mensheid mag krijgen...Heel veel sterkte!
Marry

Hai Marry,

Maar ze bedoelen het wel goed :)

Ik heb ook een keer gereageerd op een posting zoals deze, dat vond ik moeilijk, want ik wist dan niet wat ik moest zeggen.

Ja, als ik zou zeggen 'erg he?', ja dat kan eigenlijk niet.
Maar ja, 'overreageren' kan ook weer dat ik het groter zou maken dan het is.

Dus in zoverre heb ik er iets aan; ik wéét dat het goed bedoeld is, snap je?

Ik ben alweer tot rust. Ja, slaap wel erg veel nu. Maar gewoon het idee, dat er zoveel vrouwen/meisjes worden lastiggevallen. Ik ben dus niet de enige. toen ik de krant nog las, AD, maar dan van Dordrecht en omstreken, ja, toen las ik wel van in die en dat park worden gewoon rond 6 uur in de zomer meisjes/vrouwen lastig gevallen.
In een wijk, met veel speelruimte loopt een pedofiel rond, die kinderen lastigvalt.
Etc.

Er waren moeders die toen hun kinderen inclusief vriendjes en vriendinnetjes, thuis lieten spelen en dankbaar gebruik maakte van computerspelletjes. Waardoor die kinderen niet eens meer naar buiten wilden.

Leven in gebroken wereld.

Ik had wel een keer gehoord van iemand die zei van als je echt gelooft dan zorgt God er voor dat je die dingen niet overkomt.(Ik ben vaker lastiggevallen). Toen vroeg ik aan diegene van 'en de mensen en kinderen in derde wereld landen die op vuilnisbelten naar plastic zoeken de hele dag?' En de landen waar geen regen meer valt, daar wonen ook christenen die omkomen van de honger en dorst.

Toen zei diegene heel geïrriteerd van 'ja, dát weet ik niet hoor..!!!'

Was iemand die pas gelovig was, en dat had gehoord in een groep.
Van als je echt gelovig bent, laat God dat soort dingen niet toe in je leven.

Dat vind ik pas erg.

En nog bedankt, Chatuliem, ik was erg blij met je reactie, en ik had zo es nagedacht, we zijn het best wel met veel belangrijke dingen eens, en ik mag je ook wel eigenlijk.

Bedankt Marry!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:04
 
Shanita, Ik wens je sterkte toe met wat je hebt mee gemaakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:11
 
Dank je Harald!

Ach, gaat wel weer, kan iedereen overkomen, zo relativeer ik.

Komen wel weer dingen van vroeger terug, schrikreacties zijn weer veel heviger, schrik weer echt van alles. Waar ik juist voor een deel vanaf was.

Nou ja, over een paar dagen probeer ik weer te werken.

Nogmaals dank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 08:33
 
hoi Shanita,
Je situatie en de verhalen die je verteld doet me denken aan een oud collega/ vroegere buurvrouw...
Sterkte en zoek hulp!

Groetjes

Cootje heeft wat dit betreft levenservaring opgedaan.... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op zaterdag 26 november 2011, 08:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 december 2011, 07:42
 
COOTJE711 schreef:
hoi Shanita,
Je situatie en de verhalen die je verteld doet me denken aan een oud collega/ vroegere buurvrouw...
Sterkte en zoek hulp!

Groetjes

Cootje heeft wat dit betreft levenservaring opgedaan.... Engeltje smiley

Dank je Cootje!

Ben het al kwijt zeg maar. Ja, politie kwam echt meteen in paar minuten.
Adequaat werk van gemaakt.

Ja, en iedereen moet opletten, niet alleen ik...

Ja, soms kom je dingen tegen bij iemand die iemand anders ook heeft.

Ik zoek hulp, en heb het al jaren. Elke hulp pak ik aan. Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 2 december 2011, 08:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 december 2011, 19:01
 
SHANITA130 schreef:
Dank je Cootje!

Ben het al kwijt zeg maar. Ja, politie kwam echt meteen in paar minuten.
Adequaat werk van gemaakt.

Ja, en iedereen moet opletten, niet alleen ik...

Ja, soms kom je dingen tegen bij iemand die iemand anders ook heeft.

Ik zoek hulp, en heb het al jaren. Elke hulp pak ik aan. Twijfelende smiley

Denk niet helemaal dat je begreep wat ik bedoelde, maar okee jij kende mijn buurvrouw natuurlijk ook niet Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 december 2011, 14:57
 
O, dan bedoel je het anders.

Zo van dat iemand je aan iemand anders doet dénken van een tijdje terug.

Fijne Dag!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 december 2011, 15:55
 
SHANITA130 schreef:
O, dan bedoel je het anders.

Zo van dat iemand je aan iemand anders doet dénken van een tijdje terug.

Fijne Dag!

Lachende smiley

Ik zou hier via het forum op reageren, maar ik doe het toch liever in een persoonlijke e-mail. Ik hoop dat je er wat aan hebt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 december 2011, 16:36
 
LISA610 schreef:
Ik zou hier via het forum op reageren, maar ik doe het toch liever in een persoonlijke e-mail. Ik hoop dat je er wat aan hebt...

Ja Lisa...fijn dat het zo kan...denk dat het goed is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3