Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:45
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Gaat dit nog over het agenda uitje voor vrouwen ? |
Maar natuurlijk Susannah...het is helemaal on-toppic!! Het wordt een uitje naar de boeren van Yvon..... dat je dat nou niet in de gaten had.....
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op donderdag 9 september 2010, 13:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 23:13
Onderwerp: Gebed gevraagd
|
|
|
EVA685 schreef: | Nou, heftig hoor, wat een spanning, wens haar GODS kracht toe, ook voor jouw en we bidden voor jullie in de Gebedsroom. |
Dank je wel Eva, doet me goed om te horen en ik zal het overbrengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 22:56
|
|
|
EVA685 schreef: | Al wat meer gehoord Imke? |
Ja ik heb haar vandaag aan de telefoon gehad. Ze heeft de afgelopen dagen nog wat onderzoeken gehad, o.a. door de scan geweest om te zien of er verder in het lichaam ook nog iets zit. Volgende week donderdag wordt ze geholpen, amputatie van borst en lymfeklieren. daarna chemo, en dan nog bestralen. A.s. vrijdag ga ik nog ff naar haar toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 september 2010, 14:45
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat? Zijn ze dr afgehaald door Chris? Waarom dan?
We gaan een handtekeningen actie starten, dit kan toch niet? |
Mijn handtekening staan ook hoor.............ik snap er nog nix van Uitgerekend Cross en Billy.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:03
Onderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
|
|
|
[quote=BEHAPPY332][i]Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38
Tjonge zeg Daar is veel te doen We maken er gelijk een heel weekend van !! Boek jij ff een B&B of zoiets????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Vandaag een rondleiding gehad door het huis van Corrie Ten Boom in Haarlem. De 'gids' gaf een prachtig getuigenis over het aannemen van Jezus in je leven, en hoe dat mensen levens heeft veranderd in die oorlogstijd. Helemaal in de stijl van Corrie, geweldig!!! Ik heb hiervan genoten!! Wat een bijzondere familie overigens, de familie Ten Boom!!. Zeker de moeite waard om eens te gaan zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:27
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens Renske, als ik binnenkom begroet ik de mensen altijd. Het zijn meestal dezelfde die terug groeten. Soms denk ik ook weleens, ik houd mij stilletjes maar zo zit ik niet in elkaar, kan dat ook niet.
Maar 1 ding moet ik je zeggen, gisteravond had ik telefoon, en soms ben je met andere dingen bezig. Dan zie je niet wie er binnen komt,dus als je door mij niet gegroet wordt en ik sta toch online dan ben ik niet in de chat. Als je bij mensen op visite gaat groet je toch ook, het viel mij gister wel op nadat jij er iets van had vermeld er meer werd gegroet bij binnenkomst.
Groetjes |
je komt bijna niet meer aan een gesprek toe door al dat groeten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 21:29
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
RENSKE067 schreef: | wat me wel opvalt de laatste tijd is dat er vaak niet meer gegroet wordt als je de chatbox inkomteerder als je binnenkwam werd er nog normaal hoi ...... gezegd helaas zijn er steeds meer mensen die blijkbaar alleen nog groeten als er iemand binnenkomt waar ze echt wat mee hebben of wordt er helemaal niet meer gegroet niet echt sociaal naar anderen toe lijkt mij maar goed kan ook aan mij liggen natuurlijk maar ik voel me de laatste tijd helaas steeds minder welkom in de chatbox en ben er ook steeds minder vaak te vinden |
Dat is mij ook op gevallen Renske. Ik ga er dan maar vanuit dat er zo'n heftige discussie is dat er geen tijd is om te groeten. Maar prettig is het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 16:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Toen ik vanmorgen constateerde dat de nieuwe woning nog steeds niet verhuurklaar is, ondanks dat ik al ruim een week bezig ben om dat duidelijk te maken!
En ik nu dus heel bang ben dat de sleutel nog later zal gaan komen... |
Dat is balen Tessy... Sterkte, ik hoop echt voor je dat je snel de sleutel krijgt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:03
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
KATJA065 schreef: | Misschien kun je met je collega ruilen??? Meestal komt van ruilen is huilen maar niet altijd.
Succes ermee.
Ik zal leuk vinden als het je lukt? |
Ik heb nog 2 weken vrij, daarna ga ik eens zien wat ik kan regelen. Lijkt mij n.l. een leuk uitje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 14:51
Onderwerp: BIESBOSCH
|
|
|
ik moet werken
na mijn vakantie eens ff zien of er iets te regelen valt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 11:50
|
|
|
KATJA065 schreef: | Ja, Imke, ik heb drie data doorgegeven van Den Bosch, zie agenda. |
Het ging hier toch om een tocht met een fluisterboot door de Biesbosch????? Er zijn een aantal mensen die dat een goed idee vinden, en aangeven graag mee te willen!!
Je hebt een nieuw toppic geopend voor Den Bosch, dus ga ik ervan uit dat dat een ander uitje is....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bedankt voor de lieve woorden!
Ja, het is onbeschrijfelijk, ik voel het ook echt als een wonder!
En zo zijn er, in de afgelopen week, nog een paar bijzondere momenten geweest waardoor ik duidelijk voel dat God met mij aan het werk is!
Ik heb vandaag dan ook tegen meerdere mensen gezegd dat Hij weer aan de touwtjes trekt daarboven en wat voelt dat goed!!!
Ik kan niet eens goed omschrijven hoe het voelt. de beste omschrijving die ik kan geven is een verliefd gevoel, terwijl er nu geen man hier rondloopt waar ik daadwerkelijk verliefd op ben.
Begrijpt iemand mij?? Ik geloof dat ik mijzelf niet meer zo begrijp
Groetjes, José |
Ja José, dat begrijp ik heel goed!! Er is mij idd wel eens gevraagd of ik verliefd was omdat ik zo straalde doordat ik God zo duidelijk ervaarde (of schrijf je ervoer) in mijn leven. Eerlijk gezegd is dat nu ook zo! vanmorgen al zo'n geweldige dienst gehad, en vanavond.................ik ga niet uitwijden, maar God is goed!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:49
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wie heeft er verstand van (post-)duiven?
Er zit hier een in de war zijnde duif die wanhopige pogingen doet om via mijn bovenraampje mijn flat binnen te vliegen. Heeft de hele voordeur al ondergescheten En gaat niet weg. Blijft bij de deur naar me zitten kijken. Heeft ringetje om. En is ws beetje gewond nu.
Wat te doen?
GrZing!
p.s> zijn tomtom beetje stuk? |
Ik woon tussen 2 duivenmelkers in, dus ik hoor nog wel eens wat Wanneer een vreemde duif is aan komen vliegen, traceren ze hem d.m.v de ring. Ze bellen dan de eigenaar en spreken af wanneer deze hem komt halen of wanneer de buren hem los zullen laten. Deze info zal je wel niet verder helpen haha, maar de dierenambulance inschakelen lijkt me een goede optie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:30
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag tot nu toe, was vanochtend in de dienst toen er bijna 30 mensen zich lieten dopen Waarvan de meesten eerder niet of nauwelijks in de kerk kwamen.
GrZing! |
Super gaaf zeg!!! 30 mensen.....sowhe!!
Ik heb vanmorgen ook een bijzondere dienst gehad. Wij vierden ook het avondmaal.(doen we anders meestal 's avonds) Een heel ontroerende dienst, mede door een verzoeklied van een mevr. die zeer binnenkort naar Vader zal gaan en het getuigenis van ouders van een kind dat vorig jaar zeer ernstig ziek is geweest en, o groot wonder, weer mee kon naar de kerk.
God is goed, Hij is en blijft bij ons wanneer wij in Hem blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 12:32
Onderwerp: vriendschap
|
|
|
HELENA150 schreef: | hoi allemaal wil iedereen laten weten, dat ik dank de Here een geweldige vriend heb leren kennen ook door Christianmatch, in 1 dag op de site was het raak ,dat mijn vriend erop stond.het is snel gegaan met ons 2 de pinksterdag elkaar ontmoet en het was pats boem ongelovelijk, het is nog niet te bevatten 11 maart gaan we trouwen, in st Pancras {nh} dan de dienst in PGA Alkmaar Helderseweg allen welkom!!!!!!!Het is een gebeds verhoring een groot wonder radio 1008 gaat het getuigenis opnemen en voor ieder blijf bidden D Herezal je gebedenverhoren Hartelijke Groeten Helena en Tjitte |
Gaaf Helena!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
Weet je ook wanneer je getuigenis uitgezonden wordt? Prachtige zender overigens, Grootnieuwsradio, een aanrader
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 12:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is niet mijn mooiste moment van vandaag, maar van gisteren, eigenlijk van de afgelopen paar weken.
Vijf jaar geleden is gebleken dat mijn linker halsslagader behoorlijk afgesloten was. Hierdoor heb ik een aantal TIA's gehad en was ik genoodzaakt om medicijnen (o.a. bloedvedunners) te gaan slikken. Twee jaar geleden was dit gelukkig niet verslechterd en ik kreeg de mededeling dat de afsluiting nooit meer zou weggaan, maar omdat alles stabiel was, mocht ik 2 jaar wegblijven.
Die twee jaar was dit jaar om en ik moest de nodige onderzoeken ondergaan om te kijken of alles nog stabiel is of dat de afsluiting verergerd is.
En wat blijkt??? De afsluiting is nergens meer terug te vinden???
De neurloog wijt dat aan de juiste combinatie van de medicijnen, echter ik weet wel beter!!!
Alle dank aan God!!!
De neuroloog snapt dit ook niet, dit gebeurd meestal niet. Is dus uitzonderlijk.
Hij vindt het wel belangrijk dat ik de medicijnen blijf slikken en dat zal ik ook zeker doen. God zegent de artsen en de behandelingen die nodig zijn en ik geloof dan ook dat dit bij mij het geval is!
De neuroloog bood nog wel genetisch onderzoek aan (omdat hart- en vaatziekten nogal veel in de familie voorkomt), maar omdat ik geen kinderen heb en die ook niet meer zal kunnen krijgen (biologisch en medisch niet verantwoord/mogelijk) heb ik er voor gekozen om dat niet te doen.
Met een hartelijke groet, José |
Whaow!!! God is een God van wonderen. Prijs Hem!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:18
|
|
|
KATJA065 schreef: | Wie wil met mij gezellige activiteit organiseren in Dordrecht, De Biesbosch, Kinderdijk, Rotterdam, Middelburg, Antwerpen, Den Bosch of uit eten gaan, bowlen of dergelijke. Het is een plan voor de komende maanden. Allerlei suggesties zijn welkom. |
Lijkt me leuk Katja. Wanneer het past in mijn werkrooster ben ik van plan mee te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 09:58
Onderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bijbellezen, hoe pak je dat aan?
Laatst hoorde ik op Bijbelkring voor het eerst over de SOLVAT-methode. Misschien bestond er al wel zoiets? Sommige traditionele kerken lopen wat achter. Dit is een manier, om het bijbellezen spannender én zinvoller maakt. De HGJB (Jeugdbond PKN GB) heeft zich hiermee beziggehouden. Het kan een manier zijn, om de Bijbel dichterbij te brengen. Hierdoor kan het Woord meer voor je gaan leven, waardoor het persoonlijker wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk wel, dat het meer discipline vraagt. Maar vraagt bijbellezen dat sowieso niet?
Via de volgende link, kun je er meer over lezen
http://www.hgjb.nl/voor-jou/themas/hoe-geloof-ik/bijbellezen-hoe-pak-je-dat-aan-124.html
Als je de hele Bijbel op deze manier wilt lezen, ben je wel langer bezig. |
Dit is een hele goede manier van stille tijd houden. En langer(dan 1 jaar) bezig voor het lezen van kaft tot kaft?? Ja misschien wel, misschien ook niet, maakt niet uit toch? Op deze manier kan de bijbel (God's woord) wel meer voor je gaan 'leven' en wil je steeds meer lezen, dus dan zou het toch nog lukken in een jaar
Hier nog link voor het lezen van de bijbel in 1 jaar.
http://www.christiananswers.net/dutch/q-eden/biblereading-1yr-dut.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 10:09
|
|
|
EVA685 schreef: | Wat voor behandeling krijgt zij nu Imke? |
Dat hoort ze pas eind deze week Eva. Het is dus best een lastige week waarin gevoelens, gedachten en strijd over en door elkaar tollen. Een emotionele achtbaan zegt ze zelf...."en ik hou niet van achtbanen" zegt ze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 11:23
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien ik vandaag in een melancholische bui ben (nog tot 1130u) plaats ik de Canon van Johan Pachelbel er ook maar op.
http://www.youtube.com/watch?v=JvNQLJ1_HQ0&feature=related
Pfff, het moet wel fijn zijn als zo mooi een instrument kan bespelen. Ik speel zelfs nog vals op een triangel...
Frank |
Nou je mag vaker in een melancholische bui zijn hoor....thx 'k heb er van genoten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 09:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn moeder maakt er blijkbaar een jaarlijkse traditie van. Vorig jaar in oktober viel ze van een laddertje en brak haar knie en werden haar dingesbanden (ben de naam vergeten) verwijderd. Vandaag belde mijn vader dat moeder gisteren viel en haar elleboog en heup brak. Terwijl ze wacht op een operatie heeft nu natuurlijk erge pijn. Arme moeder toch.
Wanneer ik kan nu eens eindelijk een mooi moment met jullie delen?
Frank |
Wat naar voor je moeder Frank. Heel veel sterkte voor jullie. (mooi moment delen heb je al gedaan, door 2 fijne liederen te plaatsen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Klopt helemaal, maar hoe kom je daar vanaf?
Marijan, zou daar wel iets minder last van willen hebben. |
Bij het betreden van het podium je gewoon ff voorstellen dat al die mensen die daar zitten ook geen vla p**pen.......
(wel oppassen dat je dan geen slappe lach krijgt )
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 30 augustus 2010, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 19:37
|
|
|
Dank je wel voor jullie lieve bemoedigende berichtjes. Het doet me goed. Ik geef het door aan mijn collega.
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zondag 29 augustus 2010, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 13:10
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ook ik heb een hele gezellige dag gehad. Het blijft erg leuk, om mensen - die je alleen virtueel kent - in het echt te ontmoeten. Een gezellig stel mensen bij elkaar! 'k Heb genoten van het terrasje, de zee, de strandwandeling, de zandsculptures, het prachtige weer met mooie wolkenluchten, het etentje en vooral van de gezelligheid.
De heenreis verliep weliswaar wat omslachtig, maar uiteindelijk is alles (met de benzine, de file, de plasstop , de route, de plensbuien etc.) op z'n pootjes terecht gekomen. En nu maar hopen dat er geen boete achteraan komt. 'k Vond het een gezellige rit, hoop dat de anderen daar ook zo over denken. De dropjes smaakten heerlijk, Imke! Ze zijn inmiddels op, gisteravond al.
Cross, superbedankt voor het organiseren van deze dag! |
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik kijk op een geweldig mooie dag terug. Leuke mensen ontmoet, fijne gesprekken gehad. En dan merk je dat de wereld toch niet zo groot is, hé Nel? Iedereen bedankt voor jullie gezelligheid, en vooral thx to Cross, voor het organiseren. (mag je vaker doen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:37
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|